|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 27 Iun 2013, 11:56 | |
| Le este teama ca daca investesc, CFR nu le mai prelungeste chiria ci o sa reia linia refacuta.
Am asistat fara sa vreau la o discutie intre niste angajati RGT. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20610 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25543 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 27 Iun 2013, 19:23 | |
| - dan tm a scris:
- Le este teama ca daca investesc, CFR nu le mai prelungeste chiria ci o sa reia linia refacuta.
Exact ăsta e motivul... referitor la RC-CF Trans (că Regiotrans e operator), ştiu din surse foarte oficiale că ăsta e motivul. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Vin 28 Iun 2013, 08:09 | |
| Pai atunci de ce cei din Ministerul Transporturilor nu adopta o varianta: daca un operator ce inchiriaza o linie investeste bani in reparatia sau reconstructia ei, sa i se prelungeasca automat perioada de inchiriere, la urmatoarea licitatie sa aiba prioritate, sa i se scada din taxa de inchiriere, etc ?! Tocmai aici ziceam ca statul nu vrea sa sprijine dezvoltarea si consolidarea operatorilor privati de transport feroviar- bineinteles a celor seriosi!
Si o alta masura (bineinteles presupunand ca la conducerea ministerului, CFR-Infrastructura, CFR-Calatori, ARR, etc ar fi oameni cu adevarat bine intentionati): vazut impreuna cu juristii din minister, daca legal si din punct de vedere a obligatiilor asumate de Romania fata de UE, ca pe traseele paralele cu calea ferata, ARR-ul sa nu mai dea nici un fel de licenta de transport auto interurban de calatori! Daca legal s-ar putea lua, ar fi o masura foarte buna!
Acuma revenind la linia 604: tinand cont ca ultimul RK la linie s-a facut in anii 1994-1995 (care este perioada normala si recomandata intre doua RK-uri ?) si a observatiilor facute pe teren, sunt necesare lucrari destul de importante:
-refacut (cel putin partial) burajul si prisma de piatra sparta; -schimbate multe din traversele din lemn care sunt uzate (majoritatea u depasit durata normala de exploadare care stiu ca este de 7-12 ani) -cele de beton se prezinta intr-o stare destul de buna, putand fi pastrate; -la fel si sina- sina tip 49 cu prindere indirecta tip K (linie curenta) -podetele probabil au durata de exploadare depasita (dar sa zicem ca ar mai tine)
In privinta instalatiei de semnalizare de la Husi a spus foarte clar domnul Catalin. Mai trebuie revizuite schimbatoarele de cale mecanice.
In privinta celorlalte- liniile abatute din Husi, rampa de marfuri, fosta statie de containere, remiza de locomotive, cladirea districtului de linii ce sa mai zic......... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20610 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25543 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 28 Iun 2013, 08:41 | |
| - ldh80 a scris:
- Pai atunci de ce cei din Ministerul Transporturilor nu adopta o varianta: daca un operator ce inchiriaza o linie investeste bani in reparatia sau reconstructia ei, sa i se prelungeasca automat perioada de inchiriere, la urmatoarea licitatie sa aiba prioritate, sa i se scada din taxa de inchiriere, etc ?! Tocmai aici ziceam ca statul nu vrea sa sprijine dezvoltarea si consolidarea operatorilor privati de transport feroviar- bineinteles a celor seriosi!
Operator e una, gestionar de infrastructură e alta. Nimeni nu poate garanta că gestionarul nu supraevaluează investiţia sau CFR S.A. nu o subevaluează. Singura soluţie ar fi să se închirieze liniile pe o perioadă mai lungă. - Citat :
- vazut impreuna cu juristii din minister, daca legal si din punct de vedere a obligatiilor asumate de Romania fata de UE, ca pe traseele paralele cu calea ferata, ARR-ul sa nu mai dea nici un fel de licenta de transport auto interurban de calatori! Daca legal s-ar putea lua, ar fi o masura foarte buna!
Nu are cum să fie ilegal, pentru că ţine de libertatea de mişcare. În plus, în multe localităţi, staţiile sunt la mama dracu' faţă de sat. _________________ :TTT:
|
| | | phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5096 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 28 Iun 2013, 09:57 | |
| - Dr2005 a scris:
În plus, în multe localităţi, staţiile sunt la mama dracu' faţă de sat. Chiar asa, ce-i impiedica sa mute statiile? Cel putin (si sunt foarte multe cazuri) cand trenul trece pe langa/prin sat si statia e ori in afara localitatii , ori la marginea ei, eventual la 1 km de sat, la o amarata de trecere la nivel? Esista impedimente in mutarea unei statii (autorizari, etc) ?? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20610 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25543 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 28 Iun 2013, 10:06 | |
| Trebuie autorizaţie de la primărie, în primul rând. De obicei, aceasta refuză, că doar nu o să rămână fără caşcaval firma de dube a fratelui primarului. Dar chiar şi dacă s-ar trece peste acest impediment, ce te faci când satul e lung de câţiva km? Nu o să meargă nimeni 5 km pe jos până la tren, când poate lua duba din faţa porţii.Trebuie evaluate foarte bine rutele şi făcut mersul în cunoştinţă de cauză. _________________ :TTT:
|
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6764 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 28 Iun 2013, 10:44 | |
| - ldh80 a scris:
-
Acuma revenind la linia 604: tinand cont ca ultimul RK la linie s-a facut in anii 1994-1995 (care este perioada normala si recomandata intre doua RK-uri ?) si a observatiilor facute pe teren, sunt necesare lucrari destul de importante:
Referitor la RK măcar linia asta l-a primit în 1994, și secția 515 trebuia să primească RK în 1994 dar nu s-a mai întamplat asta, de asta avem restricții de 30 cu duiumul, și câteva cu 20. Trafic greu nu a fost să o distrugă, dar șinele sunt de prin 60-70, traversele tot vechi și a mai fost cârpită odată la 3 ani când circula CFR Călători. Pe 604 măcar prindeți un 50 la ora..la noi VS e de 40 și nici ala nu îl prea prinzi că dai de restricții. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Vin 28 Iun 2013, 11:04 | |
| Pe 604 conform livretului de mers din anul 1984 (si pana la final tot aproximativ asa era, judecand dupa timpii de mers) VS era de 40 km/h intre Husi si Cretesti (datorita curbelor stranse cu raza de 120 m) si 80 km/h intre Cretesti si Crasna. Coloana "minute restrictii"" era goala!
Totusi, pe teren exista cateva limitari de viteza:
-35 km/h la iesirea din statia Husi (curba stransa) -15 km/h la intrare in statia Husi (statie infundata de capat) -30 km/h in zona padurii Dobrina (sucesiune de curbe stranse) -75 km/h in zona haltei Curteni (acolo nu prea am inteles de ce era aceea limitare, dar banuiesc ca datorita unui pasaj la nivel fara vizibilitate si paza) -30 km/h (la iesirea din halta Tarzii- podet slabit) -55 km/h (in zona semnalului prevestitor statia Crasna - curba stransa)
Atunci cand exista statia Cretesti si HM Podgoriile Husului peste macazele mecanice de acolo (daca erau bine intretinute) viteza normala de trecere trebuia sa fie de 50 km/h. Oricum, deoarece trenurile personale opreau acolo, oricum trebuiau sa incetineasca la intrarea in acele statii. |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4964 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 29 Iun 2013, 00:33 | |
| am o mica nelamurire:operatorul daca a inchiriat linia poate folosi toate liniile din gara+industriala"constructorul" sau are dreptul doar pentru una? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20610 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25543 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Sam 29 Iun 2013, 04:27 | |
| Liniile industriale, de regulă, aparţin unităţilor industriale, nu CFR, prin urmare nu sunt incluse în secţie. _________________ :TTT:
|
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6764 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 03 Iul 2013, 21:00 | |
| Ce se mai întampla pe linia asta? La noi pe 515 nu s-a mișcat absolut nimic..nici urmă de revizori sau alte persoane autorizate. @catalin: ceva nou la semnalizare? a mai venit UAM-ul? |
| | | catalin-husi
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 5452 Data de inscriere : 12/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi 04 Iul 2013, 01:05 | |
| Trebuia sa ne apucam de luni de montat ceea ce am scos.in prima faza montam la crasna ca apoi sa vedem daca la husi se aproba baterii .daca nu se aproba de la regionala sa cumpere ba!terii,vom face un artificiu pentru a da in functie instalatia.nu are rost sa va explic anume ce ca e mult de scris.uam-ul nu a mai venit dar nici nu cred ca va dura mult pana vine sau mai bine zis pana se baga echipele in padure..pe de-o'parte noi,scb-istii asteptam sa vine echipa l sa defriseze desi din punctul meu de vedere nu e necesar ca ei nu ne ajuta cu nimic.unde sunt picheti nu e nevoie de echipa l.va tin la curent cu ce vom face.cei de la ct1 iasi nu stiu mare lucru ci ca ttebuie sa dam instalatia buna.nu stiu daca vine tren,daca vor sa o subcontracteze la altii,daca si iar daca...atat stiu.ramane de vazutpe saptamana viitoard |
| | | catalin-husi
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 5452 Data de inscriere : 12/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 09 Iul 2013, 23:22 | |
| azi a mers UAM-ul pe crasna -husi.cred ca si maine ca e mult de lucru.au lucrat in padure |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12254 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Mier 10 Iul 2013, 10:18 | |
| Se are in vedere si inlocuirea traverselor de lemn putrede sau necorespunzatoare si macar completarea prismei de piatra sparta ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20610 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25543 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 10 Iul 2013, 10:23 | |
| Nici nu s-a semnat contractul încă... _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |