In mesajul urmator, doresc sa postez un reportaj al unui pasionat de trenuri, Pontus-Euxinius, un reportaj facut cu multa pasiune, chiar daca la varsta lui frageda nu are nici posibilitatea de a avea propriul aparat foto performant si nici cunostinte prea multe despre unele gari intalnite pe parcursul calatoriei, totusi, eu unul sunt impresionat mult mai mult de pasiunea unora pentru domeniul feroviar , chiar daca nu au nici posibilitatea si nici experienta realizarii unui reportaj complex ! Dar sa urmarim reportajul:
Si acum intoarcerea: La sosirea mea in Urziceni (13.20) , pe linia 3 este garat trenul P 7034 pe relatia Urziceni-Bucuresti.
Dupa o scurta plimbare in oras,ma intorc la gara,ora 14:20,imi iau biletul ,fac 2 poze de amsamblu si ma sui in trenul care avea plecare la 14:41 la Bucuresti.
Trenul:
Locomotiva 60-0763-7
Si cum era programat la ora 14:41 plecam. Si oprim in prima statie :
Barbulesti
Dupa Barbulesti,o statie caruia nu i-am retinut numele:
####
Mai inaintam si ajungem in Dridu.
#####
Statia Dridu intre copaci:
Plecam din Dridu,Inaintam in camp lasand Urziceni-ul in urma si uitandu-ma pe fereastra observ ca ajungem in alta statie.Este vorba de FIERBINTI :
Fierbinti:
cladirea gari:
Mai roteste locomotiva frumos rotile care fac un ,,tac-tac" foarte placut si ajungem intr-o halta caruia iarasi nu ii mai cunosc numele dupa care ne vedem in Moara-Vlasiei.
-halta fara nume:
-semnal de intrare manual in Moara Vlasiei:
#### M-Vlasiei
-peisaj inainte de intrare
-si in final gara Moara-Vlasiei :
1:
2:
3:
4:In aceasta poza ne intersectam cu 7035,cred ,cobor sa fac o poza si dau peste alt angajat al CFR-ului care se ia de mine ca fac poze.Este vorba de un biet controlor.Saracul om....Cred ca ii lipsea o doaga...cum a indraznit si el sa se ia de mine....repet: NU se ia politia feroviara din gari si se iau conductorii de locomotiva si controlorii de pe personale......din nou...raman si mai profund impresionat in sens negativ.
Peisaje dupa plecare trenului din gara.
####
####
####
#### O gaura in cer
)
####
#### Un tractor,pe camp la munca !
)
Ne mai miscam pe drumul de fier si ajungem in ......
Cladirea gari:
Impegatul si paleta...pe fond gara Caciulati:
Si.....parasim gara Caciulati.....
Mai pasim larg si rapid spre Bucuresti pana ajungem in Balotesti:
Cladirea garii:
#### kilometrajul
Aici asteptam trecerea lui Henrie Coanda Express:
Soarele luceste printre nori...
Si mergem pana la Odaile....
Pornim cu pasi rapizi si ajungem in .....
.....unde stationam 5 minute
Pornim si nu mai oprim pana in P.O. Carpati
Cladirea ,,Bucuresti Basarab"
Si cum era programata,calatoria mea plina de surprize se termina la ora 16:29 cand sosim in Bucuresti Nord.....DAR.....Ziua m-i se lumineaza si de abia acum incep adevaratele surprize:
Pe linia 5...sosita de la Craiova cu rapidul ,,Oltenia" ...sta frumos garata splendida
40-2003-2amsamblu:
tablita:
celalalt capat:
intrarea in cabina:
si sigla Cailor Ferate Romane:
P.S.: Sper ca va placut....si va rog sa ma scuzati pentru ca nu am retinut si denumirea unor halte.
Costul total al calatoriei de 8-9 ore : 65 lei.
Nu am fost singur,nu din cauza ca imi era frica...dar bunica mea ma insoteste de mic in calatorii de genul asta asa ca am mers cu ea si acum.!!!
Vizita placuta in continuare pe feroviar.myfreeforum.ro
Acesta a fost reportajul lui, de fapt partea a doua. Partea intai am postat-o ieri la topicul cu sectia 701. Ii multumesc pe aceasta cale pentru acordul dat ca acest reportaj sa apara si in paginile forumului trenuletz!