Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

In jos 
+97
alexmorph3us
MariusM
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cardinal
Laurentiu Ciobanu
t1972
ldh80
Costin.B
vlad237
CRT
AeroX
Michael
Luca tgv
Radu161
Warrington
cristi5
ttavi
marius664
Luna
neluadi
dan tm
alex.alexus.tm
Cris_Cr
aris86
ciprian71
alliens
LanceR
Jurnal Feroviar
Katalyn
mielutu zburator
IonutChircu
truscamihai
Shinkasen
Theijs
MRBFCRB
Caspar
liviulav33
vatmanul
Lumunita Stana
Adirmvl
cristi_tgv
spiderpc
baiazid
boldalexandru
IonutCFR2009
Vlad
Costin.H
halmarius
riciu
cfr500
Czirjak Arpad
TVlad
cristirimer
ionutz85
WAYNEN
petcu.adrian
AlexD
srazvi
Kriszti219
Teodor
mishu88
didinul
iDorin
razvan - trenuri
AndiCFR
Ionutz
eu
nenuandrei
costi_dumitru
ana imfinity
cristi ar
Dr2005
DUAL
seby1998
David Marius
mihaiuc
vanchorusebulgaria
kristi kkk
ATM
marius_catalin84
Adrian78
cont dezactivat .
Vitosa
Razvan Tudor
bondarel
cristi CFR
decward
Andrei
Amiralul
sorinucu
Mircea Condilescu
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
Traveller
mardaryroby
myster2008
101 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeVin 12 Oct 2012, 12:22

Intre Budapesta si Viena trenurile opresc in Hegyeshalom 3 minute , aceasta fiind localitatea de frontiera din Ungaria pentru schimbul de personal , se schimba atat mecanicii cat si controlorii . La fel se intampla si Intre Ungaria si Slovacia , sau Austria si Germania , de orpit tot se opreste 3 minute in statia de frontiera pentru schimbul de personal , nu ai sa vezi tren din Austria in Germania cu personal OBB pe DB si invers sau personal MAV pe ZSSK .
Intre MAV si ZSSK personalul se schimba in Sturovo , intre OBB si DB personalul se schimba in Passau sau Salzburg depinde de ruta pe care circula trenul , intre OBB si SBB personalul se schimba in Buchs .
Intre CD si PKP personaluls e schimba in Bohumin .

_________________
595423102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre karpaty in Vin 12 Oct 2012, 12:42, editata de 2 ori
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7376
Data de inscriere : 18/11/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeVin 12 Oct 2012, 12:29

Czirjak Arpad a scris:
Dar exemplele pot continua și cu Eurostarul Paris - Londra (locomotiva circulă cu sistemul feroviar francez, tunelul cu pantograful ridicat la o înălțime mai mare decât normal, apoi în Anglia coboară pantograful, circulă cam 400 m Diesel - zonă neutră - apoi trece la sistemul englez gen metroul bucureștean, ia curentul dintr-o a treia șină: închipuiți-vă ce fericiți erau inginerii când au proiectat aceste locomotive care să poată circula pe 3 sisteme diferite, nu e pe placul nimănui, tocmai de aceea se pune accent pe COMPATIBILIZAREA sistemelor feroviare), sau dintre TGVurile dintre Paris - Bruxelles, Paris - Berlin, Madrid - Paris, etc.
Din decembrie 2007 Eurostarul Paris Londra merge in Anglia pe o linie noua alimentata la 27000 V si actuala statie terminus e Londra St. Pancras. http://en.wikipedia.org/wiki/High_Speed_1
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeVin 12 Oct 2012, 12:40

locomotive romanesti mai merg si in alte statii de frontiera, iasa la Episcopia, insa cele MAV intra la Valea lui Mihai, CFR iasa la Vadul Siretului dar marfarele UZ mai vin si cu ale lor la Dornesti.

In toate aceste statii se schimba personalul de miscare?

Sau la Jimbolia?
Sus In jos
Czirjak Arpad




Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 4831
Data de inscriere : 07/08/2012

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeVin 12 Oct 2012, 15:19

Rezon, stimabile! În Est încă aceasta este practica. În Vest se elimină aceste neajunsuri ale granițelor existente doar pe hârtie:

http://www.raillynews.com/german-rail-db-to-upgrade-german-swiss-border-line/
Tracțiune dublă fără sunetul joantelor pe o pantă de 7 la mie la minutul 7:
https://www.youtube.com/watch?v=cg4koAK7m_o
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13281
Data de inscriere : 05/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeVin 12 Oct 2012, 16:07

Te inseli.Se schimba mecanicii pentru ca nu cunosc limba.Exceptie fac Austria Germania.Exemplul dat de tine DB detine acea portiune de linie pe teritoriul Elvetiei,asa ca este un contratct de tip parteneriat.
Sus In jos
Czirjak Arpad




Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 4831
Data de inscriere : 07/08/2012

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeVin 12 Oct 2012, 16:29

Ăăăăăăăăăă... Acum am văzut un film documentar: Eurostarul mergea de la Paris până la Londra cu același mecanic francez! Venea înapoi după o pauză de nu știu cât, cu același tren, dar ca fiind controlor de bilete!

Vezi aici:

https://www.youtube.com/watch?v=j2AZQB7Ymwc

Paris - Bruxelles (Belgia), fără schimb mecanici:

https://www.youtube.com/watch?v=8152R1tAZBs&feature=related

Bergen (Suedia) - Oslo (Norvegia), același mecanic:

https://www.youtube.com/watch?v=zZ7LORizfZg

Malmo (Suedia) - Copenhaga (capitala Danemarca), același mecanic:

https://www.youtube.com/watch?v=GHTxAYklFvo&feature=relmfu

Și ce dacă nu cunosc limba? Am și eu permis categoria B, nici un cuvânt nu știu în bulgară, totuși conduc în Bulgaria!

Dar oare piloții de avioane cum se schimbă deasupra fiecărei granițe la mii de metri deasupra pământului? Sau de la Peking pilotează doar chinezii, chiar și pe aeronave TAROM? Ei na!

Regulile să știi perfect, și te bagă pe trenuri internaționale chiar și peste granițe! Între Budapesta și Viena nu se mai schimbă locomotiva!... Să te cred că MAVul lasă mecanici austrieci pentru nici juma de oră pân la Viena pe locomotivele lor? Nu prea e credibil, cel puțin pentru mine, când în ianuarie am urmărit cu interes discuțiile de pe posturile de televiziune asupra desființării graniței feroviare dintre Budapesta - Viena... Dar zilele astea o să mă uit încă o dată: da, MAV intră cu locomotiva până la Viena, cu același mecanic, da.

;-)))
Sus In jos
seby1998




Numarul mesajelor : 92
Varsta : 26
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 5005
Data de inscriere : 01/07/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: M 902 Bucuresti Progresu - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeMar 23 Oct 2012, 21:13

De la noul mers 2012-2013 se va introduce o noua pereche de trenuri Regio cu plecare pe la pranz in jur de ora 11-11:30 si intoarcere pe la ora 13-13:30, numarul trenurilor de pe aceasta linie secundara ajungand la 3 dus si 3 intors. Oare se desteapta CFR-ul usor, usor...?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Noi 2012, 01:11

seby1998 a scris:
De la noul mers 2012-2013 se va introduce o noua pereche de trenuri Regio cu plecare pe la pranz in jur de ora 11-11:30 si intoarcere pe la ora 13-13:30, numarul trenurilor de pe aceasta linie secundara ajungand la 3 dus si 3 intors. Oare se desteapta CFR-ul usor, usor...?

Da asa este , pleaca din Giurgiu la 11:10 ajunge 12:18 si din Gradistea la 12:25 ajunge la 13:33 cu mentiunea ca se anuleaza in perioada inchiderilor de linie si nu circula S+D

_________________
595423102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6668
Data de inscriere : 27/06/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Noi 2012, 20:31

Czirjak Arpad a scris:
Ăăăăăăăăăă... Acum am văzut un film documentar: Eurostarul mergea de la Paris până la Londra cu același mecanic francez! Venea înapoi după o pauză de nu știu cât, cu același tren, dar ca fiind controlor de bilete!

Vezi aici:

https://www.youtube.com/watch?v=j2AZQB7Ymwc

Paris - Bruxelles (Belgia), fără schimb mecanici:

https://www.youtube.com/watch?v=8152R1tAZBs&feature=related

Bergen (Suedia) - Oslo (Norvegia), același mecanic:

https://www.youtube.com/watch?v=zZ7LORizfZg

Malmo (Suedia) - Copenhaga (capitala Danemarca), același mecanic:

https://www.youtube.com/watch?v=GHTxAYklFvo&feature=relmfu

Și ce dacă nu cunosc limba? Am și eu permis categoria B, nici un cuvânt nu știu în bulgară, totuși conduc în Bulgaria!

Dar oare piloții de avioane cum se schimbă deasupra fiecărei granițe la mii de metri deasupra pământului? Sau de la Peking pilotează doar chinezii, chiar și pe aeronave TAROM? Ei na!

Regulile să știi perfect, și te bagă pe trenuri internaționale chiar și peste granițe! Între Budapesta și Viena nu se mai schimbă locomotiva!... Să te cred că MAVul lasă mecanici austrieci pentru nici juma de oră pân la Viena pe locomotivele lor? Nu prea e credibil, cel puțin pentru mine, când în ianuarie am urmărit cu interes discuțiile de pe posturile de televiziune asupra desființării graniței feroviare dintre Budapesta - Viena... Dar zilele astea o să mă uit încă o dată: da, MAV intră cu locomotiva până la Viena, cu același mecanic, da.

;-)))

Mentionez ca Bergen e in Norvegia.
Sus In jos
costi_dumitru

costi_dumitru


Numarul mesajelor : 118
Varsta : 34
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 4997
Data de inscriere : 18/07/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 13 Dec 2012, 12:44

Zeci de călători au rămas astăzi înzăpeziţi după ce trenul cu care circulau pe raza judeţului Giurgiu nu a mai putut înainta din cauza omătului care acoperise calea ferată.

http://giurgiuveanul.ro/stiri/tren-sageata-albastra-cu-20-de-calatori-blocat-la-iesirea-din-gara-baneasa/#more-1177
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
petcu.adrian

petcu.adrian


Numarul mesajelor : 20
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5098
Data de inscriere : 02/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeSam 29 Dec 2012, 20:39

Liniile 3 si 4 din gara Giurgiu Oras sunt gata.
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 20121229_130935_zps1632bf7f

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 20121229_130943_zpscb5a4cf0

Macazul este tot manual. Posibil ca la finalul lucrarilor, sa le automatizeze. Are cineva detalii?
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 20121229_130949_zps69a25eb3

Peroanele pentru liniile 2,3 si 4 sunt gata.Au ramas de facut finisajele si de montat copertina.
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 20121229_131011_zpsf7ba9e31

Liniile 1 si 2 sunt scoase. Mai mult ca sigur in primavara vor fi gata. Linia 1 posibil sa fie ultima linie montata, pentru ca depinde de lucrarile de consolidare de la gara si de amenajarea peronului.
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 20121229_131015_zps39275ce2
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8694
Data de inscriere : 09/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeSam 29 Dec 2012, 20:52

Ohoo, multumim prntru poze, despre podul de la Gradistea nu se mai aude nimic?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22398
Data de inscriere : 06/12/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeSam 29 Dec 2012, 22:05

Incepe sa arate a gara normala , noroc cu modernizarile astea .

Podul de la Gradistea nus e va face asa repede , este o investitie mult prea mare pentru nimic adica trenurile Internationale care ar veni pe 902 la Bucuresti intre Giurgiu si Bucuresti ar face l fel cat fac si pe 903 deci nu scutesc mai nimic la durata calatoriei , singurul avntaj daca se reface acest pod ar fi trenurile Regio Giurgiu-Buc. Progresu dar in prezent navetistul se descurca cum poate asa ca se mai poate descurca mult si bine de acum Wink daca nu exista 903 sau daca ocolul era de 100-200 km atunci sigur se facea acest pod , concluzia este ca in prezent nu prezinta un interes mare refacerea podului si mai ales fondurile care nu prea se gasesc .

_________________
595423102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 324
Reputatie : 5420
Data de inscriere : 09/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2013, 12:59

Why there are no trains between Bucuresti Nord and Vidra Hm just like there are such between Gradistea and Giurgiu ? :roll:
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5556
Data de inscriere : 28/06/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2013, 13:17

Karpaty a scris:
Incepe sa arate a gara normala , noroc cu modernizarile astea .

Podul de la Gradistea nus e va face asa repede , este o investitie mult prea mare pentru nimic adica trenurile Internationale care ar veni pe 902 la Bucuresti intre Giurgiu si Bucuresti ar face l fel cat fac si pe 903 deci nu scutesc mai nimic la durata calatoriei , singurul avntaj daca se reface acest pod ar fi trenurile Regio Giurgiu-Buc. Progresu dar in prezent navetistul se descurca cum poate asa ca se mai poate descurca mult si bine de acum Wink daca nu exista 903 sau daca ocolul era de 100-200 km atunci sigur se facea acest pod , concluzia este ca in prezent nu prezinta un interes mare refacerea podului si mai ales fondurile care nu prea se gasesc .
Profitul din transporturile feroviare nu are nimic de a face cu transporturile de pasageri, stim cu totii ca e vorba despre marfa si nu cred ca nu exista transport de marfa pe relatia asta! Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
Sus 
Pagina 12 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: