Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+77
alliens
truscamihai
ets2oltromânia
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
Warrington
Katalyn
Vale_ntin
didinul
laurentzu
NIKU24
elm
mielutu zburator
Luca tgv
LanceR
Jhonyla
impuls
marius664
dan tm
Andrey_tm
madalin98
halmarius
phnegativ
Norbi
mishu88
IonutCFR2009
vatmanul
TVlad
DUAL
Dutzu
vladau2000
cardinal
lifetec
cfr500
spiderpc
Adirmvl
Vitosa
Katalin4653
Vlad
Balto
manuela
Valentin Sava
cata
Hurricane
Michael
Luna
razvan - trenuri
Adrian78
AlexD
Dr2005
eu
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
iuli.hard
ucpr
redeme
MariusM
bogdan srl
riciu
@ndrey
lovekomotive
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
ldh80
alinx3330
kristi kkk
ATM
VladH
Bobses
srazvi
ultras
cristi CFR
Nesebar
catalin-husi
mardaryroby
myster2008
81 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeLun 22 Oct 2018, 08:27

Cam asa arata astazi fosta statie CFR Husi! As fi vrut sa fac mai multe poze, dar "jungla" crescuta pe linii si pe locul fostelor linii m-a impiedicat sa merg prea mult, mai ales spre capatul infundat a fostei statii!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeLun 22 Oct 2018, 09:16

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 2008_a10

Poza cred din 2008 si gasita pe Google Earth- Automotor Desiro garat in statia Husi.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeLun 22 Oct 2018, 09:17

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Fosta_10

Fosta halta Dobrina hc.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeLun 22 Oct 2018, 09:19

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Fosta_11

Fosta HM Podgoriile Husului. Aveea doua linii.

A fost HM intre 1976- 1995.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 13:16

Ce ar presupune astazi reconstructia liniei 604:


-Reconstructia a 34 km linie curenta si directa din statii, cu: terasament nou ( strat de pamant, strat de nisip, plasa geotextil, balast nou, strat de piatra sparta nou, santuri betonate pt preluarea apelor pluviale).
 Deoarece in zona pe unde trece linia 604 nu s-au semnalat alunecari de teren, nu sunt necesare lucrari special de consolidare a terenului.
 Totusi, intre fosta halta Dobrina hc si a patra bariera este necesara consolidarea unui "perete" de stanca, cu plase metalice, pentru a preveni caderea de pietre pe linie).

 De-a lungul liniei trebuie realizate canale betonate pentru cabluri SCB si TTR.


-Suprastructura liniei trebuie complet reconstruita, cu: traverse de beton noi tip "Pandrol", iar in zonele cu curbe stranse (intre fosta statie Cretesti si statia Husi) se impune utilizarea traverselor din lemn, noi.

 Prindere elastic tip "Pandrol E Clip, cu placa de prindere LP" (placa se fixeaza pe traversa cu cate 4 tirfoane, iar sina se fixeaza pe placa cu clema flexibila). Acest sistem de prindere are avantajul ca poate fi utilizat atat la traverse din beton "Pandrol" cat si la traverse din lemn.

 Sina nou tip 60 sau 65 kg/ml, sina sudata pe cea mai mare parte a traseului, exceptand zonele cu curbe stranse unde se impune sina cu joante.

 In zonele cu curbe stranse trebuiesc montate contrasine noi.


-Realizate cca 20- 25 podete metalice noi, intre care unul pt cale dubla (la intrarea in statia Husi, la traversarea unui canal pluvial). Podetele vor trebui sa aibe o deschidere mai mare, pentru a favoriza scurgerea apei de pe versanti, de pe dealurile dintre Crasna si Cretesti.


-Intre Crasna si Cretesti se poate corecta usor traseul- in special la unele curbe- pentru a se ridica VS de la 80 km/h (cat era in 1990) la 100 km/h.


A. Statia Husi

-Reconstructia tuturor liniilor abatute care existau in 1990 , in lungime totala de cca 3 km.
    *Fostele linii industriale  "17" (a santierului "Constructorul"- astazi SC Recon SA) si "ICR" (a cooperatiei de consum) ar putea fi reconstruite numai la solicitarea expresa a acelor unitati economice.
      Totusi, linia 17 ar trebui reconstruita pe o portiune de cca 100- 200 m, pentru a se putea manevra utilajele de cale de pe linia districtului.
      De asemenea, ar trebui montat din nou macazul nr. 5 in linia 17.


-Dotarea statiei Husi cu o instalatie de centralizare electronica (CE) tip „Alcatel-ESTW-L90-RO”, cuprinzand: echipamente, relee electronice si de comanda, monitor instalatie CE din biroul de miscare (cu mouse si tastatura), cablaje (protejate in canale din beton antiefractie si la subtraversarea liniilor ferate protejate in tuburi metalice), iar pe teren:

-3 schimbatoare duble tip "TDJ" (doua la capatul spre Crasna si unul la capatul infundat), centralizate electronic
-21 macazuri simple (12 la capatul dinspre Crasna, 9 la capatul infundat), centralizate electronic
Toate aceste macazuri ar trebui prevazute cu ace flexibile sau normale, dubla inzavorare si incalzitoare electrice de macaz.
-4 saboti de deraiere centralizati electronic (doi pe liniile remizei, unul pe linia districtului si unul la linia 17)
-8 semnale luminoase de iesire (YI, Y2,Y3, Y4, Y5, Y6, Y7 si Y8)
-Un semnal luminous de intrare (X)
-Un semnal prevestitor cu 3 focuri (PrX)
-10 opritoare fixe illuminate electric
-24 semnale luminoase de manevra
-O instalatie BAT cu semibariere
-Doua instalatii SAT
-5 sectiuni izolate in linie curenta (prima sectiune intre primul semnal de manevra si semnalul de intrare, a doua sectiune intre semnalul de intrare si a doua bariera, a treia sectiune intre a doua bariera si semnalul prevestitor, a patra sectiune intre semnalul prevestitor si a treia bariera, a cincea sectiune intre a treia bariera si semnalul prevestitor al HM Podgoriile Husului)

 Pentru alimentarea cu energie electrica a unei instalatii CE, in cazul intreruperii alimentarii din reteaua publica, trebuie montate baterii de acumulatori sau generator.

 
 Pentru activitatea de telecomunicatii dintre statii, trebuiesc montate aparate telefonice digitale noi, si cablaje din fibra optica,in canale betonate de-a lungul liniei.

 
 Deoarece distanta dintre statia Husi si HM Podgoriile Husului ar fi mica (doar 4 km), nu se pot monta semnale de trecere BLA, putandu-se introduce un sistem BLAS (bloc automat simplificat.  Acesta nu ar permite de exemplul punerea pe liber a unui semnal de iesire din statia Husi, daca toate sectiunile izolate din linia curenta dintre statia Husi si HM Podgoriile Husului nu ar aparea ca "libere").

 Intre HM Podgoriile Husului si Crasna se poate monta sistem BLA.




-La cladiri si alte constructii:


-Construit un gard perimetral nou a statiei, realizat partial din zidarie (la limita cu Aleea Garii, Strada Dobrina si strada Garii) si partial din fier forjat (la limita cu strada Saca).  Montate 5 porti de acces (doua langa cladirea statiei- pentru calatori si personal, una la cladirea districtului, una la cladirea fostului dispensar CFR si una la rampa de Marfa, pt autovehicule).

-La limita cu strada Saca, acolo unde diferenta de nivel intre strada si linii este destul de mare, trebuie realizat un gard din fier forjat mai inalt, pentru a preveni caderea persoanelor care circula pe strada Saca in gol.

-Zidul de beton din capatul infundat al statiei trebuie renovat si prelungit pana la cladirea bazei de receptie a cerealelor (pe partea cu strada Saca) respectiv pana la rampa de Marfa (pe partea cu strada Garii).

-Rampa de Marfa trebuie consolidata (in partea spre linia Cool, renovata si asfaltata.

-Realizate (din borduri si pavele) 3 cai de acces pietonale in incinta statiei, pentru personalul operativ:
   -O alee care sa faca legatura intre strada 1 Decembrie 1918 si peronul de la linia 1, realizata parallel cu linia districtului
   -O alee care sa faca legatura intre peronul de la linia 1 si cladirea bazei de receptie a cerealelor
   -O alee care sa merga prin fata cabinei 1, pe langa cladirea remizei si sa faca legatura cu rampa de Marfa

-Reconstruite peroanele cu pavele


-Terminat de renovat cladirea statiei prin: consolidarea ei (mai ales a structurii de rezistenta), consolidarea cu beton-armat a planseului dintre parter si etaj, refacute din beton-armat scarile de acces la etaj, refacut stratul de tencuiala, montarea de termoizolatie, curatirea si renovarea peretilor exterior, iar in interior toate birourile si incaperile amenajate cu:  gresie, faianta, vopsea lavabila.
  De asemenea refacuta si instalatie electrica a cladirii (cu tuburi din PVC ingropate, cabluri din cupru, corpuri de iluminat cu LED, prize noi, etc).
  Pentru incalzirea cladirii, montata o central termica pe gaze naturale, tevi din cupru si calorifere din aluminiu sau inox.
  Cladirea statiei cuprinde: la parter- sala relee, biroul de miscare, case de bilete, sala de asteptare, birou sef statie, iar la etaj se pot amenaja dormitoare.


-Terminat de renovat si cladirea magaziei de bagaje-mesagerii


-Terminat de renovat si cladirea toaletei, prin montarea in interior de gresie, faianta, de obiecte sanitare noi. Aceasta ar putea fi racordata la reteaua de apa si canalizare de pe strada Saca.


-Renovata si cladirea districtului de linii (consolidarea structurii de rezistenta, tencuiala noua, termoizolatie, strat nou de vopsea , iar in interior gresie si faianta. De asemenea, schimbat si acoperisul). Amenajata in interiorul cladirii districtului si o toaleta cu grup sanitar, racordat la reteaua de apa si canalizare de pe Aleea Garii.
  Pentru incalzirea cladirii districtului de linii trebuie montata o central termica pe gaze naturale.

  Toate celelalte cladiri si magazii vechi din curtea districtului trebuie demolate, iar in locul lor construita o magazie din tabla, pentru depozitarea materialelor si a unor eventuale utilaje de mica mecanizare.


-Cladirea remizei si cele doua cladiri mai mici (lipite de cladirea remizei) trebuie renovate, prin: consolidarea structurii de rezistenta, la exterior pastrata caramida rosie (netencuite la exterior), tencuite la interior, termoizolatie aplicata la interior, schimbat acoperisul, montate geamuri si usi (inclusive cele doua usi mari de acces in remiza) tip termopan, care imita lemnul, consolidate cele doua canale de vizitare si schimbate sinele de pe ele.

 Pentru intretinerea materialului rulant, in special a automotoarelor Desiro, remiza Husi trebuie prevazuta cu urmatoarele instalatii tehnice: pe canalele de vizitare cu prize electrice,  sursa si tuburi de aer comprimat, rezervor de motorina si instalatie de alimentare cu motorina, instalatie de producere si alimentare cu apa dedurizata, instalatie de alimentare cu nisip, instalatie de alimentare cu ulei, calculator cu soft specific pentru automorul Desiro.

 In cele doua cladiri mici lipite de cladirea remizei se pot amenaja:

-Un birou , si un dormitor pentru personalul de tractiune care nu ar aveea domiciliul in Husi
-Un dispensar CFR, subordonat Spitalului CFR Iasi.

Pentru incalzirea cladirii remizei si a celor doua cladiri mici alaturate trebuie montata o central termica pe gaze naturale.

In incinta cladirii remizei trebui amenajat un grup sanitar, racordat la reteaua de apa si canalizare de pe strada Dobrina.


De asemenea, trebuie renovat si turnul de apa si montat un rezervor nou de apa si o instalatie de producere a apei dedurizate.

 
 Total necesar 4 centrale termice pe gaze naturale (una pt cladirea districtului, una pt cladirea statiei, una pt cladirea magaziei de bagaje-mesagerii si cladirea toaletei, una pt cladirea remizei si a celor doua cladiri mici alaturate)


 De asemenea, ar trebui demolate toate constructiile improvizate (inclusiv automotoare de pasari) de pe langa cladirea remizei, care nu au legatura cu activitatea feroviara.


 Pe rampa de marfa, ar trebui renovate magazia de containere mici, iar langa ea construit un birou din zidarie, care sa fie pus la dispozitia manevrantilor de vagoane si a reprezentantilor unor operatori feroviari de transport marfa.


Pentru deservirea statiei Husi , daca s-ar efectua lucrarile de mai sus, ar fi necesar urmatorul personal:


a. A CFR-SA-infrastructura

  -La sectorul intretinere linii:  32 salariati la Districtul linii nr.7 Husi  (impartiti in 5 echipe de cate 6 salariati, plus un sef district si adjunct, program de lucru in ture 12 cu 24, 12 cu 48)

  -La sectorul intretinere instalatii SCB si TTR: Doi electromecanici SCB (unul de rezerva, program de lucru luni-joi 7.30- 16.00, vineri 7.30- 13.30)

  -La sectorul miscare: 5 impiegati de miscare (unul de rezerva, program de lucru in ture 12 cu 24, 12 cu 48 )


b. A CFR-Calatori

   -3 vanzatori de bilete (din care unul de rezerva, program de lucru in doua schimburi- 5.00- 13.00 si 14.00-22.00)

   -Doi magazioneri bagaje-mesagerii (din care unul de rezerva, program de lucru luni-joi 7.30- 16.00, vineri 7.30- 13.30))

   -5 coordonatori comanda calatori Husi (din care unul de rezerva, program de lucru in ture 12 cu 24, 12 cu 48)

   -5 coordonatori remiza Husi (din care unul de rezerva; program de lucru in ture 12 cu 24, 12 cu 48)
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3356
Data de inscriere : 29/09/2016

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 15:51

@ldh80: Iertata-mi fie impertinenta, desi totusi o fac: esti consumator?

Refuz sa cred ca textele astea interminabil de lungi le scrii "treaz". Ma amuza foarte tare ca visezi nu stiu ce RK la L604, in urma caruia sa rezulte VS de 100 km/h sau CE in Husi sau alte chestii din astea. Laughing

Sa-ti spun un secret: Pe cei de la CNCFR S.A. nu-i intereseaza. Gandeste-te doar, ca M300 intre Sighisoara si Brasov n-a mai avut parte de o reparatie capitala de vreo 30 de ani. Iar tronsonul de 128 de km e un dezastru iminent; astia de la Infra tot zic ca vor face, ca vor drege etc.

Acum o intrebare de bun-simt: chiar crezi ca pe cineva intereseaza sa bage niste bani destui intr-o secundara infundata de 30 de km? In conditiile in care sunt zone / tronsoane de pe diverse magistrale mult mai importante dpdv economic / strategic care n-au mai vazut investitii serioase de cateva decenii?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 16:13

B. Statia Cretesti

Ar trebui reinfiintata ca statie, pentru a deservi baza de receptie a cerealelor, dar si ca loc pentru incrucisari de trenuri.


-Ar trebui reconstruite 3 linii abatute, in lungime totala de cca 1 km.

*Linia bazei de receptie a cerealelor poate fi reconstruita numai la solicitarea expresa a acestei unitati economice.


-Statia ar trebui dotata cu o instalatie de centralizare electronica tip Alcatel-ESTW-L90-RO”, cuprinzand: echipamente, relee electronice si de comanda, monitor instalatie CE din biroul de miscare (cu mouse si tastatura), cablaje (protejate in canale din beton antiefractie si la subtraversarea liniilor ferate protejate in tuburi metalice), iar pe teren:

-9 macazuri (3 la capatul dinspre Husi si 6 la capatul dinspre Crasna), centralizati electronic, cu: ace flexibile sau normale, dubla inzavorare, incalzitoare electrice de macaz.
- un sabot de deraiere centralizat electronic
-8 semnale luminoase de iesire
-doua semnale luminoase de intrare
-doua semnale luminoase prevestitoare (cu 3+1 focuri)
-7 semnale luminoase de manevra
-Un opritor fix iluminat electric.

-La cladiri:

-Cladirea statiei ar trebui consolidate si renovata (consolidate structura de rezistenta, inlocuite caramizile deteriorate, tencuiala noua, schimbat acoperisul, montate geamuri si usi tip termopan, iar in interior montata gresie si faianta.
De asemenea, trebuie modernizata si instalatia electrica.
Cladirea statiei trebuie compartimentata in 5 camere/birouri: sala relee, birou de miscare, birou sef statie, casa de bilete si sala de asteptare.


-Refacut peronul si realizat un peron nou, cu pavele, la linia 2

-Reconstruita cladirea toaletei. Deoarece in localitate nu exista retea de canalizare, trebuie prevazuta o fosa cu vidanjare.

-Deoarece in localitate nu exista retea publica de apa potabila, pentru aprovizionarea cu apa potabila trebuie realizat un put sau fantana, cu hidrofor.

-Consolidata si asfaltata rampa de Marfa si construit (din zidarie) pe rampa de Marfa un birou, care sa fie pus la dispozitia manevrantilor de vagoane si a reprezentantilor operatorilor de transport feroviar de Marfa.

-Realizata o cale de acces (cu borduri si pavele) de la cladirea statiei la rampa de Marfa.

-Realizata o cale de acces pietonala (cu borduri si pavele) , de la pasajul de nivel cu DJ 244 B pana la cladirea statiei, parallel cu calea ferata.

De asemenea, ar trebui realizat un gard din fier forjat, in jurul statiei.


Pentru deservirea statiei ar fi necesar ca personal:

a. A CFR-SA-infrastructura

-La sectorul intretinere instalatii SCB si TTR: Doi electromecanici SCB (unul de rezerva, program de lucru luni-joi 7.30- 16.00, vineri 7.30- 13.30)

-La sectorul miscare: 5 impiegati de miscare (unul de rezerva, program de lucru in ture 12 cu 24, 12 cu 48 )


b. A CFR-Calatori

-3 vanzatori de bilete (din care unul de rezerva, program de lucru in doua schimburi- 5.00- 13.00 si 14.00-22.00)






C. HM Podgoriile Husului

Ar trebui reinfiintata, ca un eventual punct de ramificatie pentru o linie spre Chisinau (spre statia Ghidighici).

Ar trebui reconstruita o singura linie abatuta (si din ea o linie scurta , care sa fie utilizata doar in cazuri exceptionale- gararea unor vehicule feroviare defecte) si de asemenea , in prima faza, ar trebui construita o linie ca si "ciot", pana la un pasaj cu DJ 284 (spre Epureni-Duda). Acel "ciot" putand ulterior sa fie continuat ca linie spre Chisinau.



-Statia ar trebui dotata cu o instalatie de centralizare electronica tip Alcatel-ESTW-L90-RO”, cuprinzand: echipamente, relee electronice si de comanda, monitor instalatie CE din biroul de miscare (cu mouse si tastatura), cablaje (protejate in canale din beton antiefractie si la subtraversarea liniilor ferate protejate in tuburi metalice), iar pe teren:

-6 macazuri (4 la capatul dinspre Husi , unul la capatul dinspre Cretesti si inca unul in dreptul cladirii ), centralizati electronic, cu: ace flexibile sau normale, dubla inzavorare, incalzitoare electrice de macaz.
-4 semnale luminoase de iesire, din care doua (la capatul spre Husi) cu indicator de directie
-3 semnale luminoase de intrare
-3 semnale luminoase prevestitoare (cu 3+1 focuri)
-6 semnale luminoase de manevra
-Un opritor fix iluminat electric.


-Cladirea exista si se afla intr-o stare relativ buna, insa trebuie expropiata si trecuta in patrimonial CFR-Infrastructura. Ar trebui varuita la exterior si schimbat acoperisul.
In interior ar trebui compartimentata astfel: birou de miscare, sala relee, casa de bilete si sala de asteptare.
Pentru incalzirea cladirii trebuie montata o central termica pe gaze naturale, racordata la conducta de gaze naturale ce deserveste blocurile ANL.

-Ar trebui construita o cladire noua pentru toaleta, care sa fie racordata la reteaua de apa si canalizare care deserveste si blocurile ANL.

-Ar trebui realizate doua peroane, cu pavele.

-De asemenea, ar trebui realizata o cale de acces pietonala (cu borduri si pavele) de la peronul de la linia 1 pana la blocurile ANL din apropiere si pana la pasajul cu DJ 244 D.

-Ar trebui realizat un gard din fier forjat.



Pentru deservirea acestei HM ar fi necesar, ca personal:

a. A CFR-SA-infrastructura

-La sectorul intretinere instalatii SCB si TTR: Un electromecanic SCB ( program de lucru luni-joi 7.30- 16.00, vineri 7.30- 13.30)

-La sectorul miscare: 5 impiegati de miscare (unul de rezerva, program de lucru in ture 12 cu 24, 12 cu 48 )


b. A CFR-Calatori

-3 vanzatori de bilete (din care unul de rezerva, program de lucru in doua schimburi- 5.00- 13.00 si 14.00-22.00)


Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 16:20

Cipri Andrei Neculai a scris:
@ldh80: Iertata-mi fie impertinenta, desi totusi o fac: esti consumator?

Refuz sa cred ca textele astea interminabil de lungi le scrii "treaz". Ma amuza foarte tare ca visezi nu stiu ce RK la L604, in urma caruia sa rezulte VS de 100 km/h sau CE in Husi sau alte chestii din astea. Laughing

Sa-ti spun un secret: Pe cei de la CNCFR S.A. nu-i intereseaza. Gandeste-te doar, ca M300 intre Sighisoara si Brasov n-a mai avut parte de o reparatie capitala de vreo 30 de ani. Iar tronsonul de 128 de km e un dezastru iminent; astia de la Infra tot zic ca vor face, ca vor drege etc.

Acum o intrebare de bun-simt: chiar crezi ca pe cineva intereseaza sa bage niste bani destui intr-o secundara infundata de 30 de km? In conditiile in care sunt zone / tronsoane de pe diverse magistrale mult mai importante dpdv economic / strategic care n-au mai vazut investitii serioase de cateva decenii?


Aceste investitii ar fi utile si necesare in cazul in care linia 604 ar deveni parte dintr-o linie Crasna- HM Podgoriile Husului- Ghidighici (Chisinau), si in acest caz nu ar mai fi o "sectie infundata"!

Iar dotarea cu instalatii CE are avantaje certe:

-Se reduce semnificativ numarul de personal necesar, prin desfiintarea posturilor de acar (necesare in statii cu SBW si semnalizare mecanica- cum era inainte de 1998- 1999 statia Cretesti sau inainte de 1995 HM Podgoriile Husului, sau in statii cu macazuri mecanice- cum era statia Husi)

-Instalatiile CE sunt mult mai sigure , fiabile, consuma mai putina energie electrica decat instalatiile CED.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20612
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25545
Data de inscriere : 17/08/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 17:41

Fiecare secţie trebuie gândită în funcţie de trafic. Există formule care stabilesc distanţa dintre 2 încrucişări pe o secţie, se predau la Ingineria Transporturilor. Pentru o fundătură de 30 km, cu indulgenţă e necesară o Hm la jumatea traseului - 3 linii, un CED "semibun" recuperat de pe M300, macazuri tot aşa.
În rest, orice altă ramificaţie pentru marfă se poate uşor face la cererea clienţilor cam oriunde, nu trebuie să o facă CFR S.A. din proprie iniţiativă şi, cu atât mai puţin, din bani publici.
De personal de deservire CFR Călători nici nu se pune problema, cel mult un automat de bilete şi atât, o casă de bilete la Huşi e mai mult decât suficientă, dar asta doar în ideea unui mers cadenţat, că la 2 trenuri pe zi gen Câmpulung sau Turnu Măgurele nu se justifică sub nicio formă. Dar şi asta, din nou, presupunând că Huşiul ar putea măcar să umple un sfert de AM900 în cazul în care s-ar hotărî reluarea traficului de călători pe acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6580
Reputatie : 12444
Data de inscriere : 09/07/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 22:30

Cipri Andrei Neculai a scris:
@ldh80: Iertata-mi fie impertinenta, desi totusi o fac: esti consumator?

Refuz sa cred ca textele astea interminabil de lungi le scrii "treaz". Ma amuza foarte tare ca visezi nu stiu ce RK la L604, in urma caruia sa rezulte VS de 100 km/h sau CE in Husi sau alte chestii din astea. Laughing

De ce faci afirmatii fara sa cunosti persoana in cauza ?
Vei fi sanctionat pentru afirmatii jignitoare la adresa unui coleg de forum. Nu e prima data cand incalci regulamentul, deci trecem peste avertisment.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9092
Reputatie : 12990
Data de inscriere : 16/07/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 23:11

Doctore, sti ce e ciudat? in urma cu multi ani am fost pe Falciu cu Malaxe 900 si la Husi cu Desiro.In aceeasi zi.

Cred ca viteza mica si mersul intocmit prost au alungat calatorii. Plus curbele de pe amindoua linii si rampele.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6580
Reputatie : 12444
Data de inscriere : 09/07/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeMier 24 Oct 2018, 23:24

Oficialii au motivat altceva cand au anulat trenurile pe sectia Crasna - Husi... multi calatori fraudulosi care circulau fara bilet. E drept, intre timp numarul de calatori s-a redus cam peste tot, insa nu intotdeauna viteza mica este un inconvenient.  Daca ai tren la ore convenabile din Husi stiind ca prinzi o legatura buna spre Bucuresti sau Iasi din Crasna, s-ar putea ca oamenii sa revina si la trenuri, altfel nu prea vad pe cineva sa ii convina sa stea 1 ora prin Crasna asteptand trenul de Bucuresti sau Iasi, plus infrastructura depasita si aici ma refer la peroanele din statii, deteriorate si inaccesibile mai ales persoanelor cu handicap.
AM Desiro Husi - Bucuresti Nord, a fost o idee buna insa nu destul de luata in serios de huseni. Acum, le-ar prinde bine un tren Husi-Crasna-Bucuresti Nord via Tecuci-Faurei-Urziceni, fara oprire Crasna-Bucuresti, insa nu exista disponibilitati la nivelul reviziei de automotoare Grivita. Este singura varianta prin care ar fi atrasi din nou la tren husenii, sa stie ca au un tren dedicat lor pentru a ajunge mai repede la Bucuresti, altfel n-au niciun interes sa renunte la dube.

Propunere tren direct Husi-Bucuresti Nord:
IR 1762 Husi 06:00 - Crasna 07:00-07:10 - (Tecuci-Faurei-Urziceni) - Bucuresti Nord 12:10
IR 1761 Bucuresti Nord 16:00 - (Urziceni-Faurei-Tecuci) - Crasna 21:00-21:10 - Husi 22:10

Compunere: AM Desiro
Viteza comerciala: 58 km/h
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeJoi 25 Oct 2018, 07:22

Ca sa asiguri legaturi bune la trenurile de pe M600, ar fi nevoie de doua automotoare Desiro pt Husi, care sa fie atasate (pentru a fi duse si aduse la si la depoul Iasi) la trenurile Iasi- Barlad, care ar fi bun sa fie facute tot cu automotoare Desiro.

Adica din Iasi sa plece doua automotoare Desiro cuplate, iar in Crasna sa fie decuplate si unul sa mearga spre Barlad si altul spre Husi.

Dar asta ar insemna ca depoul Iasi sa aibe (sau sa primeasca) cel putin 4 automotoare Desiro disponibile (doua pt Barlad si doua pt Husi).

In plus, multi din cei care mai locuiesc in Husi calatoresc in mare parte pana la Vaslui- deci automotoarele care ar circula pe 604, ca sa aibe calatori, ar trebui sa mearga pana la Vaslui.

Iar ca numar de trenuri, ca sa fie atractive pt calatori, ar trebui 5 sau 6 perechi/zi.

Cat priveste un automotor Desiro direct Husi- Bucuresti s-a mai incercat varianta asta intre noiembrie 2004- februarie 2005, insa atunci nu prea a mers. Poate fi un pic incomod sa mergi atatea ore in automotor Desiro (care a fost proiectat si construit ca tren pentru distante scurte si medii, nu pentru distante lungi). Cred ca , calatorii ar prefera sa mearga in automotor Desiro de la Husi la Crasna, iar in Crasna sa astepte un timp rezonabil (10- 15 minute) si apoi sa mearga cu un IR compus din vagoane pana la Bucuresti.



Oricum, repet, in perspectiva, linia 604 trebuie gandita ca o parte dintr-o linie Crasna- Chisinau, ca sa se poata justifica reconstructia si modernizarea ei. Ar fi un proiect pe care guvernul roman ar trebui sa-l sustina cu toata energia si sa convinga si guvernul de la Chisinau sa sustina acest proiect.






Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6869
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12255
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeJoi 25 Oct 2018, 07:46

D. Alte halte


-Cladirile haltelor Tarzii si Curteni ar trebui reconstruite aproape din temelii (cladirile mai exista inca, dar sunt intr-o stare avansata de degradare), iar la Oltenesti ar trebui construita o cladire complet noua, pe locul fostei HM Oltenesti.

Aceste cladiri ar trebui reconstruite sau realizata noua din zidarie, cu tencuiala noua, termoizolatie, acoperis nou, geamuri si usi tip termopan, instalatie electrica noua.

Cladirile din aceste halte ar trebui compartimentate in doua camera- casa de bilete si sala de asteptare.

Ar trebui realizate peroane noi (din pavele) si garduri din fier forjat.

In fiecare din aceste halte ar trebui construita si o cladire noua pt toaleta, prevazuta cu fosa cu vidanjare (in localitatile respective nu exista retele publice de canalizare).

Pentru alimentarea cu apa (in localitatile respective nu exista retele publice de apa potabila) ar trebui realizate puturi sau fantani cu hidrofor.

Pentru incalzirea cladirilor din aceste halte trebuiesc montate central termice pe gaze naturale, racordate la conducta de gaze naturale Crasna-Husi (conducta care merge aproximativ parallel cu calea ferata pana la Cretesti).



-In privinta fostei halte Dobrina hc, cladirea exista inca fiind intr-o stare relativ buna. Ar trebui expropiata si trecuta in patrimonial CFR-Infrastructura, pt a fi reinfiintata halta Dobrina hc.

Cladirea mai trebuie modernizata (schimbat acoperisul, termoizolatie, montate geamuri si usi termopan, la interior amenajata cu gresie si faianta) si compartimentata in doua camere- casa de bilete si sala de aspteptare.

Ar trebui amenajat un peron (din pavele) si realizat un gard din fier forjat.

Ar trebui construita si o cladire pt toaleta, care sa fie racordata la reteaua publica de canalizare a municipiului Husi, prin constructia unei conducte de canalizare menajera pe sub strada Dobrina.

Pentru aprovizionarea cu apa potabila si racordarea la reteaua de apa potabila a municipiului Husi trebuie construita o conducta de apa pe sub strada Dobrina, de la rezervorul situate langa a treia bariera pana la halta Dobrina hc, dar si o statie de pompare a apei (datorita diferentei de nivel).

Pentru incalzirea cladirii trebuie montata o centrala termica pe gaze naturale, racordata la conducta de gaze naturale ce aprovizioneaza municipiul Husi.



Astfel, pe linia 604 ar exista:

-Doua statii de cale ferata (Husi si Cretesti) deschise pt traficul de Marfa si calatori

-O singura HM- Podgoriile Husului, pt a servi in principal ca punct de ramificatie pt o linie spre Chisinau

-4 halte deschise numai pt traficul de calatori (Tarzii hc., Oltenesti hc., Curteni hc., Dobrina hc.). Primele 3 ar deservi localitatile respective (Tarzii si Curteni sunt sate, iar Oltenesti este centru de comuna), iar Dobrina hc. ar deservi manastirea "Schimbarea la Fata" (situate in imediata apropiere) si pe cetatenii din Husi care vor sa mearga la padurea Dobrina (principalul loc de agreement in aer liber din Husi).
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6904
Data de inscriere : 23/01/2014

604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitimeJoi 25 Oct 2018, 12:38

Dar propuneri concrete pentru liniile pe care inca mai circula trenuri, nu ai? Oricat ai vrea tu sa circule trenul pe aici, asta nu se va intampla in urmatorii 3-4 cincinali, sa folosesc un termen care-ti place si-l intelegi.Daca nu ma crezi pe mine, intreaba la CFR SA, CFR Calatori, Ministerul Transporturilor sau chiar la partid...Asa ca-ti propun sa-ti focusezi atentia spre alte linii care se afla intr-o situatie mai deplorabila decat asta, dar pe care circula tren.Pentru ca sa fim seriosi, decat sa reabilitezi cladiri si linie pe aici, mai bine reabilitezi 33 de km dintr-o magistrala.Intr-o societate care e la limita cu bugetul, prioritar este sa faci liniile principale, apoi daca-ti mai raman bani sa faci si secundarele.Si acelasi principiui il are si UE care vrea coridoarele modernizate, iar secundarele putem sa le inchidem daca vrem.E ca si cum tu ai niste bani sa-ti faci casa, si incepi cu cotetul la gaini, iar pentru casa iti mai ramane doar de fundatie...Ce e mai prioritar, sa aibe gainile unde sa stea, sau tu si copiii? Asa si la CFR Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 58 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» 604 : Crasna - Husi
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: