Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 01 Noi 2015, 12:16
Radical tehnic?
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 01 Noi 2015, 13:17
„Pregatirea tehnica, sanitara, radicala se executa in statia...” Nu este gresit ce a scris MariusM mai inainte. Asa era formularea standard pe livretele vechi.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 01 Noi 2015, 13:25
N-am zis ca e gresit. Da' ce inseamna?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 01 Noi 2015, 13:53
Ma ajuta cineva cu numerele acceleratelor si rapidelor de pe 201 din '88-'89? Sint curios ce legaturi erau pentru Alunu.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 01 Noi 2015, 13:58
Pregatirea radicala a vagoanelor de calatori se refera la salubrizarea radicala a acestora in sensul definit de Ordinul 681 din 2015 (care nu se respecta nici 25 % dar asta e alta discutie... ). - pastile odorizante pentru cabinele WC - odorizante pentru interiorul vagonului - solutii pentru curatarea suprafetelor textile - solutii speciale pentru curat geamuri si oglinzi - solutii speciale pentru lustruirea suprafetelor metalice din inox - solutii de curatat pentru suprafete metalice nevopsite
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 01 Noi 2015, 23:50
Adirmvl a scris:
Ma ajuta cineva cu numerele acceleratelor si rapidelor de pe 201 din '88-'89? Sint curios ce legaturi erau pentru Alunu.
A 231: București Nord(13:20) - Caracal(15:21-15:37) - Piatra Olt(16:07-16:20) - Băbeni(17:35-17:37) - Rîmnicu Vîlcea(18:00-18:05) - Podu Olt(19:47-19:50) - Sibiu(20:14)
A 232: Sibiu(3:31) - Podu Olt(3:55-3:57) - Rîmnicu Vîlcea(5:29-5:35) - Băbeni(6:07-6:10) - Piatra Olt(7:18-7:22) - Caracal(7:52-8:01) - București Nord(10:05)
E revizor de ace am impresia, ori revizor de cale. Macazurile încă sunt în teren.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 24 Ian 2016, 21:33
Revizorul de ace exista numai in statiile si HM-urile numite "puncte de sectionare in linie curenta", aflate pe sectiile cu conducere centralizata. Acele "puncte de sectionare in linie curenta" nu au instalatii SBW si de semnalizare mecanica, locul acestora fiind luat de acel disc galben fix. In acele "puncte de sectionare in linie curenta", "revizorul de ace" efectuiaza toata activitate de miscare, preluand si rolul impiegatului de miscare si al acarilor.
Insa in cazul statiei Copaceni (era statie in 1990, acum este posibil sa fie HM), din cate stiu, ca de altfel in toate statiile si HM-urile de pe linia Babeni- Alunu, exista instalatii SBW si de semnalizare mecanica functionabile. Iar pentru deservirea acestora si a activitatii de miscare, in fiecare statie si HM de pe aceasta linie, trebuie sa existe, pe fiecare tura de servici: un impiegat de miscare, doi acari, daca este cazul si partida de manevra, iar pentru statii- si un sef de statie.
Revizorul de cale are cu totul alt rol, facand parte dintr-o ramura cu totul diferita fata de ramura miscare-comercial. Revizorii de cale fac parte din ramura intretinere linii, fiind angajati a unei sectii de linii sau a unui district de linii. Ori in aceea zona, exista o sectie de intretinere linii la Ramnicu-Valcea, si districte de intretinere linii, probabil la Babeni si la Alunu.
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: 205 : Babeni - Alunu Dum 24 Ian 2016, 21:49
ldh80 a scris:
Insa in cazul statiei Copaceni (era statie in 1990, acum este posibil sa fie HM), din cate stiu, ca de altfel in toate statiile si HM-urile de pe linia Babeni- Alunu, exista instalatii SBW si de semnalizare mecanica functionabile. Iar pentru deservirea acestora si a activitatii de miscare, in fiecare statie si HM de pe aceasta linie, trebuie sa existe, pe fiecare tura de servici: un impiegat de miscare, doi acari, daca este cazul si partida de manevra, iar pentru statii- si un sef de statie.
Te rog eu frumos, stai în banca ta dacă nu cunoști situația din teren. A fost HM si e desființată de vreo 2 ani. Clădirea stației servește ca punct de serviciu pentru revizorii de cale, iar doamna din imagine este foarte posibil să fie ori revizor de cale, ori de ace, deoarece, cum am spus anterior, macazurile încă sunt în teren. Teoria e teorie, dar trebuie să cunoști și situația din teren, pentru ca e o diferență mare între ce e în cărți și ce e pe teren.
Ultima editare efectuata de catre Teodor in Lun 25 Ian 2016, 03:05, editata de 1 ori