Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 12:49
Dane poate sunt si niste interese acolo din partea unor firme de taxi sa nu mai zic cate comisioane si cati bani invarti de la constructia unei linii de metrou si asa daca faci o amarata de linie nu iti iasa nici un bacsis
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 13:24
dan tm a scris:
inainte de Odai este un drum si pe linga el se poate face o linie pina la aeroport cu estacada peste DN 1. totul e sa vrei.
Dan, situatia din teren e alta decat ce se vede in Google Maps. Crede-ma, si eu mi-am luat-o exact cu drumul ala, cautam niste adrese cand coodonam niste sondaje, ca nu se descurcau operatorii in zona aia si m-am invartit de mi-au sarit capacele. Iar zona aia e impanzita de constructii (case, vile, hoteluri, show-room-uri si altele) care nu apar pe maps, nu sunt trecute cu culorea gri... Singura zona care a mai ramas libera/neconstruita e, exact ca si la pista 2, zona de balizaj.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 13:25
Se putea introduce calea ferata pe sub aeroport
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 13:26
Dr2005 a scris:
Metroul e în coordonarea Ministerului Transporturilor. Deci se poate prelungi şi până la Braşov dacă au chef şi bani.
ia intreaba tu cateva etaje mai sus /mai jos (ca nu stiu la ce etaj lucrezi) daca au voie sa iasa din perimetrul adminstrativ al capitalei cei de la metrorex!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 13:29
Păi dacă nu aveau voie, se închidea şi linia spre Depoul IMGB, că terenul ăla ţine de Popeşti-Leordeni. Şi chiar dacă au voie, chiar dacă nu, deja se bagă bani în... consultanţă.
_________________ :TTT:
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 13:36
Da, Adrian. Aici vroiam sa ajung: ca s-au facut tot felul de studii si s-a ajuns la concluzia ca numai pe sub aeroport/pista se mai poate construi legatura cu Aeroportul HC. Iar proiectul s-a stopat pentru ca nu au fost bani pt o asemenea investitie si s-a ajuns (se ajunsese si au mentinut solutia, de fapt) la surogatul ala cu infiintarea PO Aeroport pe M700! Prostia e ca nu s-au gandit pe vremea cand terenul costa 1dolar mp si nu era mai nimic construit pe acolo. Sa nu uitam ca tot ce e la staga strazii Aurel Vlaicu (tot cartierul numit Ferme) al Otopeniului a aparut in ultimii 10 ani. Si ca acolo, intre actualul PO Aeroport si strada Aurel Vlaicu pe unde se strecoara acum, printre vile, autobuzul (microbuzul, mai nou) era un fost IAS, culmea, in proprietatea statului pana prin 2000. Care a fost apoi privatizat, vandut la fier vechi si pamantul parcelat si vandut pt investitii imobiliare. Aveau loc sa faca si linie dubla...
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 13:37
Dr2005 a scris:
Păi dacă nu aveau voie, se închidea şi linia spre Depoul IMGB, că terenul ăla ţine de Popeşti-Leordeni. Şi chiar dacă au voie, chiar dacă nu, deja se bagă bani în... consultanţă.
Ar fi culmea sa demoleze depoul IMBG si linia pana la centura ca acolo e deja P Leordeni si la centura, e deja Com. Berceni. Iti dai seama ca ce s-a facut, ramane. Da, stiu ca e deja licitatia pt consultant deschisa. Dar partea cu infiintarea si structurarea Aut. Metropolitane ramane. Ei vor fi cei care vor "concesiona" constructia si exploatarea catre Metrorex.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: M700 Mier 26 Iun 2013, 13:43
Uitandu-ma pe wikimapia, traseul ar putea fi:
Sa se ramifice din M700 in zona Odaile h. (prin infiintarea unei ""statii"" de tipul ""ramura/ramificatie""), apoi sa treaca intre Institutul Ana Aslan si ""Tiriac Auto"" (curba ar fi destul de larga), apoi subtraversarea DN1, si ar iesi undeva un pic la nord de terminalul de calatori al aeroportului, pe o directie paralela cu pista.
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 13:55
ldh80 a scris:
Uitandu-ma pe wikimapia, traseul ar putea fi:
Sa se ramifice din M700 in zona Odaile h. (prin infiintarea unei ""statii"" de tipul ""ramura/ramificatie""), apoi sa treaca intre Institutul Ana Aslan si ""Tiriac Auto"" (curba ar fi destul de larga), apoi subtraversarea DN1, si ar iesi undeva un pic la nord de terminalul de calatori al aeroportului, pe o directie paralela cu pista.
Acolo exitsa: 1 hotel, 1 magazin mare de haine si o fabrica de mezeluri. Plus o sectie a celor de la Ulker, aia de fac napolitane si biscuiti. Decat sa darami, plus subtraversre DN1, mai bine aduci linia de la terminalul de Kerosen (asa cum s-a vorbit initial) pe sub pista si gata. Ca subtraversare tot tre sa faci .. Dar expropriezi mai putin. Si una e cand expropriezi o cladire si alta o afacere! Plus ca pe la Balotesti e distanta cu foarte mult mai scurta! Pb. e ca toate astea costa ...
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 26 Iun 2013, 23:26
Tocmai din cauza diverselor constructii de prin zona am mentionat in mesajul meu initial si varianta "subteran" - pentru ca-ntradevar zona aia (ca si multe altele din Bucuresti sau Voluntari, dealtfel) are tot felul de cladiri trantite care-ncotro, cu o logica de te doare mintea, incat mereu ma-ntreb daca primariile au auzit vreodata de conceptul "plan de urbanism".
Constructiv, cred ca totusi un tunel pe sub pista e cel mai simplu si ieftin lucru de facut. Daca s-au putut construi linii de metrou lipite de Dambovita, sau pe sub cladiri de locuinte (uneori chiar mutand locuintele cu macaraua, in ritm de 5 cm/ora) atunci imi este greu sa cred ca e chiar imposibil sa se traseze un tunel pe sub pista aeroportului. Chit ca va trebui ingropat mai aproape de ramificatia cu M700, si mai adanc in pamant, pentru a evita vibratiile aduse de plimbarea avioanelor pe pista (taxiing) - liniile alea de tren fiind la capatul pistei, avionul ori e deja in aer cand trece pe deasupra prelungirii lor (daca decoleaza inspre Chitila) ori merge cu 10 la ora, ca sa-ntoarca si sa decoleze spre Moara Vlasiei. Dpdv al tonajului, un avion (de exemplu un Airbus A320) are vreo 80 de tone.
Acuma, sunt convins ca exista destule piedici si ca nu se poate face totul batand din palme. Dar nici imposibil nu e - totusi, sunt doar 2 km (ma repet, ochiometric) de tunel care-ar fi necesari. Oricat de greu ar fi sa il construiasca pe sub pista, tot e mai ieftin, cred eu, decat un metrou care sa plece din 1 Mai si sa mearga 15 km pe linie noua - indiferent dac-o sa fie subterana, supraterana sau suspendata ca autostrazile maretului nostru primar. Recunosc ca o astfel de linie o sa fie foarte utila in 15-20 de ani, cand Otopeniul va deveni probabil doar un alt cartier al Bucurestiului. Dar acuma, in timp scurt, tunelul asta de 2 km e o solutie de peticeala care rezolva o problema.
Si dup-aia, daca chiar o fi vorba sa se construiasca metrou pana in Otopeni, in 5-10-15 ani, atunci la nevoie pot sa se sunteze la tunelul asta construit deja, integrand terminalul aeroportului in linia propriu-zisa.
Si nu in ultimul rand - tehnic vorbind - daca metrou la aeroport s-a putut la altii, atunci la noi de ce sa nu se poata? Copenhaga are metrou in aeroport. Heathrow (Londra) are. Si mai sunt destui altii. Pana si New Delhi - India - are. Da, indienii aia de care facem misto toata ziua si toata noaptea. Numa' la noi planurile de consultanta zic ca nu e fezabil economic. Sunt convins ca daca faceau plan de consultanta in 1880, la podul lui Saligny, n-aveam noi pod nici pana-n ziua de azi.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 27 Iun 2013, 08:24
Eu cred ca loc ar fi pentru o cale ferata din zona Odai, nu sint constructii care sa inchida accesul peste DN.
Daca nu ar putea incepe din zona Odai h sa sape un tunel pentru o cale ferata si o gara subterana, ar fi mult mai ieftin, cine spune ca trebuie neaparat metrou?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 27 Iun 2013, 12:34
Nici nu stiam de chestia asta la apia Dane .. cum faci sa vezi parcelele de pamant daca nu ai cont ?
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 27 Iun 2013, 14:47
Trebuie sa fi inregistrat la APIA ca beneficiar al platilor de suprafata. primesti un identificator de la ei.
APIA are cele mai recente imagini pentru ca pe baza lor se fac platile.Poti folosi ID ul unei perosane cunoscute care are.
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6322 Data de inscriere : 30/12/2011
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 02 Iul 2013, 23:54
Inca un clip cu trenuri de pe M700:
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5106 Data de inscriere : 31/05/2011
Subiect: off topic Mier 03 Iul 2013, 15:49
Stiu ca e off topic, dar tocmai s-a discutat zilele trecute : http://www.evz.ro/detalii/stiri/linia-de-metrou-gara-de-nord-aeroportul-otopeni-inlocuita-cu-o-linie-de-tren-rapid-1045747.html
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)