|
| 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
|
+76Whyse1 Laurentiu Ciobanu riciu marius664 ets2oltromânia Ikarus99 gardianlinux adrian rosca Dutzu dan tm Katalyn mielutu zburator rizelgeorgel2004 DAS 2011 ldh80 chatnoir401 Petre_IFTE Bobby_TM alexmorph3us AndreiStefan aurelsandu kristi kkk sorin Radu.B Kriszti219 Vitosa Cont dezactivat NicuS Czirjak Arpad cristi ar Katalin4653 Alex Ionut nenuandrei cfr500 Norbi Gabry Gabriel Dr2005 popovici didinul sp59 ravers75 TVlad mishu_edm alliens cristi CFR alinx3330 DUAL stefan_br iDorin cardinal Marius Iulian get. ATM COSTACHE MIHAIL dan ciprian razvan - trenuri Marius DPS Adrian78 spsdc7 mardaryroby cata Ionutz 060-EA078 MariusM lovekomotive sorinucu Semafor buldozer2 marius_catalin84 IonutCFR2009 membru inactiv Nesebar Vlad marius_m myster2008 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 15 Mai 2012, 15:48 | |
| - paall a scris:
- dubele care fac trasee in judete ori care leaga orase din zone diferite sunt peste tot in Romania, dar dube in orase in locul autobuzelor/troleibuzelor nu ajuta pe nimeni cu nimic, probabil simplul fapt ca ar circula mai dese decat un autobuz la 10 min, mai bine 1 duba la 4 min.
Dubele in interiorul localitatilor mari sunt un mare pas spre necivilizatie , in Constanta sunt dube care costa doar 1leu-2lei functie de ruta la care primesti bonus transpiratie si nervi cat cuprinde pe cand autobuzul este 1.5 lei , conditiile bune , iar daca-ti faci abonament zilnic care costa doar 5 lei iesi mai bine decat cu duba. Insa , ce-am observat: a) oamenii sunt foarte comozi , mai ales cei amarati , le place sa fie serviti si sa fie lasati la scara b) unii oameni socializeaza mai bine in mediul maxi - taxi pentru ca aici se simt in elementul lor Cel care greseste este insa ... legiutorul care o face mare smecherilor de patroni-dubari care nu ar putea sa-si desfasoare altfel activitatea dar mai ales primariile care renunta a mai pune trasee pe-acolo pe unde trebuie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 15 Mai 2012, 16:16 | |
| Oamenii, de obicei, vor urca în ce îi duce mai repede la destinaţie. Cum duba vine mereu în faţa autobuzului şi costă şi mai puţin (pentru că evaziunea e în floare, bilete nu se dau, şoferii au normă câteva sute RON pe zi pe care îi dau patronului - şi rup la sfârşitul zilei bilete pe suma respectivă - restul e ciubucul lor, mulţi lucrează fără carte de muncă, ba unii nici măcar nu au permis categoria D1 sau D), oamenii se urcă, pentru că nu le convine să aştepte un autobuz care poate să vină în 2 minute sau poate să vină în 32 de minute. Asta deşi operatorii de transport subt obligaţi să afişeze în toate staţiile orele de trecere ale autobuzelor (inclusiv dubarii trebuie să procedeze la fel), iar toate programele de circulaţie trebuie aprobate prin hotărâri de Consiliu Local / Consiliu General / Consiliu Judeţean (după caz). _________________ :TTT:
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 15 Mai 2012, 16:21 | |
| Dubarii ar trebui fortati prin lege sa-si cumpere autobuze noi dotate cu conditii daca vor sa opereze transport public de calatori in orasele mari si mijlocii , iar preturile sa nu fie mai mici ca ale operatorilor regiilor autonome de transport local si sa incalce astfel legea concurentei , tarifele trebuiesc aliniate . Altfel e mafie mare , cine isi adjudeca licenta pentru dube face cartile in oras |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 15 Mai 2012, 17:34 | |
| Ar trebui obligaţi să aibă vehicule care sunt destinate din construcţie transportului de persoane (nu neapărat autobuze, pot fi şi midibuze, nu toate traseele au nevoie de vehicule mari). De fapt, chiar sunt... dar cei de la RAR închid ochii şi autorizează toate jafurile făcute din dube de marfă. Cu preţurile e problematic... pentru că o dubă poate avea costuri mai mici, deci poate opera la preţuri mai mici. Nu ai dreptul legal să impui un preţ minim pentru un produs sau serviciu, doar unul maxim, caz în care trebuie să subvenţionezi (vezi transportul feroviar). Desigur, un preţ de 1,5 RON e destul de profitabil pentru dubar şi nu necesită prea multă subvenţie pentru operatorul de autobuze. Dar pentru asta ai nevoie de o hotărâre de consiliu local şi de prevederea acestui preţ în caietul de sarcini, nu mai poţi după aia să modifici preţul dacă nu e prevăzut asta în caietul de sarcini. _________________ :TTT:
|
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 19 Iun 2012, 20:11 | |
| Activitate pe acest tronson in special in zona garii Barbosi. Echipele de CFR-isti erau in plina activitate: verificare fir contact, revizie asupra firului de contact ( catenara, izolatori, inlocuirea celor sparti/avariati, inlocuirea catorva contragreutati de compensare a intinderii firului de contact, etc.), cale de rulare ( cativa lucratori desfacusera cateva cutii de conexiuni si angrenaje ale macazelor automate, verificau periodic temparatura la nivelul sinelor cocomitent cu luarea temperaturii de la un termometru asezat la umbra si in prezenta IDM-ului se prelucrau datele si se raportau mai departe. Nu am fotografiat ( erau foarte multi salariati ai CFR si sefi, etc., deci nu mi-am permis sa ii stressez si eu cu aparatul foto. Din ce am auzit... Temperatura la nivelul sinelor a fost de 53 grade Celsius ( confirmare de la IDM care a transmis prin telefon si prin statie la turnul de control din incinta). La umbra termometrul arata ( vazut de mine personal) 33 grade Celsius. Temperatura mentinandu-se pe perioada cat am stat in zona: 14.00 --- 16.00. Apoi, m-am suit la volan si am intrat cu masina in niste cocaluri in speranta ca voi prinde un DA in functiune caci de mai bine de o luna de zile in incinta Garii CFR-Galati nu se mai afla la gard niciun DA si LDH. Au disparut toate de cand a crescut si activitatea in Combinat. Desi am intrat cu masina prin toate balariile de pe malul Siretului unde cred ca doar eu am ajuns pentru prima data, doar in acest fel am putut ajunge aproape de Triajul Barbosi. Mai precis am ajuns la gura de varsare a lacului Malina in Siret ( P.O.-Barbosi Triaj). Ei bine...am prins pana la urma un DA care mergea catre Combinat cu doua vagoane platforma. Iata si imaginile... hosting images image hosting adult image host Se ducea in viteza de manevra catre Barbosi...Nu mi-a ramas decat sa ma urc din nou in Dacie si fac un ocol din nou pe la podul de peste Siret, Movileni, Tirighina si din nou Barbosi...Am ajuns-o din urma dar...deja se ducea catre Combinat si am apucat sa-i fac doar cateva poze din departare... image upload image hosting Baietii de la CFR lucrau de zor. In spate se vad si doua utilaje de burat linia. free image hosting Un marfar remorcat de o EA Clasica: image upload upload images image host Vine si un automotor Malaxa de la Galati catre Marasesti: upload pictures free image hosting image upload free image hosting Nu trece mult si vine si TFG-ul de la Buzau pentru Galati: upload pictures Dupa alt timp de asteptare, soseste de la Galati pentru Bucuresti-Nord, IR-ul de la 14.30... picture hosting picture hosting adult image hosting free image hosting In apropiere de Movileni am oprit brusc masina caci musai trebuia sa fotografiez un exemplar de LDH...Singura solutie era sa ma urc in trenul catre Marasesti care stationa ceva timp caci din alt unghi mai bun nu aveam cum... image hosting La intoarcere catre casa...ce-mi vad ochii in statia Filesti??? Scumpa mea DA pe care am urmarit-o in ,,Cursa Infernala...8" )), venea acasa catre Galati-Marfuri pe la orele 19.00 remorcata de o superba EA din serie 47...tot CFR-Marfa. Treceau cuminti in viteza iar mecanicul din electrica a claxonat prelung...Din pacate m-au lasat acumulatorii de la camera si am fost nevoit sa imi calc principiul de a nu fotografia cu celularul...dar...nu am avut incotro... upload images image hosting Dar nici in Statia Filesti nu era chiar pustiu...Armata Romana, astepta trenul pentru a incarca Artileria folosita la aplicatiile de la Poligonul Smardan ( unul din cele mai mari din Romania) care se afla aproape de cartierul unde locuiesc...Noaptea cand au tragere baietii este o placere sa retraiesti momentele din filmele de razboi cu Sergiu Nicolaescu...Glumesc...oricum se aud clar focurile. Pe rampa asteptau cateva tancuri blindate si doua autocamioane ale Armatei Romane. hosting images hosting images free image hosting Am incheiat reportajul cu trei fotografii facute exact la poarta de intrare in Complexul de Agrement ,,Lacul Brates"- Galati unde am vrut sa-mi sting arsita la o halba de bere rece si o baie pe cinste in imensul Lac Brates... Cum spuneam am surprins in viteza TFG-ul care se ducea aproape plin de la Galati catre Barlad pe SM-703. Linia este la fel de spectaculoasa ca si SM-704 doar ca este simpla si neelectrificata. hosting images free image hosting image hosting adult |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 19 Iun 2012, 23:14 | |
| wow, cate geamuri deschizabile la IR 1572 numai eu cand vin de la Bucuresti, cu 1575, nu le nimeresc |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 19 Iun 2012, 23:20 | |
| Pe unde a ajuns automotorul meu preferat 2423-2424 de la Cluj la Galati... |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 19 Iun 2012, 23:33 | |
| Gabi, care trenuri is facute cu AM 700 ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Mar 19 Iun 2012, 23:58 | |
| - cristi CFR a scris:
- Gabi, care trenuri is facute cu AM 700 ?
Cu mare placere Cristi. Regio 7575: Marasesti ---Tecuci---Galati cu plecare din Marasesti la ora 10.57 si sosire in Galati la 13.35 Apoi imediat pleaca spre Marasesti ca Regio 7570 cu plecare din Galati la 14.20 si sosire la Marasesti la ora 17.05 |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Vin 22 Iun 2012, 22:48 | |
| Electrificarea acestei sectii a fost continuata din motivul ca lucrarea a fost inceputa acum vreo 20 de ani sau din motivul ca acuma este prioritatea numarul 1? Sunt sectii mai importante care trebuie electrificate precum Cluj-Napoca-Oradea, Bucuresti-Giurgiu-Ruse (Romania si Bulgaria nu sunt legate printr-o linie electrificata)... Dupa finalizarea acestei lucrari nu cred ca se vor mai electrifica alte sectii. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Vin 22 Iun 2012, 22:56 | |
| Bucuresti - Giurgiu ar trebui fiindca bulgarii au linia pana la Ruse electrificata. |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Vin 22 Iun 2012, 23:29 | |
| De acord cu tine dar ca sa electrifici o linie cum e Bucuresti-Giurgiu costa foarte mult |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Dum 24 Iun 2012, 23:51 | |
| Noutati surprinse azi in zona Barbosi-Galati! O locomotiva EA avand sigla ,,DB" se afla in manevre prin Barbosi dupa ce a sosit singurica de pe SM-704. Din spusele mecanicului, venea dinspre Independenta unde a dus cateva vagoane de marfa si urma sa plece cu tabla si marfa de la Combinatul Siderurgic ,,Arcelor-Mittal". Iar dupa jumatate de ora am surprins trenul respectiv (adeverindu-se spusele mecanicilor) plecand in viteza catre Braila. image host upload picture upload picture Un ,,Sulzer" tot cu sigla ,,DB" vine dinspre Combinatul Siderurgic cu produse pentru...cine stie...export sau in Tara!! image host Mai,...frumoasa zona de fotografiere dar...frate, impusca-ma, taie-ma, dar prefer astea decat TANTARII care erau aici cu miliardele!!! Deci sincer,...nu am putut sa merg mai departe...dat fiind ca spre seara este momentul lor de ,,afirmare"!!!Asa ca mi-am luat frumusel bicicleta si am plecat spre casa! hosting images free image hosting picture hosting upload pictures [/url] upload pictures Plecand catre casa, iarasi ma intalnesc cu un alt convoi....tot cu produse de la Combinatul Siderurgic, si tot catre Braila mergea. Aici am avut parte de cumpana vietii... era sa o patesc sub...rotile acestui tren...In imaginile de mai jos veti vedea de ce...Deci sa incepem cu partea frumoasa... Mecanicii din acest ,,Sulzer" au fost foarte incantati de acea ,,aratare" plina de noroi ivita dintre tufe cu un aparat foto si o bicicleta de coarne...Drept care au claxonat din fluierele clasice preluung si salutand veseli...desi inauntru cred ca era..jalee daca tinem cont ca remorca 37 de vagoane de marfa!!! photo upload free image hosting upload pictures free picture hosting ...Ei bine...aici am surprins momentul cand acel maner din sarma de 6 care actioneaza o supapa de aer de la frana din cate stiu,...m-a acrosat si m-a doborat la pamant. Trenul era in plina acceleratie si cred ca sa tot fi avut vreo 40km/h...Sincer,...va spun prima reactia a fost sa fandez rotile. Lucru esential in aceste momente nefericite este sa-ti pastrezi stapanirea de sine, sa nu intri in panica si sa incerci pe cat posibil sa-ti mentii reflexele si reactiile cat mai precise. Ceea ce am si facut, gratie rucsacului ce-l aveam in spate. Deci practic am vrut sa fotografiez cat mai de-aproape, cat mai apropiat de gabaritul -bine calculat- boghiurilor si elementelor proieminente ale acestora. Dar ca dobitoc ce sunt,...nu am calculat si acest maner, banal si omniprezent atat la vagoanele de marfa cat si unele vagoane de calatori mai vechi ( IVA in special). Manaerul asta nenorocit, m-a lovit puternic in umar, m-am rasucit instantaneu contra axului caii de rulare ( astfel incat sa ma departez prin rasucire de elementele in miscare ale trenului) m-am trantit la pamant dar rucsacul a facut sa nu ma lovesc puternic cu capul de traverse...In schimb (lucru invatat in Armata si aici mi-a ajutat enorm!!!) camera desi era in functiune ( tocmai vedeti fotografiile) am mascat-o cu propriul corp ferind-o de eventualele lovituri...Hilar, nu?? Eh,...altadata, trebuie sa beau doar o cutie de bere nu doua cum am facut azi. Invatatura de minte! Cu trenul nu e de joaca si culmea,...cand ma gandesc caci DEUNAZI, criticam pe niste cretini cu masinile care sfideaza trecerile la nivel....Ironia sortii... Macar daca pateam ceva, o pateam ca pasionat nu ca altceva!!! Bine,...acum dupa ce m-am ,,tavalit" nitel prin praful terasamantului, nu eram tampit sa intru in panica...In pozitia ,,in fund" ( chiar asa eram) am continuat fotografierea...Noroc ca nu m-a vazut nenea cu scuterul din fata care avea niste pesti de vanzare si tocmai ma intrebase daca sunt amator.... ( ce parastas ar fi iesit cu peste... )) )...Uh...bine ca a trecut!!! free image hosting photo upload photo hosting img upload |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 25 Iun 2012, 04:08 | |
| Tija aia e pentru deschiderea camerei de comandă a distribuitorului de aer. La cuplarea unei locomotive, se goleşte instalaţia de aer din vagoane. Pentru a nu rămâne aer în distribuitor (care ar putea astfel să sesizeze greşit variaţiile de presiune din conducta realimentată), se golesc manual toate camerele de comandă ale distribuitoarelor. La vagoanele mai noi tija e mascată frumos de ,,fusta" vagoanelor, pe când la cele vechi e agăţată pe unde a avut loc. La 26-16 şi 26-26, din cauza locului redus sub vagon, fiecare boghiu are distribuitorul şi rezervorul de aer propriu, astfel că revizorul face muncă dublă, fiind de 2 ori mai multe tije de acţionat la un tren _________________ :TTT:
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi Lun 25 Iun 2012, 09:16 | |
| Ultimul marfar nu mergea spre Braila, ci spre Barbosi port, ce-i drept intra pe teritoriul Judetului Braila. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
| |
| | | | 704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |