Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 806 : Constanta - Sitorman

In jos 
+38
bubu
TVlad
DUAL
Jeorje
Mircea Condilescu
marius664
biokosmy
Dionis
cristi ar
kristi kkk
DAS 2011
Dr2005
Capsuneanu
Nesebar
mielutu zburator
dan tm
Ionutz
cfr500
Luca tgv
adascalu
AndreiStefan
dan_dinca
Bobby_TM
bostanesku gigel
DPS
Vitosa
AlexD
mishu88
sorinucu
raoul
ldh80
iuli.hard
cristi CFR
jionutz
Mihay
MariusM
IonutCFR2009
ionutzzz
42 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Urmatorul
AutorMesaj
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeDum 19 Iun 2022, 23:40

Este acelasi lucru cu Ramificatia Culmea dupa pozitie.
Din ce an este acest mers?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeDum 19 Iun 2022, 23:51

1989
Sus In jos
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeLun 20 Iun 2022, 20:11

Din ce am inteles, statia Sitorman avea instalatie SBW.

In Google Earth Pro exista o optiune de a vedea imagini satelitare din trecut. Daca dam in 2003, se observa dupa statia Luminita ce pare a fi o alta statie cu doua linii. Oare ce statie o fi fost asta?806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Harta10
Sus In jos
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 30 Iun 2022, 00:59

Zilele acestea, pentru prima oara in cativa ani, a fost activitate pe linia pe linia de la fostul USAS, acum CICh. Este vorba de locomotiva DHC 81-982-7 a operatorului Tehnotrans, care a dus si a luat 37 de vagoane Fals! Din pacate nu am reusit sa fotografiez, era bezna. Insa ma bucura sa vad activitate pe o linie industriala pe care nu s-a circulat de multi ani!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeVin 01 Iul 2022, 19:15

Automotorul de Năvodari… Model S900-900, trenul CFR C8872 (Capul Midia - Navodari - Dorobantu), iesind din statia Lumina hm. Poza este facuta pe 9 septembrie 1995. Actualmente, statia Lumina hm., alaturi de Canal hm., Nisipari hm., Siutghiol hm., Palazu Mare hm., tot ce insemna firul I Constanta Marfuri - P2 Lumina si toata linia P2 Capul Midia - Sitorman au disparut de pe harta retelei CFR. De mentionat sunt semnalele, care, alaturi de multe alte aspecte ale acestei linii, indica faptul ca aceasta, la un moment dat, era dublă ori pregatita de dublare si echipare cu bloc de linie automat. Din pacate, aceste modificari nu au mai venit. Este de mentionat faptul ca, atunci, un automotor cu opriri in toate statiile, adica Navodari - Lumina - Canal - Nazarcea - Nisipari - Dorobantu facea 39 de minute. In prezent, o locomotiva izolata care merge fara oprire intre Dorobantu si Navodari face aproximativ o ora si jumatate, motivul fiind ca la vremea aceea se circula cu 70km/h (VS era 80km/h, dar era limitat automotorul), iar astazi se circula cu 30km/h maxim, cu o restrictie de 15km/h lunga de 5km.
https://flic.kr/p/dg29ya
09.09.1995, Lumina
Surse P. Hautzinger via Flickr; CFR Old Times
Sursa
https://www.facebook.com/groups/392942298087827/permalink/996750131040371/
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1395094834326985&id=540897733080037

Cineva afirmă pe acel grup, citez
Calea ferată de acolo a fost furată sistematic de cetățeni de altă etnie din Culmea și Nazarcea iar poliția din Lumina nu a intervenit la nici o sesizare...
Sus In jos
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeLun 18 Iul 2022, 20:30

Ce mi se pare interesant este ca la unele treceri la nivel se vad ramasitele unor instalatii de tip SAT sau BAT, care au fost demontate probabil odata cu restul infrastructurii din zona!806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Screen11
806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Screen10
806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Screen12
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeMar 19 Iul 2022, 08:00

Adica in loc sa avansam...
Sus In jos
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeLun 12 Sept 2022, 13:20

Posibil fosta statie Betonaj actuala Capul Midia.806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Fb_img10
Sus In jos
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeSam 03 Iun 2023, 12:05

Am trecut astazi pe langa statia Nazarcea si am observat ca au fost schimbate aproape toate semnalele, inclusiv acele prevestitoare care nu functionau. Sunt curios daca au pus inductori la semnale
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeMar 24 Oct 2023, 13:27

Pentru realizarea unei legaturi feroviare intre aeroportul "Mihail Kogalniceanu" si municipiul Constanta (normal ar fi ca un oras mare, cum este Constanta, sa poata fi legata de aeroportul sau si pe cale feroviara) precum si pentru realizarea unei legaturi mai bune intre linia 804 si Constanta (evitand ocolul prin Medgidia) se poate utiliza partial linia 806 si ar mai trebui facute urmatoarele lucrari:

-Un RK pe firul existent Constanta RAM 1- Constanta Marfuri- Ramificatia Ovidiu- fostul post de ramificatie "Lumina Post 1", pentru readucerea acestuia la viteza stabilita de 80 km/h;

-La "Constanta Ram. 1" introduse doua macazuri noi, pentru a permite accesul dinspre statia Constanta-Marfuri pe firul Palas- Constanta;

-Electrificate portiunile de linie Palas- Constanta Marfuri si Constanta RAM. 1- Constanta Marfuri, pentru a permite preluarea trenurilor de marfa, cu tractiune electrica, in/din statia Constanta Marfuri;

-Reconstruit si fostul fir 1 intre Constanta Marfuri- Lumina Post 1, ca sa existe linie dubla de la Constanta Marfuri la Lumina Post 1;

-Reconstruit firul de racord intre Lumina Post 1- fosta statie Lumina, pentru a permite accesul direct dinspre Constanta spre fosta statie Lumina;

-Reinfiintate punctele de ramificatie "Lumina Post 1" si "Lumina Post 2";

-Reinfiintata (ca statie sau eventual ca un punct de ramificatie) fosta statie Lumina, deoarece de acolo ar trebui sa plece o linie noua spre aeroportul "Mihail Kogalniceanu";

-Linia noua ar urma sa se ramifice din capul X al fostei statii Lumina (capatul dinspre Dorobantu) , sa traverseze DN 22/E 87 si apoi sa mearga paralel cu DN 2A/E 60, pana la aeroport. Linia noua ar aveea o lungime de cca 11 km;

-La aeroport ar trebui infiintata o statie noua, iar linia noua care ar veni dinspre Lumina sa fie apoi conectata cu linia industriala existenta, care ajunge in prezent la aeropor;

-Linia industriala existenta care ajunge la aeroportul "Mihail Kogalniceanu" sa fie refacuta pentru viteza de 80 km/h,iar, la postul de ramificatie de pe linia 804 "Post Ajutor Miscare Mihail Kogalniceanu" sa fie realizata o linie de racord care sa permita accesul direct dinspre aeroportul "Mihail Kogalniceanu" spre Tulcea;

-Echiparea cu instalatii de centralizare electronica a statiilor si punctelor de ramificatie: Constanta Marfuri, Ramificatia Ovidiu (locul de unde se ramifica linia industriala spre portul Ovidiu), Lumina Post 1, Lumina Post 2, Lumina (ultimile 3 ar trebui reinfiintate) si o statie noua de la aeroport;

-Infiintarea unor halte comerciale pentru calatori, care sa deserveasca: cartierele municipiului Constanta "Tomis Plus" si "Palazu Mare", orasul Ovidiu (pe care linia 806 il strabate), partea de sud si de est a localitatii Lumina.

Daca s-ar realiza aceste lucrari s-ar putea introduce trenuri de calatori intre statia CFR Constanta si aeroportul "Mihail Kogalniceanu" (lucru care poate ar contribui si la dezvoltarea aeroportului) si de asemenea trenurile de calatori de pe linia 804 ar putea circula pe o ruta mai directa intre Tulcea si Constanta (nu ar mai trebui sa treaca prin Medgidia), ceea ce ar scurta timpul de mers de la Tulcea la Constanta pe calea ferata si poate ar aduce mai multi calatori la aceste trenuri care circula pe linia 804 (daca ar circula pe ruta: Tulcea Oras- Post Ajutor Miscare Mihail Kogalniceanu- Aeroportul Mihail Kogalniceanu- Lumina- Constanta Marfuri- Constanta)!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeVin 27 Oct 2023, 12:08

Aeroportul Kogălniceanu are scop militar şi cam atât. Restul e can-can, traficul de călători e acolo doar de formă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Jeorje




Numarul mesajelor : 113
Varsta : 16
Localizare : Navodari
Reputatie : 1572
Data de inscriere : 29/11/2020

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeSam 04 Noi 2023, 21:42

In urma cu cateva luni, linia Dorobantu - Navodari a fost reparata si au fost eliminate toate restrictiile de viteza de sub 30kmh, intr-un final linia ramanand la viteza de 30kmh pe tot parcursul.
Inainte de asta, existau cateva RVuri de 15kmh si unul foarte scurt de 5kmh.
Iata ca astazi, linia incepe din Dorobantu cu un RV de 10kmh lung de 6km, apoi un RV de 5kmh lung de 3km si iar un RV de 10kmh lung de 13km. Oare ce s-a intamplat in acest timp pentru a se ajunge la viteze mai proaste decat inaintea reparatiilor?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeVin 10 Noi 2023, 09:18

După ,,reparaţia" făcută de GFR, linia a fost predată de CFR S.A., care în urma verificărilor efectuate a instituit restrucţie de viteză de 5 - 10 km/h. Efectul a fost că trenurile Rompetrol de la Midia merg acum prin Palas, de unde intră pe secţia cu capacitate saturată Palas - Medgidia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeVin 10 Noi 2023, 09:47

de ce a preluat-o CFR in conditii proaste?

nimic nu a facut GFR pe linia aia , e plin AGIFERU de rapoarte de neintretinere.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitimeVin 10 Noi 2023, 10:32

"Reparatia" a constat in furatul tirfoanelor si dat la fier vechi?
Ca altfel nu-mi explic cum o linie de 30 e retrogradata la 5...probabil ai tirfoane lipsa la fiecare 2 traverse.

Sus In jos
Continut sponsorizat





806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: 806 : Constanta - Sitorman   806 : Constanta - Sitorman - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
806 : Constanta - Sitorman
Sus 
Pagina 14 din 17Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» Pod Constanta
» Revista presei
» Constanţa (800)
» Trenuletul din Constanta

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: