Aici veti posta tot ce este legat de aceasta ruta. Tot ce este off-topic va fi sters!
Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5853 Data de inscriere : 23/02/2009
Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Mar 24 Feb 2009, 10:06
Tin sa postez si eu un film si cateva gari de pe aceasta linie .
Intrarea in orasul Buzau de pe linia 702 .
https://www.youtube.com/watch?v=dF6fJQ7quLo
Gara din Buzau
Faurei Intrarea in Faurei filmata de mine https://www.youtube.com/watch?v=JVzyBOgAz7k
Centru de testare AFER Faurei
Halta Movila
marius_m
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 5687 Data de inscriere : 01/06/2009
Subiect: Linia Buzau-Faurei-Fetesti Lun 01 Iun 2009, 11:38
Construita in 1872 Buzau-Faurei, 1886 Faurei-Tandarei si 1887 Tandarei-Fetesti linia de 129 km traverseaza Baraganul pe directia N-S. Linia a fost dublata si elctrificata intre 1974-1982 si asigura tranzitul trenurilor cu tractiune electrica intre Galati si Bucuresti (portiunea Buzau-Faurei) si Galati-Constanta (portiunea Faurei-Fetesti). Desi este linie de campie vitezele de circulatie sunt modeste (50 km/h intre Buzau-Faurei si 80 km/h intre Faurei-Tandarei). Pe segmentul Tandarei-Fetesti se circula cu 100 km/h, fir 1 si 120 km/h fir 2. Linia asigura tranzitul trenurilor dinspre Constanta spre Moldova dar si spre Ploiesti-Brasov, evitand Bucurestiul. De aceea trenurile sezoniere spre Ardeal circula pe aici in loc sa o ia spre Bucuresti.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Recent am calatorit pe ruta Constanta - Braila , cu A 1871 , avand in compunere 2 vagoane etajate , modernizate , din care unul de clasa 1 + 2 . Pana la Fetesti acumuleaza 20 minute intarziere , limitari de viteza 50 km/h la Valu lui Traian , Mircea Voda si Dunarea Hm. pe o linie care se presupune a fi modernizata si apta de 140 km/h . Mai putin de 1 minut stationare in Fetesti , la 19:04 , impegatul statiei se grabeste sa dea plecarea trenului intarziat . Intre Fetesti - Tandarei , pe o linie veche de data asta scoate 10 minute din intarziere mergand cu 100 km/h , la 19:27 se porneste din Tandarei , dupa care incepe calvarul . Intre Tandarei - Ciresu - Ramificatia Ciresu , viteza de personal : 50 km/h si chiar mai putin , la Spicu de exemplu a avut o limitare de 15 km/h la trecerea prin statie . Pana la Ramificatia Ciresu (20:44) acumulase o intarziere de 15 minute . Apoi brusc , viteza creste la 120 km/ h . Oprire scurta in Ianca Sat hc. , nu se urca , nu coboara nimeni (de ce mai opreste nu stiu) . Demaraj rapid , viteza 120 km/h , senzatii tari , vagonul vibreaza puternic si se balanseaza la majoritatea trecerilor peste schimbatoarele de cale . In statia Traian sat un salut prietenesc din partea impegatului catre mecanicul electricei care-i face parca semn s-o tina tot asa cu 120 km/h . Premize bune sa ajunga la timp in Braila (21:13) , dar nu , dupa ce intra in statia Lacu Sarat (21:10) , acceleratul devine din nou personal si merge o buna bucata cu 50 km/h . La 21:15 depaseste zona cu limitare , acceleratul intra iar in viteza , 120 km/h , semne bune , la 21:21 , cu 8 minute intarziere se gareaza pe linia 1 in statia Braila . Astfel , o distanta de numai 225 km este parcursa in aproape 4 ore de mers (17:27 - 21:21) .
------------------------------------------------------ Stie cineva , care sunt vitezele de circulatie proiectate pentru acest tronson Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti ? Si daca exista vreun proiect de reabilitare a acestui tronson . In sezonul estival , trenurile sezoniere tranziteaza acest tronson cu viteze de 55 ... 60 km / h (rapide si accelerate)
marius_m
Numarul mesajelor : 26 Reputatie : 5687 Data de inscriere : 01/06/2009
Subiect: Vitezele de circulatie pe magistrala 702 Mier 06 Ian 2010, 21:19
In anii pana prin 1997, un tren facea traseul Buzau-Fetesti in 1 ora 32 min! Ceea ce e normal pentru o linie IN INTREGIME de campie, fara curbe stranse sau rampe. Timpi de mers: Buzau-Faurei 29-30 min, vit max: 100 km/h; Faurei-Tandarei 41 min, vit. max 100 km/h; Tandarei-Fetesti 22 min, vit. max 120 km/h! Linia intre Buzau-Faurei e de tip 49 si de prin anii 70, intre Faurei-Tandarei s-a reabilitat firul I la sina de tip 65, unde se circula cu 100 km/h, iar firul II a ramas de tip 49 si de prin anii 80 nereabilitat. Linia este dublata si electrificata din 1981, si deci este sustenabila pentru tarficul greu...... dar.... au trecut anii... investitii ioc, si linia s-a degradat: Buzau-Faurei, timp de mers 60-65 min, vit. max 50 km/h, Faurei-Tandarei, fir II timp de mers 75-80 min, vit max: 50 km/h, Tandarei-Fetesti 28-30 min, vit max: 100 km/h.... Este rusinos pentru o linie dubla electrificata de campie sa fie parcursa in 3 ore pe o distanta de 129 km!
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Sam 29 Mai 2010, 10:42
In data de 25 mai , ma aflam in A 1679 Bucuresti - Galati si am observat la plecare din Faurei (ora 16:03 - 16:04) ca A 1861 Constanta - Iasi , se apropia de Faurei , desi ora de sosire in Faurei conform MT este 16:33 . M-am gandit ca a fost ridicata restrictia de viteza 50 km/h pe firul Tandarei - Faurei . Stie cineva ceva despre asta ?
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5901 Data de inscriere : 05/10/2009
Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Dum 30 Mai 2010, 07:17
Cunoscand pe cineva de la CFR Ifrastructura am inteles ca de la anu pe distanta buzau - faurei limitarea de viteza va fi de 30 km/h din cauza starii liniei vechi de 40 de ani! Zicea ca nu se mai poate face nimic cu ea decat inlocuirea liniei care nu e prevazuta pe nicaieri! Tragic dar adevarat!
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7939 Data de inscriere : 16/04/2009
Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Dum 30 Mai 2010, 08:16
Intr-adevar sectorul Buzau - Faurei cred ca este cel mai prost segment de cale dubla electrificata de la noi din tara....d-apoi daca o sa mai si scada...Tin minte cand eram mai mic si mergeam in tabara la mare in anii 90...Buzau - Faurei - Fetesti altfel era....
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Dum 30 Mai 2010, 10:25
Pai deja se circula cu o viteza mai mica de la Buzau catre Faurei (mai exact pina la Cilibia) am cronometrat si a reiesit o viteza medie de 40 km/h . De la Cilibia la Faurei a mers mai repede (cred ca la maxim 50 km/h) cert este ca acceleratul a ajuns in Faurei exact la ora programata 16:01 (A 1679) .
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6196 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: 702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti Dum 30 Mai 2010, 16:03
daca cumva se vor schimba sinele dupa cum se preconizeaza,se va mari viteza de circulatie pe tronsonul buzau-faurei?
buldozer2
Numarul mesajelor : 352 Varsta : 38 Localizare : Buzau Reputatie : 5901 Data de inscriere : 05/10/2009
Am ajuns azi la o trecere la nivel cu linia dintre buzau si faurei si intradevar linia arata groaznic! Sunt pe sufrafata sinei mici tesituri la distante aleatorii dar foarte dese!Nu reusit sa fac poze pentru ca n-am avut un aparat la mine
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
Tin sa aduc niste informatii aflate astazi cand am fost la Buzau, in interes de servici cu masina sa aduc niste piese. Logic, fiind in timpul serviciului nu am avut camera foto cu mine.In schimb in zona Lacu-Sarat se inlocuiesc buloanele pe o distanta de aproximativ 2 km. Motivul?Poate vi se pare hilar dar adevarat. Zona respectiva este expusa mediului cu salinitate ridicata( chiar si cu putin peste mediu), iar ceata si umezeala, ploile si factorii de mediu in general, au favorizat o oxidare a suruburilor si elementelor de fixare a sinelor de traverse slabindu-le proprietatile.De-altfel se vedea si cu ochiul liber ca majoritatea saibelor Grower aveau joc.Cand mergeti cu trenul, se si aude rafala de ,,zurgalai" ce se datoreaza slabirii acestor saibe si suruburi( buloane). Acelasi zgomot il auzeam ani la rand in zona Leu --- Banu-Maracine unde a deraiat anul trecut acel tren ( aproape de Craiova).Numai ca acolo nu s-a interesat nimeni,...dar absolut nimeni.Aceasta este cauza reducerii la 50 km/h a vitezei in zona Lacu-Sarat....Unu la mana! In al doilea rand. Intre Buzau si Faurei liniile se inlocuiesc. Inca de anul trecut s-au inlocuit pe sensul Faurei---Buzau. Probabil din cauza crizei lucrarile se desfasoara greoi.Dar anul trecut, in august cand am venit de la Busteni cu Acc. Floresti.Ph --- Galati, linia veche era demontata si asezata intre sinele gabaritului respectivului sens.Iar linia noua era gata montata dar inca ,,nelustruita" ( inca nu circulau trenuri pe ea). In schimb pe Buzau---Braila-Galati s-au inlocuit catenarele, firul contact si izolatorii impreuna cu elementele de sustinere ale acestora!Cert este ca intre Galati --- Braila ----Faurei sinele sunt foarte bune si cand mai ai si fir de contact noi, iti poti permite viteze de 120km/h. In schimb de la Faurei pana la Buzau linia este uzata rau.Motivul???Deja de la Faurei( fiind un mare nod feroviar) se ,,aduna" linii de prin toate directiile: Moldova, Dobrogea, etc., deci ca atare fapt, traficul creste, frecventa de trenuri este foarte mare si deci uzura liniei mai accentuata.Buzaul este si el de asemenea un nod feroviar , confluenta a doua submagistrale( 702 si 504) cu magistrala principala, 500!!
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Astazi am calatorit de la Ploiesti Sud la Braila cu A 1679, având in compunere 3 vagoane etajate clasa a 2 a seria 26-16 si 1 vagon de clasa 1 seria 19-76. In compunerea trenului s-a aflat si un vagon laborator pentru masurat calea chiar dupa locomotiva. Nu stiam ca aceste vagoane sunt introduse in compunerea trenurilor accelerat sau rapid. A fost o experienta interesanta deoarece trenul a mers cu viteze ceva mai mari decat in mod obisnuit fara a le depasi pe cele din livret desigur. Cu exceptia distantei Ploiesti Sud - Buzau, pe care a parcurs-o cu multe restrictii (una chiar mai lunga de cca 1 km cu 30 km/h inainte de Sahateni), a facut 50 minute (fata de 55) intre Buzau-Faurei si 35 minute (fata de 39) intre Faurei- Braila, cu oprirea obisnuita din Ianca Halta. Se pare ca a disparut limitarea de viteza dintre Lacu Sarat si Braila, probabil ca au reparat ce era de reparat. In schimb Buzau Sud- Faurei ramane in continuare un tronson cu probleme mari la cale, chiar daca astazi mecanicul de pe locomotiva s-a straduit sa mentina constant 50 km/h. Vagoanele au un balans accentuat chiar si la aceasta viteza limitativa. Sa speram totusi ca nu se va reduce viteza sub 50 km/h de la noul mers de tren.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009