|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22386 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 03 Sept 2017, 12:18 | |
| Stau nefolosite ca sunt expirate, moare si impaiate, asteapta casarea ca nu mai corespund fizic si moral vremurilor din prezent. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20606 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25539 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 03 Sept 2017, 15:34 | |
| Aşteaptă RGul la Reloc, pentru că atunci când s-a făcut modernizarea nu s-a modificat şi OMT care prevede termenele de revizie (din lene, probabil), astfel că s-a păstrat tâmpenia cu RG o dată la 4 ani ca pe vremea motoarelor Ganz. Probabil se va face în viitorul apropiat licitaţia pentru RG, deja se face cea pentru AM900. În rest, n-au nici pe dracu', toate echipamentele sunt noi. Dar e uşor să vorbeşti din faţa tastaturii, fără pui piciorul în viaţa ta într-un astfel de automotor modernizat. Parcă ţi-am mai spus că eu când merg la Tulcea cu Desiro trebuie să stau să ţin de bicicletă tot drumul, pe când la AM700 nu e nevoie, că nu vibrează ca o maşină de spălat. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22386 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 03 Sept 2017, 16:09 | |
| Nu sunt atat de frustrat sa traiesc ca pe vremea lui bunicu cu confort de 2 bani si jeg ca in cocina porcului sau ca la tigani. Am anumite pretentii ca doar sunt in 2017 si in alte tari trenul inseamna civilizatie, confort, viteza si multe altele nu mortaciunea malaxa ca ia schimbat Gigel motorul, chiar nu ma intereseaza nici pe mine si nici pe restul calatorilor ca mortaciunea de pe vremea razboiului are motor nu stiu de care. Calatorul e interesat de confort! Punct si la revedere. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 03 Sept 2017, 20:57 | |
| In primul rand, depoul Tecuci este prea departe pentru a deserve linia 604! Sigur- ideal at fi ca CFR-Calatori sa reinfiinteze depoul Barlad , la care sa aloce 4 automotoare Desiro, pentru a deserve in mod optim liniile 603 si 604!
A fost o mare greseala desfiintarea de catre CFR-Calatori (din cate stiu- la sfarsitul anului 2008) a depoului Barlad, care deservea liniile 603 si 604.
Astazi, cel mai indicat- si apropiat- depou al CFR Calatori care at putea deserve linia 604 este depoul Iasi.
In al doilea rand, cu automotor Malaxa- indifferent ce tip de motor ar aveea- nu atragi calatori! Pentru linii precum 603 sau 604 cel mai indicat tip de material rulant existent astazi in parcul CFR-calatori este evident automotorul Desiro!
In al treilea rand, majoritatea calatorilor din Husi au treaba la Vaslui (resedinta de judet) sau la Iasi (cel mai apropiat oras mare) si mult mai putin au treaba la Barlad sau Tecuci!
Pentru linia 604, cel mai indicat at fi trenuri Husi-Vaslui si Husi-Iasi (6 perechi/zi), iar pentru linia 603 cel mai bun ar fi 5 perechi/zi HM Falciu Nord- Barlad . |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6904 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 03 Sept 2017, 23:38 | |
| Pai si pentru 4 automotoare tu vrei un depou .Depoul s-a desfiintat tocmai ca si-a pierdut obiectul activitatii,adica liniile s-au inchis...De exemplu Alexandria-Rosiori este deservita de depoul Ploiesti, cred ca Tecuciul e mai aproape de Crasna decat Ploiestiul de Rosiori... Si cel mai important este sa se reia circulatia, depoul de unde vor veni locomotivele conteaza mai putin, dar repet pentru a mia oara, pe aceasta linie nu se va circula prea curand...Prea curand spre deloc chiar... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6579 Reputatie : 12443 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 04 Sept 2017, 08:07 | |
| Fara o justificare insotita de o lista de semnaturi pentru revenirea trenurilor, clar nu se va circula. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 04 Sept 2017, 09:08 | |
| - marius664 a scris:
- Pai si pentru 4 automotoare tu vrei un depou .Depoul s-a desfiintat tocmai ca si-a pierdut obiectul activitatii,adica liniile s-au inchis...De exemplu Alexandria-Rosiori este deservita de depoul Ploiesti, cred ca Tecuciul e mai aproape de Crasna decat Ploiestiul de Rosiori...
Si cel mai important este sa se reia circulatia, depoul de unde vor veni locomotivele conteaza mai putin, dar repet pentru a mia oara, pe aceasta linie nu se va circula prea curand...Prea curand spre deloc chiar... In momentul in care s-a desfiintat depoul Bârlad (sfarsitul anului 2008) pe liniile secundare 604 si 603 inca circulau trenuri de calatori! Pentru un an si cateva luni (din septembrie 2007 pana la sfarsitul anului 2008) , automotoarele Desiro care circulau atunci pe liniile 603 si 604, au apartinut de depoul Bârlad! Daca va uitati in Mersul trenurilor valabil pe anul 2008, veti observa ca turnusurile trenurilor de calatori pe liniile 604 si 603 erau astfel intocmite incat reiese clar ca acestea erau facute de depoul Bârlad. Dupa desfiintarea depoului Bârlad, automotoarele Desiro care circulau pe linia 604 au apartinut depoului Iasi. Pentru linia 604 -asa cum aratat anterior- se pot organiza turnusuri corespunzatoare, cu 6 perechi de trenuri/zi, si cu automotoare Desiro a depoului Iasi. Problema ar fi cu linia 603! In primul rand, automotorul Malaxa nu este potrivit pentru secolulu 21, si cu astfel de material rulant nu atragi calatori (daca ar vedea automotor Malaxa, nici calatorii din Falciu, Murgeni, Epureni, etc nu cred ca ar reveni la tren!). In al doilea rand, depoul Tecuci, dar si depoul Iasi, sunt situate mult prea departe de linia 603, pentru a asigura pe aceasta linie 5 perechi de trenuri/zi! Asadar -cel putin pentru linia 603- ar fi necesara macar o remiza cu doua automotoare Desiro la Bârlad. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6979 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 04 Sept 2017, 12:47 | |
| Ar putea s-o deservească cu niște Y1 luate din fostele state iugoslave care au renunțat la ele în favoarea altor motoare (sârbii mai au doar câteva, că au înlocuit flota cu MVM-urile alea care-mi plac mie), Y1 sunt renumite pentru fiabilitate (la privații din Scandinavia încă circulă bine-mersi, evident modernizate) și sunt economice și destul de mici. Sau cu niște Bzmot-uri ungurești, chit că sunt practic o malaxă upgraded măcar nu sunt din 1940. Iar cu Malaxa 700 chiar nu înțeleg care e problema, cele cu banchete sunt foarte comode, am mers cu ele iar singura mare problemă e că anumiți călători se comportă ca pe câmp în tren, fac gunoaie, strică ușile, clanțele, rup șuruburi etc. și normal că ajunge trenul să arate ca în Bangladesh. Altă problemă a Malaxei e că are doar 2 geamuri care se deschid, vara cam mori în ea. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6579 Reputatie : 12443 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 04 Sept 2017, 13:17 | |
| - ldh80 a scris:
Pentru un an si cateva luni (din septembrie 2007 pana la sfarsitul anului 2008) , automotoarele Desiro care circulau atunci pe liniile 603 si 604, au apartinut de depoul Bârlad! Daca va uitati in Mersul trenurilor valabil pe anul 2008, veti observa ca turnusurile trenurilor de calatori pe liniile 604 si 603 erau astfel intocmite incat reiese clar ca acestea erau facute de depoul Bârlad.
P 6421 Beresti - Barlad - Falciu Nord Compunere: AM Desiro (09.12.2007-16.06.2008) 2*AM Malaxa 900 (17.06 - 19.06.2008) DA + 2 vagoane (20.06 - 13.12.2008) |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 04 Sept 2017, 13:30 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- ldh80 a scris:
Pentru un an si cateva luni (din septembrie 2007 pana la sfarsitul anului 2008) , automotoarele Desiro care circulau atunci pe liniile 603 si 604, au apartinut de depoul Bârlad! Daca va uitati in Mersul trenurilor valabil pe anul 2008, veti observa ca turnusurile trenurilor de calatori pe liniile 604 si 603 erau astfel intocmite incat reiese clar ca acestea erau facute de depoul Bârlad.
P 6421 Beresti - Barlad - Falciu Nord Compunere: AM Desiro (09.12.2007-16.06.2008) 2*AM Malaxa 900 (17.06 - 19.06.2008) DA + 2 vagoane (20.06 - 13.12.2008) Da- deci dupa turnus acel tren era facut de depoul Bârlad! Foarte ciudata folosirea AM Malaxa in aceea perioada la acel tren- practic pentru numai pentru 3 zile (17, 18 si 19 iunie 2008)! Din cate stiu depoul Bârlad de prin anii 1970 nu a mai avut nicioadata automotoare Malaxa in parc! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6579 Reputatie : 12443 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 04 Sept 2017, 13:32 | |
| Veneau de la Tecuci, drept dovada ca depoul Tecuci era baza. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9092 Reputatie : 12990 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 04 Sept 2017, 23:54 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Nu sunt atat de frustrat sa traiesc ca pe vremea lui bunicu cu confort de 2 bani si jeg ca in cocina porcului sau ca la tigani. Am anumite pretentii ca doar sunt in 2017 si in alte tari trenul inseamna civilizatie, confort, viteza si multe altele nu mortaciunea malaxa ca ia schimbat Gigel motorul, chiar nu ma intereseaza nici pe mine si nici pe restul calatorilor ca mortaciunea de pe vremea razboiului are motor nu stiu de care. Calatorul e interesat de confort! Punct si la revedere.
In alte tari calatorul isi ia bilet, partidul de la putere nu tot roteste oamenii in functii, oamenii in functii nu i-au decizii care sa le aduca bani din care sa intoarca apoi la partid. Daca unii au modernizat Malaxe si alea se supun unor norme legale, ce vrei sa faca astia de acuma cu ele? vrei sa raspunda ei pentru ce au facut altii? incearca si astia sa respecte legea. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9059 Reputatie : 14479 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 05 Sept 2017, 22:15 | |
| @ldh80 Florinelu' depoul Barlad, ca multe altele, a fost desfiintat pe fondul reducerii cheltuielilor. Din pacate astea-s vremurile din Romania dar tu te incapatanezi sa vezi realitatea. Cea fost candva in tara asta nu va mai reveni. Si la Iasi in prezent mai sunt active doar 4 automotoare desiro siemens care daca le-ai lua (ipotetic vorbind) pentru a da curs propunerilor tale ai lasa neacoperite parte din trenurile liniei 600. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Sept 2017, 08:03 | |
| S-ar putea aduce automotoare Desiro la depoul Iasi de la alte depouri din tara!
Depoul Iasi ar aveea nevoie de maxim 10 automotoare Desiro, astfel: doua pentru trenurile Iasi- Vaslui, doua pentru trenurile Iasi-Barlad, doua pentru linia 604, unul pentru traseul Iasi- HM Ungheni Prut si unul sau doua pentru traseul Iasi- Ungheni Moldova (pentru a elimina de pe acest traseu compunerea aberanta de ditamai locomotiva diesel-electrica+un singur vagon).
Pe rutele mentionate mai sus (Iasi- Vaslui, Iasi- Bârlad, Iasi/Vaslui-Husi, Iasi- HM Ungheni Prut si Iasi- Ungheni Moldova) se preteaza foarte bine utilizarea automotoarelor Desiro, deoarece sunt rute in general de scurt sau mediu parcurs, unde timpul de mers nu este foarte mare! Sunt tocmai genul de rute pentru care a fost proiectat si construit automotorul Desiro in Germania!
In privinta liniei 603, cel mai potrivit- pentru deservirea optima a acestei linii cu 5 perechi trenuri R/zi- ar fi ca depoul Iasi sa reinfiinteze macar o remiza la Bârlad, la care sa aloce doua automotoare Desiro, pentru deservirea liniei 603. La Bârlad probabil au mai ramas cladirile si hala fostului depou- acolo s-ar putea amenaja o remiza pentru doua automotoare Desiro. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9092 Reputatie : 12990 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 06 Sept 2017, 08:20 | |
| Am circulat pe ruta Fetesti -Galati-Beresti-Birlad insa nu am reusit sa fac poze remizei din Birlad. Nu era un depou ci un punct de lucru, cladirea remizei avea doua linii parca. e jale mare acolo nu ar avea rost sa trambalezi trenurile pina acolo.
Singura solutie mai viabila ar fi ca Iasul sau Tecuciul(probleme cu apartenenta la regionala) sa aiba un automotor care sa penduleze pe acolo. Daca se poate ca un Desiro sa circule de la Cluj Napoca la Ilva Mica pentru a deservi Rodna Veche, cel putin teoretic ar trebui ca Iasul sa poata deplasa la Crasna un Desiro pentru Husi.
Ori la legatura pentru Vaslui (si eventual pentru Birlad) ori chiar Husi -Vaslui.
Ma gindesc ca identic ar putea fi si pe Falciu sa aduca oamenii la legatura in Zorleni sau Birlad.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |