|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 11 Aug 2015, 22:01 | |
| Ar fi un lucru bun daca s-ar repara catenara si semnalizarea intre Post Macaz Buciumeni - Mogosoaia, sa nu mai schimbe marfa tractiunea in Chitila pentru Mogosoaia, sa poata circula trenurile fara avizare. Astfel, linia ar reintra in normal, conform scopului pentru care a fost construita.
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mar 11 Aug 2015, 22:07, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 11 Aug 2015, 22:04 | |
| E ușor de ridicat viteza la 70 km/h pe ramificație, semnalele sunt în teren, trebuie lucrat puțin la ele iar catenara e distrusă pe o porțiune relativ mică. Eu aș menține permanent circulația trenurilor pe acolo, timpii sunt aproape identici... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 11 Aug 2015, 22:24 | |
| Pe distanta Bucuresti Nord - HM Pajura - Mogosoaia (13,2 km), timpul normal de mers este de 14 minute, la viteza proiectata a liniei de 100 km/h (conform livret A 721 MT 1989/1990), timp de mers posibil de realizat dupa reabilitarea podului de la km 11+050, care va conduce la scaderea timpului de mers pe distanta Bucuresti Nord - Urziceni la mai putin de 1 ora. Pe ruta ocolitoare Bucuresti Nord - Chitila - Mogosoaia (20,4 km), cu tronsonul Macaz 3 Buciumeni - Mogosoaia reabilitat la viteza proiectata 80 km/h timpul de mers Bucuresti Nord - Mogosoaia ar fi de cca 21 minute, cu 7 minute in plus fata de varianta directa, deci nu se merita mentinerea in circulatie a trenurilor de calatori pe varianta ocolitoare, doar a celor de marfa. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 17 Aug 2015, 13:52 | |
| Fir 2 închis între Traian Sat și Urleasca pentru burare. tren de lucru la Brăila: |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6223 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 18 Aug 2015, 15:26 | |
| Stie cineva unde ducea aceasta linie?
https://goo.gl/maps/n2DCX
Vine din 700 din dreptul localitatii Mogosoaia, traverseaza Soseaua de Centura , si apoi merge spre Sos. Chitilei.
Linia nu mai e in teren, ce ma amuza este insa ca despteptii de la CNADNR au lasat bucata aia care traverseaza centura, in loc sa o scoata de tot...in schimb pe alte linii care sunt intregi te trezesti ca se toarna asfalt la trecerile la nivel...
Aici se mai vede un pod https://goo.gl/maps/Y2Xlq |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 14:12 | |
| Mergea la vama Chitila. A fost functionala cam pana prin 2009. Pe vremea aia nu era centura in varianta din poza ta. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 14:42 | |
| Aceea linie este parte din vechiul traseu al caii ferate de centura a Capitalei, inainte de modificarea traseului caii ferate de centura la începutul anilor 1970 in zona Mogosoaia- Chitila.
Traseul ei este
-Se desprinde din statia Mogosoaia, merge paralel cu M700 si actualul traseu al cai ferate de centura, apoi supratraverseaza Soseaua Bucuresti-Targoviste (pe pasajul denivelat cu 3 linii ferate peste sosea, astazi in curs de reabilitare), dupa care mai merge o scurta portiune paralel cu M700 si actualul traseu al cai ferate de centura, dupa care face o curba spre stanga, traverseaza Soseaua de centura prin pasajul la nivel din fotografie. -Apoi linia se indreapa spre sud, traverseaza raul Colentina pe acel pod (denumit podul Rosu), dupa care se ramifica in 3 directii-
-in est (paralel cu raul Colentina), pentru a ajunge la niste foste constructii a aerodromului Chitila -in vest, pentru a deservi fabrica Bere-Bauturi -in sud, pentru a deservi o revizie a CFR-Infrastructura, depozitele Romtrans si Vama CHitila.
In anii 1970-1972, când s-a decis si executat reconfigurarea Caii ferate de centura in zona Chiajna-Chitila-Mogosoaia pentru facilitarea accesului in Bucuresti Triaj, liniile ferate sus-amintite au fost transformate in cai ferate industriale si de asemenea tot atunci au fost demontate si desfiintate din teren doua portiuni din vechiul traseu al caii ferate de centura si anume
-Portiunea de linie cuprinsa intre pasajul la nivel amintit si si Academia de Informatii (locul unde linia ferata ce vine dinspre statia Mogosoaia spre statia Otopeni incepe sa mearga paralel cu soseaua de centura) (in lungime de cca 3,8 km)
-Portiunea de linie care se continuua din incinta Bere-Bauturi , supratraversa pe un pasaj denivelat M700 si actualul traseu al centurii feroviare (intre Ram. Post Colentina si Mogosoaia), apoi trecea pe sub actualul pasaj Chitila, si traversa soseaua Banatului si comuna Chitila (asezarea caselor de acolo arata ca la un moment dat printre ele trecea o cale ferata- vezi wikimapia), si ajungea in statia Chitila. (in lungime de cca 1 km) |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 15:43 | |
| Daca tot se repara acel pasaj denivelat peste Soseaua bucuresti-Targoviste (sa speram ca la terminarea reabilitarii va aveea tot 3 fire de cale ferata- unul pentru M700, unul pentru calea ferata de centura si unul pentru calea ferata industriala amintita anterioara), ar fi indicat si
1. Sa se reabiliteze si M700 intre Bucuresti Nord si Mogosoaia (am inteles ca viteza proiectata a liniei pe acest tronson ar fi de 100 km/h)
2. Sa se electrifice M700 intre Bucuresti Nord si Mogosoaia (din ce am vazut intre Bucuresti Nord si Depoul Bucuresti Triaj h. M700 este electrificata. In Mersul trenurilor 1988/1989, linia dintre Bucuresti Nord si Mogosoaia M700 apare ca linie electrificata! Sa fi fost atunci asa si ulterior sa fi disparut electrificarea dintre Depoul Bucuresti Triaj h si Mogosoaia ?!)
3. Sa fie repus in functiune sistemul BLA dintre Bucuresti Nord - Mogosoaia- Balotesti.
In privinta tronsonului Mogosoaia- Balotesti- Caciulati- Armasesti, o eventuala reabilitare, electrificare si echiparea cu BLA este de domeniul viitorului , la fel ca si o eventuala electrificare pe tronsonul Armasesti- Urziceni- Faurei (totusi ar fi un lucru binevenit, un tren cu o VS de 140- 160 km/h in tractiune electrica de la Bucuresti la Galati via Urziceni, pe linie dreapa de campie, ar putea acoperi in aceste conditii distanta Bucuresti-Galati in cca doua ore si 30 minute). |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 16:58 | |
| Mai importanta mi se pare dublarea liniei 700 de la Bucuresti Nord la Balotesti, de unde sa continue pe racord special pana la Aeroportul Otopeni. Suntem rusinea Europei, capitala cu +2 milioane de locuitori dar de la aeroport n-ai decat autobuz pana in oras, care face si asa o groaza. E cu atat mai enervant cu cat linia se opreste efectiv la gardul aeroportului... dar ei in loc sa faca un racord si o dublare + echipare cu BLA pe o scurta distanta, prefera linie de metrou de 2 mld. euro. |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6393 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 17:22 | |
| Este fosta linie care ducea la firma Romtrans acutuala DB |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 18:58 | |
| Problema ca o eventuala dublare a M700 ar fi dificil de realizat cel putin intre Bucuresti Nord si Depoul Bucuresti Triaj h, datorita existentei firelor spre Constanta (in dreapta) si a celor 3 fire spre Chitila (in stanga)! Pur si simplu nu ar fi loc fizic pe teren sa se mai adauge un fir la M700 cel putin pana la Depoul Bucuresti Triaj h, iar apoi pana la Mogosoaia ar insemna si reconstructia pasajul denivelat cu linia de racord Pajura HM- Chitila, inca un pod peste raul Colentina si marit la 4 fire de circulatie pasajul care se reconstruieste acuma peste soseaua Bucuresti-Targoviste!
Deocamdata cred ca cel mai optimist lucru pe care-l putem spera ar fi reabilitarea M700 intre Bucuresti Nord- Mogosoaia pentru viteza proiectata de 100 km/h, refacerea BLA intre bUcuresti Nord- Mogosoaia- Balotesti si eventual electrificarea liniei intre Bucuresti Nord si Mogosoaia (M700).
In privinta unei linii de racordare cu aeroportul Otopeni, exista o linie care leaga statia Balotesti cu depozitul de carburant de aviatie de la aeroportul Otopeni. Intradevar, o linie care sa se desprinda din M700 si sa ajunga intr-o locatie potrivita in incinta aeroportului Otopeni pentru calatorii care folosesc avionul ar fi costat mult mai ieftin decat magistrala de metrou. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 19:48 | |
| Fiind linie simpla, trenurile spre Otopeni ar incurca trenurile spre Urziceni/Slobozia/Galati. Sofia a prelungit o linie de metrou la aeroport, noi de ce nu am face asta in conditiile in care metroul ar asigura o legatura mult mai rapida si pana in centrul orasului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 19:58 | |
| - Karpaty a scris:
- Fiind linie simpla, trenurile spre Otopeni ar incurca trenurile spre Urziceni/Slobozia/Galati. Sofia a prelungit o linie de metrou la aeroport, noi de ce nu am face asta in conditiile in care metroul ar asigura o legatura mult mai rapida si pana in centrul orasului.
Da la bulgari nu costa ca la noi in Romania linia de metrou ar costa cat o linie subterana de mare viteza in tarile civilizate |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 20:13 | |
| Bulgarii n-or avea niste baieti destepti |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 19 Aug 2015, 20:22 | |
| - ldh80 a scris:
- Problema ca o eventuala dublare a M700 ar fi dificil de realizat cel putin intre Bucuresti Nord si Depoul Bucuresti Triaj h, datorita existentei firelor spre Constanta (in dreapta) si a celor 3 fire spre Chitila (in stanga)!
Pur si simplu nu ar fi loc fizic pe teren sa se mai adauge un fir la M700 cel putin pana la Depoul Bucuresti Triaj h, iar apoi pana la Mogosoaia ar insemna si reconstructia pasajul denivelat cu linia de racord Pajura HM- Chitila, inca un pod peste raul Colentina si marit la 4 fire de circulatie pasajul care se reconstruieste acuma peste soseaua Bucuresti-Targoviste!. Folosit firul 3K pe distanta Bucuresti Nord - Depoul Bucuresti Triaj, reconfigurarea statiei Depoul Bucuresti Triaj ca Post Macaze, adaugate macazele de acces catre firul direct Buc Triaj - Post Colentina - Mogosoaia, facut RK (acesta ar fi al doilea fir catre Mogosoaia) care acum rugineste nefolosit. S-ar putea gasi solutii daca s-ar vrea... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |