Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

In jos 
+97
alexmorph3us
MariusM
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cardinal
Laurentiu Ciobanu
t1972
ldh80
Costin.B
vlad237
CRT
AeroX
Michael
Luca tgv
Radu161
Warrington
cristi5
ttavi
marius664
Luna
neluadi
dan tm
alex.alexus.tm
Cris_Cr
aris86
ciprian71
alliens
LanceR
Jurnal Feroviar
Katalyn
mielutu zburator
IonutChircu
truscamihai
Shinkasen
Theijs
MRBFCRB
Caspar
liviulav33
vatmanul
Lumunita Stana
Adirmvl
cristi_tgv
spiderpc
baiazid
boldalexandru
IonutCFR2009
Vlad
Costin.H
halmarius
riciu
cfr500
Czirjak Arpad
TVlad
cristirimer
ionutz85
WAYNEN
petcu.adrian
AlexD
srazvi
Kriszti219
Teodor
mishu88
didinul
iDorin
razvan - trenuri
AndiCFR
Ionutz
eu
nenuandrei
costi_dumitru
ana imfinity
cristi ar
Dr2005
DUAL
seby1998
David Marius
mihaiuc
vanchorusebulgaria
kristi kkk
ATM
marius_catalin84
Adrian78
cont dezactivat .
Vitosa
Razvan Tudor
bondarel
cristi CFR
decward
Andrei
Amiralul
sorinucu
Mircea Condilescu
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
Traveller
mardaryroby
myster2008
101 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeMier 15 Mar 2023, 20:02

pai este linie de tramvai acolo nu?la Progresu
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 16 Mar 2023, 01:40

Laurentiu Ciobanu a scris:
Dr2005 a scris:
A, da, va fi utilă şi pentru călători, vreo 7 perechi pe zi la o estimare cvasi-oficială, din care 1 e internaţionalul de Ruse (Sofia în sezon) şi celelalte fiind R. La astea se adaugă ce va fi dispus TPBI să plătească pentru trenul metropolitan, dar acelea doar Progresu - Vidra, că mai departe se iese din jurisdicţia TPBI.

Ce facem insa cu oamenii care stau dincolo de jurisdictia TPBI, dar care fac naveta zilnic la Bucuresti?

Ii lasam sa aglomereze Bucurestiu de masini sau extindem juristictia TPBI conform cerintelor actuale? Avem situatia asta in multe locuri in jurul Bucurestiului.
Le sugerăm primarilor să ceară oficial TPBI să îşi schimbe statutul (se rezolvă prin hotărâri de consiliu local/general) şi să adere la TPBI. La vreo 3 le-am sugerat chiar eu asta. Numai că nu vor... odată pentru că şi pierd legitimitatea în organizaţiile judeţene de partid din care fac parte şi nu-i mai pune nimeni primar (că nu-s toţi ca ăla de la Ciugud să poată câştiga alegerile într-un singur tur şi fără partid) şi a doua pentru că trebuie să marce banul pe compensaţie. Evident, o localitate precum Crevedia nu cred că ar trebui să contribuie cu mai mult de 0,5% la bugetul de compensaţii, dar tot înseamnă nişte bani într-un buget care nu e prea mare. Mai e şi orgoliul local, ,,cum să vină ăia de la Bucureşti să-mi spună mie cum să îmi bag autobuzele în sat?!". Din acest orgoliu local vedem acum achiziţii de autobuze electrice pentru transport local (doar local, că nu există ADI-uri) în localităţi ca Dăbuleni, Băileşti, Segarcea, Bocşa, Rovinari şi alte localităţi care chiar dacă pe hârtie sunt oraşe, le treci cu piciorul cap-coadă într-un sfert de oră.
Pe cei care au staţii de cale ferată în localitate, o să-i rezolve ARF-ul de la noul mers.

Laurentiu Ciobanu a scris:
Acele trenuri vor pleca de la Nord sau de la Progresu?
Evidentă că IR-ul din Nord şi restul de la Progresu. Asta dacă nu cumva vor face un 2 în 1 cu trenul metropolitan şi de la Jilava vor merge pe Centura de V până în Nord.

Laurentiu Ciobanu a scris:
Linia macar e prevazuta cu loc de dublare?
De principiu da, acolo unde se poate.

ldh80 a scris:
Cand se preconizeaza ca se va putea circula pe magistrala de metrou Gara de Nord 2- Gara Progresul ?
Evident după ce va binevoi domnul arhitect-şef al Municipiului Bucureşti să elibereze certificatul de urbanism. Numai Mama Omida ştie când va fi momentul ăsta.

ldh80 a scris:
Pana atunci macar cei de la STB ar putea prelungi linia de tramvaie de la actualul capat de linie "CFR Progresul" pana in spatele cladirii de calatori a statiei CFR Bucuresti-Progresul , mai ales ca distanta pe care ar trebui prelungita actuala linie de tramvaie nu este foarte mare - cca 560 m!
De ce ar trebui STB să dubleze o cale ferată cu o linie de tramvai, pe un teren care nu e nici măcar al Bucureştiului, când un automotor poate bine mersi să traverseze drumul şi să tragă direct lângă terminalul de tramvai şi autobuz existent?

TVlad a scris:
Daca o sa plece de la Gara de Nord o sa fie tragic traficul rutier pe centura din cauza barierei de la Chiajna.
Ce treabă are Centura cu bariera de la Chiajna? Bariera e pe un DJ care dă în Centură, nu pe DNCB. Apoi, câteva trenuri în plus nu-s mare lucru. Poate se face o haltă pe trecerea aia la nivel să mai ia nişte călători. Sau poate STB şi TPBI din alea 30 de autobuze pe care le blochează zilnic pe liniile 178 şi 278 vor putea scoate 5 care să meargă din Militari Rezidence la staţia Chiajna la tren.

dan TM a scris:
pai este linie de tramvai acolo nu?la Progresu
Este linie de tramvai la capătul de linie ,,C.F.R. Progresu", nu la Gara Progresu. ITB/RATB/STB are obiceiul să numească orice staţie aflată lângă o cale ferată după numele gării celei mai apropiate (dar care poate fi la km buni). Există inclusiv ,,C.F.R. Constanţa", care e în Pipera lângă M800. Şi o serie de alte ,,C.F.R."-uri, precum Cotroceni, Baloteşti, Bălăceanca, Căţelu, Centură (din astea sunt mai multe la mai multe treceri peste centură).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 16 Mar 2023, 06:51

Inseamna ca nu ai fost pe centura cind se pune bariera la Chiajna. E jale, se lungeste coada si blocheaza inclusiv giratoriul de la Lukoil, implicit traficul pe centura. Dopul se propaga pina spre Carrefour Militari iar in nord dincolo de giratoriul de la Dragomiresti.

Ar trebui sa schimbe si dalele de la acea trecere la nivel pentru ca sint destul de colturoase si chiar daca bariera e ridicata uneori tot se formeaza ambuteiaje din cauza ca soferii traverseaza prea incet, sa nu isi zdruncine creierasul in pretioasele lor masini.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 16 Mar 2023, 09:18

Dr2005 a scris:
Le sugerăm primarilor să ceară oficial TPBI să îşi schimbe statutul (se rezolvă prin hotărâri de consiliu local/general) şi să adere la TPBI. La vreo 3 le-am sugerat chiar eu asta. Numai că nu vor... odată pentru că şi pierd legitimitatea în organizaţiile judeţene de partid din care fac parte şi nu-i mai pune nimeni primar (că nu-s toţi ca ăla de la Ciugud să poată câştiga alegerile într-un singur tur şi fără partid) şi a doua pentru că trebuie să marce banul pe compensaţie. Evident, o localitate precum Crevedia nu cred că ar trebui să contribuie cu mai mult de 0,5% la bugetul de compensaţii, dar tot înseamnă nişte bani într-un buget care nu e prea mare. Mai e şi orgoliul local, ,,cum să vină ăia de la Bucureşti să-mi spună mie cum să îmi bag autobuzele în sat?!".

Ce bani de compensatie? Daca autobuzul poate merge pe profit pe ruta Bucuresti-Crevedia, ce compensatie mai trebuie sa plateasca primaria? Trebuie doar sa fie lasat sa circule daca indeplineste conditiile de securitate rutiera si atat, nu ne mai f in c cu toate compensatiile si balariile. Si nici nu va ce treaba ar avea cu partidul din care sunt, ba inca si-ar asigura voturi pentru ca le aduce oamenilor autobuz din sat pana in orasul mare.
In anii 90 nu mai dadea nimeni nici o compensatie si circulau microbuzele si autocarele peste tot, nici n-aveai nevoie de masina ca acum.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 16 Mar 2023, 21:34

TVlad a scris:
Inseamna ca nu ai fost pe centura cind se pune bariera la Chiajna. E jale, se lungeste coada si blocheaza inclusiv giratoriul de la Lukoil, implicit traficul pe centura. Dopul se propaga pina spre Carrefour Militari iar in nord dincolo de giratoriul de la Dragomiresti.

Ar trebui sa schimbe si dalele de la acea trecere la nivel pentru ca sint destul de colturoase si chiar daca bariera e ridicata uneori tot se formeaza ambuteiaje din cauza ca soferii traverseaza prea incet, sa nu isi zdruncine creierasul in pretioasele lor masini.
Ultima dată când am citit Codul Rutier, blocarea intersecţiei (inclusiv a giratoriului) era contravenţie. Dacă Miliţia nu face nimic, nu e vina CFR-ului. Apoi, într-un singur tren de călători care trece pe acolo pot fi mai mulţi călători decât sunt în cârdul de maşini... crezi că ăia prin afară au încurajat transportul public altfel? Nu, au gâtuit cât mai mult posibil traficul rutier, ca să nu mai fie fezabil ca timp să te deplasezi cu maşina dacă nu ai de cărat chestii mari şi grele cu tine.
Am observat şi eu foarte mulţi care nu ştiu să treacă o cale ferată sau o linie de tramvai, merg cu 2 km/h şi încurcă tot traficul, ba unora chiar le mor motoarele peste linie din cauza asta (mă rog, mai puţini de când cu invazia maşinilor cu cutie automată). Dar nici asta nu e vina CFR-ului.

Laurentiu Ciobanu a scris:
Ce bani de compensatie? Daca autobuzul poate merge pe profit pe ruta Bucuresti-Crevedia, ce compensatie mai trebuie sa plateasca primaria? Trebuie doar sa fie lasat sa circule daca indeplineste conditiile de securitate rutiera si atat, nu ne mai f in c cu toate compensatiile si balariile. Si nici nu va ce treaba ar avea cu partidul din care sunt, ba inca si-ar asigura voturi pentru ca le aduce oamenilor autobuz din sat pana in orasul mare.
Nu are cum să meargă pe profit la toate cursele. Dacă îl laşi să se bazeze doar pe profit, o să plece doar când e full, eventual o să refuze la transport elevii, ca să nu stea după decont (în proiectul noilor legi a educaţiei, refuzul acordării facilităţilor legale se sancţioneză cu anularea licenţei de transport pentru traseul respectiv).
A, da, microbuzul ăla e rentabil acum pentru că nu plăteşte redevenţă pentru traseu, nu plăteşte asigurare pentru călători şi bagaje, nu plăteşte impozit pe profit (că are cifra de afaceri zero, nu taie bilete) şi, de multe ori, şoferul lucrează la negru şi nu are atestat şi card tahograf.

Laurentiu Ciobanu a scris:
In anii 90 nu mai dadea nimeni nici o compensatie si circulau microbuzele si autocarele peste tot, nici n-aveai nevoie de masina ca acum.
Nu mai îmi aminti de haiducia aia rutieră! Fix ăsta e motivul pentru care avem un transport varză în toată ţara. Imediat după '90 au apărut ,,privatizaţii", care piratau IJTL-urile şi filialele fostei IRTA (reorganizate în SA-uri). Şi în Bucureşti apăruseră tot felul de dube de marfă modificate, unele absolut artizanal, care piratau maşinile RATB. Prin alte oraşe se piratau şi tramvaie, că pentru un plic unde trebuie puteai cumpăra un autobuz casat de vreun IJTL sau IRTA şi cu alt plic te lăsa toată lumea în pace. La Ploieşti, de exemplu, se ajunsese ca tramvaiele să care aer, că în faţa fiecărui tramvai venea câte un pirat pe pneuri. RAT Ploieşti ajunsese în prag de lichidare la sfârşitul anilor '90 din cauza asta. Chiar şi Transurbul tău era să dea faliment după invazia de dube şi maşini de 8+1 de maxi-taxi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeJoi 16 Mar 2023, 22:40

Nu stiu ce faliment ar fi dat Transurb-ul la Galati, ca erau suficienti beneficiari de reduceri care il foloseau, reduceri ce nu se aplicau la maxi-taxi.

Era foarte bine cum e in Galati in perioada 95-2005, cand daca nu iti convenea cat e de plin un maxi-taxi (de regula Ford Transit aproape nou sau VW Transporter), mai stateai un minut si il luai pe urmatorul. Nu mergea nimeni in picioare. La 2 noaptea, ma rog, stateai 5 minute. Iar daca isi permiteau sa mearga cu ele pline la doar 50%, eu zic ca faceau profit, erau inclusiv cu Damas cu numere rosii.
Haiducie era la Iasi, unde nu pleca microbuzul din statie (de 17 locuri, nu 8 ca la Galati) pana nu bufnea de calatori, era mizerabil.

Cu ce ma ajuta Transurb-ul acum, cand ei ar trebui sa aiba masini pe traseu de la 4:30 dimineata, dar eu cand ies pe strada la 4:30, dupa ce iau o trotineta din Tiglina, pana la gara nu ma depaseste NICI UN AUTOBUZ ca sa pot spune ca am cu ce ajunge la IR1570 de 5:20? Mizeria cu "sa interzicem maxi-taxi" a aparut pentru ca aveau unii firme de taximetrie si faceau aia foamea, ca de ce sa iei taxiul cand poti merge cu 1 leu? Ii durea undeva de Transurb, ca ala a fost acum si pururea si-n vecii vecilor amin sustinut din banii primariei.

Asadar, in Romania se poate face profitabil transport rutier in comun; doar ca legile sunt facute sa-i protejeze doar pe unii, cum era si-n anii 90 cand Beinur de la Constanta se ducea cu spaga la directorii de la CFR ca sa bage restrictii pe linie ca sa mearga lumea cu autocarele lui.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeVin 17 Mar 2023, 00:16

Unde ai văzut tu în lumea civilizată dube de marfă cu scaune în ele? Sau maşini de 8+1 (pe care le conduci cu B-ul, fără atestat de profesionist) în transportul local?
Nu există pe nicăieri aşa ceva. La fel cum şi transportul ,,la cerere" e puternic reglementat tocmai pentru a nu afecta piaţa transporturilor.

Dacă nu dispăreau dubele de maxi-taxi, Transurbul se ducea după omologii lui pirataţi la fel din Suceava, Târgovişte, Iaşi (SC Autobuzul) ori Bârlad, care au falimentat în vremurile alea de început de ani 2000. Ei bine, ghici ce, la Târgovişte şi Bârlad după falimentarea societăţii locale, s-a delegat gestiunea transportului unui operator privat şi din ziua următoare au dispărut şi dubele (sau au trecut cu tot cu şoferi la noua firmă, care evident că nu s-a mai lăsat piratată de alţii). Şi la Iaşi după ce a crăpat Autobuzul SA, imediat a prins contractul ,,corect" fix firma de dube care piratase Autobuzul, de au trebuit vreo 10 ani să scape de ea şi să aibă şi Iaşiul un transport auto decent. Asta era miza - să falimenteze operatorul de stat, ca să vină privatul ,,salvator" şi să rezolve el. Care privat mânca cu 2 guri, o dată de la primărie (prin subvenţii şi prin umflarea din pix a abonamentelor pentru elevi decontate de stat) şi o dată de la călător.
Reţeta asta s-a încercat şi la Bucureşti, până la urmă prin 2008 s-a reuşit scoaterea dubelor de pe trasee... şoferii ăia erau nişte maniaci, treceau pe roşu, mergeau peste viteza legală şi opreau oriunde le făceai semn, plus că veneau în faţa autobuzelor (şi vorbesc de linii grele ca 102, 105, 139, 226, 368, care aveau interval bun şi la autobuze, doar că autobuzele aveau graficul făcut de aşa natură încât să se târâie cu 30 km/h, iar şoferii de la RATB furau curse la greu).

Tot aşa s-au dus naibii şi fostele autogări (nu vorbesc de construcţiile în sine, ci de întreaga societate care opera autogările, autobuzele şi dirijarea traficului).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeVin 17 Mar 2023, 13:18

In Galati erau microbuze VW Transporter T3 sau Ford Transit cu banchetele puse fata in fata, 6 locuri in spate, 2 locuri langa sofer, nici vorba de microbuz de marfa.
Ce zici tu a aparut mai tarziu, cand a inceput consiliul local sa le bage bete in roate, desi lumea era foarte multumita de ele.

Ca sunt soferii nustiucum...pentru asta avem politie rutiera, sa faca bine sa-si faca treaba.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeVin 17 Mar 2023, 20:50

Ba da la voi acolo ce e cu haiducia asta la autobuze?

aici nu e asa frate.

Autobuzele firmelor private au trasee  le stie toata lumea.
Alea interjudetene la fel , le stie toata lumea, pensionarii dau cupoanele, soferii dau bilet.
Sînt microbuze care merg de la Timisoara la Arad, Sighetul Marmatiei, Bistrita , Husi, Bozovici etc dar daca oamenii rezerva telefonic baga autobuze sau autocare.
Sînt autobuze autocare spre Rîmnicul Vîlcea, Brad, Cîmpeni etc.

trebuie sa le gasesti ca fiecare firma si-a inchiriat ici colo pentru autogara.

pe sate la fel firmele au trasee cu oarae clare, cu abonati.

Lumea vede asta ca o normalitate, nu e porcaria aia ce am intîlnit-o pe la voi, ca vezi un microbuz, vine un bronzat , te intreaba unde mergi si te arunca aproape cu forta in microbuz si zice ca e plin da-i drumu. Pe traseu cum satele sînt la sosea fiecare gagica sau bulan iasa din casa face semn si microbuzu opreste.

Acuma, firmele private au cam disparut din satele din jurul Timisoare pentru ca au intrat autobuzle orasului.

UAT-urile au aderat la Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Metropolitana.
Nu stiu cum lucreaza asta cu Societatea de Transport Public Timisoara  dar au intrat liniile metropolitane

Aici intervine compensatia Laurentiu Ciobanu:

Cînd era firma Transport Persoane SRL  asta pleca de la Autogara de la gara si nu mai oprea pina la marginea orasului. mergea pe sate pe un traseu clar si plateai 9 lei biletu sa zicem.

din data de x a intrat pe traseu autobuzzele orasului , deci biletul a devenit 2,5 lei valabil o ora si prin urmare si in continuare pe autobuzele SPTT., dar pretul real era tot 9 lei, sa zicem , diferenta o platesc primariile implicate.

Acum ultima data km costa 10 lei cred. deci la atîtea curse pe zi sînt atîtia KM, deci atitia lei/luna. Biletul este 4,5 lei
se fac calcule , se vede cîte bilete s-au vîndut, cîte cu cardul bancar, cîte cu SMS, cîte persoane cu gratuitati, cîte abonamente, cîte abonamente pe doua linii, cîte abonamente generale.

diferenta trebuie platita de primariile implicate si municipiul Timisoara in functie de kilometri parcursi in Timisoara. (unele trasee intra mult in oras). In oras autobuzele circula ca oricare autobuz urban.
lunar se emite factura insotita de calculatiile astea care ti le-am spus (eu le-am trecut aici principial cu titlu de exemplificare)

Asadar autobuzele nu pot fi neaparat pe profit pentru ca sîmbata dimineata la 5 dimineata merg 6 oameni la lucru saptamîna asta si alti 9 saptamîna viitoare, dar e nevoie de autobuz, cel de 6 e plin de angajati, cel de 7 plin cu elevi , perechile lor sînt mai goale, apoi dupa amiaza e invers.

in general un autobuz M nu opreste in alte localitati de pe parcurs decît daca exista un acord intre primarii cred, nu stiu exact.
Asadar acolo mai trebuie lucrat ca oamenii dintr-o localitate nu pot merge in cealalta la lucru de exemplu pentru ca nu au cum.

http://stpt.ro/download/download.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeSam 18 Mar 2023, 00:18

dan tm a scris:
in general un autobuz M nu opreste in alte localitati de pe parcurs decît daca exista un acord intre primarii cred, nu stiu exact.
Asadar acolo mai trebuie lucrat ca oamenii dintr-o localitate nu pot merge in cealalta la lucru de exemplu pentru ca nu au cum.

Autobuzul M opreşte doar în localităţile membre ADI. Am avut la Bucureşti chestia asta cu acordul între localităţi (legea o permite), era autobuz de Buftea care nu oprea în Mogoşoaia, autobuz de 1 Decembrie care nu oprea în Jilava, autobuz de Cornetu care nu oprea în Bragadiru, autobuz de Afumaţi care nu oprea în Voluntari (că Voluntari avea autobuzele proprii şi nu voia concurenţă de la RATB) şi alte aberaţii din astea. Evident, Bragadiru şi Mogoşoaia aveau şi ele alt autobuz, numai că plăteau pentru un autobuz la 2 ore, pe când ăia mai îndepărtaţi îl voiau la o oră... o porcărie. S-a rezolvat numai după ce s-a înfiinţat ADI-ul şi au intrat toate localităţile în ADI.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeSam 18 Mar 2023, 07:56

Deci avem aberatiile astea din cauza legislatiei.

Cum n-o sa stea nimeni la "ala de Buftea nu opreste in Mogosoaia" si alte mizerii dintr-astea, isi ia omu' masina si s-a rezolvat...

@dan tm: biletul pentru afara orasului poate fi mai scump, e si normal si trebuie ca si calatorii sa accepte asta, nu vad de ce trebuie sa plateasca un UAT pentru compensatie.
Eu vad insa o alta o alta problema si anume ca nu se accepta ca orasele s-au extins in satele limitrofe si prin urmare o cursa Bucuresti-Afumati e considerata ca iese din arealul de baza, normal ar trebui ca Afumatiul, Voluntariul, Chiajna, Popesti, etc, sa aiba autobuze din Bucuresti cu opriri prin oras si apoi in continuarea lui, nu stam de "nu oprim pana la iesirea din oras".

Acum vreo 7 ani am fost la Londra si, cum stateam undeva in afara Londrei, Borehamwood parca (cum e Buftea fata de Bucuresti), luam trenul. De mai multe ori insa, am luat autobuzul functie de ce imi indica google maps. Autobuzul era identic cu cele din oras (double-decker), oprea peste tot prin oras si oprea peste tot si in afara lui pana unde avea el destinatia.

La noi stai ca trebuie sa ajungi la Obor, de acolo iei autobuzul de Voluntari, te sui in ala, ajungi la Voluntari si mai vezi pe urma. Normal era sa ai autobuzele STB peste tot, insa cu zone tarifare, cum e la Paris. Ai iesit din zona administrativa a Bucurestiului, intri in zona 2 si platesti mai mult, nu astepti de la o primarie sa-ti compenseze.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeSam 18 Mar 2023, 13:51

Laurentiu Ciobanu a scris:
La noi stai ca trebuie sa ajungi la Obor, de acolo iei autobuzul de Voluntari, te sui in ala, ajungi la Voluntari si mai vezi pe urma. Normal era sa ai autobuzele STB peste tot, insa cu zone tarifare, cum e la Paris. Ai iesit din zona administrativa a Bucurestiului, intri in zona 2 si platesti mai mult, nu astepti de la o primarie sa-ti compenseze.
Din 2019 există transport integrat în Bucureşti, nu mai ai de ce să schimbi n autobuze.
Zonele tarifare încep să dispară şi prin afară, e complicată taxarea electronică atunci când ai zone, eşti legat de bilete fizice, nu poţi să plăteşti cu cardul la validator. La noi acum e 3 lei pe 90 minute... evident, ai linii exterioare care au semicruse de 2h sau mai mult, acolo clar trebuie să mai plăteşti încă o dată când îţi expiră cele 90 minute.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeSam 18 Mar 2023, 22:55

https://economedia.ro/cfr-infrastructura-vrea-sa-repare-linia-de-tren-de-pe-podul-prieteniei-giurgiu-ruse-primul-pod-peste-dunare-dintre-romania-si-bulgaria-a-fost-deschis.html#.ZBYcUeL8tPx

Și după reparații tot cu 60 km/h se va circula pe el? Acest pod a fost dat în folosință în urmă cu 79 de ani, înafară de schimbat traverse schimbat linie și vopsire tablier, ce alte reparații i s-ar mai putea aduce? Că mâine poimâine împlinește 100 de ani vechime și pățește la fel ca podurile lui Anghel Saligny care sunt restricționate la 30 km/h.
Dar un pod nou de ce nu se construiește?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeSam 18 Mar 2023, 23:52

Tu vrei sa stimulezi traficul de frontiera? Nu e in spiritul CFR Calatori.

Sunt curios daca vor si electrifica podul.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitimeDum 19 Mar 2023, 07:17

Laurentiu Ciobanu a scris:
Tu vrei sa stimulezi traficul de frontiera? Nu e in spiritul CFR Calatori.

Sunt curios daca vor si electrifica podul.

Prea.multe lucruri vrei în același timp..
La fel că pe Ilia Lugoj a stat linia închisă doi ani o deschid acuma.si după.o inchid pentru refracție..
Sus In jos
Continut sponsorizat





102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
Sus 
Pagina 48 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: