| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 21 Aug 2017, 20:38 | |
| - Katalyn a scris:
- Una mi-a zis direct : "Nu ma interesează istoria și politica efectiv nu îmi pasa"
Serios? Da' ea cu ce pașaport a ajuns în Anglia? Ar trebui ca statul român să-i retragă cetățenia și să vedem atunci dacă mai poate ajunge în Anglia cu pașaportul moldovenesc. Moldovenii pot merge în UE fără viză cu pașapoartele lor, dar nu și în UK. Iar ca să poată lucra, foarte probabil a obținut NINO tot cu pașaportul românesc, nu cu cel moldovenesc. Practic ea a obținut deja calitatea de cetățean român pe care i-ar aduce-o unirea, dar asta înseamnă că în cazul ei statul român a stricat orzul pe gâște. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 21 Aug 2017, 21:49 | |
| Pai eu când am spus ca știu cum sta treaba cu moldovenii ldh80 o tine lângă.
Și uite ca nu mai mor de foame în Moldova o duc bine la regina cu 1.400Ł pe lună. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 21 Aug 2017, 22:50 | |
| Dar nu toti locuitorii din Republica Moldova sunt asa! Nu este corect sa generalizam, si judecam intreaga populatia din Republica Moldova pe baza comportamentului unora din ei/ele!
Sunt si destui oameni care locuiesc in Republica Moldova si-si doresc sincer unirea acesteia cu Romania, in mod dezinteresat, din pur patriotism romanesc!
Am cunoscut din fericire si astfel de oameni din Republica Moldova. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Lun 21 Aug 2017, 23:05 | |
| Cine vede 50 de pagini la topicul asta zice ca e vreo mega-magistrala moldoveaneasca pe care circula vreo 10 TGV pe ora...nu o linie inchisa de 10 ani |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 29 Aug 2017, 14:41 | |
| Cateva date comparative privind capacitatea de transport a trenurilor de calatori care au circulat pe linia 604:
-Perioada de la începutul anilor 1970 pana in 1984:
4 vagoane seria 29-20, cu o capacitate de 72 locuri fiecare, deci in total 288 locuri
-Perioada 1984- 1992
Grupe directe Husi- Bucuresti Nord, compuse din doua vagoane 20-57 si un vagon 19-40. Deci in total 220 locuri.
-Perioada 1992- 1997
In general au loc diverse schimbari, generate de situatia fluctuanta a grupei directe Husi-Bucuresti Nord
-Perioada 1997- pana prin 2003
Se revine la situatie de dinainte de 1984, cu cate 4 vagoane seria 29-20 (din 1998- seria 29-22), deci in total 288 locuri.
Din aceste date, reiese faptul ca dupa începutul anilor 1970, capacitatea de transport a trenurilor de calatori pe linia 604 nu a depasit nicioadata 288 locuri/tren.
Tinand cont de faptul ca astazi exista si se produc in Europa automotoare noi, moderne, care au o capacitate de transport cel putin egala sau chiar mai mare de 288 locuri/automotor, reiese clar ca cel mai potrivit tip de material rulant ca si tren de calatori pe linia 604 ar fi un automotor nou! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 29 Aug 2017, 14:58 | |
| Ar fi buna si malaxa 900 numai sa circule trenuri... |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 29 Aug 2017, 16:34 | |
| - ldh80 a scris:
-
Tinand cont de faptul ca astazi exista si se produc in Europa automotoare noi, moderne, care au o capacitate de transport cel putin egala sau chiar mai mare de 288 locuri/automotor, reiese clar ca cel mai potrivit tip de material rulant ca si tren de calatori pe linia 604 ar fi un automotor nou! Asta probabil acum 20 de ani, dar acum probabil mai mult de o Malaxa nu e nevoie. Hai poate un Desiro in weekend cand se intorc studentii acasa. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 30 Aug 2017, 00:46 | |
| - ldh80 a scris:
-
Tinand cont de faptul ca astazi exista si se produc in Europa automotoare noi, moderne, care au o capacitate de transport cel putin egala sau chiar mai mare de 288 locuri/automotor, reiese clar ca cel mai potrivit tip de material rulant ca si tren de calatori pe linia 604 ar fi un automotor nou! Serios...vrei automotor nou pt o linia inchisa??? Daca s-ar lua automotoare noi n-ar fi mai bine sa circule pe rutele deschise si care au trafic si care pot suporta o viteza mai mare de 100 km/h?? Si daca erau nu 288 de calatori pe ruta ci 28 per tren, fii sigur ca nu se renunta la operarea acestei sectii... |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 30 Aug 2017, 08:40 | |
| Daca linia 604 ar fi readusa la parametri tehnici din 1994, si daca ar fi deservita de automotoare noi (ar fi bune si Desirou-rile de la depoul Iasi), cu un mers bine gandit, cu 6 perechi trenuri R/zi, care sa asigure legaturi directe cu Vaslui si Iasi , cu siguranta ar fi si calatori! Dar ca sa atragi calatorii, intai trebuie sa ai o infrastructura feroviara bine intretinuta si material rulant decent pentru secolul 21 (nu Malaxa!).
Daca linia 604 ar fi readusa in parametri din 1994, un automotor Desiro ar putea parcurge distanta Husi-Vaslui in maxim 1 h si 20 sau 30 minute, inclusiv 5 minute stationare in Crasna pentru rebrusare. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 30 Aug 2017, 14:13 | |
| Daca, daca, daca...Realitatea este ca pe o magistrala importanta se lucreaza la 4 poduri de 3 ani...Crezi ca aceasta linie are vreo sansa sa ajunga macar la redeschidere daca nu la o carpeala.??? Eu zic sa visezi in continuare, sunt linii mult mai importante care merita atentie, pe aici nu v-a mai trece pra curand.Si n-am zis niciodata ca sa inchei totusi intr-o nota optimista... |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 30 Aug 2017, 15:27 | |
| - ldh80 a scris:
- Daca linia 604 ar fi readusa la parametri tehnici din 1994, si daca ar fi deservita de automotoare noi (ar fi bune si Desirou-rile de la depoul Iasi), cu un mers bine gandit, cu 6 perechi trenuri R/zi, care sa asigure legaturi directe cu Vaslui si Iasi , cu siguranta ar fi si calatori! Dar ca sa atragi calatorii, intai trebuie sa ai o infrastructura feroviara bine intretinuta si material rulant decent pentru secolul 21 (nu Malaxa!).
Daca linia 604 ar fi readusa in parametri din 1994, un automotor Desiro ar putea parcurge distanta Husi-Vaslui in maxim 1 h si 20 sau 30 minute, inclusiv 5 minute stationare in Crasna pentru rebrusare. Singura sansa a acestei linii e probabil ca un politician influent din zona Husi sa puna presiuni la Bucuresti. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 30 Aug 2017, 15:37 | |
| Nu, singura sansa este ca ldh80 sa stranga vreo 2000 de semnaturi de la locuitorii din Husi si din imprejurimi pentru revenirea trenului pe sectia 604, iar tabelele cu semnaturi insotite de un memoriu sa fie aduse in atentia celor de la Ministerul Transporturilor pentru alocarea unui PMS pentru sectia Crasna-Husi. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 30 Aug 2017, 17:11 | |
| Degeaba alocă statul PMS, dacă niciun operator de transport nu vrea să opereze. Mai sunt secţii care au alocat PMS şi nu le operează nimeni.
Oricum, contractele de servicii publice sunt - de vreo 2 luni - gestionate de Autoritatea pentru Reformă Feroviară. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 01 Sept 2017, 16:34 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Ar fi buna si malaxa 900 numai sa circule trenuri...
Nu, nu e buna, degaba bagi mortaciunea ca nu vine nimeni. Cea mai proasta gandire "macar .... sa fie" NU! De ce sa te multumesti cu orice jeg, zdreanta, nu avem pretentie sa evoluam, ne place sa ramanem asa in prostie. Aici e ok daca apar 2-3 perechi cu Desiro Husi-Iasi si retur care in Crasna asigura si ceva legatura la IR de Bucuresti. Cu asa mers chiar ai rezolvat problema, deci un necesar de 3 Desiro cred ca e suficient. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 02 Sept 2017, 12:39 | |
| Mai repede iti da depoul Tecuci niste malaxe din seria 700, care oricum stau nefolosite, decat AM Desiro de Iasi care oricum sunt insuficiente. Doar sa le scoata de pe IR Iasi-Galati, dar cu ce mai faci acel IR. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
|
| |
| 604 : Crasna - Husi | |
|