|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Sept 27, 2012 11:34 pm | |
| Da, se incearca. Pe 4 octombrie este licitatie, chiria anuala a acestei linii este de 63.900 lei . |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum Sept 30, 2012 12:56 pm | |
| de ce nu lasa chiria la un pret mai mic poate ar veni cineva...prefera s-o vada cum se degradeaza in fiecare zi decat sa ia niste bani pe ea si totul sa fie ok..sa speram ca se indura totusi cineva... |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Oct 04, 2012 9:48 pm | |
| a fost licitatie astazi?s-a schimbat ceva? |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Oct 04, 2012 9:51 pm | |
| Licitatia a fost amanata pentru data de 31.10.2012 de catre Bursa Romana de Marfuri, inca de ieri. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Oct 04, 2012 9:51 pm | |
| A fost amanata , lipsa de oferta , nu este nimeni interesat de ce a mai ramas si mai spera sa faca ceva de asta a fost amanata . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Oct 04, 2012 9:55 pm | |
| Doamne cat m-as bucura sa ia un privat linia dintre Valcea si Copsa... :roll: |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Oct 04, 2012 9:59 pm | |
| - adirmvl a scris:
- Doamne cat m-as bucura sa ia un privat linia dintre Valcea si Copsa... :roll:
Nu are cum , este sectie interoperabila . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Oct 04, 2012 10:17 pm | |
| M-am exprimat gresit, scuze. Dar nici sa intre acolo nu poate? |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Joi Oct 04, 2012 10:23 pm | |
| Adica sa intre? Pot intra doar ca platesc TUI la CFR, si liniile nu se pot lua (cumpara), ci doar inchiria pe o anumita perioada, in cazul de fata 4 ani. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin Oct 05, 2012 12:16 am | |
| - Paul CFR a scris:
- Adica sa intre? Pot intra doar ca platesc TUI la CFR, si liniile nu se pot lua (cumpara), ci doar inchiria pe o anumita perioada, in cazul de fata 4 ani.
Exact. Ar fi parfum sa mai si aiba legaturi bune cu trenurile CFR-ului dintre Brasov(Bucuresti) si Cluj... |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4861 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum Oct 28, 2012 7:16 pm | |
| ”Compania Naţională de Căi Ferate 'CFR' organizează, pe 31 octombrie, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), etapa a VII-a de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea pe o perioadă de patru ani a 12 secţii de cale ferată ce aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. Potrivit unui comunicat al CFR, remis miercuri AGERPRES, durata de valabilitate a contractului de închiriere este de patru ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 31 octombrie, ora 9.00, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi, la ora 10.00, la sediul Bursei Române de Mărfuri. Ofertele se pot depune pentru una sau mai multe secţii de circulaţie, aflate pe raza următoarelor centre regionale feroviare: secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Bucureşti (Ploieşti Vest - Târgovişte Nord - Fieni - Pietroşiţa, Diţeşti - Gura Palăngii, I.L. Caragiale - Diţeşti - Moreni, Ploieşti Nord - Măneciu), secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Timişoara (Oraviţa - Anina), secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Cluj (Câmpia Turzii - Turda, Baia Mare - Baia Mare Nord), secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Braşov (Sebeş Alba - Petreştii de Pădure), secţii neinteroperabile aflate pe raza sucursalei teritoriale CREIR Iaşi (Dorneşti - Gura Putnei - Putna, Gura Humorului - Dărmăneşti, Dornişoara - Floreni, Crasna - Huşi”
Sursa: http://husiul.blogspot.ro/2012/10/pe-31-octombrie-aflam-daca-avem-tren-la.html |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4972 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier Oct 31, 2012 8:04 pm | |
| si care este deznodamantul?se mai face ceva cu linia? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Vin Dec 07, 2012 7:49 pm | |
| Astazi am cumparat Mersul de tren pe anul 2013. Este primul "mers de tren" dupa 122 de ani (de la 1890!) in care tabela 604 nu mai apare! Rezultatele licitatiei din octombrie 2012 raman invaluite in mister, starea liniei se degradeaza pe zi ce trece (sine ruginite, traverse de lemn putrede, liniile abatute din statia Husi in stare tot mai rea- unele din ele desfiintate, instalatia SCB scoasa din functiune, rampa de marfuri mai are un pic si se darama peste ceea ce a mai ramas din linia 8, fosta remiza de locomotive cica e vanduta!, etc)!
Cum nici CFR-Infrastructura, nici vreun operator privat nu are resursele financiare pentru o reconstructie completa a liniei, singura solutie care o vad este concesionarea liniei catre o firma puternica fie si din strainatate, firma care sa preia si transportul interurban de calatori cu autobuzele in zona Husi (cele 15 comune; astfel, pe trasee spre Vaslui, Barlad, Iasi, Galati, Brasov si Bucuresti sa nu mai existe microbuze sau autobuze interurbane care sa concureze cu transportul feroviar), dar si transportul in comun urban pe cele 3 linii "de oras"!
Din punct de vedere tehnic, din ce am observat pe teren personal, reconstructia completa a liniei 604 ar trebui sa aiba in vedere (stiu ca planul pare fantezist, dar am enumerat toate aspectele tehnice de mai jos in speranta ca un coleg de forum care se pricepe ar putea spune cat ar costa financiar toate lucrarile de mai jos):
Plan de reconstructie a liniei ferate 604 Crasna-Husi:
1. Infrastructura, suprastructura si calea de rulare
-Necesar: refacerea a 34 km linie curenta si directa -Refacerea a cca 12 km linii abatute din statii, conform planurilor PTX pentru statiile Husi si Cretesti si a HM Podgoriile Husului, astfel: la statia Husi: 15 linii abatute+industriale, statia Cretesti 3 linii abatute si una industriala si HM Podgoriile Husului o linia abatuta si doua industriale, plus o linie tip „ciot infundat”.
-Planurile PTX / PTE vor tine cont de urmatoarele lungimi de linii utile disponibile:
a.Statia Husi
-Linia 1A= 150 m lungime utila (se pot gara maxim 6 vagoane)* -Linia 2A= 180 m (7 vagoane) -Linia 3= 350 m (15 vagoane) -linia 4= 350 m (15 vagoane) -Linia 5= 300 m (12 vagoane) -Linia 6=200 m (8 vagoane) -linia 7A=350 m (15 vagoane) -lInia 8A= 350 m (15 vagoane) -Linia remiza= 70 m (doua locomotive) -linia remiza= 70 m (doua locomotive) -Linia district= 140 m (5 vagoane) -Linia ICR= 150 m (5 vagoane) -Linia 17= 700 m (30 vagoane) -Linia Competrol= 150 m (5 vagoane) -Linia 7B= 140 m (5 vagoane) -lInia 8B= 140 m (5 vagoane) -Linia ? =400 m (17 vagoane) -Linia ? =140 m (5 vagoane)
b. Statia Cretesti
-Linia 2= 350 m (15 vagoane) -Linia 3=300 m (12 vagoane) -Linia 4=250 m (10 vagoane) -Linia baza receptie= 350 m (15 vagoane)
c. HM Podgoriile Husului
-Linia 2= 350 m (15 vagoane) -Linia 3 rampa prefabricate= 250 m (10 vagoane) -Linia 4 rampa prefabricate=250 m (10 vagoane) -Ciot evitare (pentru o eventuala linie POdgoriile Husilor HM- Albita- Bucovat CFM) = 3 km
*s-au luat in considerare vagoane pe 4 osii, cu lungimea standard de 22 m/vagon.
-Total: 34 km linie curenta si directa 12 km linii abatuta in statii In total este necesar a fi achizitinati 98 km de sina tip greu 60 sau 65 kg/ml (46*2+6 km de „contrasina”). -Datorita faptului ca in zona nu s-au semnalat alunecari de teren, nu este necesar efectuarea unor lucrari speciale de consolidare a solului. Totusi, in zona Dobrina, este necesara montarea unor plase metalice pentru prevenirea desprinderilor de pietre dintr-un perete stancos.
-Se vor utiliza urmatoarele tehnologii: terasamente (cu cele 5 straturi: pamant bine compactat, nisip, plasa geotextil, balast, strat piatra sparta 1, strat piatra sparta 2), traverse din beton armat si lemn (in curbe, la podete, la joanta si la schimbatoarele de cale), prindere elastica tip „Pandrol” (cu placa de reazem), sina tip 60 sau 65 grea. Se va utiliza sina sudata si sina cu joante, prinderea cupoanelor de sina intre ele realizandu-se fie prin sudura aluminotermica fie prin joante metalice sau joante izolate. -Montarea a cca 10 podete metalice noi (din care unul pentru cale dubla). -Reabilitarea a 7 treceri la nivel -Pentru protectia si scurgerea apei pluviale se vor realiza santuri laterale betonate si sistem de drenaj, incorporat in terasament. -Terasamentul va fi protejat prin ziduri de sprijin. -Geometria cai de rulare va fi: razele in curba minime 120 m (Husi-Cretesti) si 150 m (Cretesti-Crasna), panta caracteristica pana la 12 la mie intre statiile Husi si Cretesti. -Conditiile de circulatie a trenurilor vor fi: sarcina maxima admisa pe osie 22 tone, tonajul maxim al trenurilor 3000 tone (maxim 30 vagoane pe 4 osii), viteza maxima admisa 100 km/h (Crasna-Cretesti) si 40 km/h (Cretesti-Husi), corespunzator unui drum de franare de 1000 m. *intre statiile Cretesti si Husi este interzisa circulatia vagoanelor de marfa seria UAAI
-Pentru intretinerea cai de rulare vor fi achizitionate 3 utilaje noi: o masina de burat si pozat , un plug de dezapezire si o drezina defectoscop. De asemenea, se vor achizitiona si utilaje portabile de creuzotat traverse din lemn si de ierbicidat, dar si utilaje de mica mecanizare.
2. Instalatii SCB (semnalizare, comanda, blocare)
-In statia Cretesti va fi reinstalata o instalatie tip „ICB/SBW chei cu bloc” , compusa: un panou electromagnetic in biroul de miscare, doua panouri electromagnetice cu chei la cele doua cabine de acar, doua semnale mecanice de iesire, doua semnale mecanice de intrare, doua semnale mecanice prevestitoare, un semnal mecanic de manevra, un sabot de deraiere, 9 schimbatoare de cale mecanice simple, sarmele si suportii, manetele de actionare si cablajele aferente panourilor electromagnetice.
-La HM Podgoriilor Husului va fi instalata o instalatie automata de centralizare tip CED-CR-2, cuprinzand: 5 schimbatoare de cale centralizand electrodinamic (cu electromecanisme de macaz aferent), 4 semnale luminoase de iesire (doua din ele cu indicator de directie), trei semnale luminoase de intrare, trei semnale luminoase prevestitoare (cu 3+1 focuri fiecare), 6 semnale luminoase de manevra („pitice”), doi saboti de deraiere centralizati electrodinamic, o instalatie BAT cu semibariere, o instalatie SAT, doua opritoare iluminate electric, si cablajele, pichetii si releele aferente. In biroul de miscare va fi montata o luminoschema orizontala, iar in sala releelor instalatiile electronice de comanda.
-La statia Husi va fi montata o instalatie automata de centralizare tip CED-CR-2, cuprinzand: trei schimbatoare duble tip TDJ, 9+11 schimbatoare simple , 9 semnale luminoase de iesire (6 din ele cu indicatoare de directie), doua semnale luminoase de intrare, doua semnale luminoase prevestitoare (cu 3+1 focuri fiecare), 24 semnale luminoase de manevra („pitice”), 4 saboti de deraiere centralizati electrodinamic, 9 opritoare iluminate electric, o instalatie BAT cu semibariere, 3 instalatii SAT, si cablajele, pichetii si releele aferente. In biroul de miscare va fi montata o luminoschema orizontala, iar in sala releelor aparatura electronica de comanda.
-Toate macazele centralizate electrodinamic vor fi echipate cu incalzitoare electrice de macaz;
-Intre statiile Husi si Cretesti vor fi montate instalatii „indusi” pentru controlul punctual a vitezei trenurilor;
-Releele vor fi montate in dulapuri metalice inchise iar cablajele subterane in canale de beton protejate antiefractie. La subtraversarea liniilor de cale ferata si la pasaje cablajele vor fi protejate special.
-Intre statia Husi si HM Podgoriile Husului asigurarea parcusurilor trenurilor se va face in sistem BLAS („bloc automat simplificat”), iar intre HM Podgoriile Husului- statia Cretesti- statia Crasna in sistemul „intelegere telefonica a cai libere”.
*In cazul in care nu mai sunt disponibile la achizitionare instalatii tip CED-CR-2, vor fi utilizate instalatii CE (centralizare electronica, cu calculatoare de proces).
Pentru intretinerea sistemelor SCB vor fi achizitionate utilaje si aparate electronice si electrice noi.
3. Instalatii de telecomunicatii
-Se va monta o instalatie telefonica modernizata, cu „apel selectiv in frecventa vocala” sau centrala telefonica tip "Motorola" -La birourile de miscare se vor monta pupitre telefonice. Manevrantii de vagoane, automotoarele si locomotivele vor fi dotate cu statii RTF (radio-telefon) -Cablajele vor fi realizate din fibra optica, ingropate in canale de beton -In statii se vor monta antene radio si aparate de incarcare a statiilor RTF. -Pentru comunicarea exteriora, in anticamera birourilor de miscare vor fi montate telefoane, conectate la reteaua de telefonie fixa a Romtelecom si RDS.
4. Instalatii de alimentare cu energie electrica
-Prin conectarea la sistemul energetic national – linii de medie tensiune 20 Kv. -In statiile Husi, Cretesti si HM Podgoriile Husului vor fi prevazute grupuri electronice sau baterii de acumulatori pentru alimentarea de avarie a instalatiilor SCB si a biroului de miscare.
5.Cladiri de exploadare
-Vor fi reconstruite haltele Tarzii h., Oltenesti h. , Curteni h. Si Dobrina h. Fiecare va cuprinde: o cladire cu sala de asteptare si camera de locuit, o toaleta (cu vidanjare), peron betonat, drum de acces in sat si put forat sau fantana cu apa potabila. -Incalzirea se va realiza prin sobe cu lemne si in perspectiva cu gaz metan. -Vor fi montate cosuri de gunoi, scaune (din materiale rezistente la vandalism), iar informarea publicului calator se va realiza prin panouri metalice.
-Va fi renovata statia Cretesti, si va cuprinde: biroul de miscare, biroul sefului de statie, sala de asteptare, casa de bilete si o camera de locuit. -Pe peron si in sala de asteptare vor fi montate megafoane electrice si panouri informative. -Vor fi reconstruite cele doua cabine de acar. -Va fi reconstruit peronul la linia 1 si rampa de marfa, si drumurile de acces. -Va fi construita o magazie din tabla pentru materiale, lemne, etc. -Incalzirea va fi asigurata de sobe cu lemne si in perspectiva cu gaz metan. -Va fi construita o toaleta cu vidanjare. -Va fi realizat un put forat sau fantana cu apa potabila.
-Va fi renovata HM Podgoriile Husului, cuprinzand: biroul de miscare, sala releelor, sala de asteptare si o camera de locuit. -Peronul la linia 2 va fi refacut. -Va fi construita o toaleta (cu vidanjare si in perspectiva racordata la reteaua de canalizare a orasului) -Incalzirea va fi realizata prin sobe cu gaz metan sau centrala termica. -Alimentara cu apa se va realiza fie din reteaua orasului, fie prin put forat sau fantana. -Pe peron si in sala de asteptare vor fi montate megafoane electrice si panouri informative.
-Statia Husi va fi terminata de renovat, cuprinzand:
a. Cladirea statiei cu: biroul de miscare, sala releelor, sala de asteptare, casa de bilete, biroul sefului de statie, si dormitor (la etaj). -Peroanele la liniile 1 si 2 vor fi refacute si acoperite. -In sala de asteptare si pe peroane vor fi montate megafoane electrice. -In sala de asteptare vor mai fi montate: panou electronic LCD pentru afisare „mersului trenurilor”, panou electronic LCD.
b. Magazia de bagaje. Necesita doar mici reparatii. Pentru manipularea bagajelor si a mesageriilor se va achizitiona un electrocar .
c. Toaleta Va fi rebilitata si conectata la reteaua de apa-canal a orasului.
d. Districtul de linii Cladirea principala va fi reabilitata, respectandu-se arhitectura traditionala. In curte se vor demola constructiile uzate, realizandu-se in schimb o magazie metalica pentru unelte, materiale de lucru, utilaje de mica mecanizare, etc.
e. Remiza de locomotive Va fi reabilitata, respectandu-se arhitectura traditionala. Vor fi montate usi, ferestre noi, va fi refacut acoperisul, rosturile dintre caramizi. Va fi montata instalatie de alimentare cu: motorina, apa dedurizata, nisip si de producere a aerului comprimat. Vor fi refacute detectoarele de iesire din gabarit cu avertizare sonora si luminoasa. Va fi refacut turnul de apa, respectandu-se arhitectura traditionala.
f. Alte cladiri Vor fi reabilitate si: magazia, locuinta de serviciu si dispensarul CFR, rampa de marfa, statia de containere mici, statia de cantarire a vagoanelor si fostele cabine de acar. Pentru manipularea marfurilor paletizate se va achizitiona un electrostivuitor iar rampa de marfa va fi dotata cu 2-3 macarale electrice de capacitate medie.
Statia Husi va fi imprejmuita cu gard de caramida si fier forjat, iar statia Cretesti, HM Podgoriile Husului si haltele Dobrina h., Curteni h., Oltenesti h., Tarzii h., cu garduri din fier forjat. Vor fi refacute si aleile de acces, aranjamentele florare si parculete.
Incalzirea statiei Husi va fi asigurata cu o centrala termica pe gaz metan proprie. Alimentarea cu apa si canalizarea va fi asigurata prin racordarea la reteaua orasului.
Pentru intretinerea cladirilor, vor fi achizitionate utilaje si materiale specifice noi.
6. Material rulant
Pentru exploadarea cai ferate Crasna-Husi va fi achizitionat:
-un tren automotor diesel tip „SA-137” nou, produs din 2010 in Polonia. Are 6 osii, fiind compus din doua sectiuni articulate. -doua vagoane de calatori seria 20-76 de clasa a doua, pentru a asigura legatura directa cu Iasi si Bucuresti. -o locomotiva diesel-electrica pe 4 osii tip „Siemens-Euroruner Hercules 2016”, pentru tractiunea trenurilor de marfa. -Un tren turistic, compus dintr-o locomotiva cu aburi si 3-4 vagoane vechi restaurate.
-Pentru intretinerea ,materialului rulant vor fi achizitionate utilaje specifice noi: strung pentru bandaje, aparate electronice de verificare, instalatie de tinichingerie-vopsitorie, instalatii de alimentare cu motorina, apa dedurizata si nisip, stand de incercare si incarcare acumulatori, diverse scule de mica mecanizare. -Proba franei se va efectua la trenurile de calatori (automotor+doua vagoane sau numai automotor) de catre seful de tren, iar la trenurile de marfa de catre manevrantul de vagoane, cu ciocanul si manometrul din dotare.
7. Personal feroviar operativ si auxiliar a. Personaj operativ:
-La intretinere linii: 25 salariati, impartiti in 5 echipe de cate 5 oameni fiecare (picher, revizor de cale, meserias de cale, mecanic utilaje, sef echipa)
-La intretinere sisteme SCB: 3 scb-isti (unul la statia Husi, unul la HM Podgoriile Husului si unul de rezerva)
-La intretinere cladiri: 10 salariati, impartiti in doua echipe de cate 5 oameni (zidar, tamplar, instalator, electrician, sef echipa)
-La miscare-comercial: 13 impegati de miscare (cate 4 la Husi, Cretesti si Podgoriile Husului HM si unul de rezerva), 9 acari (la Cretesti), 13 manevranti de vagoane (cate 4 la Husi, Cretesti si Podgoriile Husului HM si unul de rezerva), 5 casieri (cate doi la Husi si Cretesti si unul de rezerva), 3 magazioneri (la Husi), 13 controlori de bilete-sefi de tren.
-La tractiune: 10 mecanici locomotiva/automotor
Total personal operativ: 104 ceferisti
-Impartirea pe statii si ture:
1. Statia Husi: -tura de zi: 16 (5 intretinere linii, un SCB-ist, 5 intretinere cladiri, 5 la miscare-comercial: sef statie, impegat de miscare, un manevrant de vagoane, un casier si un magazioner) -tura de noapte: 7 (5 intretinere linii, doi la miscare-comercial: impegat de miscare si manevrant de vagoane)
2. Statia Cretesti -tura de zi: 6 (sef statie, impegat de miscare, doi acari, manevrant de vagoane si casier) -tura de noapte: 4 (impegat de miscare, doi acari si manevrant de vagoane)
3. HM Podgoriile Husului -tura de zi: 3 (SCB-ist, impegat de miscare si manevrant de vagoane) -tura de noapte: doi (impegat de miscare si manevrant de vagoane)
b. Personal auxiliar
-la asistenta medical: doi doctori si doua asistente
-la paza si ordine: prin contract cu Jandarmeria (cca 50 jandarmi inarmati)
-la curatenie si spatii verzi: 5 muncitori necalificati si femei de serviciu
-Total personal auxiliar: 59 salariati (*numai 9 a operatorului feroviar, restul a Jandarmeriei).
Total general: 163 salariati.
In perspectiva, se va analiza oportunitatea reconstructiei unei cai ferate Podgoriile Husului HM- Albita- Leuseni- Bucovat (unde se va conecta cu linia Ungheni- Chisinau). Pe teritoriul Romaniei ar fi necesar reconstructia a cca 20 km de linie, iar in Moldova cca 70 km. De asemenea, ar fi necesara constructia unei singure statii- cea de frontiera de la Albita (cu 6 linii pentru deservirea si unui viitor port Dranceni la Prut, si comanda tip ICB/SBW), si a unui pod feroviar peste raul Prut. Intre HM Podgoriile Husului si statia Albita ar fi necesare doar doua halte, una pentru a deservi satele Valea Grecului si Duda iar cealalta pentru a deservi satul Soparleni.
Pentru protectia suplimentara, se poate avea in vedere montarea de garduri electrificate si camere video de supraveghere (cca 40 de camere) pe intreg traseul a cai ferate 604 Crasna- Husi.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin Dec 07, 2012 9:40 pm | |
| La ultima licitaţie nu s-a închiriat nimic.
Nicio firmă - românească sau străină - nu va face o asemenea lucrare. Nici UE, nici statul român nu va aloca fonduri pentru reparaţia unei linii de importanţă locală (şi asta se întâmplă şi în afară). Singura soluţie realizabilă e închirierea ei către un operator privat... şi asta repede, deoarece dacă până la sfârşitul anului viitor nu se dă, se va dispune casarea şi valorificarea ei, la fel ca şi restul secţiilor secundare neînchiriate, ba chiar şi a unei părţi din cele deja închiriate (!) pe care statul le va considera ,,nerentabile".
Apropo de investiţii, pe linia Buda - Slănic, în viitorul apropiat, se vor desfiinţa câteva bariere, în locul lor instituindu-se obligaţia mecanicului de a opri cu 5m înainte de pasaj, apoi cea a agentului autorizat de a opri circulaţia până trece trenul. _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin Dec 07, 2012 10:04 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- La ultima licitaţie nu s-a închiriat nimic.
Nicio firmă - românească sau străină - nu va face o asemenea lucrare. Nici UE, nici statul român nu va aloca fonduri pentru reparaţia unei linii de importanţă locală (şi asta se întâmplă şi în afară). Singura soluţie realizabilă e închirierea ei către un operator privat... şi asta repede, deoarece dacă până la sfârşitul anului viitor nu se dă, se va dispune casarea şi valorificarea ei, la fel ca şi restul secţiilor secundare neînchiriate, ba chiar şi a unei părţi din cele deja închiriate (!) pe care statul le va considera ,,nerentabile".
Apropo de investiţii, pe linia Buda - Slănic, în viitorul apropiat, se vor desfiinţa câteva bariere, în locul lor instituindu-se obligaţia mecanicului de a opri cu 5m înainte de pasaj, apoi cea a agentului autorizat de a opri circulaţia până trece trenul. Doar in Romania, trenul trebuie sa opreasca inainte de pasaj . Incotro ne indreptam?! Trenul va fi mai inferior decat masina. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |