Cum v-am spus, simbata 23 octombrie am fost iar pe Valea Prahovei si va aduc noutati
Vremea nu a fost asa de frumoasa ca in alti ani dar am fost multumit ca nu a plouat.
Plecam cu viteza mare spre Comarnic:
Trecem fara oprire prin Breaza:
Intre Breaza si Nistoresti au facut o greseala de aliniere. Se vede destul de greu in poza urmatoare (pe ambele fire). Pe forumul metrouusor sint mai multe discutii pe tema asta:
Nistoresti:
Breaza Nord. Magazia a fost deja slutita cu o jumatate de acoperis de un fel, cealalta de alt fel si un geam de plastic:
Muntele de traverse a ramas inca pe loc;
Ajungem la Comarnic si asteptam Regiotransul:
Intre Comarnic si Valea Larga a mai ramas o portiune (pina la podul pentru torent) unde mai au de instalat catenara:
Posada. Nu mai e halta, e punct de oprire dar are peroane noi si bine lucrate:
Mai departe, spre Valea Larga. Pe aici ar trebui sa treaca autostrada spre Brasov. Daca or sa o faca, peisajele din pozele urmatoare o sa fie o amintire:
Intram in Valea Larga:
Aici lucrarile au fost (aproape) incheiate.
A fost curatat locul, imprastiat si nivelat balastul vechi:
Spre Sinaia mai e de montat catenara:
Trecerile la nivel au fost modernizate si se pare ca vor fi chiar "la nivel":
Sinaia halta. Unul din peroane e mult mai lung decit celalalt. Oare de ce?
ISAF in actiune:
Sinaia. Linia infundata din stinga cred ca poate fi prelungita la cerere pina peste pod, la Mefin:
Sintem primiti la linia 1. Se lucreaza la semaforizare:
Linia 1 si cele doua linii infundate din zona garii oficiale:
Traverse de lemn la linia 1:
Cu un sistem interesant impotriva extinderii crapaturilor:
Aceasta este o linie infundata, se opreste undeva in lateralul magaziei:
Vederi generale de pe malul sting al Prahovei:
Mi se pare ca acum statia are o linie in minus, intre liniile 4 si 5 fiind un spatiu prea mare:
Noua copertina de la peronul de la liniile 3-4 e aproape gata:
Ca si pasajul subteran:
Balustrada de inox arata bine dar daca se impiedica de ea unu' cu rucsac in spate nu cred ca o sa reziste.
Am ajuns si pe la podul linga care s-au filmat scenele din "Reconstituirea". Vedere spre amonte:
Si in aval:
Mi s-a parut ca suprastuctura a fost refacuta din beton, dar nu. S-a folosit si beton insa lonjeroanele sint profile metalice I:
Santinela a trecutului
:
Gata cu Sinaia, mergem spre Predeal:
Poiana Tapului. Peroanele sint gata:
Se demoleaza si restul fabricii de hirtie din Busteni:
La Busteni lucrarile sint gata mai demult, mai trebuie sa adune niste munti de traverse. Iata si faimosul vagon CFR Calatori:
Si momeala pentru calatorii care il merita
Iata muntii de traverse de care ziceam:
Pina in Azuga totul e gata, mai putin o zona de pe firul I, unde se lucreaza:
Masina de burat:
Azuga. Liniile 2 si 3 sint directe. Acela o fi peron provizoriu?
Peronul de la linia 1 a fost dat in folosinta:
Se instaleaza panouri antifonice:
Plecam spre Predeal, circulatie pe ambele fire:
Aceste panouri nu au fost inca vizitate de "erps", "msero" si alti guru-mizgalici din haznalele Bucurestiului:
Foarte aproape de statia Predeal:
O smucitura si o hiriiala ne aduc inapoi in Romanistan:
Statia Predeal, neinclusa in programul de reparatii:
Un "clasic", asteptind vremuri mai bune
Zilele urmatoare am sa pun schema lucrarilor si o comparatie cu situatia de acum exact un an.