|
| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
+97alexmorph3us MariusM Johnny84 Cipri Andrei Neculai cardinal Laurentiu Ciobanu t1972 ldh80 Costin.B vlad237 CRT AeroX Michael Luca tgv Radu161 Warrington cristi5 ttavi marius664 Luna neluadi dan tm alex.alexus.tm Cris_Cr aris86 ciprian71 alliens LanceR Jurnal Feroviar Katalyn mielutu zburator IonutChircu truscamihai Shinkasen Theijs MRBFCRB Caspar liviulav33 vatmanul Lumunita Stana Adirmvl cristi_tgv spiderpc baiazid boldalexandru IonutCFR2009 Vlad Costin.H halmarius riciu cfr500 Czirjak Arpad TVlad cristirimer ionutz85 WAYNEN petcu.adrian AlexD srazvi Kriszti219 Teodor mishu88 didinul iDorin razvan - trenuri AndiCFR Ionutz eu nenuandrei costi_dumitru ana imfinity cristi ar Dr2005 DUAL seby1998 David Marius mihaiuc vanchorusebulgaria kristi kkk ATM marius_catalin84 Adrian78 cont dezactivat . Vitosa Razvan Tudor bondarel cristi CFR decward Andrei Amiralul sorinucu Mircea Condilescu COSTACHE MIHAIL Nesebar Traveller mardaryroby myster2008 101 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 16:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- De circulat se poate circula pe oriunde, tehnic se poate circula şi la Fălciu, Panciu, Putna, Dornişoara
Cat timp stati numai in birourile voastre nu aveti de unde sa stiti care mai e situatia din teren. Spre Panciu au fost niste discutii pe facebook ca au reusit niste unii ca faca disparute cateva cupoane de sina. - neluadi a scris:
- Rodna Veche, Huşi şi Putna la 15 Iunie
Ce vrei sa spui cu data de 15 iunie? Eu auzisem despre Rodna ca se revine peste doua luni daca repara infra linia, pentru Putna abia la anul se intrevad reparatiile, cat despre Husi nimic concret. - Dr2005 a scris:
- Duci un tren ca garnitură goală 250 km pe zi
Te referi pentru relatia Giurgiu-Gradistea? Dar de ce garnitura goala si nu atasat la trenurile existente via Videle? Ar trebui sa revina si 9347/9340 format din desiro, sau se mai pot trimite si cu 1521/1522, 1522 care oricum preia din Videle desiro venit de la Giurgiu. Pai mai sunt o gramada trenuri ce duc garnituri si locomotive pentru formare trenuri, asta ce ar insemna? Si la cum pui tu problema pe seama legii ar trebui sa ramana inchise incontinuare sectiile amintite de cristi cfr. Poporul da-l naibii ca n-are nevoie de tren, numai voua din minister sa va fie bine, ca si produceti... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 16:47 | |
| Pai asta e ideea, daca unde are el treaba circula trenul sa se plimbe pe mocangeala atunci e perfect, pe alte sectii din tara daca nu circula nimic e la fel de perfect in viziunea lui pentru ca el nu este afectat iar populatia din zona, adica prostimea sa se descurce cu ce poate, ce il intereseaza pe el. El are sacii in caruta acum gata, nu il mai intereseaza de omul de rand care plateste taxe si impozite la stat iar statul ii da pe plimbarile lui moca. Practic nea' Ionica, Fanica si Ggigica de pe linia 803, 604 si 515(am dat un exemplu) nu au nevoie de trenuri desi ei platesc taxe la stat dar nu beneficiaza de un trasport social ieftin. In schimb statul ii plateste lui Dr2005 plimbarile pe moca in tara si in strainatate, ca se plimba in fiecare weekend cu trenu pe mocangeala de parca toata saptamana a produs ceva bun si tara a evoluat si merita recompensat cu plimbari moca. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 20:03 | |
| - Vitosa a scris:
- Cat timp stati numai in birourile voastre nu aveti de unde sa stiti care mai e situatia din teren. Spre Panciu au fost niste discutii pe facebook ca au reusit niste unii ca faca disparute cateva cupoane de sina.
Câtă vreme CFR SA îşi asumă că secţia X e deschisă şi fără trafic, secţia e funcţională. Dacă au avut furturi pe acolo e problema lor, dacă mâine vine operatorul şi vrea tren pe acolo şi CFR îi spune sec că nu se poate, atunci avem o problemă. Dacă nu sunt în stare să îşi ţină evidenţa stării fiecărei linii, e strict problema lor. Deci, câtă vreme ei îşi asumă că secţia X e circulabilă, luăm de bună asumarea lor. - Vitosa a scris:
- Te referi pentru relatia Giurgiu-Gradistea? Dar de ce garnitura goala si nu atasat la trenurile existente via Videle? Ar trebui sa revina si 9347/9340 format din desiro, sau se mai pot trimite si cu 1521/1522, 1522 care oricum preia din Videle desiro venit de la Giurgiu.
Chiar dacă îl trimiţi cu alt tren, tot ai costuri cu motorina şi cu agentul autorizat, că nu poţi să îl duci rece şi nepăzit. Din moment ce au renunţat la operare în 2013, în mod sigur au avut nişte motive economice solide. - neluadi a scris:
- Ascunde cumva un isteţ faptul că această mult dezbătută gratuitate la studenţi este exact egală cu ZERO??
Nu e chiar zero, dar nici mult nu e. Vorbim de vreo 145 - 150 mii de călătorii efectuate în plus pe lună. Asta în condiţiile în care CFR Călători are cam 4,3 milioane de călătorii pe lună. Sumele se plătesc la timp şi nu e nicio problemă aici. E drept că ăia 150.000 de călători în plus nu s-au distribuit uniform pe toate trenurile. Însă şi anii trecuţi erau trenurile full de sărbători şi lumea nu înjura studenţii. Acum există o groază de postaci pe forumuri, Facebook şi prin anumite publicaţii cu pretenţii de ,,presă" care consideră studenţii tot ce e mai rău pe lume, menţinând viu spiritul lui Ilici Iliescu care a chemat minerii când ca să pună la respect ,,golanii" şi opoziţia. - neluadi a scris:
- OK, zău m-ai băgat direct în zona crepusculară. Ba se dă pe tren o compensaţie fixă, ba se dă pe secţie.
Teoretic se dă pe secţie. Acum vreo 2 luni, MFP a cerut detalierea pe tren. Noi în actul adiţional vrem să se dea tot pe secţie. Oricum ar fi, Ministerul Finanţelor Publice a refuzat să deconteze compensaţiile pe 2017, adică toată lumea merge pe ce are pus deoparte, că MFP nu vrea să plătească, justificând că nu există act adiţional pe 2017, deşi HG nu prevede un termen pentru încheierea actelor adiţionale. Dar, după cum am mai spus, decontarea facilităţilor şi compensaţia sunt chestii complet diferite, plătite din conturi diferite şi în condiţii diferite. Cu decontarea facilităţilor nu sunt probleme, iar când s-a plătit cu întârziere, statul român a plătit şi penalităţile de rigoare fără nicio problemă. Ca fapt divers, de luna asta, atât plata facilităţilor, cât şi a compensaţiei se mută la Autoritatea de Reformă Feroviară. Mare distracţie o să fie următoarele 4 - 5 luni până ce ARF va deveni complet funcţională. Deocamdată are 3 angajaţi. _________________ :TTT:
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 10:37 | |
| Bunnnn. Să zicem că din pasionaţii feroviari avem 10 persoane/colegi care fac lunar 1.000 km pe reţea, cam 100.000 km total. Circulă şi ei în weekend mai ales că au şi ei servicii. Plătitori de bilete şi băieţi informaţi, mai o anticipaţie-fidelitate, mai un tren plus, chiar şi un dus-întors. Prind oamenii şi ceva garnituri utilizate de gratuitatea studenţească, cum au fost pozele de pe 405. Înţeleg că oricât şi-ar dori să ajute transportul feroviar din locurile unde se plimbă, aceştia zece ajută în fapt guvernul să plătească mai puţin companiei. Care la tras linia rămâme cam cu aceeşi sumă în conturi. Dacă se suprapun cu trenurile studenţilor cu lumea în picioare, când zicem şi noi iată un bonus la operatorii feroviari, de fapt tot ce e în plus la trafic este în minus la bani de la stat. Doar operatorul feroviar rămâne cu cheltuiala suplimentară, având mai mult material rulant în trafic. Greşesc eu undeva sau îmi scapă?
Ultima editare efectuata de catre neluadi in Dum 16 Apr 2017, 10:39, editata de 1 ori |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 10:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Iti dai seama ce risipa fantastica este, e doar in mintea ta ca in realitate risipa fantastica e pe asa zisii "experti" angajati prin diferite companii si ministere care taie frunze la caini si incaseaza salariu degeaba, acolo e risipa fantastica nu ca se invarte roata pe sectia x. Toate liniile daca au fost construite inseamna ca era nevoie de un mijloc de transport si indiferent de costuri si profit trebuie sa se invarta roata sa nu rugineasca linia, macar 2-3 perechi pe zi sa fie.
Unele trenuri cu utilizare 100-150% tin in spate si trenurile cu utilizare 10% dar degeaba lucrezi unde lucrezi ca nu stii nimic iar mersul pe 903 nu se modifica, asa a fost si cand se circula pe 902 asa a fost si acum 20 de ani, practic pe 903 e cam acelasi mers de cand ma stiu eu. Duci un tren ca garnitură goală 250 km pe zi. Nu ţi se pare risipă? Chiar dacă îl ataşezi la alt Desiro, îl pui în tracţiune multiplă (nu se admite remorcarea materialului rulant motor în stare rece la trenurile de călători dacă are mai mult de 4 osii), deci tot arzi motorină de pomană. Iar compensaţia se dă pe secţie (şi vreo câteva luni chiar pe tren), nu la total. Dacă tu pe Bucureşti - Craiova, de exemplu, scoţi din bilete 70% din bani (ipotetic, nu am datele exacte), statul nu îţi mai dă toată suma din compensaţie, ci doar cât să ajungi la 100% + cota de profit de 3%. La polul opus, dacă pe o secţie scoţi din bilete doar 5% din venituri, statul nu-ţi dă diferenţa până la 95%, ci îţi dă doar acel maxim de 85%, după care se apucă şi îţi mai taie 10% din el că n-ai făcut realizările minime. Deci nu ai cum să ţii trenurile goale din încasările celor pline, că legea nu mai permite. Art. 6 ( 8 ) La trenurile de călători şi mixte nu se admite: a) locomotivă împingătoare nelegată la tren şi frână; b) locomotivă neactivă la urma trenului, cu excepţia locomotivelor care au masa de 70 t sau mai mică, dacă viteza maximă a locomotivei neactive nu limitează viteza de circulaţie a trenului respectiv. Art. 35. - (1) Automotoarele şi remorcile de automotor se pot ataşa la urma trenurilor de călători sau de marfă fără a depăşi numărul maxim de 8 osii Dar nu trebuie sa circule legat se poate baga in turnus cu trenurile de pe Videle - Giurgiu. Au rezervoare de 750 l, (nu cred ca au consun 100%) deci se incadreaza lejer la o tura de 800 km. Un exemplu de mers adaptat dupa cel din 2012/2013 si cel actual cu 2 AM Desiro in program : Zi 1 R 9351 4:30 Bucuresti Nord -- 5:25 Videle R 9341 5:52 Videle -- 7:13 Giurgiu Nord -- 7:19 Giurgiu R 9342 7:35 Giurgiu -- 7:40 Giurgiu Nord -- 8:59 Videle R 9343 9:55 Videle -- 11:17 Giurgiu Nord -- 11:23 Giurgiu R 9324 Giurgiu 11.30 - Gradistea 12.38 R 9323 Gradistea 12.45 - Giurgiu 13.53 R 9326 Giurgiu 15.42 - Gradistea 16.50 R 9325 Gradistea 17.15 - Giurgiu 18.20 Ziua 2 R 9322 Giurgiu 06.15 - Gradistea 07.23 R 9321 Gradistea 07.40 - Giurgiu 08.48 R 9344 11:40 Giurgiu -- 11:45 Giurgiu Nord -- 13:03 Videle R 9345 13:50 Videle -- 15:12 Giurgiu Nord -- 15:18 Giurgiu R 9346 15:35 Giurgiu -- 15:40 Giurgiu Nord -- 17:04 Videle IR 1522 18:16 Videle -- 19:05 Bucuresti Nord Total 749.6 km./zi _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 14:50 | |
| Chiar o sa revina pe Giurgiu - Gradistea trenuri sau e doar similar cu trenurile Bucuresti Nord - Bucuresti Progresu? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 17:49 | |
| - neluadi a scris:
- Bunnnn. Să zicem că din pasionaţii feroviari avem 10 persoane/colegi care fac lunar 1.000 km pe reţea, cam 100.000 km total. Circulă şi ei în weekend mai ales că au şi ei servicii. Plătitori de bilete şi băieţi informaţi, mai o anticipaţie-fidelitate, mai un tren plus, chiar şi un dus-întors.
Prind oamenii şi ceva garnituri utilizate de gratuitatea studenţească, cum au fost pozele de pe 405. Înţeleg că oricât şi-ar dori să ajute transportul feroviar din locurile unde se plimbă, aceştia zece ajută în fapt guvernul să plătească mai puţin companiei. Care la tras linia rămâme cam cu aceeşi sumă în conturi. Dacă se suprapun cu trenurile studenţilor cu lumea în picioare, când zicem şi noi iată un bonus la operatorii feroviari, de fapt tot ce e în plus la trafic este în minus la bani de la stat. Doar operatorul feroviar rămâne cu cheltuiala suplimentară, având mai mult material rulant în trafic. Greşesc eu undeva sau îmi scapă? Fiecare relaţie de transport are un ,,target" de încasări, impus prin Constractul de Servicii Publice (CSP). E drept, nu e impus pe faţă, ci e impusă realizarea unui anumit volum de călători-km, pe baza căruia sunt calculate şi încasările. Să luăm o secţie X pentru care rezultă că încasările lunare pentru a acoperi funcţionarea şi valoarea de 3% profit ar fi 1000 lei. Din aceşti 1000 lei, prin compensaţia de serviciu public pentru indicatorii călător-km şi tren-km, statul poate asigura maxim 85%, adică 850 lei. Restul de 15 lei trebuie să se obţină din încasări. În categoria încasărilor intră şi facilităţile decontate pentru elevi, studenţi, pensionari şi alte categorii. Cazul 1 (ideal pentru OTF): OTF încasează fix 150 lei. Statul îi dă 850 lei, iese 1000 lei şi toată lumea e fericită. Cazul 2 (ideal pentru stat): OTF încasează mai mult din bilete. Să zicem 500 lei. Statul vine şi completează doar cu 500 lei, chiar dacă la calculul pe indicatori îi iese mai mult. De ce nu îi dă şi diferenţa? Păi pentru că legislaţia spune că se acordă compensaţie doar pentru acoperirea costurilor şi a profitului de 3%, nu pentru a creşte profitul OTF (cum era până acum câţiva ani) Cazul 3 (oarecum ideal pentru stat, total defavorabil pentru OTF): OTF nu face ţinta de 150 lei, ci face doar 100 lei. Statul îi dă cei 850 lei (valoarea maximă), după care îl penalizează cu valoarea neîncasată, adică 50 lei. Prin urmare OTF primeşte doar 800 lei, deci în total scoate 900 lei (800 compensaţie şi 100 încasări) în loc de 1000, aşa că face pierdere şi se gândeşte să se retragă de pe secţia X. Nu ştiu dacă s-a făcut un calcul economic privind facilitatea pentru studenţi, în sensul că statul ar putea plăti mai mult pe titlul de facilităţi şi mai puţin pe compensaţie. Nici nu m-am gândit prea mult la asta, dar dacă cineva a făcut astfel de calcule, atunci e un mare economist. Dar mă îndoiesc... Măsura a fost populistă, asta e clar, dar acum dacă s-a aplicat... păi să se bucure oamenii de ea, nu spuneau unii că guvernele nu fac nimic pentru oameni? Mie mi-ar fi plăcut să am gratis la tren când eram student. E o şansă să îţi cunoşti ţara. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 18:32 | |
| - riciu a scris:
- Chiar o sa revina pe Giurgiu - Gradistea trenuri sau e doar similar cu trenurile Bucuresti Nord - Bucuresti Progresu?
Nu degeaba s-au facut probe si au fost oficialitatile in teren acum 2 sapt. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 21:27 | |
| Nu ma pricep in domeniu, dar si pe centura feroviara a Bucurestiului am vazut probe cu Desiro, in ani diferiti, si tot degeaba. De aceea am intrebat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 22:01 | |
| Pe centura poti sa bagi si din 30 in 30 de minute ca tot nu emrge nici draq, e logic de ce nu a fost bagat acel tren. Nici la Aeroport cu acea transbordare nu sunt clienti dar pe centura unde nu exista asezari/case aproape de calea ferata/gara, cine sa mearga ? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 22:26 | |
| Nu cunosc potentialul pentru tren intre Gradistea si Giurgiu.Insa cu siguranta sunt suficiente dube catre Giurgiu.Deci sanse safie un succes nu prea are. Linia 902 nu poate fi intregita, pentru ca podul peste Arges nu va fi reparat niciodata.Cine isi face iluzia ca se va face, se inseala.Linia 902 poate fi realizabila doar partial de la Vidra spre Bucuresti in regim de metrou de suprafata in prima faza si doar daca va intra in plan de modernizare (160km/h) via Ruse pana la Varna.Potential culoar pentru trenuri de marfa si de calatori in regim sezonier.Asa poate revenii NESSEBAR din Simeria prin Sighisoara - Brasov - Bucuresti - Varna.Sanse pentru un al doilea sezonier Cracovia - Kosice (Lvov)- Halmeu - Brasov - Varna. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 22:31 | |
| NESSEBAR nu a circulat niciodata prin Brasov, el mereu a fost prin Petrosani, vezi mersul trenurilor anilor 80 unde figureaza acest tren. Au fost 2-3 poate chiar 4 ani cand NESSEBAR nu a circulat si a avut grupa de vagoane Panonnia Praha-Bucuresti iar de aici circulau fantoma pana la Varna. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 16 Apr 2017, 23:22 | |
| - neluadi a scris:
- Bunnnn. Să zicem că din pasionaţii feroviari avem 10 persoane/colegi care fac lunar 1.000 km pe reţea, cam 100.000 km total. Circulă şi ei în weekend mai ales că au şi ei servicii. Plătitori de bilete şi băieţi informaţi, mai o anticipaţie-fidelitate, mai un tren plus, chiar şi un dus-întors.
Prind oamenii şi ceva garnituri utilizate de gratuitatea studenţească, cum au fost pozele de pe 405. Înţeleg că oricât şi-ar dori să ajute transportul feroviar din locurile unde se plimbă, aceştia zece ajută în fapt guvernul să plătească mai puţin companiei. Care la tras linia rămâme cam cu aceeşi sumă în conturi. Dacă se suprapun cu trenurile studenţilor cu lumea în picioare, când zicem şi noi iată un bonus la operatorii feroviari, de fapt tot ce e în plus la trafic este în minus la bani de la stat. Doar operatorul feroviar rămâne cu cheltuiala suplimentară, având mai mult material rulant în trafic. Greşesc eu undeva sau îmi scapă? si - Dr2005 a scris:
Nu ştiu dacă s-a făcut un calcul economic privind facilitatea pentru studenţi, în sensul că statul ar putea plăti mai mult pe titlul de facilităţi şi mai puţin pe compensaţie. Nici nu m-am gândit prea mult la asta, dar dacă cineva a făcut astfel de calcule, atunci e un mare economist. Dar mă îndoiesc... Măsura a fost populistă, asta e clar, dar acum dacă s-a aplicat... păi să se bucure oamenii de ea, nu spuneau unii că guvernele nu fac nimic pentru oameni? Mie mi-ar fi plăcut să am gratis la tren când eram student. E o şansă să îţi cunoşti ţara. Am facut eu niste calcule interesante, incercand sa aproximez cam care e situatia cu rentabilitatea trenurilor in diferite situatii. Se poate vedea aici: http://www.forumtrenuri.com/t4987-rentabilitate-tren-gratuit-sau-nu-calcule-interesante Treaba cu limitarea profitului e foarte aiurea dupa mine la fel ca si modul de a se acorda subventia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Lun 17 Apr 2017, 02:45 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Pe centura poti sa bagi si din 30 in 30 de minute ca tot nu emrge nici draq, e logic de ce nu a fost bagat acel tren. Nici la Aeroport cu acea transbordare nu sunt clienti dar pe centura unde nu exista asezari/case aproape de calea ferata/gara, cine sa mearga ?
Centura necesită investiţii mari pentru a deveni atractivă. Şi neapărat ca parte a unui proiect de transport integrat, noţiune care în România nu există. Asta ar însemna parcări tip Park&Ride, conexiunea cu metroul (mai ales că la Depoul IMGB şi Depoul Militari există fizic infrastructura, trebuie doar un peron, 2 turnichete şi o tanti care să vândă cartele), cu transportul de suprafaţă (şi aici există fizic multe conexiuni, Centura e intersectată de ceva trasee RATB sau ale altor operatori) şi, evident, un bilet unic. Aşa ceva n-o să se facă niciodată la noi, interesele sunt prea mari, atât la nivelul primăriilor străbătute de Centură, cât şi la cel al dubarilor, taximetriştilor, ba chiar al benzinarilor şi a altor afaceri ca depinde de traficul auto ridicat. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Lun 17 Apr 2017, 13:20 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ca fapt divers, de luna asta, atât plata facilităţilor, cât şi a compensaţiei se mută la Autoritatea de Reformă Feroviară. Mare distracţie o să fie următoarele 4 - 5 luni până ce ARF va deveni complet funcţională. Deocamdată are 3 angajaţi
Spune-ne si noua autoritatea asta ARF de unde se subfinanteaza? De unde au ei surse de venit pentru a face platile de care spui? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
| |
| | | | 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |