|
| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
+97alexmorph3us MariusM Johnny84 Cipri Andrei Neculai cardinal Laurentiu Ciobanu t1972 ldh80 Costin.B vlad237 CRT AeroX Michael Luca tgv Radu161 Warrington cristi5 ttavi marius664 Luna neluadi dan tm alex.alexus.tm Cris_Cr aris86 ciprian71 alliens LanceR Jurnal Feroviar Katalyn mielutu zburator IonutChircu truscamihai Shinkasen Theijs MRBFCRB Caspar liviulav33 vatmanul Lumunita Stana Adirmvl cristi_tgv spiderpc baiazid boldalexandru IonutCFR2009 Vlad Costin.H halmarius riciu cfr500 Czirjak Arpad TVlad cristirimer ionutz85 WAYNEN petcu.adrian AlexD srazvi Kriszti219 Teodor mishu88 didinul iDorin razvan - trenuri AndiCFR Ionutz eu nenuandrei costi_dumitru ana imfinity cristi ar Dr2005 DUAL seby1998 David Marius mihaiuc vanchorusebulgaria kristi kkk ATM marius_catalin84 Adrian78 cont dezactivat . Vitosa Razvan Tudor bondarel cristi CFR decward Andrei Amiralul sorinucu Mircea Condilescu COSTACHE MIHAIL Nesebar Traveller mardaryroby myster2008 101 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6831 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12197 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 06 Apr 2017, 22:28 | |
| - ciprian71 a scris:
- ldh80, intamplator locuiesc foarte aproape de linia 902( 5km.).Lucrurile s-au cam adaptat pe aici si nimeni nu a asteptat ca acel pod sa se mai faca.De la statia de metrou Eroii Revolutiei pleaca din ora in ora daca nu mai des in orele de varf microbuze linii 472.571.572.573 (nu cunosc daca numerotarea acestor linii este una oficiala dar clar este adoptata de la fostul ITB, actual RATB)dar si curse interurbane cu autobuze pana la Giurgiu ale unor firme ce si-au fecat mainile la moartea liniei 902.
CFR Progresul nu are nici un viitor, am mai pomenit ieri, acolo trebuie complet trasformat intr-un terminal de marfuri si rebrusari trenuri de marfa facand legatura intre liniile 800 - 902 - 900.Daca vrem sa facem transport civilizat am amintit intr-o alta zi de un plan mult mai complex dar de sec. 21.
Linia 902 in configuratia ei originala nu mai corespunde cu cerintele si nevoile calatorilor.Daca se va face vreodata linia, ea ar trebui upgradata schimbarilor sociale actuale.In primul rand numai serveste navetistilor de la fabrici si uzine din Bucuresti.In anii 80-90 era un furnicar de navetisti ce coborau din tren la gara Bucuresti Progresul de unde se urcau in tramvaiele (12.17.25.32.48) in prezent 7.25. Noua linie 902 ar trebuii sa fie trasata astfel: Giurgiu Nord Fratesti Daia Comana Gradistea Vidra Cretesti Copaceni 1 Decembrie (paralel cu DN5) Arteca B.Progresul - linia ind. Filaret (Terminal Autogara Perla Trans- Ortadogu).
Navetistii sunt elevi, studenti, putini angajati ce au locuri de munca mai departe de cartirul Giurgiului.De preferat ca linia trasata cu rosu sa fie electrificata pentru rame electrice. Material rulant 902: Giurgiu N. - Filaret : Desiro 3 perechi Copaceni - Filaret : rame electrice la 30 minute.
Am citit aceasta propunere! Practic dumneavoastra propuneti o reconstructie pe alt amplasament a liniei 902, incepand de la statia Vidra spre comuna 1 Decembrie/30 Decembrie, si apoi parallel cu DN5. Este adevarat ca localitatile Copaceni, 1 Decembrie/30 Decembrie si Jilava (ultimile doua situate de-a lungul DN5) ar genera un traffic important de calatori dinspre si spre Bucuresti, dar reconstructia caii ferate 902 astfel incat dupa statia Vidra sa fie reconstruita pe in alt amplasament, care sa treaca prin aceste localitati, mi se pare totusi o cheltuiala prea mare si oarecum nejustificata. Calea ferata 902 at trebui reabilitata, dublata in intregime si adusa la o VS de 120 km/h pe actualul amplasament, cu cateva mici exceptii in zonele unde linia este afectata de alunecari de teren (unde at trebui reconstruita, pe acele portiuni, pe amplasamente mai sigure si ferrite de pericolul alunecarilor de teren). In privinta garii Bucuresti Progresul, aceasta cred ca poate fi atractiva pentru calatori, chiar si pe actualul amplasament. In aceasta privinta , Solutia optima (care va rezolva definitiv problema accesului calatorilor la statia Bucuresti-Progresul) va fi prelungirea magistralei 4 a metroului bucurestean intre Gara de Nord 2 si statia CFR Bucuresti-Progresul. Cel mai probabil magistrala 4 de metrou at urma sa fie prelungita de la Gara de Nord 2, pana la statia CFR Bucuresti-Progresul, pe sub urmatoarele strazi: subtraversarea cladirii Garii de Nord, strada Garii de Nord, Piata Emil Cioran, strada Berzei, strada Vasile Parvan, Bdul. Bogdan Petriceicu Hasdeu, prin curtea Palatului Parlamentului (Casa Poporului), strada Uranus, Soseaua Viilor, statia de metrou Eroii Revolutiei (unde se va face o corespondenta cu M2), Soseaua Giurgiului, statia CFR Bucuresti-Progresul. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6831 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12197 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 06 Apr 2017, 22:34 | |
| Si o intrebare legata de linia 902: Din unele informatii, am inteles ca in statia Vidra at fi fost montat in sistem de centralizare unic in Romania, brevetat de inginerul Stancu-Maru-Niculae si introdus experimental in statia Vidra, in anul 2006!
Despre ce system este vorba mai exact ? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1681 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4727 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 06 Apr 2017, 23:22 | |
| Reconstructia caii ferate 902 astfel incat dupa statia Vidra sa fie reconstruita pe in alt amplasament, care sa treaca prin aceste localitati, nu poate fi decat un metrou de suprafatapana la Vidra.Cu rame electrice, aceleasi pe care le are METROREX in dotare.
Cel mai probabil magistrala 4 de metrou at urma sa fie prelungita de la Gara de Nord 2, pana la statia CFR Bucuresti-Progresul, pe sub urmatoarele strazi: subtraversarea cladirii Garii de Nord, strada Garii de Nord, Piata Emil Cioran, strada Berzei, strada Vasile Parvan, Bdul. Bogdan Petriceicu Hasdeu, prin curtea Palatului Parlamentului (Casa Poporului), strada Uranus, Soseaua Viilor, statia de metrou Eroii Revolutiei (unde se va face o corespondenta cu M2), Soseaua Giurgiului, statia CFR Bucuresti-Progresul.. Sa fim seriosi M4 cu cele 4 statii s-a lucrat in 15 ani.Pai in cati ani se va ajunge atunci la CFR Progrsul cu acea magistrala ? Sa nu mai amintim si de costuri, enorm fata de planul propus de mine. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8735 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 14 Apr 2017, 16:54 | |
| Ieri s-au efectuat probe pe Giurgiu-Gradistea cu Desiro iar de la 1 mai se preconizeaza reluarea circulatiei pe acest tronson. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1681 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4727 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 14 Apr 2017, 17:02 | |
| - AndiCFR a scris:
- Ieri s-au efectuat probe pe Giurgiu-Gradistea cu Desiro iar de la 1 mai se preconizeaza reluarea circulatiei pe acest tronson.
http://clubferoviar.ro/de-1-mai-se-reia-circulatia-trenurilor-de-calatori-intre-gradistea-si-giurgiu/ |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 14 Apr 2017, 22:28 | |
| Parca portocalii pe care cineva ii pupa unde nu trebuie au anulat si inchis multe sectii printre care si asta, acum se poate redeschide si posibil ca acea persoana sa se zgaraie pe ochi grav, baga scuze ca ajung greu dezastro acolo, aiurea, nu ajung deloc greu, daca vrei ajungi si pe Luna, conteaza sa vrei, daca nu vrei gasesti tot felul de scuze. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 14 Apr 2017, 22:35 | |
| Pai cum sa ajunga greu? daca vrei sa mergi cu trenul de la PAris la Vladivostok poti merge si faci o singura schimbare in timp ce cu CFR mai greu ajungi de la Resita la Anina probabil la asta se referea Trenul de proba a facut o ora si 15 minute cu opriri in toate garile.Ma gindesc ca pe linga proba asta a liniei a fost si recunoasterea sectiei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Vin 14 Apr 2017, 23:41 | |
| De circulat se poate circula pe oriunde, tehnic se poate circula şi la Fălciu, Panciu, Putna, Dornişoara şi prin alte părţi, problema a fost, mereu, de costuri. Giurgiu - Grădiştea nu a fost o secţie nerentabilă pe vremea când era operată cu Desiro. E drept, nu făcea un profit mare, dar îşi scotea cheltuielile şi ceva în plus. Însă lipsa unei remize la Giurgiu făcea necesară trimiterea la Bucureşti a automotoarelor. Evident, asta însemna cuplarea lor cu cele care făceau Giurgiu - Videle şi apoi continuarea la Bucureşti. Numai că asta era o risipă fantastică de motorină. Mă îndoiesc că CFR Călători a devenit mult mai eficient din 2013 până în prezent. Rămâne de văzut care va fi turnusul materialului rulant şi personalului de deservire şi cum se va modifica mersul pe Videle - Giurgiu din cauza asta. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 11:08 | |
| Iti dai seama ce risipa fantastica este, e doar in mintea ta ca in realitate risipa fantastica e pe asa zisii "experti" angajati prin diferite companii si ministere care taie frunze la caini si incaseaza salariu degeaba, acolo e risipa fantastica nu ca se invarte roata pe sectia x. Toate liniile daca au fost construite inseamna ca era nevoie de un mijloc de transport si indiferent de costuri si profit trebuie sa se invarta roata sa nu rugineasca linia, macar 2-3 perechi pe zi sa fie. Unele trenuri cu utilizare 100-150% tin in spate si trenurile cu utilizare 10% dar degeaba lucrezi unde lucrezi ca nu stii nimic iar mersul pe 903 nu se modifica, asa a fost si cand se circula pe 902 asa a fost si acum 20 de ani, practic pe 903 e cam acelasi mers de cand ma stiu eu. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3494 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 12:41 | |
| În definitiv este vorba despre cine se află la decizie la MT. Dacă se doreşte şi dacă se implică mai multe persoane care acţionează pe acelaşi vector, clar că sunt rezultate. Giurgiu la 1 Mai. Rodna Veche, Huşi şi Putna la 15 Iunie. Şi am intra în vară cu revenirea trenurilor pe aceste locuri. Ar fi mare păcat să aşteptăm să vină "termitele" şi să descompună aceste linii, moştenite şi întreţinute până la un moment dat. Despre Fălciu şi Panciu nu mă pot pronunţa. Am ales doar ceea ce pare a fi de folos încă din acest an. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 12:51 | |
| Sectiile pe care ar fi ok sa se revina sunt mult mai multe, adica si Bixad/Negresti Oas, Boutari, Oravita, Falticeni, Leorda-Dorohoi ca legatura la trenurile ce vin si pleaca spre Bucuresti si Timisoara, iar pe Tecuci-Faurei sa se deschida pentru IR Iasi-Mangalia si retur.
Panciu nu genereaza calatori orice ai face. Falciu e foarte slab dar merg 2 perechi daca au cu ce. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3661 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9682 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 12:56 | |
| - Citat :
- Sectiile pe care ar fi ok sa se revina sunt mult mai multe, adica si Bixad/Negresti Oas, Boutari, Oravita, Falticeni, Leorda-Dorohoi ca legatura la trenurile ce vin si pleaca spre Bucuresti si Timisoara, iar pe Tecuci-Faurei sa se deschida pentru IR Iasi-Mangalia si retur.
Sectiile neoperate care au pachet minim social alocat in 2017 sunt : Berzovia_Oraviţa Oraviţa_Iam Caransebeş_Bouţari Buziaş_Jamu Mare Jimbolia_Lovrin Jebel_Giera Cărpiniş_ Ionel Bixad Hm._ Satu Mare Rodna Veche Hm._ Ilva Mica Oradea_ Baile Felix Oradea Vest_ Cheresig Crasna_ Huşi Leorda_ Dorohoi Mărăseşti _ Panciu Medgidia _ Negru Voda _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3494 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 14:10 | |
| Nu ştiu ce îi lipseşte acum secţiei Dorneşti-Rădăuţi-Gălăneşti-Putna. Dar la potenţial turistic şi local este de remarcat. Am fost călător şi acestei linii, şi pe Crasna-Huşi. Nu păreau deloc trasee părăsite de călători. Iar pe Ilva Mică - Rodna Veche se pot găsi oricând navetişti, elevi şi turişti. În acea centrifugă organizată odată de a elimina secundarele din reţea au căzut prea multe secţii cu potenţial. De acord că ne confruntăm în multe zone cu depopularea, dar şi să laşi aleatoriu populaţii întregi la cheremul pâinii albe câştigate de proprietari cu dube în curte, de departe este un gest de laşitate. În loc să se caute variante şi posibilităţi la orar şi legături cu liniile principale, au aruncat prosopul ca la box. Bine măcar că se reorganizează cu linia directă de Giurgiu. A greşi este omenesc, a ieşi din greşeală este un merit. Indiferent care sunt motivaţiile, este bine că apar rezultate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 14:48 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Iti dai seama ce risipa fantastica este, e doar in mintea ta ca in realitate risipa fantastica e pe asa zisii "experti" angajati prin diferite companii si ministere care taie frunze la caini si incaseaza salariu degeaba, acolo e risipa fantastica nu ca se invarte roata pe sectia x. Toate liniile daca au fost construite inseamna ca era nevoie de un mijloc de transport si indiferent de costuri si profit trebuie sa se invarta roata sa nu rugineasca linia, macar 2-3 perechi pe zi sa fie.
Unele trenuri cu utilizare 100-150% tin in spate si trenurile cu utilizare 10% dar degeaba lucrezi unde lucrezi ca nu stii nimic iar mersul pe 903 nu se modifica, asa a fost si cand se circula pe 902 asa a fost si acum 20 de ani, practic pe 903 e cam acelasi mers de cand ma stiu eu. Duci un tren ca garnitură goală 250 km pe zi. Nu ţi se pare risipă? Chiar dacă îl ataşezi la alt Desiro, îl pui în tracţiune multiplă (nu se admite remorcarea materialului rulant motor în stare rece la trenurile de călători dacă are mai mult de 4 osii), deci tot arzi motorină de pomană. Iar compensaţia se dă pe secţie (şi vreo câteva luni chiar pe tren), nu la total. Dacă tu pe Bucureşti - Craiova, de exemplu, scoţi din bilete 70% din bani (ipotetic, nu am datele exacte), statul nu îţi mai dă toată suma din compensaţie, ci doar cât să ajungi la 100% + cota de profit de 3%. La polul opus, dacă pe o secţie scoţi din bilete doar 5% din venituri, statul nu-ţi dă diferenţa până la 95%, ci îţi dă doar acel maxim de 85%, după care se apucă şi îţi mai taie 10% din el că n-ai făcut realizările minime. Deci nu ai cum să ţii trenurile goale din încasările celor pline, că legea nu mai permite. _________________ :TTT:
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3494 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Sam 15 Apr 2017, 15:16 | |
| OK, zău m-ai băgat direct în zona crepusculară. Ba se dă pe tren o compensaţie fixă, ba se dă pe secţie. Nu mai dăm compensaţii pe acele secţii, că avem toate datele per număr de tren. 73-2 nu poate să sprijine pe 1692, şi nici 1691 pe 1693. Frumos, dus-întors vrem pe tren, dar se poate da pe secţie. Până la urmă care e chestia? Ascunde cumva un isteţ faptul că această mult dezbătută gratuitate la studenţi este exact egală cu ZERO?? Adică nu mai dă statul compensaţii dând la studenţi?? Adică ce dă la studenţi nu mai dă la tren?? Tren arhiplin Bucureşti-Roşiori 130% la ocupare primeşte compensaţii la studenţi, dar nu mai ia la numâr tren. CFR Călători pune 8 vagoane în loc de 3, dar primeşte aceiaşi bani? Ce să spun, cu cât este mai încâlcită chestia, cu atâta mai bine pentru guvern. Dă aceiaşi bani, dar are vitrina curată şi şlefuită. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
| |
| | | | 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |