|
| 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
|
+76Whyse1 Laurentiu Ciobanu riciu marius664 ets2oltromânia Ikarus99 gardianlinux adrian rosca Dutzu dan tm Katalyn mielutu zburator rizelgeorgel2004 DAS 2011 ldh80 chatnoir401 Petre_IFTE Bobby_TM alexmorph3us AndreiStefan aurelsandu kristi kkk sorin Radu.B Kriszti219 Vitosa Cont dezactivat NicuS Czirjak Arpad cristi ar Katalin4653 Alex Ionut nenuandrei cfr500 Norbi Gabry Gabriel Dr2005 popovici didinul sp59 ravers75 TVlad mishu_edm alliens cristi CFR alinx3330 DUAL stefan_br iDorin cardinal Marius Iulian get. ATM COSTACHE MIHAIL dan ciprian razvan - trenuri Marius DPS Adrian78 spsdc7 mardaryroby cata Ionutz 060-EA078 MariusM lovekomotive sorinucu Semafor buldozer2 marius_catalin84 IonutCFR2009 membru inactiv Nesebar Vlad marius_m myster2008 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5898 Data de inscriere : 05/10/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 13 Apr 2015, 20:41 | |
| Am vorbit azi cu cineva din interiorul cfr si intradevar s-a dat drumul cu bobica + vagoane pe galati tecuci dar cu conditia sa nu fie mai mult de 4 vehicule cu tractiune electrica (bobica + vagoane sau rama electrica) simultan pe sectorul Independenta-Tecuci |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 13 Apr 2015, 21:07 | |
| Până nu se trasează un coridor, ceva pe acolo, sigur nu construiește nimeni substația aia de tensiune... |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 15 Apr 2015, 11:53 | |
| - buldozer2 a scris:
- Am vorbit azi cu cineva din interiorul cfr si intradevar s-a dat drumul cu bobica + vagoane pe galati tecuci dar cu conditia sa nu fie mai mult de 4 vehicule cu tractiune electrica (bobica + vagoane sau rama electrica) simultan pe sectorul Independenta-Tecuci
Pe sectorul Independenta -Ivesti acolo e caderea mare de tensiune si zona cea mai extrema de cele 2 statii de subtractiune Barbosi si Putna! Pina acum mergea GFR cu EA pana la Independenta cu cazane deci pot fi maxim 2ECuri si 2 rame pe acest sector . O alta problema este aceea ca viteza e 70 de ce nu o cresc la 90/100 caci linia duce?! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Dum 19 Apr 2015, 14:53 | |
| Poate ca la 70 km/h consumul de energie electrica e optim. Odata cu cresterea vitezei, creste si rezistenta aerului/frecarea fata de sina, creste si consumul...nu stiu, zic si eu... |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 31 Aug 2015, 13:36 | |
| - Katalin4653 a scris:
- alta problema este aceea ca viteza e 70 de ce nu o cresc la 90/100 caci linia duce?!
Am trecut joi pe linia asta, și abia ține 70. Dansa rama Z de ziceai că decolează la 65 km/h, zgomotul era infernal, și am văzut destule traverse sparte... Păcat, linia asta ar putea prelua tot traficul de marfă dintre Moldova, Bucovina și Ardealul de Nord, ca să elibereze dezastrul numit Buzău - Făurei, să permită reabilitarea sa la 50-70 km/h. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 31 Aug 2015, 14:07 | |
| Câteva imagini de pe linia 704. Spre Ivești. După Independența, cam toate abătutele din haltele de mișcare sunt complet ruginite, invadate de bălării. Ivești, vedere spre Independența - Barboși. Plecăm mai departe spre Mărășești, destinația finală a trenului R 7568. O fostă haltă de mișcare, din fericire abandonată acum, retrogradată la P.O. în linie curentă. (Barcea) Mai departe spre Mărășești. Deși este în aliniament, linia nu va permite prea curând o viteză de peste 70 km/h. Ne întâlnim cu M600, cu firave urme de luciu. Arată mai degrabă a linie industrială, nu a magistrală. Stânga: M600. Intrăm în Tecuci. Râul Siret de pe unul din podurile remarcabile din țară. Linia de tren și șoseaua împart același pod. Țin minte că odată am prins, din mașină, trecerea unui R cu 4 etajate pe acest pod. Zgomotul se auzea asurzitor, peste muzica dată tare în mașină. La Mărășești am ajuns la fix. Din păcate, mare parte din haltele de mișcare de pe această linie nu-și au niciun rost. Traficul de marfă este redus, în general, între Mărășești și Ivești, iar cel de persoane nu necesită tragerea trenurilor pe dreapta spre a fi depășite de cele de rang superior. Independența, Tudor Vladimirescu mai gestionează marfă, la fel și Șendreni de unde se trimit garniturile spre dezolantul Barboși Triaj, care a devenit un uriaș cimitir pentru sute de vagoane de marfă. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 09:53 | |
| Care este motivul pentru care pe aceasta linie VS este de doar 70 km/h, desi- cel putin din ce se observa in poze- infrastructura ar permite o VS de 100 km/h ?
Ce se mai aude cu constructia acelei substatii de tractiune de la Hanu Conachi, din cate am inteles, aceasta fiind singura lucrare ramasa de efectuat pentru ca sa se poata circula cu tractiune electrica fara nici un fel de impedimente de la Tecuci la Galati ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 12:43 | |
| - ldh80 a scris:
- Care este motivul pentru care pe aceasta linie VS este de doar 70 km/h, desi- cel putin din ce se observa in poze- infrastructura ar permite o VS de 100 km/h ?
Chiar a fost linie de 100 km/h, asa cum atesta si livretele din anii 80 si inceputul anilor 90. Sa comparam putin: MT 1989/1990 (A 748/745): 100 km/h Barbosi-Independenta: 17min30sec 80 km/h Independenta-Vames: 8min30sec 100 km/h Vames-Tecuci: 35 min Timp de mers: 61 minute MT 2014/2015 (IR 1961): 70 km/h Barbosi-Independenta: 22 min 70 km/h Independenta-Vames: 9 min 70 km/h Vames-Tecuci: 47 min Timp de mers: 78 minute (real se pot obtine si 73 minute) Motivul scaderii vitezei este cu siguranta legat de starea proasta a caii de rulare. Investitiile pe sectia 704 s-au concentrat mai mult pe electrificare in ultimii ani. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 12:56 | |
| - ldh80 a scris:
- Care este motivul pentru care pe aceasta linie VS este de doar 70 km/h, desi- cel putin din ce se observa in poze- infrastructura ar permite o VS de 100 km/h ?
Ce se mai aude cu constructia acelei substatii de tractiune de la Hanu Conachi, din cate am inteles, aceasta fiind singura lucrare ramasa de efectuat pentru ca sa se poata circula cu tractiune electrica fara nici un fel de impedimente de la Tecuci la Galati ? Regionala Galati are o problema serioasa. Pe M500 intre Ploiesti si Adjud care apartine Galatiului VS e de 80 si de la Adjud la Suceava, care apartine de Regionala Iasi, VS e 120. Cum de se poate pe Regionala Iasi si pe Galati nu??? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 13:02 | |
| E mai praf linia de la Ploiesti la Adjud nu e vorba de Regionala.
M500 PLoiesti-Adjud trebuie sa-ti detaliem ca la gradinita ca sa intelegi despre ce e vorba. Ai idee cate trenuri de marfa circula lunar pe Ploiesti-Buzau tronsonul cel mai folosit de pe Ploiesti-Adjud ?
Iti spun eu ca de la Lukoil Ploiesti Est au plecat luna trecuta 18 cazaniere cu cate 40 de vagoane pline numai la Palas, nu mai punem trenurile de calatori si restul trenurilor de marfa spre Moldova, Barbosi sau Constanta ca iti da cu virgula dar e mai usor din fata calculatorului sa arunci 2 perle. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 13:07 | |
| E vorba si de trafic. Sunt doua portiuni foarte solicitate pe sectorul de marfa, care afecteaza mult costul intretinerii infrastructurii. Ploiesti Sud - Buzau, portiune pe care avem tot ce inseamna trafic de marfa Constanta Port, Platforma Petromidia catre Ardeal si complexul Ploiesti Est-Brazi cu rafinariile din zona, respectiv Buzau-Adjud, portiune comuna de trafic marfa cu sectiile 501 si 500/606 continuare spre Siculeni/Suceava/Iasi, deci la fel de solicitata poate ca si cea spre Ploiesti. Nu se poate compara ca trafic de marfa sectia Adjud-Pascani-Suceava cu cele de mai sus, dar este adevarat ca intretinerea s-a facut mai bine de regionala Iasi avand si ferestre mai mari de trafic disponibile pt lucrari. Dar are si regionala Iasi sectii destule abandonate tocmai din motive de neintretinere a infrastructurii gen Dornesti-Radauti-Putna/Nisipitu care ar fi generat trafic de calatori si marfa sau Adjud-Siculeni care-i praff din punct de vedere al timpilor de mers ca sa nu mai zic de Veresti-Botosani... Regionala Iasi are doua portiuni foarte bune unde se circula ok, si anume Suceava-Ilva Mica, Suceava-Adjud si Pascani-Iasi in perspectiva, in rest...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mier 02 Sept 2015, 13:11, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 13:09 | |
| Linia pare bună din poze, în realitate însă e jale. Traversele sunt uneori sparte, linia e exfoliată pe lungi porțiuni, și dacă veți merge cu trenul pe-acolo veți simți în ce hal vă zdruncină. Din fericire, restricții sunt puține, în general la trecerile la nivel de 30 km/h. În plus auzisem și că terasamentul ar avea ceva probleme, însă astea sunt doar zvonuri. Regionala Galați e cea mai lentă din țară (vezi Buzău - Făurei) dar măcar avem cele mai bune vagoane.
Culmea, pe Adjud - Siculeni mi s-a părut că trenul a mers excelent. Desigur, după Ghimeș are porțiuni unde merge mai încet că linia devine mai dificilă, însă până la Ghimeș n-am nimic de reproșat. Am fost uimit de starea liniei, mă așteptam să fie mult mai rea. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 13:55 | |
| Ionut nu poti sa zici ca Buzau-Adjud e la fel la marfa cu Buzau-Ploiesti nu doar ca gresesti cand spui asta dar se vede si pe trafic ca nu e asa. Buzau-Ploiesti e tot ce vine de la Barbosi/Independenta/Ciresu, Midia spre Ardeal, Constanta spre Ardeal sau spre rafinari cum sa zici ca e la fel cu Buzau-Adjud ?
Buzau-Adjud mai lasa din trafic si pentru Tecuci-Vaslui iar la Adjud pentru 501 deci cel mai slab e Adjud-Suceava iar cel mai aglomerat e Ploiesti-Buzau. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 14:14 | |
| Foarte corect balanta inclina pt portiunea Buzau-Ploiesti, dar candva era o portiune destul de solicitata si Buzau-Adjud, deoarece degradarea liniei s-a produs in timp, intr-o perioada cand spre Moldova era un trafic mai intens, spre Tecuci-Vaslui cam bate vantul la marfa acum, si asta se vede la traficul de calatori cu viteza care se mentine destul de bine aproape de viteza proiectata fara un efort financiar prea mare pentru regionala Iasi. Revenind la sectia 704, e dubios cum s-a degradat asa de mult desi traficul de marfa este ridicol de mic, cateva marfare pe zi si la un tonaj modest. Poate malaxele si LVT-urile de la calatori sa fi produs un efect negativ in infrastructura liniei... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mier 02 Sept 2015, 14:30 | |
| Dar o intrebare- inainte de 1990, când traficul de marfa era mult mai intens decat acum (si asta pe toate liniile, inclusiv pe portiunile sus-amintite), cum se facea ca acel trafic de marfa foarte intens nu afecta negativ infrastructura feroviara, vitezele de circulatie fiind net superioare- pe majoritatea liniilor- decat cele de astazi (excluzând liniile reabilitate gen M800) ?! Este de dorit sa existe cat mai mult trafic de marfa pe toate liniile de cale ferata din Romania, insa in privinta masurilor administrative sau tehnice care ar trebui luate ,pentru ca acest trefic de marfa sa nu afecteze negativ infrastructura feroviara, cred ca ar trebui un topic separat (unde sa se discutam si sa propunem si masuri administrative, legislative, economice, tehnice, de personal, etc pentru ca transportul feroviar sa redevina cel mai important si utilizat mod de transport din Romania). Atat cu off-topicul!
Revenind la linia 704, sa speram ca va fi finalizata complet si electrificarea ei (inclusiv aceea substatie de tractiune) si poate sa speram la o reabilitare a ei, pentru o VS de 100 km/h. Deocamdata e bine ca mai circula ceva marfa, si poate mai circula si trenuri de marfa dinspre zona Transilvaniei , pentru portul Galati sau pentru Republica Moldova/Ucraina (exista linie de ecartament normal pana la Giurgiulesti). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
| |
| | | | 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |