| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Mier 10 Iul 2013, 10:32 | |
| Ma refeream la ce fac cei de la CFR-Infrastructura (pana la semnarea contractului linia e tot in administrarea lor)! Ma gandesc ca trebuie sa o predea intr-o stare cat de cat acceptabila- adica sa se indeplineasca conditiile de siguranta circulatiei! |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6445 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 10 Iul 2013, 10:52 | |
| Acum 10 minute a iesit din Socola pe racordare spre Ciurea DA 168 cu un vagon de piatra,unul de lucru si un Ks cu traverse din beton(uzate,dar utilizabile),poate se indreapta spre Crasna. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Mier 10 Iul 2013, 11:31 | |
| Sa speram! Problema ca aici avem (de la Cretesti spre Husi) zone cu curbe destul de stranse, unde nu cred ca se pot utiliza traversele din beton, ci tot acelea din lemn (pentru o mai mare flexibilitate in curbe)!
Oricum, la sfarsitul saptamanii am sa ma duc pe teren sa vad ce au facut! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13269 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 10 Iul 2013, 16:27 | |
| - ldh80 a scris:
- Sa speram! Problema ca aici avem (de la Cretesti spre Husi) zone cu curbe destul de stranse, unde nu cred ca se pot utiliza traversele din beton, ci tot acelea din lemn (pentru o mai mare flexibilitate in curbe)!
Oricum, la sfarsitul saptamanii am sa ma duc pe teren sa vad ce au facut! :shock: Interesanta afirmatia... 604 nu stiu sa fie una dintre linii cu supralargire mare ... |
|
| |
catalin-husi
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 5452 Data de inscriere : 12/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 10 Iul 2013, 16:36 | |
| - ldh80 a scris:
- Se are in vedere si inlocuirea traverselor de lemn putrede sau necorespunzatoare si macar completarea prismei de piatra sparta ?
de unde piatra sparta?nu este piatra nici pentru liniile principale.nicaieri nu s-a completat cu piatra in ultimii ani unde s-a cuiruit linia si ei sa aduca la husi....nici traversele nu se schimba...pana la ora 14.30 nu a venit in vaslui niciun tren de marfa.nu cred ca vine locomotiva aia la crasna |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13799 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 10 Iul 2013, 17:45 | |
| Sunt curbe pe aceasă secţie care au rază de 140 - 150 metri şi sunt destul de lungi (~600m). |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6631 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 13 Iul 2013, 02:15 | |
| Nu prea cred, ei iti dau linia in starea in care e actualmente. Mai departe, daca ai inchiriat-o si e nefunctionala - ghinion, baga bani sa circuli pe ea. Exemplu, vezi 331 (sau cat o mai fi trecuta in MT), spre Cheresig, Via Terra a luat linia in paragina, nefunctionala, si acum se baga carbuni de zor s-o redeschida circulatiei. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Sam 13 Iul 2013, 14:27 | |
| Am fost azi si situatia este: dinspre Crasna pana in zona fostei halte Dobrina (km 27) se cunoaste ca a trecut UAM-ul vegetatia este in parte curatata iar unele traverse din lemn par a fi recent creuzetate! Oricum, mai este destul de munca.
Problema ca ar fi: nu stiu daca se indeplinesc conditiile de siguranta circulatiei si AFER-ul poate sa dea autorizatie de circulatie pe aceasta linie: marea majoritate a traverselor din lemn trebuiesc cel putin creuzetate, iar unele sunt de-a dreptul putrede! In plus prisma de piatra sparta ar cam trebui ciuruita si completata (pe regionala Iasi chiar nu mai este nici o balastiera ?! La Cozmesti stiu ca era) Oricum, aici cineva de la intretinerii linii ar putea spune care sunt conditiile minime care trebuie indeplinite pentru ca AFER-ul sa dea autorizatie de circulatie! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18721 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24290 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 13 Iul 2013, 15:02 | |
| De restrictii si limitari nu ai auzit?Sigur se va deschide circulatia |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Sam 13 Iul 2013, 15:17 | |
| Ba da- evident ca se pot pune si restrictii si limitari! Insa daca se lungesc exagerat de mult timpii de mers exista riscul sa nu fie calatori! Sa zicem un 50 de minute- o ora pana la Crasna ar fi acceptabil, dar daca datorita restrictiilor si limitarilor ajungi la o ora jumate sau chiar doua deja devine neatractiv!
Intre Husi si Cretesti VS era de 40 km/h (cu unele restrictii la 30 km/h in zona curbelor), iar de la Cretesti la Crasna VS era de 80 km/h. |
|
| |
catalin-husi
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 5452 Data de inscriere : 12/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 13 Iul 2013, 17:51 | |
| - ldh80 a scris:
- Am fost azi si situatia este: dinspre Crasna pana in zona fostei halte Dobrina (km 27) se cunoaste ca a trecut UAM-ul vegetatia este in parte curatata iar unele traverse din lemn par a fi recent creuzetate!
Oricum, mai este destul de munca.
Problema ca ar fi: nu stiu daca se indeplinesc conditiile de siguranta circulatiei si AFER-ul poate sa dea autorizatie de circulatie pe aceasta linie: marea majoritate a traverselor din lemn trebuiesc cel putin creuzetate, iar unele sunt de-a dreptul putrede! In plus prisma de piatra sparta ar cam trebui ciuruita si completata (pe regionala Iasi chiar nu mai este nici o balastiera ?! La Cozmesti stiu ca era) Oricum, aici cineva de la intretinerii linii ar putea spune care sunt conditiile minime care trebuie indeplinite pentru ca AFER-ul sa dea autorizatie de circulatie! nu exista creuzetarea traverselor la fata locului.ca sa creuzotezi traversele in teren este ca si cum dai cu pensula pe ele.asta nu rezolva nimic.in legatura cu ciuruirea... ...cine nu stie ce inseamna...e un efort urias si bani foarte multi.cum sa faca asa ceva cu o secundara?nu au avut bani sa ciuruiasca firul 1 banca-crasna si le-au ramas vreo 8 km din distanta asta.ce sa vorbim de o secundara care mai mult ii incurca?.acum ar fi momentul pentru fulgerul sa plateasca montarea macazului 1 in cretesti pentru ca s-ar putea sa fie montat macazul 2 in cretesti ca vor sa bage vagoane la baza de receptie.asa vor putea face incrucisari.din ce am auzit,patronul de la fulgerul e anchidin care a fost pe la calatori director.astia cu vagoanele ar vrea cam in 3 zile montarea macazului desi se ia in calcul si varianta aducerii benzilor de incarcare langa pasajul de la cretesti ca sa nu se mai moteze macazul.problema este incurcata.cum se merge cu trenul?tragere pana la cretesti si impingere la intoarcere?cred ca e imposibil desi in urma cu multi ani a venit un tren prin impingere de la cretesti pana in podgoria cand au scos niste vagoane ramase acolo.sau vor veni si cu impingatoare....vom vedea.ce se intampla pe suceava-radauti-putna? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6580 Reputatie : 12444 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 13 Iul 2013, 18:56 | |
| Intr-adevar, nu pot fi creuzetate decât in atelier. Ele par a fi creuzetate datorita actiunii razelor solare care au scos la suprafata traverselor urme de creozot inca reziduale in traverse. Faptul ca sunt crapate nu poate fi un impediment pt deschiderea circulatiei. Se poate circula o perioada cu 30 km/h in zonele cu numar mare de traverse crapate. important este sa aiba toate elementele de prindere cat de cat ancorate in traverse. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6869 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12255 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Sam 13 Iul 2013, 19:28 | |
| Da imi cer scuze! Inseamna ca razele solare m-au indus in eroare- de aceea pareau creuzetate acele traverse ! Prinderile sunt in regula in general.
Cu ciuruirea am inteles- nu sunt bani! Asta e viata- speram sa fie si timpuri mai bune.
Daca se monteaza acele macaze la Cretesti ar fi foarte bine- si prin prisma vagoanelor cu cereale pentru baza de receptie de acolo, dar si prin faptul ca pe o distanta de 33 km ar trebui sa fie un punct de incrucisare, si pentru cazuri exceptionale- defectiuni, etc.
Ca o ironie a sortii, fostele semnale prevestitoare mecanice si fostul semnal mecanic de intrare in Cretesti dinspre Husi au ramas in picioare! Ma mir ca nu le-au furat si pe aleea! Si tot ca o ironie a sortii, prin 1993-1994, din cate imi amintesc, incepusera montarea de semnale prevestitoare luminoase pentru HM Podgoriile Husului! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6580 Reputatie : 12444 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 13 Iul 2013, 19:43 | |
| Da, un punct de sectionare pentru cei 33 km, ar fi necesar pentru cazuri exceptionale. La Cretesti ar fi cel mai indicat sa-l amenajeze (sa-l reamenajeze). Depinde foarte mult si de modul cum va fi facut turnusul garniturilor/automotoarelor. Daca vor fi tot 4 perechi trenuri/zi ca in vremurile cu CFR-ul, poate ca nici nu-i necesar punct de incrucisare la Cretesti. La pretul destul de mic incasat de CFR pt inchiriere, nu cred ca-si permit costuri prea mari cu personalul suplimentar pe sectie. Macar sa aloce fonduri suficiente pentru intretinerea caii si pentru revizori. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6764 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 13 Iul 2013, 19:51 | |
| - catalin-husi a scris:
- ce se intampla pe suceava-radauti-putna?
Absolut nimic. Vegetația crește nestingherită, nici urmă de muncitori, de utilaje/drezine nici vorbă. Semnalizarea este stinsă. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
|
| |
| 604 : Crasna - Husi | |
|