|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
+83mishu88 KOSTYK NIKU24 M.I.C.I. adibaiacos2003 AleXxX dan tm Ciprian.bucur.92 Nk11 mielutu zburator tzifrea LoveNOE marius664 Adirmvl bubu transferoviarcalatori baiazid Razvan Tudor Lumunita Stana alex.alexus.tm NightWishMaster NicuS redeme cfr500 DUAL phnegativ spsdc7 Jhonyla Radu.B razwy Luna roseanu Czirjak Arpad Cont dezactivat ANDU2100HP didinul Mihay Traveller sorin popovici Alex Ionut Dr2005 Katalin4653 razvan - trenuri manuela mishu_edm Vitosa flov1982 adycfrbucuresti paul93 riciu ravers75 mureseanu_976 Bogdan-CFR iuli.hard 63-1143-5 mihaiuc Adrian78 ldh80 ATM cata liviulav33 jionutz Nesebar g.popovici cristi CFR SULZERUL 0733 kristi kkk cortexedge membru inactiv didi Marius Iulian Nutzu TVlad stefan_br cardinal COSTACHE MIHAIL MariusM Vlad IonutCFR2009 marius_m Lde 2100 myster2008 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Oct 22, 2010 5:07 pm | |
| Parerea mea este ca trenurile Buc.-Galati sa circule pe ruta directa 700 , fac mult mai putin decat prin Buzau iar Ploiesti si Buzau au destule trenuri care sa le deserveasca. Eventual un tren sa ramana pe acolo restu prin Urziceni. |
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6969 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Oct 22, 2010 5:11 pm | |
| Chiar dacă ruta directă 700 este mai scurtă decât prin Buzău nu sunt gări mai importante cum ar fi Ploieşti Sud şi Buzău, decât Urziceni .Şi eu sunt de aceeaşi părere ca trenurile de rang superior să respecte traseul magistralei. |
| | | cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5768 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Oct 22, 2010 5:12 pm | |
| Parerea mea este ca nu luati in calcul limitarile dictate de linia neelictrificata si, mai important, traficul de calatori generat de centrele urbane traversate. Pana la urma transportul de calatori traieste din....transport de calatori. Linia Bucuresti-Urziceni-Galati traverseaza care centre urbane ? Cu ce aport de calatori ?
Traseul prin Buzau preia traficul din Ploiesti si Buzau, orase cu peste 200.000 locuitori. Calatori transportati inseamna venituri pentru o companie care e si asa cu un picior in groapa.
PS: am postat concomitent cu liviulav33.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Oct 22, 2010 5:14 pm | |
| Diferenta de timp este de 40 minute in plus prin Buzau plus tariful mai mare |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Oct 22, 2010 11:19 pm | |
| Daca segmentul de linie dubla electrificata Ploiesti Sud - Buzau - Faurei nu ar fi in ultimul hal de uzura, diferenta de timp intre cele doua trasee ar fi nesemnificativa. Comparativ cu mersul unui tren rapid in 1995/1996 in loc de 80 minute cei 109 km sunt parcursi astazi in 120 de minute, adica o intarziere de aproape 40 de minute datorata starii proaste a infrastructurii de pe acest segment de linie. In aceste conditii un tren rapid Galati - Bucuresti Nord via Buzau ajunge sa faca peste 4 ore. Nici segmentul de linie Faurei - Urziceni - Bucuresti Nord nu este tocmai la parametrii din anii 95/96, insa are avantajul ca scurteaza distanta Galati - Bucuresti Nord cu 29 km, de unde rezulta si un timp de parcurs mai scurt cu cel putin 30 de minute dar si un pret la bilete mai mic. Dezavantajul provine de la faptul ca din cei 229 km, 139 km sunt in linie simpla neelectrificata, generand inevitabil incrucisari de trenuri in diferite puncte din traseu, care la un anumit moment de neprevazut datorat capriciilor vremii poate genera si un haos dand peste cap toata circulatia trenurilor mai ales pe segmentul Urziceni - Balotesti - Bucuresti Nord. Dupa parerea mea pot fi trasate lejer 3 trenuri pe ruta Urziceni (1 Rapid si 2 Accelerate) care sa faca fata cererii calatorilor catre Bucuresti Nord, iar pentru legatura Galati/Braila cu Buzau, Ploiesti, sa fie trasate 2 trenuri accelerat care sa aiba ca punct terminus statia Brasov. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15507 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Oct 23, 2010 12:48 am | |
| Magistrala 700 este cea mai dezavantajata dintre toate magistralele prin faptul ca in ultimii ani, nr de garnituri a scazut considerabil pe segmentul Bucuresti-Urziceni-Faurei. Eu cred ca ar trebui sa circule mai multe trenuri pe aceasta ruta, si nu numai Bucuresti-Galati, si chiar Bucuresti-Iasi! |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Oct 23, 2010 5:54 pm | |
| Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive. In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult. Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum Oct 31, 2010 12:16 pm | |
| Touche. Acesta e exact motivul pentru care s-a mers mai mereu prin Ploiesti-Buzau. Sau prin Ploiesti - Focsani, cand era vorba de trenurile de Iasi. Starea liniei pe segmentul Bucuresti - Faurei (+Faurei -Tecuci, cand vine vorba de Iasi) , coroborat cu lipsa oraselor mari si a traficului de calatori, nu justifica ducerea trenurilor prin Urziceni. Din acelasi motiv unele trenurile din Timisoara merg prin Timisoara- Arad - Deva, desi mai scurt era direct pe Timisoara - Radna. Un contraexemplu ar fi trenurile care leaga Bacaul de Iasi - trenuri ce merg mereu prin Roman-Pascani, desi ar putea-o lua la o adica si prin Roman-Buhaiesti. Ce se poate face este utilizarea preponderenta prin Urziceni a garniturilor de marfa spre Moldova dar aici intervine in calcul costul combustibilului versus costul curentului electric, plus starea precara a infrastructurii...Sau redirectionarea trenurilor internationale catre rusi (401, 383, plus trenurile-fantoma gen expresul de Saratov) cu ruta prin Urziceni-Faurei-Tecuci. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M700 Vin Noi 12, 2010 4:28 pm | |
| Cateva "nelamuriri" cu capatul magistralei 700:
-Ramificatie Tunel- Galati Marfuri- Galati Larga= linie dublata si electrificata. -Unul din cele doua fire ale liniei Ramificatie CSG- Ramificatie Tunel- Galati Marfuri- Galati Larga= linie incalecata cu 4 sine -Galati- Galati Marfuri= linie simpla -Galati Larga- Giurgiulesti CFM= numai linie larga? -Ramificatie CSG- interiorul SIDEX= linie larga industriala ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Noi 12, 2010 7:12 pm | |
| - Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
- Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive.
In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult. Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni. cu 90km/h nu avea cum sa mearga ca nu e pe sosea si merge cu ce viteza vrea el...Viteza dn livret e de 80km si mai sigur ca nu a ciculat cu el pe muchie deci o viteza de 75-78 e mai plauzibila Si eu sunt de parere ca spre Bucuresti ar fi mai bun alternativa prin urziceni da cu precizarea sa fie reparata..Prin Buzau ar trebui sa circula personale niste trenuri Regio ar fi minunate |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Noi 12, 2010 8:37 pm | |
| - adrian78hd a scris:
- Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
- Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive.
In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult. Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni. cu 90km/h nu avea cum sa mearga ca nu e pe sosea si merge cu ce viteza vrea el...Viteza dn livret e de 80km si mai sigur ca nu a ciculat cu el pe muchie deci o viteza de 75-78 e mai plauzibila
Si eu sunt de parere ca spre Bucuresti ar fi mai bun alternativa prin urziceni da cu precizarea sa fie reparata..Prin Buzau ar trebui sa circula personale niste trenuri Regio ar fi minunate Da, daaa....!!! Prin orasele mari gen: Buzau, Ploiesti sa opreasca doar ...personalele iar prin Urziceni si Faurei daca se poate sa se introduca EN, Eurostar, E-City,...ceva de genul....normalitate!!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Noi 12, 2010 8:52 pm | |
| - Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
- adrian78hd a scris:
- Onofrei Sergiu-Gabriel_33 a scris:
- Nu ma abtin sa nu intervin.Vad ca se bat campii aiurea. In noaptea precedenta Zilelor Feroviare am venit de la Buzau cu Personalul-5022 ( vagoane seria 19/20-55 si 20-54) spre Bucuresti. Din ce am vazut, linia intre Buzau si Ploiesti are piatra noua, mersul este lin, fara zgomote ciudate iar viteza era de 80-90km/h. Lucru confirmat de mecanicul acelei locomotive.
In concluzie. Pe magistrala 700 sa ramana 2 sau 3 accelerate cel mult. Iar pe Galati/Braila----Buzau----Ploiesti majoritatea trenurilor de rang superior:Intercity, Rapid si Accelerat.Numarul calatorilor prin Ploiesti/Buzau este net superior fata de Faurei---Urziceni. cu 90km/h nu avea cum sa mearga ca nu e pe sosea si merge cu ce viteza vrea el...Viteza dn livret e de 80km si mai sigur ca nu a ciculat cu el pe muchie deci o viteza de 75-78 e mai plauzibila
Si eu sunt de parere ca spre Bucuresti ar fi mai bun alternativa prin urziceni da cu precizarea sa fie reparata..Prin Buzau ar trebui sa circula personale niste trenuri Regio ar fi minunate Da, daaa....!!! Prin orasele mari gen: Buzau, Ploiesti sa opreasca doar ...personalele iar prin Urziceni si Faurei daca se poate sa se introduca EN, Eurostar, E-City,...ceva de genul....normalitate!!! Pe un calator care merge la Bucuresti principalul e sa ajunga mai repede Vad ca nu ai inteles de la Buzau spre Buc sunt o gramada de trenuri de toate rangurile si destul de dese..IN anii 95 IC Galati-Buc oprea doar in Ploiesti Sud la ce mama dreaq mai e acuma R IC daca el opreste in toate statiile.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Noi 12, 2010 9:36 pm | |
| |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Vin Noi 12, 2010 11:54 pm | |
| Atunci sa nu mai fie Intercity ci...EXPRESS Galati---Bucuresti-Nord. Ma da bine mai gandesc unii...!!! Dar poate eu vreau sa ajung naibii la Buzau la soacra-mea, la Mizil sa-mi i-au saltele ,,Relaxa" si apoi la Ploiesti la nasu-mare!!! Musai de la Galati trebuie sa plece calatori numai pentru Bucuresti la trenul de...Bucuresti???Da domnule sa se introduca trenuri cu aflux de calatori pentru Bucuresti prin Urziceni dar trenurile de pe Buzau---Ploiesti sa ramana asa ca nu toti dorim sa ,,dam navala" in Bucuresti.Sunt oameni care merg in cu totul alte destinatii decat Capitala! Sa fim seriosi! Ca sunt liniile proaste,...traiasca guvernantii si MT-ul!! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Sam Noi 13, 2010 12:08 am | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |