Am circulat cu Desiro deci pozele sint destul de proaste, cu soarele in fata facute prin geamul murdar.Nu prea am reusit sa pozez bine atunci cind se deschidea usa din varii motive.
am sosit la ora 07.20 in Giurgiu, si am asteptat sa se faca putina lumina
DSCF7514 by David Daniel, on Flickr
DSCF7520 by David Daniel, on Flickr
DSCF7521 by David Daniel, on Flickr
DSCF7524 by David Daniel, on Flickr
DSCF7527 by David Daniel, on Flickr
gara a trecut printr-un proces de modernizare prezentat la tv in saptamina in care am mers si eu, prin urmare am auzit refrenul cunoscut,,n-aveti voie sa pozati in tren".
http://stirileprotv.ro/stiri/inspectorul-pro/garile-fantoma-din-romania-autoritac-ile-au-cheltuit-pentru-ele-350-de-milioane-de-lei.html
linia 4 din gara e folosita ca trotuar de catre locuitorii din zona din ce am remarcat.Nici macar nu i s-a construit copertina.
DSCF7530 by David Daniel, on Flickr
imediat dupa plecare apare racordul spre GiurgIu Sud .Parea abandonat
semnalul de intrare in Giurgiu din directia Giurgiu Sud
DSCF7535 by David Daniel, on Flickr
semnalele de la ramificatia spre Giurgiu Sud, in stinga dinspre Giurgiu in dreapta direct dinspre Giurgiu Nord
DSCF7536 by David Daniel, on Flickr
semnalul de intrare din directia Giurgiu Sud in linia spre Giurgiu Nord
DSCF7538 by David Daniel, on Flickr
orasul e destul de rural la periferie
DSCF7540 by David Daniel, on Flickr
Semnalul de intrare in Giurgiu Nord din directia Ruse.
DSCF7541 by David Daniel, on Flickr
Giurgiu Nord
multa vegetatie, mai degraba rezultatul neintretinerii.
DSCF7542 by David Daniel, on Flickr
La plecarea din Giurgiu Nord am vazut un siloz care parea neterminat
DSCF7545 by David Daniel, on Flickr
in Fratesti am incercat sa prind o fosta magazie de marfa despre care am prezumat ca ar fi de pe vremea constructiei liniei, cladirea garii era obturata de vegetatie
DSCF7546 by David Daniel, on Flickr
DSCF7548 by David Daniel, on Flickr
Din Daia incepe linia dubla, dar statia este doar PO
DSCF7551 by David Daniel, on Flickr
Tabanu
DSCF7560 by David Daniel, on Flickr
Baneasa Giurgiu
pare a fi zona silozurilor deosebite, vad o scara spiralata agatata de un siloz, care are in curte si o locomotiva, dar linia de racord in gara se vede abandonata si napadita de vegetatie
DSCF7561-horz by David Daniel, on Flickr
DSCF7565 by David Daniel, on Flickr
aici magazia veche de marfuri are acoperisul cazut
DSCF7567 by David Daniel, on Flickr
DSCF7570 by David Daniel, on Flickr
Mihai Bravu,
dupa ce a trecut momentul ,,n-aveti voie sa pozati" am aflat ca aici a fost o mare unitate militara care a generat trafic de persoane comparativ cu ce e acuma.Au fost sperante ca se va revigora transpotul de marfa, dar acuma doar vegetatia mai foloseste liniile garii si liniile de racordare ale unitatilor militare.
DSCF7571 by David Daniel, on Flickr
DSCF7572 by David Daniel, on Flickr
Vlad Tepes
DSCF7573 by David Daniel, on Flickr
Comana e doar un punct de oprire desi aici se termina linia dubla. Au gasit o metoda.
DSCF7574 by David Daniel, on Flickr
DSCF7575 by David Daniel, on Flickr
DSCF7576 by David Daniel, on Flickr
DSCF7577 by David Daniel, on Flickr
Am sosit la Gradistea si am plecat glont spre pod...
DSCF7583 by David Daniel, on Flickr
DSCF7585 by David Daniel, on Flickr
... doar ca sa ma opresc dupa citiva metri unde au navalit 3 dulai din dreapta si 1 dinspre linii. Cum in fata parea un fel de ferma la tirla de ciobani m-am gindit ca acolo sint alti ciini, am stat o vreme asteptind sa treaca ceva oameni. Ciinii nu au servit din mincarea oferita de mine .
DSCF7587 by David Daniel, on Flickr
citeva semnale frumoase, de tip vechi cu parasolare mari. Gute alte zeiten.
Se observa si niste grinzi de viaduct.
DSCF7592 by David Daniel, on Flickr
viductul Gradistea, se observa ca fiind pentru linie dubla sint de fapt doua viaducte separate.In planul apropiat se poate observa ca fiecare pilon are structura de deasupra separata
DSCF7593 by David Daniel, on Flickr
DSCF7599 by David Daniel, on Flickr
se observa dalele de peron puse in dreptul usilor sagetii, in cladirea alaturata s-a deschis o farmacie.
DSCF7602 by David Daniel, on Flickr
am pozat si la intoarcere
la plecarea din Gradistea pe stinga am remarcat un teren despre care m-am intrebat daca nu cumva este amplasamentul statiei pe vremea cind s-a facut linia
DSCF7608 by David Daniel, on Flickr
DSCF7610 by David Daniel, on Flickr
Comana
DSCF7614 by David Daniel, on Flickr
DSCF7617 by David Daniel, on Flickr
PO Vlad Tepes
DSCF7622 by David Daniel, on Flickr
intre Vlad Tepes si Mihai Bravu
DSCF7625 by David Daniel, on Flickr
firul II este acoperit de vegetatie
DSCF7627 by David Daniel, on Flickr
Prin padurea pe unde trece linia copacii au crrescut in firul II iar crengile taate sa nu cada in gabaritul firului I sint aruncate tot pe firul II
Mihai Bravu
am vazut doua cantoane tip CFR,
DSCF7633 by David Daniel, on Flickr
DSCF7636 by David Daniel, on Flickr
DSCF7637 by David Daniel, on Flickr
Baneasa Giurgiu
o jumatate de canton
DSCF7641 by David Daniel, on Flickr
DSCF7645 by David Daniel, on Flickr
Tabanu, pozez pe partea cealalta cladirea
DSCF7647 by David Daniel, on Flickr
DSCF7648 by David Daniel, on Flickr
linia pina la Daia
DSCF7651 by David Daniel, on Flickr
DSCF7654 by David Daniel, on Flickr
semnale de parcurs BLA stau sa cada in vale
DSCF7655 by David Daniel, on Flickr
Daia
DSCF7660 by David Daniel, on Flickr
DSCF7663 by David Daniel, on Flickr
Fratesti, nu reusesc sa prind cladirea
DSCF7667 by David Daniel, on Flickr
Giurgiu Nord, linia de la Videle
DSCF7670 by David Daniel, on Flickr
Pe tren am discutat, astfel incit am aflat un fel de frustrare a celor din Giurgiu ca linia e abandonata in loc sa fie o legatura a giugiuvenilor cu Bucurestiul pentru locuri de munca la fel cum au Ploiestii, Urzicenii, Oltenita.