|
| 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
+97alexmorph3us MariusM Johnny84 Cipri Andrei Neculai cardinal Laurentiu Ciobanu t1972 ldh80 Costin.B vlad237 CRT AeroX Michael Luca tgv Radu161 Warrington cristi5 ttavi marius664 Luna neluadi dan tm alex.alexus.tm Cris_Cr aris86 ciprian71 alliens LanceR Jurnal Feroviar Katalyn mielutu zburator IonutChircu truscamihai Shinkasen Theijs MRBFCRB Caspar liviulav33 vatmanul Lumunita Stana Adirmvl cristi_tgv spiderpc baiazid boldalexandru IonutCFR2009 Vlad Costin.H halmarius riciu cfr500 Czirjak Arpad TVlad cristirimer ionutz85 WAYNEN petcu.adrian AlexD srazvi Kriszti219 Teodor mishu88 didinul iDorin razvan - trenuri AndiCFR Ionutz eu nenuandrei costi_dumitru ana imfinity cristi ar Dr2005 DUAL seby1998 David Marius mihaiuc vanchorusebulgaria kristi kkk ATM marius_catalin84 Adrian78 cont dezactivat . Vitosa Razvan Tudor bondarel cristi CFR decward Andrei Amiralul sorinucu Mircea Condilescu COSTACHE MIHAIL Nesebar Traveller mardaryroby myster2008 101 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 25 Apr 2012, 12:04 | |
| - AlexD a scris:
- Astazi orele 11:25 in Gara Progresul la peron era tras un Siemens Desiro, s-au urcat niste oameni in el si a plecat, stie cineva unde???
Eu stiu ca se fac teste atat pe relatia Bucuresti Progresu-Vidra cat si pe centura capitalei in vederea stabilirii graficelor de circulatie a trenurilor suburbane . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 25 Apr 2012, 12:58 | |
| acestea urmand sa circule de cand si pe ce trasee ? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 902 Mier 16 Mai 2012, 15:18 | |
| Care mai este situatia transportului de marfa pe calea ferata la Giurgiu ? Ma refer la unitatile industriale giurgiuvene: platforma "Nord", fabrica de zahar si portul fluvial de pe canalul Plantelor, combinatul chimic "Verachim"", Intreprinderea de masini grele, santierul naval, portul petrolier ? Care mai este starea liniilor industriale care deserveau aceste unitati ? Pe wikimapia apare statia de marfa Giurgiu-Sud ("triaj Giurgiu"), cu 20 de linii, dar si "gara fluviala Giurgiu", care pare a fi avut functia de gara de calatori si port de calatori (aceasta sa fie vechea statie "Smarda"" ?)! |
| | | petcu.adrian
Numarul mesajelor : 20 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5093 Data de inscriere : 02/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 16 Mai 2012, 15:57 | |
| In fiecare zi trec marfare CFR, GFR si DB prin Giurgiu-Nord. Semn ca e nevoie urgenta de podul de Gradistea. |
| | | petcu.adrian
Numarul mesajelor : 20 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5093 Data de inscriere : 02/01/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Dum 20 Mai 2012, 20:41 | |
| |
| | | WAYNEN
Numarul mesajelor : 12 Reputatie : 4665 Data de inscriere : 26/02/2012
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 22 Mai 2012, 22:26 | |
| Eu as vrea un altfel de traseu de tren pe ruta Bucuresti Nord-Vidra. Statiile ar fi: Bucuresti Nord-Bucurestii Noi-Chiajna-C.E.T. Vest-Valea Cascadelor-Moinesti-Sergent Apostol Constantin-Cotroceni Park-Razoare-13 Septembrie-Calea Rahovei-Pieptanari-Toporasi-Zetarilor-Gara Progresu-Jilava-Sintesti si Vidra. Pe acest traseu,trenurile ar unii zone importante din Bucuresti si ar facilita accesul oamenilor mai rapid cu Metroul la viitoarea statie ,,Academie Militara". Trenurile ar merge prin subteran intre Gara Cotroceni si ar iesi la suprafata inainte de statia Toporasi. |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 22 Mai 2012, 22:37 | |
| - WAYNEN a scris:
- Eu as vrea un altfel de traseu de tren pe ruta Bucuresti Nord-Vidra.
Statiile ar fi: Bucuresti Nord-Bucurestii Noi-Chiajna-C.E.T. Vest-Valea Cascadelor-Moinesti-Sergent Apostol Constantin-Cotroceni Park-Razoare-13 Septembrie-Calea Rahovei-Pieptanari-Toporasi-Zetarilor-Gara Progresu-Jilava-Sintesti si Vidra. Pe acest traseu,trenurile ar unii zone importante din Bucuresti si ar facilita accesul oamenilor mai rapid cu Metroul la viitoarea statie ,,Academie Militara". Trenurile ar merge prin subteran intre Gara Cotroceni si ar iesi la suprafata inainte de statia Toporasi. Waw ce dorinta. Daca io spui unui candidat la primaria capitalei, mai mai ca o ia drept promisiune electorala. Suna bine, dar la cate XXXXX milioane de euro trebuie mai bine o lasam amanet. Ei nu sunt in stare sa faca podul de la gradistea pentru o linie Bucuresti-Giurgiu, iar tu visezi trenurile pe la Plaza, eventual cu pasaj intermodal la razoare. Hai sa fim seriosi. |
| | | WAYNEN
Numarul mesajelor : 12 Reputatie : 4665 Data de inscriere : 26/02/2012
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 23 Mai 2012, 13:26 | |
| Eu sunt realist ca trebuie XXX milioane de euro pentru realizarea liniei propusa de mine.Eu stau langa semnalul de intrare in Gara Cotorceni,il vad din curtea mea si as vrea sa reactivez linia de cale ferata si nu vad o reneastere a Garii Cotroceni pentru ca e ascusa mai in spate si nu-i la o strada principala circulata de RATB sau Metrou.Asa ca vad o prelungire pana-n zona Razoare unde in viitor o sa aiba connexiune la metrou si poate fi prelungita pana la Gara Progresul. |
| | | cristirimer
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 62 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4677 Data de inscriere : 16/02/2012
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 25 Iul 2012, 10:51 | |
| Sectiunea de cale subterana propusa intre Cotroceni si Toporasi ar pune unele probleme deosebite in privinta traversarii retelelor de utilitati, dar si costuri enorme pentru realizare. Intregul traseu va trebui prevazut cu sisteme de drenare a apelor freatice, similar lucrarilor de la metrou, dimensiunile tunelului le va depasi cu mult pe cele ale galeriilor de metrou, iar volumul traficului nu este suficient pentru a justifica o asemenea investitie. Oricum traficul greu si cel agabaritic vor trebui directionate pe liniile de suprafata situate in afara Bucurestiului! Vise, taica!... Vise!... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 902 Mier 25 Iul 2012, 11:11 | |
| In legatura cu sectiunea- de fapt fosta- linie ferata Bucuresti Cotroceni- Razoare- Bucuresti Progresul: intradevar, mutarea ei in subteran este destul de scumpa de executat! O alta solutie ar fi constructia sa pe estacada (suprateran)- in acest caz linia putand fi folosita ca "tren urban", cum de altfel e si la Berlin! Daca si aceasta solutie este prea scumpa, calea ferata poate fi reconstruita la nivelul solului! Pentru aceasta trebuie mai multe etape: daramate constructiile ilegale situate pe traseul liniei, terenul sa fie expropiat in interes de ""utilitate publica"" (legea permite), iar apoi sa fie cedat gratuit de primaria Capitalei catre CFR-INfrastructura, cu conditia ca CFR-Infrastructura sa reconstruiasca aceasta linie! La trecerile la nivel cu strazile importante sa fie montate bariere automate! In acest caz, calea ferata ar putea fi folosita pe timpul noptii pentru aducerea de marfuri in interiorul Bucurestiului, eliminandu-se poluarea generata de autocamioane! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 25 Iul 2012, 12:03 | |
| Construcţiile ilegale sunt doar câteva garduri, dar ce ne facem cu o bucată de teren care pare a fi proprietate privată? Oricum, un număr mare de trenuri ar paraliza complet Dr. Taberei, Ghencea, Rahova şi Ferentari, pentru că s-ar sta foarte mult la trecerile la nivel (care vor trebui făcute cu barieră, că altfel...). Oarecum paralelă cu calea ferată este linia tramvaiului 25, care îşi face treaba mult mai bine. _________________ :TTT:
|
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Lun 13 Aug 2012, 23:26 | |
| Azi, motorizat fiind, ajung in sfirsit la celebrul pod de la Gradistea. Prima si ultima data am trecut pe podul vechi in martie 2005. Iata cum se prezinta lucrurile. "Lucrarile" pentru punerea in functiune a noului pod au debutat cu ce era mai important, recuperarea metalului vechiului pod... Iata culeea de pe malul sting: Pila afectata: As putea comenta rautacios aceasta poza, tablou al societatii noastre: "am demolat ce ne-a lasat regele Carol, nu am fost in stare sa continuam ce a inceput Ceausescu dar ne-am descurcat": Podului comunist i-am pus cruce, ca sa zicem asa: Alte detalii: Fundatie: Vedere de la distanta, din gara Gradistea. Semnalele luminoase functioneaza, inclusiv un semnal de manevra de la o fosta balastiera si indicatoarele de la trecerea la nivel: Rambleul inalt de pe malul drept (care nu a fost construit, spre deosebire de cel de pe malul sting) ar fi intersectat drumul comunal linga gara Gradistea, astfel incit acolo a fost nevoie de un viaduct: Ca sa fim totusi optimisti, poate miine va fi mai bine: |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4826 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: podul Argeș de la Grădiștea Mar 14 Aug 2012, 15:22 | |
| Foarte frumos fotoreportajul, mii de mulțumiri. Chiar atât de agresiv eu nu aș fi la cei din Ministerul Transporturilor! Dacă stai și te uiți mai bine, nici americanii din ziua de azi nu sunt mai deștepți! Și în Statele Unite ale Americii din zilele noastre se face la fel: circulă trenuri până ce se prăbușesc podurile "cu durata de viață expirat" de sub ele, că "nu sunt bani", și de ce să construiască noi poduri, când sunt bune și cele vechi? Dealtfel nici măcar viața oamenilor nu mai are o valoare atât de mare în zilele nastre, când am depășit limita de 7 miliarde, suntem destui, zic unii, de aia fac unii războaiele, din păcate! Și dacă populația țării în ultimii 22 de ani a scăzut de la 22 la 19 milioane, nu-i nici un bai: "importăm destui moldoveni", că oricum, mai toate statele europene o fac la fel: importă conaționalii lor din statele vecine!
Chiar nu înțeleg din 2005 încoace cum nu s-a finalizat "noul" pod? Că ar fi o linie "strategică" între București - Bulgaria, iar varianta ocolitoare, supraaglomerată, costisitoare și cu viteză redusă singur fir neelectrificat prin Videle nu prea ne e de mare folos! Am un dubiu foarte mare: nu prea vor șefii ăi mari din Europa să finanțeze acest proiect, dat fiind faptul că vechiul pod s-a prăbușit din cauza balastierelor din zonă semilegale, existente chiar și azi, plus inundațiile, și nivelul apei I-regularizat, iar proiectul pentru noul pod era făcut pentru Argeșul navigabil între Dunăre - București, nicidecum pentru situația actuală. Ar fi o mare HIBĂ să finanțeze un proiect ca aceasta, ca după predare să se prăbușească - asta ar fi un MARE scandal, și ar defăima instituțiile europene, mă rog, cel puțin comisarul pentru transporturi.
Eu cred că proiectul acesta nu a fost ACTUALIZAT de către cei din Ministerul Transporturilor, actualizat la situația reală de azi de pe teren. Aceasta e doar o simplă presupunere de-a mea. Altfel nu-mi explic faptul că de 7 ani încoace nici nu s-au atins de noul pod! Nu a fost actualizat proiectul (din lene sau incompetență, sau dezinteres malefic, sau lipsa banilor, sau din lipsa voinței politice).
În schimb mă bucură foarte mult faptul că măcar Ceaușescu s-a gândit la viitor: podul e gata dinspre București, lipsește porțiunea înspre Bulgaria. Și văd că e proiectat a fi dublu, iarăși mă bucură, că anumite mici porțiuni, după câte știu, corectați-mă voi, cei care locuiți prin zonă și o știți mai bine, deci pe anumite mici secțiuni e dublă. Apoi ar cam trebui reabilitat și centura de cale ferată a capitalei (cel puțin porțiunea de sud-vest), dublu electrificat cu sistem de semnalizare Bloc De Linie Automat pentru 120 km/o, că altfel cum să intri de pe această magistrală în București Nord Gr. A? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mar 14 Aug 2012, 21:05 | |
| Merci! Din cit am aflat, aceasta sectie se afla pe coridorul IX paneuropean iar finantarile pentru lucrari se pot face incepind cu 2013. Daca situatia politica nu se va inrautati dincolo de o limita suportabila si daca la conducerea Ministerului transporturilor va fi numit un om competent, poate se va realiza un proiect eligibil si se vor incepe lucrarile pe aceasta sectie (modernizare completa, nu numai reconstructia podului). Intrebarea care se pune e "ce au asteptat pina acum, timp de 7 ani?" Numai daca ne stringeam vreo suta de forumisti in doua-trei veri, carind cu roabele pamintul, completam amaritul ala de rambleu de pe malul drept. Daca n-as sti ce e pe acolo as fi zis, "cine stie, o fi lucrare grea". Ba chiar am citit pe undeva ca ar fi estimat costurile la 200 milioane de euro! Cu banii astia s-a facut reabilitarea Bucuresti-Cimpina! Iar ei ii pretind pe un rambleu de pamint si o vopsea pe un pod existent! Prin devierea prin Videle cred ca s-a consumat atata motorina in plus incit din costul ei ar fi fost acoperita si investitia in pod. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu Mier 15 Aug 2012, 01:46 | |
| Ei spun ca trebuie sa faca si albia raului in acesti bani de asta le iese lor asa scumpa lucrarea si daca s-a putut merge pe ruta ocolitoare care nu e asa mare ocolul atunci e normal sa fie situatia din prezent , cam asta e tara in care traim iar CFR nu mai este ce a fost de foarte mult timp , pe vremuri daca se strica ceva in cateva zile era reparat acum nu trebuie sa ne scarpinam pe dupa ureche cu tot felul de licitatii de acte de documente etc etc , pe vremuri nu mai trebuiau atatea *rost*i si se facea treaba ............ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
| |
| | | | 102 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |