Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5848 Data de inscriere : 23/05/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 13 Iun 2010, 18:31
Va invit sa vedeti un scurt reportaj de 10 minute in care doresc sa va arat M700 intre Braila si Galati.Acest clip este realizat pe 11 iunie 2010 in timp de ma aflam in trenul A 1675.Sper ca acest material sa fie de folos acestui forum, astepta pareri,sugestii si nemultumiri daca este cazul!
link: https://www.youtube.com/watch?v=gYIEyN0T3lc
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 15 Iun 2010, 21:53
Iata unul din podurile de pe aceasta magistrala, aflat la iesirea din Urziceni spre Faurei:
Nutzu
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 5267 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 27 Iun 2010, 15:31
Salut tuturor!Eu sunt din Braila si din cate am inteles gara va intra in renovare
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Dum 27 Iun 2010, 16:15
Nutzu a scris:
Salut tuturor!Eu sunt din Braila si din cate am inteles gara va intra in renovare
Si crezi asta? Au mai zis ei de nenumarate ori ca fac podul peste Dunare in directia Macin-Tulcea , si pâna acum n-au miscat un deget.
Nutzu
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 5267 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Lun 28 Iun 2010, 00:46
Eu totusi sper sa o faca pentru ca arata din ce in ce mai rau...pacat ca nu avem pe cine trebuie la conducerea tarii.
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6287 Data de inscriere : 29/08/2008
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mar 29 Iun 2010, 23:21
Astăzi între Barboși și Filești, A 1679 cu 44-0058 în restricție de viteză 5 km/h !!!
Ultima editare efectuata de catre micutul_tgv in Sam 10 Iul 2010, 03:48, editata de 2 ori
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6287 Data de inscriere : 29/08/2008
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 30 Iun 2010, 02:02
44-0058 cu A 1679:
restricție 5 km/h:
linia inundată:
trece 654 cu P 8214:
Între Barboși și Filești :
***
***
***
Magistrala 700 sub apă:
didi
Numarul mesajelor : 635 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6570 Data de inscriere : 28/09/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 30 Iun 2010, 12:23
Felicitari pentru poze care arata exact situatia actuala.De acuma o sa se numeasca trenule vapor micut.Soer ca totusi nu s-au inregistrat pagube mari
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Mier 30 Iun 2010, 17:51
Nivelul terasamentului pare a fi mai sus de nivelul riului, inseamna deci ca un canal de drenaj nu a fost curatat la timp.
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 01 Iul 2010, 00:11
Prietene,..cand ai fotografiat aceste locuri??Cum de nu ne-am gasit??? Asadar, in imagini am surprins Personalul 5107 ce venea de la Buzau pentru Galati.In imagini trenul abia ce plecase din Barbosi si se indrepta cu viteza foarte mica ( sub 5km/h) spre Galati. Se observa ca semnalele sunt MOARTE! Macazele,...DECEDATE! Practic toate trenurile merg la mustata. Dar pe aceasta portiune atat mecanicul de locomotiva cat si personalul de tren sunt insotiti in permanenta de salariati de la cale. In prima fotografie se observa ,,liniorul" care isi face datoria cu simt de raspundere, echipat cu cizme-sold (tip pescaresti). Facand abstractie de la subiect,...nu-i asa ca ,,merita" aceasta categorie de bugetari sa li se taia salariile cu 25%?....Rusine guvernantilor de lemn ai Romaniei,....!!!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9363 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 01 Iul 2010, 00:47
Inca putin si fac scurtcircuit electricele Trista situatia... am vazut la stiri cum se prezinta si magistrala 500 in jud. Suceava...
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 01 Iul 2010, 01:12
cortexedge a scris:
Inca putin si fac scurtcircuit electricele Trista situatia... am vazut la stiri cum se prezinta si magistrala 500 in jud. Suceava...
Nu se ajunge la asa ceva. In 2005 la celebrele inundatii de atunci in aceasta zona a fost apa si mai mare. Nivelul apei ajungea aproape de motoarele de tractiune. Suflul ventilatoarelor disperseaza apa uniform neavand cum sa ajunga la motoare. In primele poze se observa clar pe sub locomotiva cum este dispersata apa de sub boghiu in forma de ,,V" cu varful orientat in sens invers directiei de mers varf ce corespunde cu axa caii de rulare. Asadar apa, zapada, impuritatile sunt oarecum orientate catre axa caii ferind motoarele de tractiune . Cine a gandit sistemul de ventilare cu suflarea aerului in sens invers directiei de mers a fost om luminat. Chiar daca ar fi apa putin mai mare ( dar sa nu depaseasca 3/4 din circumferinta rotilor catre centru) apa este uniform orientata in asa fel sa nu se faca valuri. Mentionez ca trenului respectiv nu i-au fost afectate instalatiile si echipamentele electrice.Chiar aerul conditionat mergea perfect. Oricum Cortexedge,...locomotiva de rezerva este prezenta in stand-by in statia Barbosi gata oricand sa intervina la nevoie!!!
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 01 Iul 2010, 13:34
Vad ca terasamentul este sub apa, ciuperca liniei deasemenea. In aceasta situatie, datorita imbibarii cu apa a terasamentului nu exista riscul ca datorita greutatii trenului, acest terasament sa se taseze foarte mult? Nu era mai nimerit ca pentru protejarea liniei sa fie intrerupta circulatia in zona si sa se faca transbordare? Chiar daca viteza e maxim 5 km/h, poate un tren sa mearga prin apa zile in sir?
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 01 Iul 2010, 14:28
Cel mai intelept asa ar fi fost. Nu aveam destul probleme cu infrastructura, mai trebuie inrautatita situatia si pentru exces de zel cand nu e cazul.
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6554 Data de inscriere : 10/10/2009
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1) Joi 01 Iul 2010, 16:31
Haideti sa va spun cum stau lucrurile cu sistemul hidrografic si infrastructura din aceasta zona compromisa!
In anii 60 cand s-a inceput constructia Combinatului, acest Lac Castusa, avea ca gura de deversare o...garla! Da, chiar asa era.O garla si un pod betonat peste care trecea linia ferata cale simpla( ulterior a fost dublata prin anii 70' , pentru ca, in 1979 sa fie si electrificata). In acei ani, pana in 1970 lacul Catusa avea o adancime de 4, 5 chiar 6 metri. Buun...! Prin anii 70, s-a dat in folosinta doua decantoare de slam chimic( reziduuri ce constau in pulberi, noriuri, substante chimice,etc.) ce provenea de la Uzina Cocso-Cimica (UCC). In foarte scurt timp( cam 3-4 ani), aceste decantoare, s-au colmatat,... si de-atunci si pana anul trecut va dati seama un ditamai mastodont cum e Combinatul Siderurgic care mergea pana prin 2000 la capacitate maxima, in 30-40 ani acest lac s-a colmatat si el.In timp, pe fundul lacului s-a depus, gudron, slam, reziduuri de calcar, naftaline, nisip, etc, s-a ajuns ca la un moment dat, prin 1995 sa traversez acest lac in...picioare deoarece apa imi ajungea pana la piept!! Asa de mica era.De la 5 m cat avea sa ajunga la 1 m...asta spune cat a ,,varsat" combinatul de-a mal si pulberi incat a colmatat un lac natural cat s-ar fi colmatat pe cai naturale in sute de mii de ani!!! Buuun! Acest lac Catusa, era ca un stavilar natural in calea puhoaielor ce veneau de prin vaile si rapile ce brazdeaza centrul si sud--vestul judetului Galati.De aici se trage din stramosi aceasta denumire: Catusa.Tocmai din cauza ca acest lac isi juca rolul de ,,Catusa" incatusand apele si viiturile.Lucrul foarte bun pe care la facut Ghe. Gheorghiu-Dej cand a construit combinatul( el a fost coautorul acestui mare proiect) a fost acela de a capta apele lacului cand evolutia timpului probabil pe timp de vara anunta ploi, inundatii, viituri, etc. In acest timp, cu mult inainte de a cadea ploile, combinatul tragea apa din lac pana ce ramanea aproape un sfert din volumul lacului.Deci practic il goleau!.In felul acesta, lacul Catusa atenua toate viiturile si pe acea garla se scurgea apa linistita cand lacul se umplea de la viiturile ce veneau de prin vaile amintite mai sus! Buun!!...Niste destepti, cu muult timp dupa moartea lui Dej, s-au gandit ei ca Dej are mintea ramasa in urma si ca trebuie sa evoluam TEHNIC!!! Si s-au gandit ei, niste cretini sa regularizeze acea garla prin ...conducte si doua ecluze!!!! De aici,...dezastrul!!!Dezastrul zilelor noastre caci totusi pana acum cativa ani cand functiona UCC-ul se capta inca apa din lacul Catusa.Dar din 2001 de cand s-a privatizat Combinatul s-a renuntat la acest sistem.Cine a trecut prin Galati si cunoaste Galatiul cat de cat, isi va aduce aminte de doua module din beton de forma cilindrica ( statii de captare) asemanand cu doua insulite cilindrice, ce se afla la mica departare una de cealalta, foarte bine vizibile din tren! Cum spuneam, panaramele alea de ecluze in timp s-au uzat, ramanand doar una functionabila si care chiar si asa amandoua nu mai preiau viitura spre a o regulariza ci incep sa debordeze deoarece capacitatea lor nu permite preluare unor debite mari de apa!Si din aceasta cauza acea jona joasa este azi inundata. Un al doilea factor ce a provocat tasarea acelui loc si inundarea lui cu apa, este instalarea unor parti de rezistenta si fundatie a unor doua mari constructii: Podul Rutier( drumuri europene: E-877 si E-87) ce traverseaza calea ferata si imediat la cativa zeci de metri cele mai mari benzi transportoare din Sud-Estul Europei( cam 12 km lungime).Vibratiile acestora au deteriorat in decursul anilor terenul tasandu-l.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)