|
| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
+97alexmorph3us MariusM Johnny84 Cipri Andrei Neculai cardinal Laurentiu Ciobanu t1972 ldh80 Costin.B vlad237 CRT AeroX Michael Luca tgv Radu161 Warrington cristi5 ttavi marius664 Luna neluadi dan tm alex.alexus.tm Cris_Cr aris86 ciprian71 alliens LanceR Jurnal Feroviar Katalyn mielutu zburator IonutChircu truscamihai Shinkasen Theijs MRBFCRB Caspar liviulav33 vatmanul Lumunita Stana Adirmvl cristi_tgv spiderpc baiazid boldalexandru IonutCFR2009 Vlad Costin.H halmarius riciu cfr500 Czirjak Arpad TVlad cristirimer ionutz85 WAYNEN petcu.adrian AlexD srazvi Kriszti219 Teodor mishu88 didinul iDorin razvan - trenuri AndiCFR Ionutz eu nenuandrei costi_dumitru ana imfinity cristi ar Dr2005 DUAL seby1998 David Marius mihaiuc vanchorusebulgaria kristi kkk ATM marius_catalin84 Adrian78 cont dezactivat . Vitosa Razvan Tudor bondarel cristi CFR decward Andrei Amiralul sorinucu Mircea Condilescu COSTACHE MIHAIL Nesebar Traveller mardaryroby myster2008 101 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4805 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: pod Grădiștea Mier 15 Aug 2012, 12:19 | |
| Eu niciodată nu am crezut în răspunsurile lor de genul: "nu sunt bani". Cum să dai crezare unui astfel de răspuns, când vezi cum se fură și cu ce viteză se construiesc autostrăzi pe niște trasee, pe unde nici nu există cordidoare europene, dar se construiesc autostrăzi la niște prețuri ca nicicând, nicioadată din toată istoria lumii! Deci e România o țară atât de bogată, să-și permite autostrăzi la cele mai mari prețuri? Iarăși nu pot să cred! Sau poate e vreun "complot internațional al marilor puteri să s*gă cât mai mulți bani de aici (și atunci mai înțeleg de ce nu intră țara în faliment, când azi-mâine vine rândul Spaniei și al Italiei, că doar e și în interesul marilor puteri, ca această țară să se miște, făcând bani, - și - pentru buzunarele lor) sau a bancherilor privind îndatorarea țării (că aceste construcții se fac parțial și din împrumuturi externe nu?)
Nici măcar incompetența nu pot să cred că ar fi de vină. Îmi pot închipui și azi, că există ingineri foarte buni la Ministerul Transporturilor, competenți și de acest caz.
Dar eu nu mă întreb de ce s-a așteptat 7 ani. Nu de 7 ani, de 22 de ani vedem, că - din păcate - CFR-ul nu constituie o prioritate vitală în acestă țară (altfel cum ar fi stopat Năstase lucrările dintre Pitești - Râmnicu Vâlcea?), așa cum a constituit-o pentru Ceaușescu, sau o constituie azi nu doar marilor puteri vest-europene (vezi tunelul de sub Canalul Mânecii, sau podul de 8 km de pe strâmtoarea Oresund, dintre Copenhaga, Danemarca - Malmo, Suedia, toate construcții finalizate recent, și cu pierderi enorme), ci chiar și unor țărișoare vecine mici amărâte, cum e Ungaria de exemplu... Coridoarele lor europene sunt finalizate la 120 km/o, dublat, electrificat, automatizat ș. a. m. d. Sunt optimist, da, văd că și pe-aici măcar s-au început lucrările, avem B - Constanța, B - Câmpina, și se lucrează între Câmpina - Predeal, și între Curtici - Simeria, mă rog, încă nu au ajuns până la Simeria, dar se lucrează cred că înaintând vreo 8 km pe zi...
Și s-a făcut electrificarea și automatizarea Barboși - Tecuci, din forțe proprii, da, asta mă bucură enorm (deși, paradoxal, viteza e de doar 70, da, e mai mare decât 60, dar mai mică de 80, și toate automobilele de pe șoseaua paralelă cu calea ferată vor depăși trenul), mai ales dacă o să văd pe-acolo și la știri și primul tren de călători cu tracțiune electrică...
Dacă zici tu, iarăși devin FOARTE optimist: asta însdeamnă că se va face și secțiunea de sudvest a liniei de centură, și - în fine - toată lungimea până la Giurgiu. La București Progresu n-au intrat decât trenurile "regio", cele "interregio" intrau în Buc. N., dar dacă știu eu bine, era o veche cale ferată în plin cemtrul capitalei (alta decât linia de centură), nu știu dacă vreodată va mai circula vreun tren pe-acolo...
Și da, din păcate mai toți miniștrii ai transporturilor au făcut fiecare cum vroiau mușchii. Nu a existat, și nici în continuare nu există o înțelegere minimală privind proiectele "strategice". Astfel cum se schimbă un minsitru, se schimbă și prioritățile și direcția! Ceva foarte grav! Țin să cred și în continuare, nu doar în minister, dar la conducerea oricărei instituții, școală sau spital, orice, chiar și a unei firme private, ca tot ceea ce e bun, trebuie preluat și continuat, nu dat laoparte într-un sertar dospit, pe bază că "noi suntem mai deștepți!" "Amu io îs șefu, facem cum zic io!" "Las să mai aștepte, are timp destul" Da, Meștere Manole, numai că în tot acest timp, se vor folosi tot felul de rute alternative, îmbogățind pe alții, în timp ce tu rămâi un biet amărât cu pierderi. Dar întreb eu oare chiar sunt mai bune rutele acelea alternative? RO-LA, care din cauza vitezelor prea mici, a fos un eșec al CFR încă din primul an, las că au TIRurile destulă muncă, în timp ce în alte țări e un succes! dar maxi-taxi-urile, în care te înghesui ca peștii-n conservă, nici măcar picioarele nu pot să le miști, te amorțești după 15 minute, în timp ce trenul e 50 % gol (e aceasta și media europeană, nu doar românească), are un preț mai mic, și ai în tren budă, coridor și fotoliu de adormit, în timp ce pe maxi-taxi ai poluare, zgomot, praf, fum, trafic aglomerat, ...
Deci zici că vor reface toată linia... Asta înseamnă și un nou pod pe Dunăre, că văd că trenul circulă cu 5 km/o pe podul ăla? Referitor la preț... Da, cred că pe undeva poate fi real (și da, trebuie făcut și albia, sigur că da, nu sunt specialist, doar un simplu pasionat, dar la o primă vedere sunt de acord și cu aceasta, cred că și aceasta e ceva serios, nu glumă...), că podurile în general costă în toată lumea foarte mult, au o perioadă de garanție de 100 de ani (serios, nu glumă, de aia ne-am trezit acuma dintr-o dată că se tot prăbușesc brusc, dintr-o dată toate podurile din România, au peste 100 de ani, nu e vorba doar de inundații), în timp ce o simplă linie de cale ferată... câți ani garanție a primit de la constructor linia dintre București – Câmpina? 100? - Nu cred! Dar măcar 10 ani? Nu știu! Întreb doar... De aceea în general se evită construirea podurilor mai prin toată lumea (căile ferate mai bine se construiesc pe un singur – același - mal de-a lungul râurilor până ce se poate), la liniile secundare aceste vechi poduri nici nu se mai reconstruiesc, se închide toată linia, vezi ceva alunecări de teren zona Oradea, sau Odobești – Panciu, etc... Pe zone de șes e foarte ieftin construirea de căi ferate, șosele, în timp ce prin munți e foarte scump. Dar se evită în general nu doar construcția de poduri, ci și a tunelelor... Vezi ce incendii s-au produs în Elveția... |
| | | costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4971 Data de inscriere : 18/07/2011
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 19 Sept 2012, 02:08 | |
| Trenul (vagonul) Giurgiu-Giurgiu Nord-Ruse mai circula ? stie cineva ceva despre acest tren ? ajunge in Ruse sau in Ruse Raspradelitelna ? care ar fi programul acestui tren ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 19 Sept 2012, 02:21 | |
| Merge în Ruse, dar e doar pentru angajaţi, schimbă IDM-ul şi manevranţii români din Ruse, care lucrează 12/24. Din Giurgiu pleacă după ce vine 460, nu ştiu dacă există şi dimineaţa, dacă e ar trebui să fie înaintea lui 382. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 19 Sept 2012, 02:40 | |
| Si din Ruse la cat o fi ? ma gandesc ca daca te duci la vagon si vorbesti acolo te ia pana in Giurgiu , stiu ca in urma cu ceva ani era trecut in mers trenu asta . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 19 Sept 2012, 02:53 | |
| Păi de la Giurgiu la Ruse nu cred că face mai mult de 20 de minute... că de la jumătatea podului până la Ruse se merge cu 80, numai la noi e cu 30. _________________ :TTT:
|
| | | costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4971 Data de inscriere : 18/07/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 19 Sept 2012, 12:38 | |
| Din Giurgiu Nord pleacă dimineaţa în jur de 7, iar seara pleacă spre Ruse pe la 18. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 19 Sept 2012, 14:08 | |
| - costi_dumitru a scris:
- Din Giurgiu Nord pleacă dimineaţa în jur de 7, iar seara pleacă spre Ruse pe la 18.
Daca pleaca la 7 inseamna ca la 7:30 e in Ruse si inapoi vine pana in 9 ? |
| | | costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4971 Data de inscriere : 18/07/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 19 Sept 2012, 23:42 | |
| Conform bahn.de distanţa dintre Giurgiu Nord şi Ruse este parcursă în medie în 25 de minute.
Sincer nu am văzut niciodată când se întoarce trenul de dimineaţă, însă trenul de seară l-am văzut intorcandu-se la scurt timp, în jur de ora 19.
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2.exe/en?ld=96252&seqnr=1&ident=fr.01992252.1348087071&rt=1&OK#focus |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5879 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: 902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 10 Oct 2012, 17:37 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 11 Oct 2012, 08:28 | |
| Dar de ce trebuie sa fie personal din Romania in Ruse?unde se mai practica sistemul asta? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 11 Oct 2012, 12:13 | |
| La Curtici .. vine personalul MAV.Cred ca astea sunt mosterniri ale unor sisteme stabilite si ramase,de la ultima modificare a granitelor noastre feroviare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 11 Oct 2012, 16:46 | |
| Se practică pentru că instrucţiile sunt foarte diferite... mai e şi limba, că mecanicii români habar nu au de bulgară sau maghiară şi nici cei străini de română. În schimb, trenul Praga - Budapesta trece prin 3 ţări şi nu stă mai mult de 2 minute în vreo staţie... ori ăia schimbă personalul rapid, ori au mecanic autorizat pe toate cele trei reţele feroviare. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Joi 11 Oct 2012, 18:12 | |
| Schimba personalul rapid ... asa o sa fie si la noi.... |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4805 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Vin 12 Oct 2012, 12:11 | |
| Nu schimbă personalul! Locomotiva merge condus de același mecanic până la stația finală! De la Viena până la Budapesta, de la Budapesta la Bratislava! Trec granița fără oprire, pentru că stația de frontieră nu mai e activă, fiind ambele țări în spațiul Schengen, ceea ce românii încă nu și-o pot permite. Este posibil să cunoască foarte puțin limba țării vecine, dar există un proiect european de compatibilizare a structurilor feroviare, și nicidecum de schimbare a personalului la granițe, granițe ce practic nici nu mai există! Dar exemplele pot continua și cu Eurostarul Paris - Londra (locomotiva circulă cu sistemul feroviar francez, tunelul cu pantograful ridicat la o înălțime mai mare decât normal, apoi în Anglia coboară pantograful, circulă cam 400 m Diesel - zonă neutră - apoi trece la sistemul englez gen metroul bucureștean, ia curentul dintr-o a treia șină: închipuiți-vă ce fericiți erau inginerii când au proiectat aceste locomotive care să poată circula pe 3 sisteme diferite, nu e pe placul nimănui, tocmai de aceea se pune accent pe COMPATIBILIZAREA sistemelor feroviare), sau dintre TGVurile dintre Paris - Bruxelles, Paris - Berlin, Madrid - Paris, etc. Nici măcar trenurile ce tranzitează Elveția nu mai schimbă locomotiva, nici personalul. Adevărat, Elveția, țară mică cât Ardealul... Trec din Germania în Italia cu aceeași locomotivă, cu același mecanic (cum e la noi prin Ardeal: mecanicii din București ajung cu trenurile lor tractate până la Cluj, Suceava, Constanța, Arad, Timișoara, etc...), din Austria în Franța, etc.
Cum se circulă între Budapesta - Viena fără oprire sau reducere de viteză la graniță, așa se va face încetul cu încetul și între București - Budapesta... Dacă nu în următorii 10 ani, atunci în următorii 100 de ani... E un vis? Da! Pentru România încă este un vis spațiul Schengen, și va mai fi mult de acum încolo, nu toți înțeleg că nu au ce căuta acolo cetățenii celui mai corupt stat din toată Europa, nu doar din Uniunea Europeană. Nimeni nu are nevoie de țiganii proveniți din România umplând suburbiile Parisului cu crima lor organizată, sau ale Italiei, etc. crescând insecuritatea cetățeanului de rând... Și va fi încă, chit că guvernul britanic reintroduce vizele pentru români și bulgari! Nu din pură pasiune, credeți-mă!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
| |
| | | | 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |