Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+77
alliens
truscamihai
ets2oltromânia
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
Warrington
Katalyn
Vale_ntin
didinul
laurentzu
NIKU24
elm
mielutu zburator
Luca tgv
LanceR
Jhonyla
impuls
marius664
dan tm
Andrey_tm
madalin98
halmarius
phnegativ
Norbi
mishu88
IonutCFR2009
vatmanul
TVlad
DUAL
Dutzu
vladau2000
cardinal
lifetec
cfr500
spiderpc
Adirmvl
Vitosa
Katalin4653
Vlad
Balto
manuela
Valentin Sava
cata
Hurricane
Michael
Luna
razvan - trenuri
Adrian78
AlexD
Dr2005
eu
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
iuli.hard
ucpr
redeme
MariusM
bogdan srl
riciu
@ndrey
lovekomotive
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
ldh80
alinx3330
kristi kkk
ATM
VladH
Bobses
srazvi
ultras
cristi CFR
Nesebar
catalin-husi
mardaryroby
myster2008
81 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6776
Data de inscriere : 05/12/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 22:21

Nu stiu pe 604, dar aici pe 515 traficul de marfa este 0, ba mai mult semnalizarea a fost deconectata, si fara semnalizare nu poate circula nici un tren, fie el de marfa, calatori sau infrastructura.
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 22:37

poi si pe 604 semnalizarea este deconectata.cei din husi stiti vreo ceva?mai vin trenuri cu pietre anul asta?si de ce linia constructorul a fost desfundata pana in depozitul de lemne?la un moment dat era oprita de un semn dar acum nu mai este.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMier 02 Mai 2012, 07:56

Nu am auzit nimic in sensul asta! Sa speram ca la licitatia de azi linia va fi preluata de un operator privat! Din ce am putut afla, semnalizarea luminoase la statia Husi poate fi usor repusa in functiune, fiind necesara montarea unei baterii de acumulator si refacerea unor conexiuni electrice!
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMier 02 Mai 2012, 13:18

cum e?care sunt rezultatele licitatiei?vin trenuri la husi sau nu?
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6776
Data de inscriere : 05/12/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMier 02 Mai 2012, 19:16

Cica licitatia a fost anulata. Motive...necunoscute. Ce mai...jalnic...
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 03 Mai 2012, 00:21

dar se mai organizeaza licitatia?sau au anulat-o de tot?
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6776
Data de inscriere : 05/12/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 03 Mai 2012, 10:12

Nu am reusit sa aflu nimic, absolut nimic, userul "eu" a spus ca sa anulat si atat nimic mai mult...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeDum 06 Mai 2012, 01:59

"Cronologia" acestei linii:

-15/28 octombrie 1890: se inaugureaza linia ferata ingusta, cu ecartament de 1000 mm, Crasna-Husi, in lungime de 33,1 km.
La inceput s-a utilizat sina tip 17 kg/ml, prindere directa pe traverse din lemn, si probabil semnale manuale, "cu brat la peron".

-1902: distanta se parcurgea in 2 h si 15 minute, cu tren mixt de linie ingusta (rang 10), printre calatori numrandu-se si Nicolae Iorga.

-1907: Gheorghe Giosanu, care era mecanic de locomotiva pe linia Dolhasca-Falticeni, faciliteaza deschiderea vagoanelor in care erau transportati taranii arestati, ajutand astfel fuga acestora. Este mutat disciplinar pe linia ingusta Crasna-Husi, si infiinteaza primul cerc socialist la Husi. Moare in 1917.

-1916-1918: Din necesitatile militare a primului razboi mondial, se construieste o cale ferata de ecartament ingust (1000 mm), care pleca de la fosta HM Podgoriile Husului, strabatea dealurile Sara si Corni (conform Google Earth, in acest loc, ar mai fi vizibile urme ale terasamentului), apoi mergea paralel cu soseau Husi- Epureni- Duda, pe care o intersecta la marginea orasului (in zona troitei), apoi mergea pe la marginea cartierului Corni (in zona actualului drum Tomita Patras si prin spatele cimitirului catolic), strabatea dealurile Carta si Dric, ajungea in zona actualei „gropi de gunoi” de pe dealul Dric, traversa paraul Recea, apoi traversa soseaua Husi- Albita, dupa curba de la fosta „sectie coniac”, trecea prin partea de est a complexului de agrement „Recea”, se intersecta cu drumul spre Poganesti (dupa podul peste paraul Recea), trecea pe langa fostul iaz Gura Vaii, se apropia de drumul Husi- Falciu in zona satului Gura Vaii, apoi, la intrarea in satul Stanilesti, facea o curba stransa spre nord, mergand paralel cu ceea ce pare a fi un canal de irigatii, trecea pe la est de satele Poganesti si Chersacosu, mergea la est de soseaua Husi- Albita, trecea la est de satul Rasesti, ajungea pe malul Prutului chiar langa actualul pod rutier, mergea un scurt timp pe malul raului, iar apoi, acolo unde Prutul face un „cot”, la sud de satul Albita, era vechiul pod de cale ferata ingusta peste raul Prut. In Basarabia, aceasta linie ferata ingusta mergea paralel cu soseaua spre Chisinau, trecand prin localitatile basarabene Leuseni, Cateleni, Nisporeni, Varzaresti, Doina, Lucova, Vorniceni si se oprea la statia Bucovat, de pe linia Ungheni-Bucovat-Chisinau. Traseul liniei a fost descris conform „Wikimapia”. Lungimea totala a liniei ferate inguste Podgoriile Husului HM- Bucovat era de 112,6 km. In 1921 aceasta linie ferata ingusta apare pe harta CFR.

-1918: La 27 martie/9 aprilie 1918, prin vointa liber exprimata, Basarabia se uneste cu Romania. Pana in 1921 calea ferata Crasna- Podgoriile Husului HM- Husi si Podgoriile Husului HM- Bucovat este refacuta, servind pentru transportul produselor basarabene (chiar daca, fiind inca de ecartament ingust, era necesara transbordarea marfurilor in statiile Crasna si Bucovat.

-1937 (noiembrie): este inaugurata complet reconstruita calea ferata cu ecartament normal Crasna- Dobrina (care pe atunci era gara), in lungime de 29 km. Aceasta lucrare (realizata prin contributia primarului I. Gh. Vantu), a necesitat: utilizarea sinei tip 30 kg/ml, executarea a 250.000 mc de terasamente, reabilitarea a 45 de poduri si podete, reconstructia a doua statii de calatori, si introducerea semnalizarii cu semnale „Banovici”, cheltuindu-se suma de 44 milioane lei, la nivelul anului 1937. Tot acum sunt introduse pe aceasta linie locomotivele cu aburi apartinand seriei "597-680".

-1940: este trecuta la ecartament normal si portiunea Dobrina- Podgoriile Husului HM- Husi.
este construita remiza de locomotive (doua linii, cu canal de vizitare, castel de apa si placa actionata manual pentru intoarcerea locomotivelor cu aburi. Statia Husi avea 5 linii atunci.

-1939/1940: pe linia Crasna-Husi (pe atunci- linia 101), circulau 8 perechi de trenuri de calatori in fiecare zi, din care: 5 perechi trenuri automotoare (compuse, probabil, din automotoare „Malaxa”- clasa 77, 78) si 3 perechi trenuri personale (una dintre acestea avand in compunere si o grupa de vagoane de clasa 1,2 directe Husi-Bucuresti). Timpii de mers erau de 1 h si 12 minute (cu 6 minute opriri in statii), in cazul trenurilor automotoare, si de 1 h si 39 minute (cu 6 minute opriri in statii), in cazul trenurilor personale.

-26-28 iunie 1940: in urma notelor ultimative adresate Romaniei, URSS ocupa: Basarabia, nordul Bucovinei si tinutul Hertei. Ca urmare a acestui fapt, proiectul de trecere la ecartament normal si a liniei Podgoriile Husului HM- Bucovat este abandonat, aceasta linie fiind desfiintata si complet demontata din teren. Urmele terasamentului ar mai fi vizibile si azi pe dealurile din jurul Husilor!

-22 iunie 1941: Romania intra in al doilea razboi mondial, pentru eliberarea teritoriilor ocupate de catre URSS in anul precedent. Calea ferata Crasna-Husi este intens folosita pentru transporturi militare, fiind in accelasi timp suousa borbardamentelor aviatiei sovietice.

-1943/1944: pe linia 86 Crasna-Husi circulau numai 4 perechi trenuri personale/zi, timpii de mers fiind de 1 h si 34 minute. Statiile erau:
Crasna (km 0), Tarzii hc. (km Cool, Oltenesti (km 12), Curteni hc. (km 15), Cretesti (km 20), Dobrina (km 28), Podgoriile Husului (km 30), Husi (km 34).

-1 februarie 1947: tratatul de pace de la Paris stabileste granita de est romano-sovietica pe raul Prut, consfiintind reocuparea Basarabiei de catre URSS.

-1950: se introduce sina tip 40 si apoi 45 kg/ml.
Pana in 1960 semnalele tip "Banovici" sunt inlocuite cu semnale mecanice, iar instalatiile telegrafice cu cele radio-telefonice (o centrala
telefonica tip "Tesla").
Cu ocazia cooperativizarii agriculturii, este construita baza de receptie cereale din gara.

-1952: judetul Falciu este desfiintat, fiind inlocuit cu raionul Husi, apartinand de regiunea Barlad si apoi Iasi.
Acest fapt, combinat cu pierderea Basarabiei si distrugerile provocate de razboi, fac ca activitatea economica din zona Husi sa fie
serios afectata, si implicit si transportul de marfuri pe calea ferata crasna-Husi.

-1951: se infiinteaza "Intreprinderea de industrie locala Husi", in 1957 "Intreprinderea de gospodarire oraseneasca", in 1959 cooperativa mestesugareasca "Zorile" si in 1961 CAP-Husi si CAP-Corni.

-1960: este construita prima linie industriala din Husi- cea pentru Depozitele Centrocoop (cunoscuta de ceferisti ca "linia ICR"), cu ocazia constructiei acelor depozite, foarte moderne pe atunci (tot aici s-a instalat si primul lift de marfa din Husi). Va fi urmata de linia industriala pentru santierul "Constructorul" si "Sectorul de exploadare Forestiera".

-se introduc primele traverse din beton si apoi si sina sudata

-1966/1967: pe linia 603 Crasna-Husi, circulau 4 perechi trenuri de calatori/zi, din care doua perechi trenuri mixte si doua perechi trenuri cursa. Timpii de mers erau de 1 h si 44 minute (in cazul trenurilor mixte) si 1 h si 16 minute (in cazul trenurilor cursa). Statiile erau: Crasna, Tarzii hc., Oltenesti HM, Curteni hc., Cretesti, Dobrina hc., Husi.
Dupa cum se poate observa fata de MT 1943/1944, Dobrina a fost retrogradata de la rang de gara la rang de hc., iar Podgoriile Husului nu mai apare.

-februarie 1968: in urma reorganizarii administrativ-teritoriale, apare actualul judet Vaslui. Desi atunci populatia orasului Husi era de cca 19.000 locuitori, iar cea a orasului Vaslui de cca 16.000 locuitori, totusi resedinta noului judet este stabilita la Vaslui (Virgil Tofin, "bun prieten" cu Ceausescu, s-a nascut la Lipovat, langa Vaslui!).

-undeva intre 1967 si 1970: Dobrina este "ridicata" de la rang de hc., la rang de HM. Avea un singur macaz, un sabot de deraiere, o singura linie abatuta (pe care incapeau maxim 4 vagoane) si semnalizare mecanica.

-dupa 1967: este reinfiintata si Podgoriile Husului cu rang de HM, pentru deservirea statiei de betoane. Avea doua linii, si inca doua doua pentru statia de betoane. Avea semnalizare mecanica.

-anii 70': se introduc vagoanele seriei 29-20 (pentru clasa a doua) si locomotivele 040-DHC. Pentru grupa directa Husi-Bucuresti se utiliza un vagon de clasa 1 (probabil tip "Hecht", "Breda" sau "Astra").

-1974: la Husi au circulat ultimile locomotive cu aburi, apartinand seriei 140.200

-1974-1980: este construita noua "zona industriala" a orasului Husi, fapt care determina cresterea semnificativa a volumului de marfuri transportate pe linia 604. La aceea vreme, orasul Husi era condus de primii secretari Ioan Croitoru (1968-1979) si Aneta Slivneanu (1979-1987). Seful statiei Husi a fost in cei ani domnul Serafimovici , urmat in 1987 de Roman Stelica.

-1978/1979: pe linia 604 Crasna-Husi circulau 4 perechi trenuri cursa/zi, timpii de mers fiind de 1 h. Atunci, Oltenesti era hc., Cretesti era gara, Dobrina era hc., iar Podgoriile Husului era HM. Asadar, fata de 1967, Oltenesti era retrogradata de la rang de HM la rang de hc., iar Dobrina (pentru a doua oara!) era retrogradata de la rang de HM la rang de hc. (motivul oficial- din cauza greutatii efectuarii manevrei aici!)

-anii 80': momentul de mxima glorie a liniei 604, atat sub raportul volumului de marfa transportat, cat si sub raportul numarului de calatori.

-undeva intre 1979 si 1984: Oltenesti este din nou "ridicata" la rang de HM, cu ocazia constructiei aici a statiei de asfalt.

-1984: Dobrina hc. este complet desfiintata, probabil pe fondul politicii de :economie de carburant". Cladirea s-a pastrat destul de bine, fiind locuinta azi.

-1984/1985: pe linia 604 circulau 4 perechi de trenuri C/zi, doua dintre acestea fiind compuse din grupa directa Husi-Bucuresti.

-anii: 80': la Husi soseste de doua ori si trenul prezidential.

-1985: este infiintata Agentia de voiaj CFR Husi, initial cu sediul in incinta oficiului PTTR, din 1986 avand sediul propriu, la parter de bloc (Strada Republicii/General Gheorghe Teleman, bloc S-3, parter).

-1986-1989: se fac ample lucrari pentru extinderea capacitatii statiei Husi, realizandu-se: extinderea statiei la 8 linii, rampa de marfa betonata, statie de containere mici, statie transpordare produse petroliere.

-1987-1988: apare proiectul de constructie a liniei ferata din gara Husi pentru zona industriala.

-1988-1989: se introduce sina tip 49 kg/ml in linie curenta.

-apar diverse proiecte de constructie a unei cai ferate care sa lege zona Moldovei de cea a dobrogei, astfel: Botosani- Harlau; Iasi- Raducaneni- Albita (cu eventuala ramificatie spre URSS)- Husi- Falciu Nord HM, Murgeni- Foltesti, Braila- Macin- Tulcea Marfuri. Apare "la concurenta" cuacest proiect un altul de navigabilizare a raului Prut. Din pacate nici unul din cele doua mari proiecte nu a mai fost realizat.

-ianuarie 1990: in statia Husi se aflau garate 100 vagoane de marfa.

Situatia liniei 604 la momentul "revolutiei din decembrie 1989":

-infrastructura: sina tip 49 kg/ml (in linie curenta) si 45 sau 40 kg/ml, in linii abatute din statii. Prindere indirecta tip "K" (linie curenta) sau prindere directa (linii abatute). Traverse din lemn si beton, sina sudata si sina cu joante.
VS era: Husi-Cretesti= 40 km/h, Cretesti- Crasna= 80 km/h, Crasna- Barlad= 100 km/h.
Raza minima a curbelor: Husi-Cretesti= 120 m, Cretesti- Crasna= 150 m.

-semnalizare: mecanica (in statia Husi linia 1 era conectata la o mica luminoschema), circulatia facandu-se pe baza de "cale libera"

-comunicatii: instalatie RTF cu cablaj din cupru pe stalpi de lemn. Centrala telefonica tip "Tesla". Statii radio cu acumulatori (de proasta calitate) la partida de manevra.

-statii si dispozitiv linii: Crasna (12 linii), Tarzii hc., Oltenesti HM (doua linii), Curteni hc., Cretesti (4 linii + una industriala, pentru baza receptie cereale), Podgoriile Husului HM (doua linii+ doua pentru statia de betoane), Husi (8 linii+ doua industriale, una pentru districtul de linii si doua pentru remiza locomotive).

-intretinere linii: district linii Husi, cu cca 50 angajati (impartiti in echipe de cca 10 angajati)

-miscare: statia Husi: 5 impegati de miscare (unul pe tura+unul de rezerva), 10 acari (doi pe tura+doi de rezerva), casier, magazioner, partida de manevra (cu cate 6-7 manevranti); statia Cretesti: impegat de miscare, doi acari, casier, manevrant vagoane; HM Podgoriile Husului: impegat de miscare, un acar, manevrant vagoane; HM Oltenesti: impegat de miscare; Curteni hc si Tarzii hc.- casieri.

-material rulant: locomotiva 040-DHC (depoul Barlad), doua vagoane seria 29-20, un vagon de bagaje seri 90-57 (statia de domiciliul Barlad), doua vagoane seria 20-57 si un vagon seria 19-40 (statia de domiciliul Bucuresti-Grivita)
Remiza de locomotive Husi cu: doua linii cu canal de vizitare, castel de apa, instalatie de preparare a apei dedurizate, instalatie de alimentare cu motorina.

-Personal de tractiune si tren: 8 mecanici locomotiva si mecanici ajutori, controlori de bilete si sefi de tren. In statia Husi se efectua proba franei cu ciocanul si manometrul de catre seful de tren.

-Personal de intretinere cladiri, spatii verzi si curatenie.

-Marfuri care tranzitau statia Husi:- la expediere: vinuri, cherestea, produse din lemn, confectii-textile, conserve legume, produse lactate, incaltaminte, confectii-bumbac, cereale, utilaj de foraj petrolier (se incarca in vagoane-platforma in statia Cretesti, deoarece acele vagoane nu s-ar fi putut incadra in curbele dintre Cretesti si Husi);- la primire: pietris, nisip, ciment (navete UCS/EAKKMOS pentru "Constructorul"), ambalaje, bumbac, produse de uz gospodaresc si electrocasnice (la linia ICR), materiale de constructii, unele produse alimentare (ulei, peste, zahar, sare), produse petroliere.
Din cauza curbelor stranse si a declivitatii liniei, trenurile de marfa nu aveau mai mult de 15-20 de vagoane. In plus, din cauza limitarilor de tonaj la podete, nu se putea utiliza dubla tractiune. Pana dupa 1990, pe linia 604, si trenurile de marfa erau tractate cu locomotiva O40-DHC.
De obicei in statia Husi soseau cam 3 perechi de trenuri de marfa pe zi (dimineata intre 9-12, la pranz intre 14- 17 si noaptea intre 1- 4).

-Statia Cretesti expedia vagoane-platforma cu utilaj de foraj petrolier, vagoane de cereale si vagoane cu busteni.

-HM OLtenesti primea vagoane cu bitum (pentru statia de asfalt), iar la HM Podgoriile Husului exista poligon de prefabricate din beton.

-Trenurile de calatori erau compuse din 3 sau 4 vagoane, capacitatea unui tren fiind de cca 198 locuri (72+72+54), iar cea totala, a celor 8 perechi trenuri C/zi de cca 1600 calatori.

-Pentru personalul CFR din Husi exista: dispensar CFR, locuinta de serviciu si teren de volei.

Aceasta era situatia liniei Crasna-Husi la momentul revolutiei. Ce a urmat dupa aceasta, a fost din pacate o continuua decadere!
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeDum 06 Mai 2012, 20:57

candva a fost trafic si pe aceasta linie...pacat ca acum nu mai vezi niciun marfar macar o data pe luna.dar cu "constructorul" ce s-a intamplat de fapt?iar depozitul de lemne de ce nu a mai functionat?acum se produc ladite pentru fructe acolo.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6898
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12300
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 15:09

"Constructorul"" exista inca (se cheama "Recon"" acum), insa are o activitate mult redusa fata de ceea ce avea in 1990, si probabil din cauza asta nu mai utilizeaza transportul feroviar! In privinta fostului "sector de exploadare forestiera", din 2005 (asa cum a spus un coleg de forum!), nu mai utilizeaza transportul feroviar (la partea dinspre liniei a fost construit si un gard destul de inalt!)! Probabil din cauza faptului ca multe fabrici de mobila au falimentat (inclusiv cea de la Vaslui!), este mai simplu de utilizat transportul auto (de acolo am vazut ca se mai incarca busteni, dar in autocamioane, nu in vagoane!)
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 08 Mai 2012, 22:11

se mai aude ceva de acea licitatie?se mai organizeaza nu se mai organizeaza ?sunt posibili chiriasi sau doar sperantele autoritatilor de a scote niste bani?
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6776
Data de inscriere : 05/12/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 08 Mai 2012, 22:25

Licitatia sa reprogramat pentru data de 24 mai 2012 la ora 10:00, eu cred ca sunt sanse sa fie inchiriata, oricum sunt cam confuz avand in vedere ultima anulare din motive necunoscute, banuindu-se ca ar fi lipsa "chiriasilor" desi nu imi vine sa cred...vehiculandu-se anterior ca anumtite sectii sunt deja aranjate pentru operatorul X, Y, Z, ...
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeMar 08 Mai 2012, 22:30

mi-ar placea foarte mult daca o ia cineva sa foloseasca si linia care duce la recon si depozitul de lemne...ar avea potential acea linie.stie careva daca anul acesta o sa mai vina marfare pe aici?am fost la ghermanesti(destinatia finala a pietrelor aduse anul trecut)si am vazut ca unde erau depozitate mai erau destule(cam doua vagoane dupa aproximarile mele)
Sus In jos
catalin-husi




Numarul mesajelor : 25
Reputatie : 5464
Data de inscriere : 12/01/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 10 Mai 2012, 22:54

ucpr a scris:
mi-ar placea foarte mult daca o ia cineva sa foloseasca si linia care duce la recon si depozitul de lemne...ar avea potential acea linie.stie careva daca anul acesta o sa mai vina marfare pe aici?am fost la ghermanesti(destinatia finala a pietrelor aduse anul trecut)si am vazut ca unde erau depozitate mai erau destule(cam doua vagoane dupa aproximarile mele)
daca vine privatul,nu cred ca ii intereseaza mai mult de 2 linii din statie.ce sa faca cu restul?doar de se cere chirie pt.folosirea liniei.si eu sper sa vina cineva sa ia linia ca m-am saturat de mers cu masina la serviciu.au inceput furturile pe la km2 pana la km 5.pagube mari la instalatii.nu stiu daca vor prinde hotii.cred ca na ia o zi sau doua sa repunem totul la loc in cazul in care vine privatul.asta numai la crasna.la husi trebuiesc cam 12 baterii auto ca sa putem repune instalatia in functie .si aici trebuiesc cateva ore.multumim celor care au scos trenul de la husi.ce ne trebuie noua tren?nesimtiti notorii.o tigaie ca pe falciu si eram multumiti
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitimeDum 27 Mai 2012, 11:44

este sfarsitul lunii mai...se mai tine licitatia aia?
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 16 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» 604 : Crasna - Husi
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: