|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 11 Aug 2015, 22:16 | |
| |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 19 Aug 2015, 21:40 | |
| *continuarea ideii din celalalt topic* Eu vad in momentul de fata doua solutii: 1) dublarea liniei din dreptul Bucuresti Triaj, echiparea ei cu BLA4 pe distanta dintre triaj si Balotesti/Aeroport, si astfel am avea legatura directa dintre Bucuresti Nord si aeroport, iar pentru Galati/Braila calatorii ar putea lua trenurile IR/R din Balotesti sau PO Aeroport H. Ca sa se evite interferenta cu trenurile R de Urziceni / Slobozia se poate ca cele care se suprapun cu R in mers cadentat spre aeroport sa fie deviate prin Ram Buciumeni. 2) dublarea liniei din dreptul Bucuresti Triaj si echiparea ei cu un sistem de control similar celui folosit pe liniile S Bahn, pe care trece cam un tren la fiecare 2 minute fara niciun risc. Astfel cred ca mai multe trenuri ar putea circula pe linie, spre deosebire de capacitatea pe care o ofera BLA sau BLA4. Aceste solutii mi se par mult mai rezonabile decat construirea unei magistrale noi de metrou care, intre noi fie vorba, nu leaga zone intens populate iar principalul obiectiv deservit ar fi oraselul Otopeni si aeroportul, ca afaceristii din Baneasa/Pipera nu s-ar urca ei in transportul comun nici daca le-ai face parcarea 10 euro/ora... Banii de magistrala ar putea fi folositi pentru construirea unei eventuale M6, care sa lege nordul Bucurestiului, Doamna Ghica/Colentina, Obor, Universitate, Rahova/Ferentari. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 19 Aug 2015, 21:47 | |
| Pe SBahn nu circula trenuri de marfa deci ar insemna sa circule numai trenuri scurte de calatori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 19 Aug 2015, 23:39 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pe SBahn nu circula trenuri de marfa deci ar insemna sa circule numai trenuri scurte de calatori
exact, iar trenurile de marfa pe Ram. Buciumeni. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 20 Aug 2015, 22:10 | |
| Fir 1 închis între Urleasca și Traian Sat Hm., probabil pentru burare deși lucrările nu au început. În mod ciudat, linia era ruginită deși cel mai devreme luni a fost închis circulației. Se circulă pe firul 2 cu VS sau OC dacă se fac lucrări în momentul trecerii trenului. Tren de lucru în Urleasca Hm. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 00:10 | |
| Dupa o perioada mai lunga de inactivitate la marfa, in cursul diminetii va sosi in Pogoanele un tren de la Buzau (CFR Marfa). |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 02:37 | |
| Care mai sunt noutatile din Braila ? Ce prefera, brailenii, trenul sau autocarele ? Ca sunt o multime de firme brailene, Aventin, Pax, Duotex, Gebamy |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 05:14 | |
| Aventin are si 2 curse una dimineata si una seara pana la Brasov/Sibiu. Tinand cont de istoria dubelor din Romania si faptul ca Moldova privea acest mijloc de transport ca pe a 10-a minune a lumi aflam singuri raspunsul. Uni mai destepti s-au trezit si au inceput sa schimbe dubele cu midibuze si autocare mici dar si asa Moldova e campioana la dube atat in transportul in comun din orase cat si in transportul interjudetean. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 06:18 | |
| Moldova e printre cele mai sărace regiuni ale ţării, poate doar Teleormanul şi sudul Doljului să poată ,,concura" la capitolul ăsta cu judeţe precum Botoşani sau Vaslui (mă refer la mediul rural, nu la reşedinţele de judeţ). S-ar putea trage nişte mici concluzii de aici: oamenii nu au motiv să călătorească şi nici nu au bani. Aşa că fluxurile mari de călători sunt spre Bucureşti (studenţi, persoane cu studii superioare care au găsit de muncă prin Bucureşti şi împrejurimi sau care schimbă trenul la Bucureşti ca să ajungă prin alte părţi), spre Cluj/Timişoara (din aceleaşi motive) sau spre Italia şi Spania la cules căpşuni sau la cerşit. Primele două relaţii se fac cu trenul sau cu autocarul, în funcţie de zona unde stai (dacă ai gară cu trenul, dacă stai de-a lungul E85 sau a altui drum mare cu autocarul), iar ultima cu autocarul, cu duba sau cu vecinu' care are un 8+1. De aia Galaţi - Iaşi se făcea cu Desiro mai demult. Apropo de Galaţi-Iaşi, 1864 ar trebui să aibă un 19-54 şi două 20-49. Pentru mâine mai sunt disponibile: Tren=1864 - 27-08-2015 Locuri pe clase pe ruta Galati - Iasi Clasa I - loc pe scaun 54 Clasa II - loc pe scaun 152 Adică nu s-a vândut niciun loc, vagonul de clasa I nu are niciun loc rezervat, iar din cele 160 locuri din vagoanele 20-49, sunt blocate doar 8, adică compartimentul de serviciu pentru naşi.
Şi Desiro-ul: Numar locuri disponibile pe ruta aleasa si clase la momentul interogarii Tren=1866 - 27-08-2015 Locuri pe clase pe ruta Galati - Iasi Clasa I - loc pe scaun 12 Clasa II - loc pe scaun 90 Biciclete 6 Are 98 locuri Desiro-ul la clasa a 2a... dacă punem primele 2 rânduri de la clasa a IIa pentru naşi, tot cu zero rezervări rămânem.
Nu zic că ar trebui desfiinţate trenurile astea. Dar ar fi nevoie de un studiu detaliat asupra rutelor pe care se deplasează românii, pe baza căruia să fie trasat un nou orar ar transportului în comun (cu transport integrat feroviar-auto, mai ales că transportul auto interjudeţean are orarul făcut de ARR, spre deosebire de mersul trenurilor pe care şi-l face fiecare operator după cum vrea muşchiu' lui). Din păcate, singura noastră speranţă, Master Planul General de Transport nu e decât o estimare bazată pe activitatea CFR Călători (deci doar a lor, fără privaţi), mai precis doar a biletelor emise de xSell, din anul 2010, un document ieşit în 2014 care încă face estimări pentru anul 2012 (!). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 09:22 | |
| Cei mai multi romani plecati la munca in Italia provin din Moldova. La nasimea pe scara intr-un bloc din zona centrala din Focsani fiecare familie are cel putin o ruda plecata in Italia. De sarbatori in decembrie sau la Paste toate satele se umple de masini cu numere de Italia.
E trist si grav ca la 24 ore sa nu se vanda niciun bilet la cele 2 trenuri dar nici anularea lor nu este o solutie. Pe rutele slabe si cu viteza medie mica CFR ar trebui sa bage ceva oferte macar sa scoata cheltuielile si salarile daca profit nu poate face. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 11:32 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dupa o perioada mai lunga de inactivitate la marfa, in cursul diminetii va sosi in Pogoanele un tren de la Buzau (CFR Marfa).
Te referi la inactivitate pe toata portiunea dintre Faurei si Urziceni, sau numai in Pogoanele a fost inactivitate? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 12:03 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu zic că ar trebui desfiinţate trenurile astea. Dar ar fi nevoie de un studiu detaliat asupra rutelor pe care se deplasează românii, pe baza căruia să fie trasat un nou orar ar transportului în comun (cu transport integrat feroviar-auto, mai ales că transportul auto interjudeţean are orarul făcut de ARR, spre deosebire de mersul trenurilor pe care şi-l face fiecare operator după cum vrea muşchiu' lui). Din păcate, singura noastră speranţă, Master Planul General de Transport nu e decât o estimare bazată pe activitatea CFR Călători (deci doar a lor, fără privaţi), mai precis doar a biletelor emise de xSell, din anul 2010, un document ieşit în 2014 care încă face estimări pentru anul 2012 (!). Trenurile sunt binevenite, însă nu așa cum sunt acum. Mama s-a hotărât să-și ia mașină și să reînvețe să conducă după un drum cu șobolanul Desiro de 5 ore până la Iași. A înghețat în tren (era de 1 mai când a fost chiar frig în Moldova), prin geamurile crăpate nu vedeai nimic... Apoi, cireașa de pe tort, la Bârlad s-au urcat țigani și țărani fără bilet, care au făcut ce știu ei să facă tot drumul. La întoarcere a prins un 20-54 (din ce-mi descria) și din nou s-au urcat țiganii, care nici măcar nu au dat 1 (!!!) leu la naș. Dincolo de toate astea, apar și timpii absolut ridicoli de pe această rută. Odată a crăpat dezastrul în gara Iași, a plecat trenul cu o oră întârziere și a ajuns la Galați cu 10 minute. Dacă te uiți pe IRIS vei vedea cum pierd câte 7,8 sau chiar 10 minute prin Tecuci, Ivești, Bârlad, gări în care trenurile Galați - Iași - Galați ajung cu până la 8-9 minute mai devreme. @COSTACHE MIHAIL: vara asta am făcut aproximativ 10 călătorii pe M700, cap coadă, și nu era nici urmă de marfă între Făurei și Urziceni. Doar după Urziceni, la Balotești, mai vedeai cisterne sau la Mogoșoaia cerealiere. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 26 Aug 2015, 15:43 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Dupa o perioada mai lunga de inactivitate la marfa, in cursul diminetii va sosi in Pogoanele un tren de la Buzau (CFR Marfa).
Te referi la inactivitate pe toata portiunea dintre Faurei si Urziceni, sau numai in Pogoanele a fost inactivitate? Strict la statia Pogoanele care este si singura ce mai poate efectua operatiuni la marfa. Restul (HM Garbovi, HM Cotorca, HM Rusetu) sunt in conservare pe segmentul operatiuni de marfa. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 27 Aug 2015, 00:33 | |
| Surprizele continua pe aceasta sectie. In programul zilei, 3 sau chiar 4 navete regionale de marfa Constanta-Armasesti via Urziceni, cu ceva materii prime pentru fabrica din apropiere, doar se apropie sezonul conservelor de iarna si trebuie stocul facut. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 30 Aug 2015, 13:57 | |
| Ieri, 29.08, se făceau manevre lângă Armășești, un DA cu aproximativ 10 vagoane pentru cereale aștepta cuplarea altor vagoane din același fel, împinse cu un LDH din Fabrica de Zahăr (?) de lângă Bărbulești. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |