|
| 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
+98@ndrey Laurentiu Ciobanu Dr2005 Adrian78 IonutCFR2009 riciu t1972 kristi kkk Jeorje CalinIonMihai ciprian71 Peter Fodor Cipri Andrei Neculai Luca tgv brutusel DUAL Maddox Alastair George CFR ALEXCFR cardinal Luna AeroX marius664 alliens ets2oltromânia AndreiSita98 Davee91 strainu neluadi aris86 Theo A. 92Dragos Nk11 TonyGFR lifetec Jurnal Feroviar cristy79 Katalyn alex.barac.5 matei vulcan cristi ar mielutu zburator cosmin br Razvan Tudor NF1-800 dan tm Andrey_tm cristi CFR spiderpc alex1987 LanceR cfr500 NIKU24 folkfan DAS 2011 Giuseppe Katalin4653 Teodor didinul baiazid AndreiStefan Costin.H Rarau Adirmvl Caravelle_Zg joanta Michael nenuandrei alexmorph3us AlexD Norbi redeme Vitosa razvan - trenuri popovici raoul Mihay AlexCta DPS ATM ldh80 MariusM TVlad Amiralul tudor_toma82 mishu buldozer2 stegaru COSTACHE MIHAIL Nesebar loryjonel Vlad Seby cgatutun Aditu marius_m myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum Aug 26, 2018 11:55 am | |
| - ldh80 a scris:
-
Cateva informatii utile pentru cei care vor sa ajunga in Delta Dunarii:
Programul curselor navelor de calatori pe Dunare, deservite de “SC Navrom Delta Tulcea SA”, in perioada 1 mai- 30 septembrie 2018:
A.Plecari din Tulcea
-13.30 catre Sulina, Periprava, Sfantul Gheorghe
B.Plecari din urmatoarele localitati catre Tulcea:
-7.00 din Sulina
-6.00 din Periprava
-7.00 din Sfantul Gheorghe
Contact: Judetul Tulcea, Municipiul Tulcea, strada Portului, nr. 26, telefon informatii (luni-vineri, intre orele 08.00- 16.00) 0240.519008 si telefon secretariat 0240.511553.
Societatea a fost infiintata in 1999, ca filiala a “Navrom Galati”.
In baza HG 595/2000 efectueaza „Serviciul public de transport al pasagerilor si marfurilor de stricta necesitate intre localitatile din Delta Dunarii si mun. Tulcea.
Societatea are in dotare un numar de 8 nave de pasageri, din care:
-cu o capacitate de 300 pasageri: “Banat” si “Moldova”
-cu o capacitate de 150 pasageri: “Mircesti” si “Maramures”
-cu o capacitate de 20- 60 pasageri: “Fieni” si “Adriatica”.
-cu o capacitate de 198 pasageri (nave semi-rapide): “Delta Expres 1” si “Delta Expres 2”.
Aceste informatii au fost preluate de pe site-ul oficial al “Navrom Delta Tulcea”.
cursele era una singura |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum Aug 26, 2018 1:21 pm | |
| Cătăline, adâncimea mică din multe locuri, plus bolovanii, centralele, stăvilarii și viteza redusă, inclusiv față de tren, l-ar face inutil. Cel puțin pe Valea Oltului. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum Aug 26, 2018 8:29 pm | |
| Municipiul Tulcea dispune de un numar de 5 porturi fluviale la Dunare:
Le mentionez din amonte in aval:
1. Portul industrial (mineralier)
Este situat in amonte de Santierul Naval.
A fost construit in anii 70 pentru a deservi cele doua mari combinate - "Alum" (infiintata in 1973. In 2005 este cumparat de "Alro" Slatina. Intre februarie 2007- 2009 combinatul "Alum" a beneficiat de investitii majore, fiind retehnologizat) si "Feral" (infiintat in 1976, sub denumirea initiala de "Ferom". In 2002 este privatizat, dar din pacate in 2007 isi inceteaza activitatea. Era singurul producator roman de feroaliaje).
Portul industrial Tulcea este racordat prin cale ferata la Antestatia Santier Naval.
Mai este utilizat pentru descarcarea bauxite, care de aici este transportata pe calea ferata (industriala) , pe traseul Port Mineralier- Antestatie Santier Naval- Antestatie Alum/Feral si de acolo in incinta Alum.
2. Portul comercial Tulcea
Este situat in apropierea statiei CFR Tulcea Oras, la nord de aceasta.
A fost inaugurat initial in 1908, fiind apoi extins si modernizat.
Este racordat printr-o cale ferata industriala (ce traverseaza strada Dumitru Ivanov) la grupa de Marfa a statiei CFR Tulcea-Oras. Din pacate aceea cale ferata industriala nu mai este utilizata- cel putin asa se observa din imaginile Google Maps- Street View, imagini din 2012.
Dispune de doua macarale de cheu.
Apartine de "Administratia Porturilor Dunarii Maritime APDM", cu sediul la Galati (infiintata in 1991) din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.
3. Portul de calatori Tulcea
A fost construit in anii 1970, in imediata sa apropiere aflandu-se si autogara Tulcea si statia CFR Tulcea-Oras (la inceputul anilor 70 s-au construit toate aceste 3 obiective foarte apropiate ca locatie, pentru a facilita transferul calatorilor din mijloace de transport feroviare, rutiere si navale).
Apartine de "Administratia Porturilor Dunarii Maritime APDM", dar exista propuneri de preluare a acestui port de catre Consiliul Judetean Tulcea.
4. "Uzina de prelucrare a navelor", situata in apropierea fostei fabric de conserve din peste "Tulco" (era cea mai mare fabrica de conserve de peste din Romania, inchisa din pacate in 2009).
Dispunea de unele dotari portuare.
5. Portul turistic "Tulcea-Aval".
A fost infiintat dupa 1990.
Administrarea si intretinerea instalatiilor si dotarilor de semnalizare a navigatiei fluviale din zona municipiului Tulcea este realizata de catre "Administratia Fluviala a Dunarii de Jos AFDJ", cu sediul la Galati (infiintata in 1991), din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, in zona judetului Tulcea existand, in cadrul AFDJ, "Sectia cai navigabile Sulina". |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Dum Aug 26, 2018 8:55 pm | |
| Cateva date si despre aeroportul tulcean, denumit "Delta Dunarii".
În 1946 s-a înființat primul teren de lucru dispus pe fostul amplasament al Lacului Zăgan în partea de est a Municipiului Tulcea.
Între 1946–1953 s-au executat lucrări de îndiguire, consolidare și drenaj a terenului de lucru și de construcție a clădirii aerogării și a celorlalte facilități aeroportuare.
1952 este anul în care se poate considera ca luând ființă Aeroportul Tulcea, acesta dispunând de facilitățile corespunzătoare pentru un aeroport:
-pista înierbată (1300 x 1300 m);
-clădire cuprinzând: aerogara, turn de dirijare și control, birouri;
-depozit de carburanți de aviație;
-stație de radio telegrafică cu care se făcea goniometrarea aeronavelor pentru aducerea la aterizare a aeronavelor;
-utilaje pentru întreținerea terenului de lucru;
-stație meteo;
-specialiști.
În 1952 TARS („Transporturile aeriene româno-sovietice”) încep sa opereze și pe Aeroportul Tulcea asigurând cursele regulate pe relațile Tulcea - București - Tulcea, Tulcea - Constanța - București - Tulcea, cu avionul LI-2, iar cursa Tulcea - Galați - Tulcea cu avionul AN-2. Aceste curse transportau pasageri și marfă (pește, icre, raci, materiale de pescărie, împletituri din papură și stuf, puiet viu de pește - R.P. Chineză).
Din datele statistice reies perioade în care de pe Aeroportul Tulcea operau până la 30 de aeronave pe zi. Se pot evidenția următoarele tipuri de aeronave: Fieseler Stork, Aero-45, PO-2, I.A.R.-813, I.A.R.-817, I.A.R.-818, M.R.-2, L.I.-2.
În 1973 ia ființă noul aeroport Tulcea. Atunci s-a dat in folosinta actualul aeroport tulcean, situat in comuna Cataloi, dispunand de: cladire aerogara si turn de control, instalatie radar, balizaj luminos al pistei, pista betonata de 2060 m (lungime) si 45 m (latime), acces rutier din DN Tulcea- Constanta.
In 1990 de pe aeroportul tulcean TAROM efectua cursele Tulcea- Bucuresti (regulat) si Tulcea- Constanta (in sezonul estival), cu avioane turbopropulsoare de tipul Antonov AN-24.
Exista si o Agentie TAROM in Tulcea.
Din pacate in anii 2003- 2004 TAROM a anulat zborurile regulate Bucuresti- Tulcea.
Astazi aeroportul tulcean are din pacate o activitate destul de redusa.
Caracteristicile generale ale acestui aeroport sunt:
Dispunere: 3 km sud față de localitatea Cataloi și la 17 km față de Municipiul Tulcea.
Pista betonată: 2060 x 45 m, cu acostamente de 7,5 m
Cale de rulaj: 120 x 24 m
Platformă de îmbarcare/debarcare pasageri: 5 locuri de parcare ( 2 locuri B-737-800) .
Balizaj luminos Cat .II ICAO
Categoria 3 (salvare și lupta cu focul)
Facilități pentru pasageri:
-aerogară cu capacitate de 75 de pasageri,
-salon de regrupare cu o capacitate de 40 de pasageri,
-salon oficial 5* cu o capacitate de 15 pasageri, bar aerogară, bar salon oficial.
Din pacate accesul pasagerilor spre aeroportul tulcean este relativ dificil, neexistand o cursa de autobuze/minibuze urbane a "SC Transport Public Tulcea SA". Ar fi utila infiintarea unei astfel de curse, care sa plece din zona statiei CFR Tulcea-Oras/autogarii/portului de calatori si sa ajunga la aeroport.
Cea mai apropiata statie (astazi halta) CFR de aeroportul Tulcea-Delta Dunarii este Mihail Kogalniceanu. Intre statia (astazi HM) Cataloi si statia (astazi halta) Mihail Kogalniceanu s-ar putea amenaja un "punct oprire aeroport Tulcea". Distanta de la acest ipotetic "punct oprire"pana in locul din care din DN 22 se ramifica drumul spre aeroport ar fi de cca 550 m, iar de acolo pana la aeroport de cca 1600 m (deci in total cca 2 km). Din acel ipotetic "punct oprire" s-ar putea pune la dispozitia calatorilor un minibuz, care sa transfere eventualii pasageri de la tren la avion. Pentru aceasta ar trebui construita si o sosea, in lungime de 550 m, care sa faca legatura intre acel ipotetic "punct oprire" si locul unde din DN22 se ramifica drumul spre aeroport.
Datele de contact a aeroportului Tulcea- Delta Dunarii sunt: Judetul Tulcea, Comuna Cataloi, Soseaua Tulcea- Constanta, KM 15, telefon 0240.512910.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 11:40 am | |
| Aeroportul "Delta Dunarii" Tulcea apartine si este administrat de Consiliul Judetean Tulcea.
Autogara Tulcea a fost construita la inceputul anilor 1970, in prezent fiind apartinand firmei "SC Conex Trans Srl". Adresa este: strada Portului, nr. 28A, telefon 0240.513304.
Transportul urban in comun in municipiul Tulcea se efectuiaza cu autobuze si minibuze.
In anul 1984 este introdus transportul in comun urban in municipiul Tulcea, cu autobuze, datorita dezvoltarii municipiului si a politicii de industrializare (in 1973 este inaugurata Uzina de alumina ALUM, , in 1976 este inaugurat combinatul Feral- singurul producator de feroaliaje din Romania, in 1976 Santierul Naval, apoi cea mai mare fabrica de conserve de peste din Romania- Tulco, Fabrica de mobila, Fabrica de prelucrare a marmurei, Fabrica de bere, Cariera Bididia, etc) care determina existenta unui numar foarte mare de muncitori, care se deplasau zilnic la si de la diverse intreprinderi industriale.
De asemenea, un alt fapt care a determina aparitia si dezvoltarea transportului urban in comun in Tulcea a fost si constructia unor cartiere de blocuri. Insa, spre deosebire de alte orase, acestea nu au fost realizate prin demolari masive, ci au fost realizate de obicei pe terenuri libere, in special in partea de sud si de vest a orasului ( Cartierul Vest, Cartierul E3, Cartierul C5, Cartierul Dalas, etc). Blocuri au mai fost construite si in zona centrala (centru civic), de-a lungul strazii Babadag (principala artera rutiera din municipiul Tulcea) si pe faleza fluviului Dunarea (unde au fost realizate 3 blocuri-turn cu cate 10 etaje fiecare).
Maxima dezvoltare economica si sociala a municipiului Tulcea este atinsa in 1992, cand acesta numara 97.904 locuitori. Conform recensamantului din 2011, Tulcea mai numara doar 73.707 locuitori.
In anul 2007, in Tulcea existau urmatoarele autobuze urbane si minibuze:
-Doua autobuze articulate tip DAC-117-UD (erau folosite in special pentru transportul muncitorilor la santierul naval)(erau de tipul interurban, cu doua usi)
-13 autobuze DAC-112-UDM
-7 autobuze second-hand Van-Hool
-Doua autobuze RDTM-111
-4 autobuze RD-111
-12 minibuze ISUZU
-6 minibuze Grivbuz-7-U (Echipat cu motor Roman, o capacitate de transport de 20 + 1 de persoane pe scaune si 24 de persoane in picioare, pe sasiu echipat de ROMAN Braşov. Produs din anul 2001 si imbunatatit din anul 2003)
-10 minibuze BMC-Probus-215-SCB
Conform unui articol publicat in ziarul local Obiectul de Tulcea, din aprilie 2010, se mentioneaza: Din cele subsemnate de Vladimir Şopov, directorul general al SC Transport Public, parcul auto se prezintă astfel: din 43 de autobuze exploatate, 27 se află în situaţia în care le-a expirat durata de funcţionare (peste 8 ani); cu vechime egală sau peste 15 ani sunt 13 autobuze, cu vechime între 14 şi 10 ani - 14, cu vechime între 9 şi 5 ani - 6, iar cu vechime sub 5 ani - 10. După locul de folosinţă, patru autobuze sunt folosite pentru transport judeţean şi interjudeţean, restul având destinaţie urbană (douăsprezece trasee locale).
Parcul era format din 12 autobuze ISUZU (10 local, 2 curse speciale), 6 autobuze locale GRIVBUZ, 13 autobuze locale UDM 112, 2 autobuze RDT (curse speciale) şi 10 autobuze locale BMC."
In anul mai 2010 mai sunt achizitionate un numar de 10 autobuze second-hand de tip DAF-SB-250-LPG (care functioneaza pe baza de gaz petrolier lichefiat). Dar dupa achizitionare acestea au avut si au probleme serioase in exploatare in municipiul Tulcea.
Conform celor mentionate pe site-ul oficial al SC Transport Public SA Tulcea (unitate subordonata primariei), parcul de vehicule este compus astazi din
-10 autobuze second-hand DAF-SB-250-LPG (folosite pentru transport urban)
-10 minibuze (au fost achizitionate probabil noi) BMC-Probus-215-SCB (folosite pentru transportul urban)
-12 minibuze ISUZU (din care 10 folosite pentru transportul urban si doua pentru cel interurban)
-3 minibuze GRIVBUZ-7-U (folosite pentru transportul urban)
-Doua autobuze RDTM-111 (folosite pentru transportul interurban)
-Un microbuz IVECO (folosit pentru transportul urban).
In noiembrie 2014 mai sunt achizitionate 3 minibuze noi tip ISUZU-CITIBUS. Principalele caracteristici tehnice sunt- motor diesel tip Isuzu 4HK1E5S Euro5 EEV de tip Diesel Common rail Turbo cu intercooler , 204 cp, 4 cilindri, 5193 cmc, cutie de viteze tip Standard – manuala Isuzu MZW-6F cu 6+1 trepte, optional automata Allison 2100 (6+1 trepte sau 5+1 trepte), suspensii cu perne de aer, sistem de franare pneumatic dublu cu ABS si cu discuri, servodirectie, iluminat interior cu led-uri, capacitatea de transport 18-25 locuri pe scaune si 41-58 pasageri in picioare, dotari standard aer conditionat, sistem de umflare anvelope, sistem incalzire (optional Eberspächer), imobilizator, iesire de siguranta, trape, ABS, ASR, limitator de viteza, microfon, radio-cd player, ceas digital, incalzire geam sofer, parasolar, geamuri laterale de tip termopan, stergatoare de parbriz cu 3 viteze, lampi de ceata in fata, volan reglabil, scaun sofer reglabil,mini-dulap cu cheie pentru sofer. Au 3 usi si sunt low-floor.
Se remarca faptul ca dupa anul 2007 au fost casate toate autobuzele romanesti DAC si RD-111, din parcul SC Transport Public SA Tulcea.
Din punct de vedere al evolutiei istorice al transportului urban in comun din municipiul Tulcea, se pot aminti cateva date:
-1984- infiintat transportul urban in comun in Tulcea, prin infiintarea IJTL (Intreprinderea Judeteana de Transport Local) Tulcea
-15 decembrie 1990- se infiinteaza prin reorganizarea Intreprinderii Judetene de Transport Local Tulcea , Regia Autonoma Transport Local de Calatori Tulcea.
-Incepand cu 31.03.1995 se infiinteaza Regia Autonoma de Prestari Servicii Publice Tulcea care preia prin protocol si patrimoniul Regiei Autonome Transport Local Tulcea .
-Incepand cu 01.05.1998 prin reorganizarea Regiei Autonome de Prestari Servicii Publice Tulcea se infiinteaza S.C. TRANSPORT PUBLIC S.A. TULCEA , cu actionar unic Consiliul Local Municipal Tulcea.
-Incepand cu 27.09.2007 S.C.TRANSPORT PUBLIC S.A.Tulcea detine 2( doi ) actionari : Consiliul Local Municipal Tulcea cu 99,99% din actiuni si S.C. ENERGOTERM S.A. Tulcea cu 0,01% din actiuni.
Conform celor mentionate pe site-ul oficial al SC Transport Public SA Tulcea, transportul urban in comun in municipiul Tulcea se desfasoara pe un numar de 14 trasee urbane (deservite cu autobuze si minibuze) astfel:
-Traseu 1 Navalistilor- Cartier Neptun
Statii tur: Tremag, Taberei, Cartier Vest, Complex Pelican, Piata veche, Hotel Select, Piata Sfantu Gheorghe, Complex BIG
Statii retur: Bloc H, Biserica Sfantu Gheorghe, Hotel Delta, Sala polivalenta, Oraselul copiilor, Inspectorat jandarmerie, Tremag
Strazi strabatute: strada Taberei, strada Isacei, strada Pacii, Strada sublocotenent Corneliu Gavrilov, strada Ion Luca Caragiale.
-Traseul 1B Liceul N.Cornateanu- Magazin Penny C5
Statii tur: Cimex, Alum, Registrul auto, Cartier vest, Complex Pelican, Piata Veche, Hotel Select, Piata Plugari, Eternitatii, Pacii, Scoala generala nr 11, Primaverii, Cimitir
Statii retur: Cimitir, Scoala generala nr 11, Pacii-coborare, Biserica Sfantul Gheorghe, Hotel Delta, Sala polivalenta, Oraselul copiilor, Inspectorat jandarmerie, Alum, Drumuri nationale.
Strazi strabatute: strada Isacei, strada Pacii, strada Eternitatii.
-Traseu 2 Cartier Neptun- Santier Naval STX Poarta 2
Statii tur: Bloc H, Biserica Sfantu Gheorghe, Hotel Delta, Sala polivalenta, Gara, Iberom, STX POARTA 1
Statii retur: STX Poarta 1, Iberom, Gara, Piata veche, Hotel Select, Piata Sfantu Gheorghe, Complex Big
Strazi strabatute: strada Portului, strada Dumitru Ivanov, strada Lacul Ciuperca, strada Isacei, strada Pacii, strada sublocotenent Corneliu Gavrilov, strada Ion Luca Caragiale.
-Traseu 2B Magazin Penny C5- Santier Naval STX Poarta 2
Statii tur: Petrom, Scoala generala C Gavenea, Biserica Sfanta Treime, Liceul C Moisil, Complex Pelican, Gara, Iberom, STX poarta 1
Statii retur: STX poarta 1, Iberom, Gara, Penny-vest, Biserica Sfanta Treime, Scoala generala C Gavenea
Strazi strabatute: strada Portului, strada Dumitru Ivanov, strada Lacul Ciuperca, strada Isacei, Strada 1848, strada Campului, Soseaua de centura
-Traseu 2C Tabara Bididia- Santier Naval STX Poarta 2
Statii tur: Metalco, Eternitatii, Pacii, Scoala generala nr. 11, Primaverii, Cimitir, Penny C5, Petrom, Parc Veolia, Cartier vest, Complex Pelican, Gara, Iberom, STX Poarta 1
Statii retur: STX Poarta 1, Iberom, Gara, Oraselul copiilor, Inspectorat jandarmerie, Parc Veolia, ANL Barajului, Petrom, Lidl, Penny C5, Cimitir, Scoala generala nr. 11, Pacii, Elizeului, Bariera Mahmudiei
Strazi strabatute: Portului, Strada Dumitru Ivanov, strada Lacul Ciuperca, strada Isaceii, strada Energiei, strada Gazelei, Soseaua centura, Strada sublocotenent Corneliu Gavrilov, strada Eternitatii, strada Pacii, strada Elizeului.
-Traseul 3 Caslita- Tabara Bididia. Strabate intreg orasul pe directia vest-est.
Statii tur: Biserica stil vechi, Liceul N Cornateanu, Cimex, Coziei, Parc Veolia, Cartier vest, Complex Pelican, Piata veche, Hotel Select, Malcoci-Horiei, Malcoci, Alexandrul cel Bun, George Georgescu, Bariera Mahmudiei.
Statii retur: Metalco, George Georgescu, Alexandrul cel Bun, Malcoci, Hotel Delta, Sala polivalenta, Oraselul copiilor, Inspectorat jandarmeriei, Parc Veolia, ANL Barajului, Drumuri Nationale, Liceul N Cornateanu, Biserica stil vechi.
Strazi strabatute: strada Isacei, Soseaua de centura, strada Gazelei, strada Energiei, strada Isacei, strada Pacii, strada Mahmudiei, strada Malcoci, strada Dianei, strada Elizeului.
-Traseul 3B Lidl- Tabara Bididia
Statii tur: Petrom , Scoala Generala C.Gavenea , Spitalul Judetean , Strada Spitalului , Complex Pelican , Piata Veche , Hotel Select , Piata Plugari , Pacii, Elizeului , Viticulturii , Service Valberto , Bariera Mahmudiei.
Statii retur: Metalco , Service Valberto , Viticulturii , Pacii-coborare , Biserica Sfantu Gheorghe , Hotel Delta , Sala Polivalenta , Penny Vest , Biserica Sfanta Treime , Scoala Generala C.Gavenea , Petrom.
Strazi strabatute: Strada Campului, strada 1848, strada Iuliu Maniu, strada Spitalului, strada 1848, strada Isacei, strada Pacii, Soseaua de centura, strada Elizeului.
-Traseul 4 Petrom- Cartier Neptun
Statii tur: Scoala Generala C. Gavenea , Spitalul Judetean , Strada Spitalului , Complex Pelican , Piata Veche , Hotel Select , Piata Sfantul Gheorghe , Complex BIG.
Statii retur : Bloc H , Biserica Sfantu Gheorghe , Hotel Delta , Sala Polivalenta , Penny Vest , Biserica Sfanta Treime , Scoala Generala C. Gavenea , Kaufland .
Strazi strabatute- Soseaua de centura, strada Campului, strada 1848, strada Iuliu Maniu, strada Spitalului, strada 1848, strada Isacei, strada pacii, strada sublocotenent Corneliu Gavrilov, strada Ion Luca Caragiale.
-Traseul 4B Lidl- Gelco
Statii tur: Petrom , Scoala Generala C.Gavenea , Spitalul Judetean , Strada Spitalului , Complex Pelican , Piata Veche , Crucea Rosie , Episcopie , Monument , Sens Giratoriu Prislav.
Statii retur: Sens Giratoriu Prislav , Monument , Episcopie , Hotel Delta , Sala Polivalenta , Penny Vest , Biserica Sfanta Treime , Scoala Generala C.Gavenea , Kaufland , Petrom.
Strazi strabatute- Soseaua de centura, strada Campului, strada 1848, strada Iuliu Maniu, strada Spitalului, strada 1848, strada Isacei, strada 14 noiembrie, strada 9 mai, strada Walter, strada Prislav.
-Traseul 5 Navalistilor- Gelco
Statii tur : Tremag , Taberei , Alum , Parc Veolia , Cartier Vest , Penny Vest , Biserica Sfanta Treime , Scoala Generala C.Gavenea , Kaufland , Petrom , Lidl , Regnum , ANIF , Service Valberto , Bariera Mahmudiei , Orizontului , Zagan , Brizei , Berzei , Sens giratoriu Prislav.
Statii retur: Sens giratoriu Prislav , Berzei , Brizei , Zagan , Orizontului , Metalco , Service Valberto , ANIF , Penny C5 , Lidl , Petrom , Kaufland , Scoala Generala C.Gavenea , Biserica Sfanta Treime , Liceul G. Moisil , Oraselul Copiilor , Inspectorat Jandarmerie , Parc Veolia , ANL Barajului , Alum , Registrul Auto , Tremag .
Strazi strabatute: Strada Taberei, strada Energiei, Strada Gazelei, Soseaua de Centura, strada Isacei, strada 1848, strada Campului, soseaua de centura, strada Prislav.
-Traseul 7 Portul industrial- ANIF
Traseu tur: STX Poarta 2 , STX Poarta 1 , Iberom , Gara , Complex Pelican , Piata Veche , Catedrala , Banc Post , Coral Plaza , Directia Finante , Aquaserv , Lidl , Regnum .
Traseu retur : Penny C5 , Lidl , Aquaserv , Directia Finante , Coral Plaza , BRD Babadag , Posta , Hotel Delta , Sala Polivalenta , Gara, Iberom , STX Poarta 1 , STX Poarta 2 .
Strazi strabatute: strada Portului, strada Dumitru Ivanov, strada Lacul Ciuperca, strada Isacei, strada Pacii, strada Babadag, Soseaua de centura.
Traseul 8 Liceul N. Cornateanu- Campofrio
Traseu tur: Liceul N.Cornateanu , Cimex , Alum , Registrul Auto , Cartier Vest , Complex Pelican , Piata Veche , Crucea Rosie , Episcopie , Siaj , Sens Giratoriu Prislav , Gelco.
Traseu retur: Gelco,- Sens Giratoriu Prislav , Siaj , Episcopie , Hotel Delta , Sala Polivalenta , Oraselul Copiilor , Inspectorat Jandarmerie , Alum , Drumuri Nationale .
Strazi strabatute strada Isacei, strada 14 Noiembrie, strada 9 Mai, strada Walter, strada Prislav.
-Traseul 14 Petrom- Navalistilor
Traseu tur : Scoala Generala C.Gavenea , Biserica Sfanta Treime , Liceul G.Moisil , Oraselul Copiilor , Inspectorat Jandarmerie , Tremag .
Traseu retur : Tremag , Taberei , Cartier Vest ,Penny Vest , Biserica Sfanta Treime - Scoala Generala C.Gavenea.
Strazi strabatute: strada Taberei, strada Isacei, strada 1848, strada Campului, soseaua de centura.
-Traseul 14B Petrom- Liceul N. Cornateanu
Traseu tur: Scoala Generala C-tin Gavenea , Biserica Sfanta Treime , Liceul G.Moisil , Oraselul Copiilor , Inspectorat Jandarmerie , Parc Veolia , Coziei , ANL Barajului , Drumuri Nationale .
Traseu retur: Cimex , Coziei , Parc Veolia , Cartier Vest , Penny Vest , Biserica Sfanta Treime , Scoala Generala C-tin Gavenea.
Strazi strabatute: strada Isacei, Soseaua de centura, strada Gazelei, strada Energiei, strada Isacei, strada 1848, strada Campului, Soseaua de centura.
In afara de aceste 14 trasee urbane, SC Transport Public SA Tulcea mai efectuiaza si cateva trasee spre unele sate si comune din apropierea municipiului Tulcea ( Nalbant, Iazurile, Nufaru, Visterna si Zebil), dar si spre orasul Babadag.
Din pacate, spre doua locatii importante- statia CFR Tulcea-Marfuri si aeroportul Tulcea-Cataloi/Delta Dunarii, nu exista curse de autobuze urbane a SC Transport Public SA Tulcea.
SC Transport Public SA Tulcea este singura societate de transport urban in comun din Romania, care asigura si transport naval! Acesta este efectuat pentru a deservi suburbia Tudor Vladimirescu, care este situata pe malul nordic al bratului Tulcea.
Citez de pe site-ul acestei societati;
Transport Public SA , este singura societate sau regie de transport public din Romania, care desfasoara si o activitate de transport public naval, pentru asigurarea transportului de persoane intre Municipiul Tulcea si suburbia Tudor Vladimirescu, situata peste Bratul Tulcea al Dunarii maritime.
Aceasta activitate a fost atribuita spre executie societatii noastre din anul 2002 prin Hotararea de Consiliu Local nr.55 / 28.03.2002 .
Datorita faptului ca la atribuirea acestei activitati nu detineam mijloace proprii de transport naval, activitatea de transport persoane a fost efectuata de armatorul SC MANCIUC NAVOTRANS S.R.L.Tulcea, care asigura 2 salupe si personalul navigant necesar. Instalatiile fixe de acostare sunt proprietatea TRANSPORT PUBLIC SA Tulcea.In cadrul acestui contract au fost folosite navele armatorului ( 2 salupe remorcher de 65 CP ) , pentru efectuarea unui serviciu de traversare continuu lunar, cu o medie de 100 curse/zi, acoperind minim 14 ore zilnic. Ocazional se efectueau si curse de noapte. In sezonul estival, pentru asigurarea optima a serviciului, a fost utilizata si a 2-a salupa.
In luna Iulie 2010, societatea noastra a procedat la punerea in functiune a unei nave noi, moderne, operata cu personal navigant propriu. In acest scop, s-a organizat o licitatie de achizitionare a unui bac de trecere persoane, si prin punerea in functiune a acestuia se vor obtine reducerea costurilor ( de reparatii , intretinere,consum combustibil ) , eficientizarea si modernizarea transportului naval de persoane. Aceasta nava are o capacitate de 30 de locuri pe scaune si conditii de confort si siguranta a navigatiei dintre cele mai moderne.
-Nava Republica
Nava fluviala “Republica” reprezinta una din ultimele marturii ale sistemului de navigare cu zbaturi, singura nava de razboi din lume cu masina cu abur. Pentru orice vizitator, “Republica” devine o punte spre vremuri trecute, spre locurile unde odinioara salasluiau adevaratii marinari.
Desfasurandu-si intreaga activitate pe Dunare, “Republica” a fost, este si va fi in continuare o parte din sufletul acestui fluviu, inima capitanilor care au condus-o de-a lungul vremurilor.
Construita in Austria pe santierul naval de la Linz in anul 1903, devenita in 1919 nava romaneasca, fiind preluata in cuantumul despagubirilor de razboi de la Austro-Ungaria, nava “Republica” va asteapta in prezent in portul Tulcea, cu povestiri de peste 100 de ani.
-Nava Civitas
Ambarcatiunea este construita pe un proiect personalizat dupa cerintele societatii noastre, cu urmatoarele caracteristici :
- va avea o capacitate de 30 de persoane cu locuri pe scaune - posibilitati de inchidere a spatiului pentru calatori in perioada rece - lungime 20 metri, latime 4,5 metri - motor Diesel 180 CP - inversor si linie axiala pentru elice - corp metalic monococa.
S-a tinut seama de regimul secvential de functionare al motorului si de viteza mica de deplasare; numarul mare de acostari in fiecare zi, presupune (independent de indemanarea conducatorului navei), solicitari intense ale corpului navei. Am avut propuneri de achizitionare a unei nave cu corp din fibra de sticla, dar am exclus-o dintre optiuni, desi era mult mai usoara, datorita rezistentei mici in timp la solicitarile fizice de la manevra de acostare (cel putin 100 de acostari pe zi !) ; iarna, deasemenea, uneori sunt sloiuri pe Dunare, printre care trebuie sa circule nava si numai un corp metalic asigura siguranta necesara.
Datele de contact a SC Transport Public SA Tulcea sunt: municipiul Tulcea, strada Prelungirea Taberei, nr. 7, cod postal 820221
Telefon: 0240-534278 , 0372-772099
Fax: 0240-534242
Dispecerat: 0727-731773 |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 11:50 am | |
| Cu ajutorul videoclipurilor postate pe youtube de colegul "DPS" - "Tulcea-Medgidia full rearview" si "Medgidia-Tulcea back view", si cu ajutorul programului "Google Maps- street view" (in locurile unde diverse drumuri si strazi care pot fi vizualizate cu ajutorul street view intersecteaza calea ferata 804), am incercat sa fac schitele tuturor celor 17 statii si HM-uri, care existau pe linia 804 in 1990 .
Pe baza informatiilor din sursele sus-mentionate am incercat sa fac aceste schite cat mai corect posibil, insa daca alti colegi de forum dispun de informatii mai complete (eventual daca exista colegi de forum care locuiesc in localitatile strabatute de linia 804), pot adduce completari si corecturi.
1. Fosta HM Derin.
Aveea 4 linii si deservea o rampa de incarcare a pietrei (in apropiere exista o cariera de piatra)
Din pacate nu reusesc sa inserez schita (imaginea)!
2. Statia Nicolae Balcescu
Are 5 linii, deserveste o baza de receptie a cerealelor.
3. Post Ajutor Miscare Mihail Kogalniceanu
Locul de unde se ramifica linia spre aeroportul Constanta "Mihail Kogalniceanu"
4. Statia Targusor Dobrogea
Are 4 linii si deserveste o baza de receptie a cerealelor.
5. Fosta HM Pod Casian
Aveea probabil doua linii. Era folosita in exclusivitate pentru incrucisari.
6. Statia Cogealac
Are 5 linii si deserveste o baza de receptie a cerealelor.
7. Fosta HM Istria
Aveea probabil 4 linii. Era situate cel mai aproape de cetatea Istria.
8. Statia Mihai Viteazu
Are 4 linii si deserveste o baza de receptie a cerealelor.
Este ultima statie din judetul Constanta.
9. Statia Baia Dobrogea
Are 5 linii.
Deserveste o baza de receptie a cerealelor.
Pana in anii 1998- 2003 aici era si capatul liniei de ecartament ingust care venea de la mina Altan-Tepe. Exista o rampa, unde minereul era descarcat din vagoanele de ecartament ingust si incarcat in cele de ecartament normal.
10. Fosta HM Ceamurlia de Jos
Aveea 4 linii.
Deservea o baza de receptie a cerealelor.
11. Fosta HM Codru
Aveea probabil 4 linii.
Deservea o unitate militara.
12. Statia Babadag.
Are probabil maxim 9 linii.
Deserveste o baza de receptie a cerealelor.
In trecut deservea si fosta fabrica de zahar si fostul CET.
In ultimii ani in Babadag a aparut o fabrica de mobila- MIMP SA.
13. Fosta statie Zebil
Aveea 4 linii si deservea o cariera de calcar.
14. Fosta statie Mihail Kogalniceanu
Aveea 5 linii.
Deservea o baza de receptie a cerealelor.
15. Statia Cataloi
Are 5 linii.
Deserveste o baza de receptie a cerealelor.
16. Statia Tulcea-Marfuri
A fost realizata in 1971.
Are 7 linii.
De aici se ramifica linia industriala spre Antestatie Alum/Feral.
Deserveste o instalatie de incarcare probabil a pietrei in vagoane.
17. Statia Tulcea-Oras
Pe actualul amplasament din 1971.
Are 4 linii, plus alte 6 in fosta grupa de Marfa (parallel cu strada Dumitru Ivanov).
Deservea (prin doua linii industriale ce traverseaza strada Dumitru Ivanov) portul comercial Tulcea si "Frigocom".
Are remiza de locomotive (cu 3 linii) si aveea si post revizie vagoane calatori. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 1:22 pm | |
| Si pe aceasta linie, stare precara a liniei si numarul foarte redus de trenuri de calatori se datoreaza unui cerc vicios: starea tehnica a liniei nu este "rentabil" a fi imbunatatita datorita numarului redus de trenuri, iar pe de alta parte numarul redus de pasageri si implicit de trenuri se datoreaza starii liniei, care determina timp de mers destul de mari!
Cu doar doua sau 3 perechi de trenuri de calatori/zi, cu un timp de deplasare de la Tulcea la Medgidia de cca 3 ore si cu un material rulant format in mare parte din automotoare "Malaxa", este evident de ce nu sunt calatori!
Pentru remedierea acestei situatii si atragerea publicului calator pe linia 804, ar trebui:
a. Tinand cont de faptul ca ultimul RK la linia 804 a fost efectuat in anul 1973, este necesar o RK la aceasta linie, care sa presupuna : consolidarea terasamentului, lucrari de ripare, burare, ciuruire si completat stratul de piatra sparta pe intreaga lungime a liniei (inclusiv pe toate liniile abatute din statii si HM-uri), inlocuirea tuturor traverselor necorespunzatoare cu altele noi pe intreaga lungime a liniei (inclusiv pe toate liniile abatute din statii si HM-uri), verificarea si completarea tuturor prinderilor slabite (buloane, tirfoane, clesti K, etc), inlocuirea sinelor uzate sau necorespunzatoare cu altele noi si inlocuirea tuturor podurilor si podetelor degradate sau necorespunzatoare cu altele noi.
Daca s-ar realiza aceste lucrari, s-ar putea reveni la VS de dinainte de 1994- 1995: VS de 100 km/h intre Medgidia- Babadag si 80 km/h intre Babadag si Tulcea Oras.
Astfel, un tren regio, cu opriri in toate statiile si haltele (asa cum erau ele in 1990) ar putea parcurge distanta Tulcea Oras- Medgidia in 2 h si 50 minute, iar un tren IR (cu oprire numai in Babadag) ar putea parcurge distanta Medgidia- Tulcea Oras in 2 h si 22 minute.
b. Pentru a putea facilita incrucisarile de trenuri, dar si pentru a exista posibilitatea atragerii spre transportul feroviar a unor agenti economici, ar trebui reinfiintate toate statiile si HM-urile care existau in 1990 pe aceasta linie. Si implicit reconstruite toate liniile abatute care existau in 1990.
c. Pentru oferirea unor conditii civilizate si atragatoare pentru publicul calator, ar trebui renovate si/sau reconstruite toate cladirile CFR care existau in 1990 pe aceasta linie, astfel:
-La fosta HM Derin: reconstruite din temelii: cladirea de calatori, toaleta , 3 linii abatute si rampa de incarcare a pietrei.
-La statia Nicolae Balcescu: refacute 4 liniile abatute, renovate: cladirea de calatori, doua peroane, toaleta, doua cabine de acar, rampa de Marfa.
-La statia Targusor Dobrogea: refacute 3 linii abatute si renovate: cladirea de calatori, doua peroane, doua cabine de acar si magazia de Marfa.
-La fosta HM Pod Casian: reconstruita din temelii cladirea de calatori, o toaleta si o linie abatuta.
-La statia Cogealac: refacute 4 linii abatute, renovate: cladirea de calatori, doua peroane, toaleta, doua cabine de acar si magaziile de Marfa.
-La fosta HM Istria: reconstruite din temelii: cladirea de calatori, o toaleta, doua peroane si 3 linii abatute.
-La statia Mihai Viteazu: refacute 3 linii abatute, renovate: cladirea de calatori, doua peroane, o toaleta, doua cabine de acar si magazia de Marfa.
-La statia Baia Dobrogea: refacute 4 linii abatute si renovate: cladirea de calatori, doua peroane, toaleta, doua cabine de acar si magazia de Marfa.
-La fosta HM Ceamurlia de Jos: refacute 3 linii abatute, reconstruite: cladirea de calatori, doua peroane, toaleta, doua cabine de acar si magazia de Marfa.
-La fosta HM Codru: reconstruite din temeliei: 3 linii abatute, cladirea de calatori, doua peroane si toaleta.
-La statia Babadag, trebuie renovate cladirea de calatori, toaleta, peroanele si rampa si magazia de Marfa.
-La fosta statie Zebil: reconstruite 3 linii abatute, doua cabine de acar, magazia de marfuri, toaleta, doua peroane si renovate fosta cladire de calatori.
-La fosta statie Mihail Kogalniceanu: reconstruite 4 linii abatute, doua cabine de acar, doua peroane, toaleta si renovate fosta cladire de calatori si fosta magazine de Marfa.
-La statia Cataloi: refacute 4 linii abatute si renovate: cladirea de calatori, doua peroane, toaleta, doua cabine de acar si magazia de marfuri.
-La statia Tulcea-Marfuri; refacute toate cele 6 linii abatute, renovate cladirea de calatori, toaleta si doua peroane, dar si rampa si magazia de marfuri. Statia ar trebui echipata cu instalatie CED sau CE.
-La statia Tulcea-Oras: refacute toate liniile (inclusiv cele din zona fostei grupe de Marfa si din zona remizei), modernizate si acoperite peroanele. Statia ar trebui echipata cu o instalatie CED sau CE, iar biroul de miscare mutat in incinta cladirii de calatori. La trecerea la nivel cu strada Dumitru Ivanov ar trebui montata o bariera automata.
Tot legat de statia Tulcea-Oras: prin desfiintarea macazului din linia curenta din zona barierei cu strada Isacei, care si asa- dupa cum am observant din videoclipurile sus-amintite- este eclisat, semnalul de intrare in statia Tulcea-Oras ar putea fi mutat mai aproape de intrarea in statie.
Multe din cladirile de calatori de pe aceasta linie au valoare istorica si arhitecturala, iar la renovarea si/sau reconstructia lor ar trebui respectat stilul architectonic originar.
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 1:46 pm | |
| Derin este in cimp, nu mai e utila, ar trebui desfiintata si radiata.
Hm Pod Casian construita pentru ce?
idem HM Istria, cui ar folosi?
Ceamurlia de Jos ar trebui mutat PO la pasaul cu DJ 222 daca ar fi posibil
Codru, inutila trebuie radiata sa nu mai opreasca nimic acolo si sa nu mai fie numarata la procentul de opriri. La fel ca Derin.
Zebil trebuie mutata la balta Topraichioi, acolo trenul oprea inainte ca avea restrictie si veneau oameni cu masinile din cele doua sate. Actuala Zebil radiata.
ma intreb daca ar fi linia buna si trenuri mai multe daca ar fi calatori pentru o halta la trecerea la nivel cu drumul dintre Cogealac si Gradina? nu stiu relieful permite
Restul ce zici tu acolo e inutil, cabine de acari , magazii de marfuri. Se poate centraliza unde sint 2-3 linii, nu trebuie 4-5, magazii de marfuri pentru ce? in rest ajunge o linie ca sa treaca trenul.
boss coboara cu picioarele pe pamint. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 1:53 pm | |
| d. Tinand cont de pozitia geografica a liniei, ea ar putea deservi in principal calatorii care vor sa ajunga de la Tulcea la Constanta sau la Bucuresti.
Tinand cont de Mersul trenurilor de pe M800, si pentru asigurarea unor legaturi bune la si de la aceste trenuri, un mers de tren optim (tinand cont si de capacitatea liniei si posibilitatile actuale de incrucisare a unor trenuri pe 804) pentru linia 804 ar fi de 6 perechi/zi trenuri regio Tulcea Oras- Constanta (compuse din automotoare Desiro) si o pereche/zi tren IR Bucuresti Nord- Tulcea Oras, cu circulatie zilnica, compus din 3 vagoane (care intre statiile Bucuresti Nord si Medgidia sa fie atasate la un tren IR Bucuresti- Constanta), astfel:
A. Sens Medgidia- Tulcea Oras
1.Tren R 8651 Constanta plecare 6.23, Palas 6.30, Valul lui Traian 6.38, Murfatlar h. 6.42, Basarabi 6.47, Poarta Alba h. 6.52, Dorobantu 6.58, Castelu h. 7.02, Medgidia 7.08/7.10, Derin (fosta HM, acum h) 7.26, Nicolae Balcescu 7.31/7.32, M.K.P.Aj.M Ram. h. 7.38,30, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 7.46/7.47, Cogealac 8.13/8.14, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 8.29/8.30, Baia Dobrogei 8.38/8.39, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 8.47, Babadag 9.08/9.10, Zebil (fosta statie, acum h) 9.20, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 9.29, Cataloi (fosta statie, acum HM) 9.38/9.39, Tulcea Marfuri 9.49/9.50, Tulcea Oras sosire 10.00.
-Legatura in Medgidia de la tren IR 1862 (Iasi plecare 22.29, Medgidia 6.45/6.46, Constanta sosire 07.12) -Legatura in Medgidia de la tren IR 1944 sezonier (Satu Mare plecare 13.28, Bucuresti Baneasa 4.48, Medgidia 6.45/6.46, Constanta 7.18)
2.Tren IR 1889
Intre statiile Bucuresti Nord si Medgidia circula (in timpul sezonului estival) in compunerea trenului IR 1942, iar in extrasezon in compunerea unui tren Bucuresti- Constanta, care sa circule in extrasezon in trasa trenului IR 1942, astfel:
Bucuresti Nord plecare 6.40, Ciulnita 7.47/7.48, Fetesti 8.19/8.20, Cernavoda Pod 8.38/8.39, Medgidia 8.56/9.10, Constanta 9.44 *Din statia Medgidia detaseaza 3 vagoane pentru Tulcea-Oras (Medgidia plecare 9.20, Babadag 10.57/10.59, Tulcea Marfuri trecere 11.32, Tulcea Oras sosire 11.42).
Ora de sosire in Tulcea-Oras (11.42) este potrivita pentru a prinde navele de calatori spre Delta Dunarii, care pleaca din Tulcea la ora 13.00.
-Legatura in Bucuresti Nord de la tren IR sezonier 1822 si 1922 (Arad plecare 19.40, Bucuresti Nord plecare 6.20, Constanta sosire 8.52 sau 9.00)
3. Tren R 8653 Constanta plecare 10.04, Palas 10.11, Valul lui Traian 10.19/10.30, Murfatlar h. 10.34, Basarabi 10.39, Poarta Alba h. 10.44, Dorobantu 10.50, Castelu h. 10.54, Medgidia 11.00/11.08, Derin (fosta HM, acum h) 11.24, Nicolae Balcescu 11.29/11.30, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 11.42/11.43, Cogealac 12.09/12.10, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 12.25/12.26, Baia Dobrogei 12.34/12.42 (incrucisare), Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 12.50, Babadag 13.11/13.13, Zebil (fosta statie, acum h) 13.23, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 13.32, Cataloi (fosta statie, acum HM) 13.41/13.42, Tulcea Marfuri 13.52/13.53, Tulcea Oras sosire 14.03.
-Circula numai in timpul sezonului estival
-Legatura in Medgidia de la tren IR 1970 sezonier (Galati plecare 5.30, Medgidia 8.56/8.57, Constanta sosire 9.22) si de la tren IR sezonier 1932 (Oradea plecare 19.12, Bucuresti Baneasa 08.41, Medgidia 10.28/10.29, Constanta sosire 11.01).
4. Tren R 8655 Constanta plecare 11.03, Palas 11.10, Valul lui Traian 11.18, Murfatlar h. 11.22, Basarabi 11.27, Poarta Alba h. 11.32, Dorobantu 11.38, Castelu h. 11.42, Medgidia 11.48/11.59, Derin (fosta HM, acum h) 12.15, Nicolae Balcescu 12.20/12.21, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 12.33/12.34, Cogealac 13.00/13.08 (incrucisare), Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 13.23/13.24, Baia Dobrogei 13.32/13.33, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 13.41, Babadag 14.02/14.04, Zebil (fosta statie, acum h) 14.14, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 14.23, Cataloi (fosta statie, acum HM) 14.32/14.33, Tulcea Marfuri 14.43/15.00 (incrucisare), Tulcea Oras sosire 15.10.
-Legatura in Medgidia de la tren IR sezonier 1996 (Timisoara Nord plecare 22.40, Bucuresti Nord 08.50, Medgidia 11.03/11.04, Constanta sosire 11.29) si de la tren IR 1583 (Bucuresti Nord plecare 9.30, Medgidia 11.27/11.28, Constanta sosire 11.52)
5. Tren R 8657 Constanta plecare 15.34, Palas 15.41, Valul lui Traian 15.49, Murfatlar h. 15.53, Basarabi 15.58, Poarta Alba h. 16.03, Dorobantu 16.09, Castelu h. 16.13, Medgidia 16.19/16.21, Derin (fosta HM, acum h) 16.37, Nicolae Balcescu 16.42/16.50 (incrucisare), Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 17.02/17.03 , Cogealac 17.29/17.30, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 17.45/17.46, Baia Dobrogei 17.54/17.55, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 18.03, Babadag 18.24/18.26, Zebil (fosta statie, acum h) 18.36, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 18.45, Cataloi (fosta statie, acum HM) 18.54/18.55, Tulcea Marfuri 19.05/19.06, Tulcea Oras sosire 19.16.
-Legatura in Medgidia de la tren IR 1585 (Bucuresti Nord plecare 14.00, Medgidia 15.55/15.56, Constanta sosire 16.20)
6. Tren R 8659 Constanta plecare 18.45 , Medgidia 19.23/19.32, Derin (fosta HM, acum h) 19.48, Nicolae Balcescu 19.53/20.01 (incrucisare) , M.K.P.Aj.M Ram. h. 20.07,30 , Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 20.15/20.16 , Cogealac 20.42/20.43, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 20.58/20.59 , Baia Dobrogei 21.07/21.08, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 21.16, Babadag 21.37/21.39, Zebil (fosta statie, acum h) 21.49, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 21.58, Cataloi (fosta statie, acum HM) 22.07/22.08 , Tulcea Marfuri 22.18/22.19, Tulcea Oras sosire 22.29.
-Legatura in Medgidia de la tren IR 1589 (Bucuresti Nord plecare 17.00, Medgidia 18.55/18.56, Constanta sosire 19.20)
7. Tren R 8661 Constanta plecare 21.55, Palas 22.02, Valul lui Traian 22.10 , Murfatlar h. 22.14, Basarabi 22.19, Poarta Alba h. 22.24, Dorobantu 22.30, Castelu h. 22.34, Medgidia 22.40/22.49, Derin (fosta HM, acum h) 23.04, Nicolae Balcescu 23.09/23.10, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 23.22/23.23, Cogealac 23.49/23.50, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 0.05/0.06, Baia Dobrogei 0.14/0.15, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 0.23, Babadag 0.44/0.46, Zebil (fosta statie, acum h) 0.56, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 1.05, Cataloi (fosta statie, acum HM) 1.14/1.15, Tulcea Marfuri 1.25/1.26, Tulcea Oras sosire 1.36.
-Legatura in Medgidia de la tren IR 1635 (Brasov plecare 17.15, Bucuresti Nord 20.15, Medgidia 22.13/22.14, Constanta sosire 22.37).
B. Sens Tulcea Oras- Medgidia
1. Tren R 8650 Tulcea Oras plecare 3.00, Tulcea Marfuri 3.08/3.09, Cataloi (fosta statie, acum HM) 3.20/3.21, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 3.28, Zebil (fosta statie, acum h) 3.36, Babadag 3.46/3.48, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 4.07, Baia Dobrogea 4.13/4.14, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 4.23/4.24, Cogealac 4.39/4.40, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 4.56/4.57, Nicolae Balcescu 5.09/5.10, Derin (fosta HM, acum h) 5.15, Medgidia 5.30/5.40, Castelu h. 5.45, Dorobantu 5.49, Poarta Alba h. 5.54, Basarabi 5.59, Murfatlar h. 6.03, Valul lui Traian 6.08, Palas 6.14, Constanta sosire 6.22.
Legatura in Medgidia la trenul IR 1636 (Constanta plecare 5.25, Medgidia 5.49/5.50, Bucuresti Nord 7.51, Brasov sosire 10.43)
2. Tren 8652 Tulcea Oras plecare 5.45, Tulcea Marfuri 5.53/5.54, Cataloi (fosta statie, acum HM) 6.05/6.06, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 6.13, Zebil (fosta statie, acum h) 6.21, Babadag 6.31/6.33, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 6.52, Baia Dobrogea 6.58/6.59, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 7.08/7.09, Cogealac 7.24/7.25, Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 7.41/7.49 (incrucisare), M.K.P.Aj.M Ram. h. 8.00, Nicolae Balcescu 8.03/8.04, Derin (fosta HM, acum h) 8.09, Medgidia 8.24/8.36, Castelu h. 8.41, Dorobantu 8.45, Poarta Alba h. 8.50, Basarabi 8.55, Murfatlar h. 8.59, Valul lui Traian 9.04, Palas 9.10, Constanta sosire 9.18.
Legatura in Medgidia la trenul IR 8202 (Constanta plecare 7.50, Medgidia 8.36/8.37, Buzau sosire 12.11) si la trenul IR sezonier 1986 si IR 1580 (Constanta plecare 8.30, Medgidia 8.54/8.55, Bucuresti Nord sosire 10.52)
3. Tren R 8654 Tulcea Oras plecare 11.19, Tulcea Marfuri 11.27/11.35 (incrucisare), Cataloi (fosta statie, acum HM) 11.46/11.47, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 11.54, Zebil (fosta statie, acum h) 12.02, Babadag 12.12/12.14, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 12.33, Baia Dobrogea 12.39/12.40, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 12.49/12.50, Cogealac 13.05/13.06 , Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 13.22/13.23, Nicolae Balcescu 13.35/13.36, Derin (fosta HM, acum h) 13.41, Medgidia 13.56/13.58, Castelu h. 14.03, Dorobantu 14.07, Poarta Alba h. 14.12, Basarabi 14.17, Murfatlar h. 14.21, Valul lui Traian 14.26, Palas 14.32, Constanta sosire 14.40.
Legatura in Medgidia la trenul IR sezonier 1929 si IR 1584 (Constanta plecare 14.00, Medgidia 14.24/14.25, Bucuresti Nord sosire 16.24) si la trenul IR sezonier 1993 (Constanta plecare 14.40, Medgidia 15.04/15.05, Bucuresti Nord 16.54, Craiova sosire 20.34)
4. Tren IR 1888 Tulcea Oras plecare 14.50, Tulcea Marfuri trecere 14.58, Babadag 15.32/15.34, Nicolae Balcescu trecere 16.47, Medgidia 17.06/17.35, Cernavoda Pod 17.52/17.53, Fetesti 18.12/18.14, Ciulnita 18.37/18.38, Bucuresti Nord sosire 19.34.
Din statia Medgidia, cele 3 vagoane (care compun grupa directa Tulcea Oras- Bucuresti Nord) se ataseaza la semnal tren IR 1586 (Constanta plecare 17.00, Medgidia sosire 17.24)
5. Tren R 8656 Tulcea Oras plecare 15.20, Tulcea Marfuri 15.28/15.29 , Cataloi (fosta statie, acum HM) 15.40/15.41, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 15.48, Zebil (fosta statie, acum h) 15.56, Babadag 16.06/16.08, Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 16.27, Baia Dobrogea 16.33/16.34, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 16.43/16.44, Cogealac 16.59/17.32 (incrucisare) , Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 17.48/17.49 , Nicolae Balcescu 18.01/18.02, Derin (fosta HM, acum h) 18.07, Medgidia 18.22/18.30 , Castelu h. 18.35, Dorobantu 18.39, Poarta Alba h. 18.44 , Basarabi 18.49, Murfatlar h. 18.53, Valul lui Traian 18.58, Palas 19.04, Constanta sosire 19.12.
Circula numai in perioada sezonului estival.
Legatura in Medgidia la trenul: IR sezonier 1931 (Constanta plecare 18.05, Medgidia 18.32/18.33, Bucuresti Baneasa 20.39, Oradea sosire 10.40), IR sezonier 1995 (Constanta plecare 18.05, Medgidia 18.32/18.33, Bucuresti Nord 20.52, Timisoara Nord sosire 6.52), IR sezonier 1971 (Constanta plecare 18.40, Medgidia 19.04/19.05, Galati sosire 22.40)
6. Tren R 8658 Tulcea Oras plecare 17.33, Tulcea Marfuri 17.41/17.42 , Cataloi (fosta statie, acum HM) 17.53/17.54, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 18.01, Zebil (fosta statie, acum h) 18.09, Babadag 18.19/18.28 (incrucisare), Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 18.47, Baia Dobrogea 18.53/18.54, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 19.03/19.04, Cogealac 19.19/19.20 , Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 19.36/19.37, M.K.P.Aj.M Ram. h. 19.48, Nicolae Balcescu 19.51/19.55, Derin (fosta HM, acum h) 20.00, Medgidia 20.15/20.17, Castelu h. 20.22, Dorobantu 20.26, Poarta Alba h. 20.31 , Basarabi 20.36, Murfatlar h. 20.40, Valul lui Traian 20.45, Palas 20.51, Constanta sosire 20.59.
Legatura in Medgidia la tren IR sezonier 1924 (Constanta plecare 20.00, Medgidia 20.26/20.27, Bucuresti Nord 22.45, Sibiu sosire 7.10), la tren IR sezonier 1921 (Constanta plecare 20.50, Medgidia 21.14/21.15, Bucuresti Nord 23.21, Arad sosire 11.05) si la tren IR sezonier 1991 (Constanta plecare 21.35, Medgidia 22.00/22.01, Bucuresti Baneasa 00.05, Timisoara Nord sosire 9.58).
7. Tren R 8660 Tulcea Oras plecare 20.46, Tulcea Marfuri 20.54/20.55 , Cataloi (fosta statie, acum HM) 21.06/21.07, Mihail Kogalniceanu (fosta statie, acum h) 21.14, Zebil (fosta statie, acum h) 21.22, Babadag 21.32/21.41 (incrucisare), Ceamurlia de Jos (fosta HM, acum h) 22.00, Baia Dobrogea 22.06/22.07, Mihai Viteazul (fosta statie, acum HM) 22.16/22.17, Cogealac 22.32/22.33 , Targusor Dobrogea (fosta statie, acum HM) 22.49/22.50, M.K.P.Aj.M Ram. h. 23.01, Nicolae Balcescu 23.04/23.12 (incrucisare), Derin (fosta HM, acum h) 23.17, Medgidia 23.32/23.34, Castelu h. 23.39, Dorobantu 23.43, Poarta Alba h. 23.48 , Basarabi 23.53, Murfatlar h. 23.57, Valul lui Traian 0.02, Palas 0.08, Constanta sosire 0.16.
Legatura in Medgidia la tren IR sezonier 1953 (Constanta plecare 23.20, Medgidia 23.45/23.46, Suceava sosire 7.42).
Ultima editare efectuata de catre ldh80 in Joi Aug 30, 2018 2:29 pm, editata de 1 ori |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 2:02 pm | |
| [quote="dan tm"]Derin este in cimp, nu mai e utila, ar trebui desfiintata si radiata.
Hm Pod Casian construita pentru ce?
idem HM Istria, cui ar folosi?
Ceamurlia de Jos ar trebui mutat PO la pasaul cu DJ 222 daca ar fi posibil
Codru, inutila trebuie radiata sa nu mai opreasca nimic acolo si sa nu mai fie numarata la procentul de opriri. La fel ca Derin.
Zebil trebuie mutata la balta Topraichioi, acolo trenul oprea inainte ca avea restrictie si veneau oameni cu masinile din cele doua sate. Actuala Zebil radiata.
ma intreb daca ar fi linia buna si trenuri mai multe daca ar fi calatori pentru o halta la trecerea la nivel cu drumul dintre Cogealac si Gradina? nu stiu relieful permite
Restul ce zici tu acolo e inutil, cabine de acari , magazii de marfuri. Se poate centraliza unde sint 2-3 linii, nu trebuie 4-5, magazii de marfuri pentru ce? in rest ajunge o linie ca sa treaca trenul.
boss coboara cu picioarele pe pamint.[/quote
Ideea ar fi si de atragere a unui traffic de Marfa!
De exemplul, poate daca s-ar reinfiinta HM Derin, ar fi o premiza pentru o eventuala reincepere a exploatarii in cariera de piatra din apropiere- piatra extrasa din cariera ar putea fi transportata cu trenul !
Langa fosta HM Ceamurlia de Jos exista si o baza de receptie a cerealelor.
HM Pod Casian, HM Istria ar putea fi folosite pentru incrucisari.
In plus fosta HM Istria era situata cea mai aproape de fosta cetate Istria.
HM Codru deservea o unitate militara.
Fosta statie Zebil deservea o cariera de piatra.
In rest, intradevar, ar fi utila infiintarea unor noi puncte de oprire (in afara de statiile si HM-urile care existau in 1990) in locurile amintite de dumneavoastra. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 2:04 pm | |
| In privinta cabinelor de acar, si acestea trebuie renovate, deoarece statiile si HM-urile de pe aceasta linie (in afara de Babadag, Tulcea Marfuri si Tulcea Oras) sunt prea mici ca sa se justifice echiparea lor cu instalatii CED sau CE, deci tot cu instalatii SBW si semnalizare mecanica raman. Asadar este nevoie si de acari, iar si acestora trebuie sa li se creeze conditii de munca decente si civilizate. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 2:14 pm | |
| Sint statii cu trafic mai mare care au un singur acar pe ambele capete.
Cita piatra se mai cara acuma? eventuala cariera Derin poate fi deservita mai bine de statia N Balcescu, iar bazele de cereale nu mai sint ce au fost.
Se vede ca nu iesi prin tara. Baza de la Jebel de exemplu este goala de 10 ani poate, dar in garile unde nu sint baze se incarca intr-o veselie vagoane de cereale. Timiseni, Aradul Nou. Lumea s-a schimbat. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 2:37 pm | |
| -Turnusuri propuse pentru trenurile R (necesar 4 automotoare “Desiro” )
a.Primul automotor :
-Constanta plecare 6.23, Tulcea Oras sosire 10.00
-Tulcea Oras plecare 11.19, Constanta sosire 14.40
-Constanta plecare 15.34, Tulcea Oras sosire 19.16
-Tulcea Oras plecare 20.46, Constanta sosire 0.16
b.Al doilea automotor
-Constanta plecare 10.04, Tulcea Oras sosire 14.03 *Circula in perioada sezonului estival
-Tulcea Oras plecare 15.20, Constanta sosire 19.12 *Circula in perioada sezonului estival
-Constanta plecare 21.55, Tulcea Oras sosire 1.36
-Tulcea Oras plecare 3.00, Constanta sosire 6.22
c.Al treilea automotor
-Constanta plecare 11.03, Tulcea Oras sosire 15.10
-Tulcea Oras plecare 17.33, Constanta sosire 20.59
d.Al patrulea automotor
-Constanta plecare 18.45, Tulcea Oras sosire 22.29 -Tulcea Oras plecare 5.45, Constanta sosire 9.18
Pentru intretinerea corespunzatoare a acestor 4 automotoare Desiro care sa deserveasca trenurile R de pe linia 804, este necesara dotarea cu aparatura adecvata si personal calificat la depoul Palas si remiza Tulcea-Oras.
Pentru trenul IR Bucuresti Nord- Tulcea ar fi necesare 3 vagoane, cu statia de domiciliul Bucuresti-Grivita. Pentru verificarea acestor vagoane este necesara reinfiintarea postului de revizie vagoane calatori Tulcea-Oras.
Pentru tractiunea acestui tren pe distanta Medgidia- Tulcea Oras este necesara o locomotiva clasa 82, cu depoul Palas sau depoul Medgidia.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 2:39 pm | |
| Daca cele mentionate mai sus s-ar realiza, cu siguranta multi din cei care calatoresc de la Tulcea la Constanta sau la Bucuresti ar prefera ca mijloc de transport trenul. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras Joi Aug 30, 2018 5:11 pm | |
| Un timp de mers de maxim 3 h si 30 minute Tulcea Oras- Constanta (cu automotor Desiro), respectiv de 4 h si 50 minute Tulcea Oras- Bucuresti Nord (cu vagoane), cred ca ar fi destul de bun si ar reusi sa atraga calatori, care, in aceste conditii, pe aceste distante, ar prefera trenul in dauna mijloacelor auto. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
| |
| | | | 804 : Medgidia - Tulcea Oras | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |