Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

In jos 
+97
alexmorph3us
MariusM
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cardinal
Laurentiu Ciobanu
t1972
ldh80
Costin.B
vlad237
CRT
AeroX
Michael
Luca tgv
Radu161
Warrington
cristi5
ttavi
marius664
Luna
neluadi
dan tm
alex.alexus.tm
Cris_Cr
aris86
ciprian71
alliens
LanceR
Jurnal Feroviar
Katalyn
mielutu zburator
IonutChircu
truscamihai
Shinkasen
Theijs
MRBFCRB
Caspar
liviulav33
vatmanul
Lumunita Stana
Adirmvl
cristi_tgv
spiderpc
baiazid
boldalexandru
IonutCFR2009
Vlad
Costin.H
halmarius
riciu
cfr500
Czirjak Arpad
TVlad
cristirimer
ionutz85
WAYNEN
petcu.adrian
AlexD
srazvi
Kriszti219
Teodor
mishu88
didinul
iDorin
razvan - trenuri
AndiCFR
Ionutz
eu
nenuandrei
costi_dumitru
ana imfinity
cristi ar
Dr2005
DUAL
seby1998
David Marius
mihaiuc
vanchorusebulgaria
kristi kkk
ATM
marius_catalin84
Adrian78
cont dezactivat .
Vitosa
Razvan Tudor
bondarel
cristi CFR
decward
Andrei
Amiralul
sorinucu
Mircea Condilescu
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
Traveller
mardaryroby
myster2008
101 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 49 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeMar 06 Iun 2017, 16:14

Ce localitate trebuie sa bag pe autogări.ro ca sa vin cu duba sau autocarul de la Grădiștea la București ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeMar 06 Iun 2017, 16:44

Grădiştea... eventual Comana că mă gândesc că dubele merg până acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeMar 06 Iun 2017, 17:40

Katalyn a scris:
Ce localitate trebuie sa bag pe autogări.ro ca sa vin cu duba sau autocarul de la Grădiștea la București ?
https://c-i.ro/bucuresti-budeni-comana/
5 km mergi cu bicla...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeMar 06 Iun 2017, 17:48

București, 6 iunie 2017
CFR SA a desemnat câștigătorul studiului de fezabilitate pentru modernizarea tronsonului Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul Grădiștea
Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Frontieră, inclusiv Podul de la Grădiștea.
Marius CHIPER, director general al CFR SA
"Pentru Podul Grădiştea sperăm ca studiul de fezabilitate să fie realizat în maximum 9 luni. După acest termen vom demara licitaţia pentru proiectare şi execuţie, iar în 2 ani construcția să fie finalizată. Poate acest termen nu este foarte optimist, dar este unul realist. Deși am fost nevoiţi de foarte multe ori să schimbăm scenariile de pregătire, în acest moment putem spune că am găsit soluția optimă pentru realizarea acestui proiect, important nu doar pentru localnici, dar și pentru publicul călător".
Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi va propune o planificare a activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție a lucrărilor pe 2 loturi:
- lucrări la podul peste râul Argeș, între stațiile Vidra și Grădiștea (lot I);
- lucrări la infrastructura de cale ferată între stațiile CF București Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră (lot II).
Sursa de finanţare pentru realizarea studiului de fezabilitate este asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare. Valoarea totală estimată a contractului este de 19.267.200 RON (fără TVA), termenul de întocmire a studiului de fezabilitate (2 loturi) fiind de 18 luni.
Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord - Frontieră la standarde europene, îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare, reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson, creşterea traficului de marfă de tranzit, precum și prin asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.
● Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

_________________
595423102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeMar 06 Iun 2017, 21:55

Studii si iar studii de fezabilitate. Mai e nevoie de un astfel de studiu din moment ce s-a stabilit importanta lucrarii? Se face si gata, alocand banii si organizezand licitatia, dar una transparenta nu trucaje. De asta nu se face nimic in tara asta, ne incurcam in hartii si zeci de studii de fezabilitate. Oare la Valcele-Rm Valcea Est cate sute de milioane s-au papat cu astfel de studii de fezabilitate? Nu era clar ca linia aia aducea infinit mai multe beneficii tarii decat actualul ocol de 160 km pe la Piatra Olt? Pana acum se mai modernizau vreo 500 km de cale ferata. Mad
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeMier 07 Iun 2017, 14:31

IonutCFR2009 a scris:
Studii si iar studii de fezabilitate. Mai e nevoie de un astfel de studiu din moment ce s-a stabilit importanta lucrarii? Se face si gata, alocand banii si organizezand licitatia, dar una transparenta nu trucaje. De asta nu se face nimic in tara asta, ne incurcam in hartii si zeci de studii de fezabilitate. Oare la Valcele-Rm Valcea Est cate sute de milioane s-au papat cu astfel de studii de fezabilitate? Nu era clar ca linia aia aducea infinit mai multe beneficii tarii decat actualul ocol de 160 km pe la Piatra Olt? Pana acum se mai modernizau vreo 500 km de cale ferata. Mad

Daca se schimba guvernarea si vin altii iara fac studiu si tot asa pana la sfantu asteapta asa a fostsi cu linia spre ăeroport anul trecut si nu s-a mai facut nimic ..Lehamite
In tari mai normale in 9 luni era si podul construit
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 24 Sept 2017, 21:58

https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/cfr-sa-8-milioane-de-lei-pentru-inca-un-studiu-de-fezabilitate
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeDum 24 Sept 2017, 22:09

Vitosa a scris:
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/cfr-sa-8-milioane-de-lei-pentru-inca-un-studiu-de-fezabilitate

Scoti nist copy/paste pe calculator si facut 500000 de euroi hai ca e bine si in 2100 toamna o sa avem linie refacuta dupa 30 de studii de fezabilitate
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 00:13

Fără SF la zi nu poţi depune cererea de finanţare la UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 00:24

IonutCFR2009 a scris:
Mai e nevoie de un astfel de studiu din moment ce s-a stabilit importanta lucrarii? Se face si gata (...)

Oare la Valcele-Rm Valcea Est cate sute de milioane s-au papat cu astfel de studii de fezabilitate? Nu era clar ca linia aia aducea infinit mai multe beneficii tarii decat actualul ocol de 160 km pe la Piatra Olt?

Nu ”se face și gata”. Studiul de fezabilitate nu se rezumă la analiza comercială sau de marketing.

Sunt necesare studii topografice, este necesar un studiu geotehnic, un studiu privind impactul de mediu etc. Asta ca să nu te trezești că Transelectrica are stâlpi de înaltă tensiune exact pe traseul liniei ferate sau că nu are cum să-ți furmizeze capacitatea energetică necesară. Ca să nu te trezești că un deal o ia la vale de fiecare dată când trece un tren mai greu de 600 de tone, ca să nu te trezești că trenurile omoară câte 10 urși pe săptămână, ca să nu trezești că pe traseul liniei ajung accidental proiectile dintr-un poligon de tragere etc. etc.

Faptul că în România toate astea se fac în bătaie de joc, doar pentru a sifona bani publici, nu înseamnă că poți avea într-adevăr trenuri pe acea linie fără să faci studiile cum trebuie. Riscul fiind să aduni trenul din albia râului care curgea cu 60 de metri mai jos fiindcă tu nu știai că o pilă de la un viaduct era înclinată, deși oamenii din sat știau.

Tot în studiul de fezabilitate mai intră și o analiză cost-beneficiu, trebuie să știi clar de ce faci investiția respectivă și ce-ți propui să obții cu ea. Pentru că s-ar putea să fie mai ieftin să nu faci nimic, dacă nu vei putea avea (de exemplu) un minim de 30 trenuri pe zi.
Trebuie și niște avize de principiu pentru utilități, ca să știi dacă și la ce costuri vei putea avea energie electrică, apă curentă și canalizare în gări, trebuie calculate costurile privind drumurile de acces în varianta finală și în varianta de șantier și încă un milion de alte lucruri.

A construi o linie ferată nu e ca și cum ai construi un coteț de găini, te-apuci de treabă și vezi tu până la urmă ce iese Very Happy
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 00:50

De la 1990 incoace ne pricepem cel mai bine in a complica lucrurile si a face birocratie care mananca timp si resurse. (To hell with it.)
De asta dureaza o eternitate in a construi ceva.
Tare interesant cum in trecut se putea fara atata birocratie si in 1-2 ani se construiau sute de km de cf.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 01:32

Poți să dai un exemplu concret? În care 1-2 ani s-au construit sute de km de cale ferată?

Pașcani - Tg.Neamț nu are sute de km, Hârlău - Botoșani nu s-a mai construit nici în ziua de azi.
Cei 42 km de la Suceava la Gura Humorului prin Stroiești s-au construit în 5 ani și a fugit terasamentul chiar la trecerea trenului inaugural.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 08:28

Poti sa dai mai multe detalii despre evenimentul de la Stroiesti?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 16:12

Warrington a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Mai e nevoie de un astfel de studiu din moment ce s-a stabilit importanta lucrarii? Se face si gata (...)

Oare la Valcele-Rm Valcea Est cate sute de milioane s-au papat cu astfel de studii de fezabilitate? Nu era clar ca linia aia aducea infinit mai multe beneficii tarii decat actualul ocol de 160 km pe la Piatra Olt?

Nu ”se face și gata”. Studiul de fezabilitate nu se rezumă la analiza comercială sau de marketing.

Sunt necesare studii topografice, este necesar un studiu geotehnic, un studiu privind impactul de mediu etc. Asta ca să nu te trezești că Transelectrica are stâlpi de înaltă tensiune exact pe traseul liniei ferate sau că nu are cum să-ți furmizeze capacitatea energetică necesară. Ca să nu te trezești că un deal o ia la vale de fiecare dată când trece un tren mai greu de 600 de tone, ca să nu te trezești că trenurile omoară câte 10 urși pe săptămână, ca să nu trezești că pe traseul liniei ajung accidental proiectile dintr-un poligon de tragere etc. etc.

Faptul că în România toate astea se fac în bătaie de joc, doar pentru a sifona bani publici, nu înseamnă că poți avea într-adevăr trenuri pe acea linie fără să faci studiile cum trebuie. Riscul fiind să aduni trenul din albia râului care curgea cu 60 de metri mai jos fiindcă tu nu știai că o pilă de la un viaduct era înclinată, deși oamenii din sat știau.

Tot în studiul de fezabilitate mai intră și o analiză cost-beneficiu, trebuie să știi clar de ce faci investiția respectivă și ce-ți propui să obții cu ea. Pentru că s-ar putea să fie mai ieftin să nu faci nimic, dacă nu vei putea avea (de exemplu) un minim de 30 trenuri pe zi.
Trebuie și niște avize de principiu pentru utilități, ca să știi dacă și la ce costuri vei putea avea energie electrică, apă curentă și canalizare în gări, trebuie calculate costurile privind drumurile de acces în varianta finală și în varianta de șantier și încă un milion de alte lucruri.

A construi o linie ferată nu e ca și cum ai construi un coteț de găini, te-apuci de treabă și vezi tu până la urmă ce iese Very Happy

Si in alte tari se fac studii din 3 in 3 ani ca expira?
Bina acolo chiar se construieste dupa ce se termina SF dar la noi nu se fac altele si altele de parca s-ar schimba ceva in teren
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitimeLun 25 Sept 2017, 16:23

Au fost și în vest cazuri când unele investiiți au fost abandonate în diverse stadii, din cauza crizelor economice. Când se reia investiția, se reiau studiile de la zero și se începe de la a determina ce se află efectiv în teren și în ce stare sau stadiu.

Prin pădurile din Germania mai găsești și azi bucăți de autostradă abandonate în timpul primei crize a petrolului (1973-1974) despre care studiile de fezabilitate ulterioare au arătat că nu merită continuată construcția lor în baza vechilor proiecte. E mai ieftin să cheltui 5 milioane de euro pe un studiu de fezabilitate din care să rezulte că nu merită să continui o investiție de 200 mil.euro sau o investiție de 2 mld.euro.

În România studiile de fezabilitate sunt pretext pentru a sifona bani publici, am scris deja. Dar asta nu înseamnă că se poate construi ceva fără studii de fezabilitate aduse la zi.

dan tm a scris:
Poti sa dai mai multe detalii despre evenimentul de la Stroiesti?

Eram prea mic atunci când am auzit despre el, cam prin clasele primare. Iar de întâmplat se întâmplase înainte de a mă naște eu. Însă bunicii povesteau că tronsonul acela fusese proiectat de ”nepotul ministrului”, ca dovadă că metehnele la CFR sunt vechi de zeci de ani.

Din câte povesteau ei, nu a fost propriu-zis un accident, dar trenul inaugural s-a întors înapoi la Suceava pe linia veche, construită de austrieci, fiindcă pe noul terasament realizat de comuniști nu se mai putea circula, ”fugise”, după expresia lor.
Sus In jos
Continut sponsorizat





102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
Sus 
Pagina 33 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 49 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: