Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu

In jos 
+97
alexmorph3us
MariusM
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cardinal
Laurentiu Ciobanu
t1972
ldh80
Costin.B
vlad237
CRT
AeroX
Michael
Luca tgv
Radu161
Warrington
cristi5
ttavi
marius664
Luna
neluadi
dan tm
alex.alexus.tm
Cris_Cr
aris86
ciprian71
alliens
LanceR
Jurnal Feroviar
Katalyn
mielutu zburator
IonutChircu
truscamihai
Shinkasen
Theijs
MRBFCRB
Caspar
liviulav33
vatmanul
Lumunita Stana
Adirmvl
cristi_tgv
spiderpc
baiazid
boldalexandru
IonutCFR2009
Vlad
Costin.H
halmarius
riciu
cfr500
Czirjak Arpad
TVlad
cristirimer
ionutz85
WAYNEN
petcu.adrian
AlexD
srazvi
Kriszti219
Teodor
mishu88
didinul
iDorin
razvan - trenuri
AndiCFR
Ionutz
eu
nenuandrei
costi_dumitru
ana imfinity
cristi ar
Dr2005
DUAL
seby1998
David Marius
mihaiuc
vanchorusebulgaria
kristi kkk
ATM
marius_catalin84
Adrian78
cont dezactivat .
Vitosa
Razvan Tudor
bondarel
cristi CFR
decward
Andrei
Amiralul
sorinucu
Mircea Condilescu
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
Traveller
mardaryroby
myster2008
101 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 25 Apr 2012, 12:04

AlexD a scris:
Astazi orele 11:25 in Gara Progresul la peron era tras un Siemens Desiro, s-au urcat niste oameni in el si a plecat, stie cineva unde???

Eu stiu ca se fac teste atat pe relatia Bucuresti Progresu-Vidra cat si pe centura capitalei in vederea stabilirii graficelor de circulatie a trenurilor suburbane .

_________________
595423102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 25 Apr 2012, 12:58

acestea urmand sa circule de cand si pe ce trasee ?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Linia 902   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 16 Mai 2012, 15:18

Care mai este situatia transportului de marfa pe calea ferata la Giurgiu ? Ma refer la unitatile industriale giurgiuvene: platforma "Nord", fabrica de zahar si portul fluvial de pe canalul Plantelor, combinatul chimic "Verachim"", Intreprinderea de masini grele, santierul naval, portul petrolier ?
Care mai este starea liniilor industriale care deserveau aceste unitati ?
Pe wikimapia apare statia de marfa Giurgiu-Sud ("triaj Giurgiu"), cu 20 de linii, dar si "gara fluviala Giurgiu", care pare a fi avut functia de gara de calatori si port de calatori (aceasta sa fie vechea statie "Smarda"" ?)!
Sus In jos
petcu.adrian

petcu.adrian


Numarul mesajelor : 20
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5093
Data de inscriere : 02/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 16 Mai 2012, 15:57

In fiecare zi trec marfare CFR, GFR si DB prin Giurgiu-Nord. Semn ca e nevoie urgenta de podul de Gradistea.
Sus In jos
petcu.adrian

petcu.adrian


Numarul mesajelor : 20
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5093
Data de inscriere : 02/01/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeDum 20 Mai 2012, 20:41

Gara Giurgiu Oras este in renovare + modernizarea liniilor.

Stadiul lucrarilor la 30.04.2012
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 30042012259.th

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 30042012258.th

Stadiul lucrarilor la 20.05.2012
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 20052012284.th

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 20052012283.th

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 20052012282.th

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 20052012281.th
Sus In jos
WAYNEN




Numarul mesajelor : 12
Reputatie : 4665
Data de inscriere : 26/02/2012

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 22:26

Eu as vrea un altfel de traseu de tren pe ruta Bucuresti Nord-Vidra.
Statiile ar fi:
Bucuresti Nord-Bucurestii Noi-Chiajna-C.E.T. Vest-Valea Cascadelor-Moinesti-Sergent Apostol Constantin-Cotroceni Park-Razoare-13 Septembrie-Calea Rahovei-Pieptanari-Toporasi-Zetarilor-Gara Progresu-Jilava-Sintesti si Vidra.
Pe acest traseu,trenurile ar unii zone importante din Bucuresti si ar facilita accesul oamenilor mai rapid cu Metroul la viitoarea statie ,,Academie Militara".
Trenurile ar merge prin subteran intre Gara Cotroceni si ar iesi la suprafata inainte de statia Toporasi.
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz85


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 27/08/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 22 Mai 2012, 22:37

WAYNEN a scris:
Eu as vrea un altfel de traseu de tren pe ruta Bucuresti Nord-Vidra.
Statiile ar fi:
Bucuresti Nord-Bucurestii Noi-Chiajna-C.E.T. Vest-Valea Cascadelor-Moinesti-Sergent Apostol Constantin-Cotroceni Park-Razoare-13 Septembrie-Calea Rahovei-Pieptanari-Toporasi-Zetarilor-Gara Progresu-Jilava-Sintesti si Vidra.
Pe acest traseu,trenurile ar unii zone importante din Bucuresti si ar facilita accesul oamenilor mai rapid cu Metroul la viitoarea statie ,,Academie Militara".
Trenurile ar merge prin subteran intre Gara Cotroceni si ar iesi la suprafata inainte de statia Toporasi.
Waw ce dorinta.
Daca io spui unui candidat la primaria capitalei, mai mai ca o ia drept promisiune electorala.
Suna bine, dar la cate XXXXX milioane de euro trebuie mai bine o lasam amanet.
Ei nu sunt in stare sa faca podul de la gradistea pentru o linie Bucuresti-Giurgiu, iar tu visezi trenurile pe la Plaza, eventual cu pasaj intermodal la razoare.
Hai sa fim seriosi.
Sus In jos
WAYNEN




Numarul mesajelor : 12
Reputatie : 4665
Data de inscriere : 26/02/2012

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 23 Mai 2012, 13:26

Eu sunt realist ca trebuie XXX milioane de euro pentru realizarea liniei propusa de mine.Eu stau langa semnalul de intrare in Gara Cotorceni,il vad din curtea mea si as vrea sa reactivez linia de cale ferata si nu vad o reneastere a Garii Cotroceni pentru ca e ascusa mai in spate si nu-i la o strada principala circulata de RATB sau Metrou.Asa ca vad o prelungire pana-n zona Razoare unde in viitor o sa aiba connexiune la metrou si poate fi prelungita pana la Gara Progresul.
Sus In jos
cristirimer

cristirimer


Numarul mesajelor : 12
Varsta : 62
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4677
Data de inscriere : 16/02/2012

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 25 Iul 2012, 10:51

Sectiunea de cale subterana propusa intre Cotroceni si Toporasi ar pune unele probleme deosebite in privinta traversarii retelelor de utilitati, dar si costuri enorme pentru realizare. Intregul traseu va trebui prevazut cu sisteme de drenare a apelor freatice, similar lucrarilor de la metrou, dimensiunile tunelului le va depasi cu mult pe cele ale galeriilor de metrou, iar volumul traficului nu este suficient pentru a justifica o asemenea investitie. Oricum traficul greu si cel agabaritic vor trebui directionate pe liniile de suprafata situate in afara Bucurestiului!
Vise, taica!... Vise!...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Linia 902   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 25 Iul 2012, 11:11

In legatura cu sectiunea- de fapt fosta- linie ferata Bucuresti Cotroceni- Razoare- Bucuresti Progresul: intradevar, mutarea ei in subteran este destul de scumpa de executat!
O alta solutie ar fi constructia sa pe estacada (suprateran)- in acest caz linia putand fi folosita ca "tren urban", cum de altfel e si la Berlin!
Daca si aceasta solutie este prea scumpa, calea ferata poate fi reconstruita la nivelul solului! Pentru aceasta trebuie mai multe etape: daramate constructiile ilegale situate pe traseul liniei, terenul sa fie expropiat in interes de ""utilitate publica"" (legea permite), iar apoi sa fie cedat gratuit de primaria Capitalei catre CFR-INfrastructura, cu conditia ca CFR-Infrastructura sa reconstruiasca aceasta linie! La trecerile la nivel cu strazile importante sa fie montate bariere automate! In acest caz, calea ferata ar putea fi folosita pe timpul noptii pentru aducerea de marfuri in interiorul Bucurestiului, eliminandu-se poluarea generata de autocamioane!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 25 Iul 2012, 12:03

Construcţiile ilegale sunt doar câteva garduri, dar ce ne facem cu o bucată de teren care pare a fi proprietate privată? Oricum, un număr mare de trenuri ar paraliza complet Dr. Taberei, Ghencea, Rahova şi Ferentari, pentru că s-ar sta foarte mult la trecerile la nivel (care vor trebui făcute cu barieră, că altfel...). Oarecum paralelă cu calea ferată este linia tramvaiului 25, care îşi face treaba mult mai bine.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeLun 13 Aug 2012, 23:26

Azi, motorizat fiind, ajung in sfirsit la celebrul pod de la Gradistea. Prima si ultima data am trecut pe podul vechi in martie 2005.
Iata cum se prezinta lucrurile. "Lucrarile" pentru punerea in functiune a noului pod au debutat cu ce era mai important, recuperarea metalului vechiului pod... Iata culeea de pe malul sting:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08973

Pila afectata:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08942

As putea comenta rautacios aceasta poza, tablou al societatii noastre: "am demolat ce ne-a lasat regele Carol, nu am fost in stare sa continuam ce a inceput Ceausescu dar ne-am descurcat":

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08940

Podului comunist i-am pus cruce, ca sa zicem asa:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08964

Alte detalii:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08941

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08962

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08961

Fundatie:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08944

Vedere de la distanta, din gara Gradistea. Semnalele luminoase functioneaza, inclusiv un semnal de manevra de la o fosta balastiera si indicatoarele de la trecerea la nivel:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08981

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08985

Rambleul inalt de pe malul drept (care nu a fost construit, spre deosebire de cel de pe malul sting) ar fi intersectat drumul comunal linga gara Gradistea, astfel incit acolo a fost nevoie de un viaduct:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC08980

Ca sa fim totusi optimisti, poate miine va fi mai bine:

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 DSC09001
Sus In jos
Czirjak Arpad




Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 4826
Data de inscriere : 07/08/2012

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: podul Argeș de la Grădiștea   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 14 Aug 2012, 15:22

Foarte frumos fotoreportajul, mii de mulțumiri. Chiar atât de agresiv eu nu aș fi la cei din Ministerul Transporturilor! Dacă stai și te uiți mai bine, nici americanii din ziua de azi nu sunt mai deștepți! Și în Statele Unite ale Americii din zilele noastre se face la fel: circulă trenuri până ce se prăbușesc podurile "cu durata de viață expirat" de sub ele, că "nu sunt bani", și de ce să construiască noi poduri, când sunt bune și cele vechi? Dealtfel nici măcar viața oamenilor nu mai are o valoare atât de mare în zilele nastre, când am depășit limita de 7 miliarde, suntem destui, zic unii, de aia fac unii războaiele, din păcate! Și dacă populația țării în ultimii 22 de ani a scăzut de la 22 la 19 milioane, nu-i nici un bai: "importăm destui moldoveni", că oricum, mai toate statele europene o fac la fel: importă conaționalii lor din statele vecine!

Chiar nu înțeleg din 2005 încoace cum nu s-a finalizat "noul" pod? Că ar fi o linie "strategică" între București - Bulgaria, iar varianta ocolitoare, supraaglomerată, costisitoare și cu viteză redusă singur fir neelectrificat prin Videle nu prea ne e de mare folos! Am un dubiu foarte mare: nu prea vor șefii ăi mari din Europa să finanțeze acest proiect, dat fiind faptul că vechiul pod s-a prăbușit din cauza balastierelor din zonă semilegale, existente chiar și azi, plus inundațiile, și nivelul apei I-regularizat, iar proiectul pentru noul pod era făcut pentru Argeșul navigabil între Dunăre - București, nicidecum pentru situația actuală. Ar fi o mare HIBĂ să finanțeze un proiect ca aceasta, ca după predare să se prăbușească - asta ar fi un MARE scandal, și ar defăima instituțiile europene, mă rog, cel puțin comisarul pentru transporturi.

Eu cred că proiectul acesta nu a fost ACTUALIZAT de către cei din Ministerul Transporturilor, actualizat la situația reală de azi de pe teren. Aceasta e doar o simplă presupunere de-a mea. Altfel nu-mi explic faptul că de 7 ani încoace nici nu s-au atins de noul pod! Nu a fost actualizat proiectul (din lene sau incompetență, sau dezinteres malefic, sau lipsa banilor, sau din lipsa voinței politice).

În schimb mă bucură foarte mult faptul că măcar Ceaușescu s-a gândit la viitor: podul e gata dinspre București, lipsește porțiunea înspre Bulgaria. Și văd că e proiectat a fi dublu, iarăși mă bucură, că anumite mici porțiuni, după câte știu, corectați-mă voi, cei care locuiți prin zonă și o știți mai bine, deci pe anumite mici secțiuni e dublă. Apoi ar cam trebui reabilitat și centura de cale ferată a capitalei (cel puțin porțiunea de sud-vest), dublu electrificat cu sistem de semnalizare Bloc De Linie Automat pentru 120 km/o, că altfel cum să intri de pe această magistrală în București Nord Gr. A?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMar 14 Aug 2012, 21:05

Merci! abere Din cit am aflat, aceasta sectie se afla pe coridorul IX paneuropean iar finantarile pentru lucrari se pot face incepind cu 2013. Daca situatia politica nu se va inrautati dincolo de o limita suportabila si daca la conducerea Ministerului transporturilor va fi numit un om competent, poate se va realiza un proiect eligibil si se vor incepe lucrarile pe aceasta sectie (modernizare completa, nu numai reconstructia podului). Intrebarea care se pune e "ce au asteptat pina acum, timp de 7 ani?" Numai daca ne stringeam vreo suta de forumisti in doua-trei veri, carind cu roabele pamintul, completam amaritul ala de rambleu de pe malul drept. Daca n-as sti ce e pe acolo as fi zis, "cine stie, o fi lucrare grea". Ba chiar am citit pe undeva ca ar fi estimat costurile la 200 milioane de euro! Cu banii astia s-a facut reabilitarea Bucuresti-Cimpina! Iar ei ii pretind pe un rambleu de pamint si o vopsea pe un pod existent!
Prin devierea prin Videle cred ca s-a consumat atata motorina in plus incit din costul ei ar fi fost acoperita si investitia in pod.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitimeMier 15 Aug 2012, 01:46

Ei spun ca trebuie sa faca si albia raului in acesti bani de asta le iese lor asa scumpa lucrarea si daca s-a putut merge pe ruta ocolitoare care nu e asa mare ocolul atunci e normal sa fie situatia din prezent , cam asta e tara in care traim iar CFR nu mai este ce a fost de foarte mult timp , pe vremuri daca se strica ceva in cateva zile era reparat acum nu trebuie sa ne scarpinam pe dupa ureche cu tot felul de licitatii de acte de documente etc etc , pe vremuri nu mai trebuiau atatea *rost*i si se facea treaba ............ Mad

_________________
595423102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Bdeem_8496_a102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu   102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu
Sus 
Pagina 10 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 103 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: