Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+77
alliens
truscamihai
ets2oltromânia
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
Warrington
Katalyn
Vale_ntin
didinul
laurentzu
NIKU24
elm
mielutu zburator
Luca tgv
LanceR
Jhonyla
impuls
marius664
dan tm
Andrey_tm
madalin98
halmarius
phnegativ
Norbi
mishu88
IonutCFR2009
vatmanul
TVlad
DUAL
Dutzu
vladau2000
cardinal
lifetec
cfr500
spiderpc
Adirmvl
Vitosa
Katalin4653
Vlad
Balto
manuela
Valentin Sava
cata
Hurricane
Michael
Luna
razvan - trenuri
Adrian78
AlexD
Dr2005
eu
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
iuli.hard
ucpr
redeme
MariusM
bogdan srl
riciu
@ndrey
lovekomotive
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
ldh80
alinx3330
kristi kkk
ATM
VladH
Bobses
srazvi
ultras
cristi CFR
Nesebar
catalin-husi
mardaryroby
myster2008
81 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeLun 23 Ian 2012, 20:57

asteptam sa vedem si raspunsul lor.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6897
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12299
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 07:19

Ma gandesc ca ar fi bine sa trimitem cat mai multi e-mailuri la Regiotrans, ca sa vada ca exista cerere de transport pentru aceasta linie! Eu am reusit sa strang aproape 100 de semnaturi- sa vad cand reusesc sa am o zi libera de la munca, ca sa le trimit prin posta!
Din ce am vorbit ultima data cu ceferistul care mai ramasesera ca paznic in statia Husi, la gara s-ar fi strans 900 de semnaturi, lista urmand a ajunge la Bucuresti!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeMar 24 Ian 2012, 08:50

Stringerea de semnaturi nu inseamna imediat ca ar fi si calatori.
Nu toti vor circula cu trenul, nu toti isi vor lua bilet sau abonament.
Nu este bine ca se inchide linia, dar nu trebuie cazut nici in extrema cealalta vazind atitea semnaturi.

____________________
Aici la noi, se string semnaturi pentru schimbarea autobuzelor, prima lista de semnaturi pe care am vazut-o continea doar doar o semnatura a unei persoane care are abonament la autobuz, celelalte fiind semnaturi de la familii intregi care nu circula deloc cu autobuzul avind masini sau pensionari care circula sporadic, poate o data la doua luni.

Pe asta a mizat si miscarea contrara, de ce sinteti nemultumiti daca nu aveti contact cu actualele autobuze?
_________________
Nu vreau sa ma intelegeti gresit, am vrut doar sa evidentiez cum poate sta situatia cu semnaturile, in rest e de admirat staradania pentru reluarea circulatiei pe aceasta linie.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6897
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12299
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: M604   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 13:28

Compunerea trenurilor de calatori la Husi (perioada pe care am putut-o reconstitui):

-primele vagoane seria 29-20 "dimitroave" apar pe linia 604 in anii 70' (in 1966 cu siguranta nu erau inca introduse pe 604)
-la sfarsitul anilor 60' sunt introduse primele locomotive clasa 80. In 1974 au circulat ultimile locomotive cu aburi seria 140.200.

-In 1984 pe linia sectia de remorcare Barlad-Crasna-Husi trenurile C (4 perechi/zi) erau compuse din 6 vagoane:
doua seria 29-20, doua seria 20-57 (formau grupa directa Husi-Bucuresti), unul seria 19-40 (forma grupa directa Husi-Bucuresti) si unul seria 90-57 (de posta-bagaje, care insa nu circula la toate trenurile). Prin "combinatii" a acestor vagoane, trenurile C erau compuse din 3 sau 4 vagoane.

-In prima parte a anilor 90' se mentine acceiasi compunere, cu precizare ca in 1991 si 1996 vagonul seria 19-40 este inlocuit cu unul seria 11-47 (desi folosirea acestor vagoane-salon in compunerea trenurilor A si R de lung parcurs nu era cea mai buna solutie) si chiar, spre totala stupefactie a husenilor atunci, cu unul tip "Hecht", avand cca 70 de ani vechime!

-In urma desfiintarii grupei directe Husi-Bucuresti (in "MT 1995-1996" nu mai apare, iar, in "MT 1996-1997", apare pentru ultima data, dar cu circulatie facultativa) si a vagonului de posta-bagaje, pe traseul Barlad-Crasna-Husi circulau 3 perechi P/zi, compuse din 4 vagoane seria 29-20.

-In 1998 aceastea sunt inlocuite cu 4 vagoane seria 29-22 "dimitroave modernizate"

-Dupa anul 2002 incepe reducerea compunerii de la 4 la 3 vagoane (cca 2004), apoi la doua vagoane (cca 2005) si in final chiar la un singur vagon (2006).
-Din 2003 locomotiva clasa 80 nu mai este introdusa in remiza Husi.
-Incep sa apare locomotivele clasa 80 revopsite in albastru.
-In 2004 trenurile P erau compuse din 4 vagoane (3 seria 29-22 si unul tip WIT, tractiunea facundu-se cu locomotiva clasa 60/62 nemodernizata. In iarna 2004/2005 a fost singura data cand am vazut un vagon WIT pe linia 604).
-Pe masura ce locomotiva clasa 80 se defecta tot mai des, tractiunea era facuta tot mai des cu locomotiva clasa 60/62 nemodernizata). Se ajunsesera la situatia "ciudata" cand aceasta locomotiva tracta un singur vagon seria 29-22!

-In perioada noiembrie 2007- iulie 2010 au circulat automotoarele "Sageata Albastra". Initial, aveau depoul Barlad, dar, din 2008, o data cu schimbarea traseului de la Husi-Crasna-Barlad la Husi-Crasna-Vaslui-Iasi aveau depoul la Iasi.
In octombrie 2010 depoul Barlad (dupa unele informatii) este desfiintat!!!

-In iulie 2010, spre totala surpriza a husenilor, modernele automotoare "Sageata Albastra" sunt inlocuite cu doua vagoane (au fost din seriile 20-47, 20-57 si cel mai des 21-47) si locomotiva clasa 60/62 modernizata. Pentru prima data pe linia 604 se foloseste incalzirea electrica a trenurilor.
-Acestea au circulat pana la 14 ianuarie 2012.

-Sa speram ca urmatorul tip de material rulant de calatori pe linia 604 vor fi automotoarele "Regiotrans" sau "TFG"!
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6643
Data de inscriere : 10/07/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 23:42

Ooo da, de Hechtul de Bucuresti imi aduc aminte la coada rapidului 66, l-am vazut si eu o singura data in Buzau, credeam ca e un Dimitrov sau ca n-am vazut eu bine, era scorojit ca dracu'...de fapt tot rapidul in timpurile alea arata ca venit dupa front, fara perdele, cu usi rupte sau dizlocate...de 11-47 nu tin minte sa fi vazut.
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 27/04/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 10:43

Grupa Husi - Bucuresti era formata din: 29-22 / 17-22 / 29-22.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6897
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12299
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 14:59

Sper sa nu va suparati ca va contrazic, dar sunt sigur ca nu avea compunerea asta, deoarece: vagoanele seriei 29-22 "dimitroave modernizate" au aparut pe linia 604 undeva intre vara anului 1997 si vara anului 1998 (in vara 1997 imi amintesc cu siguranta ca a fost ultima data cand am calatorit pe linia 604 in vagoane 29-20 "dimitroave originare". Le tin minte deoarece cel putin alea care mergeau la Husi ajunsesera puternic degradate atunci: nu mai aveau lumina, nici macar cureaua de antrenare a generatorului electric, aproape toate radiatoarele erau sparte, asa ca, pe langa intunericul din vagon- controlorii umblau cu lanternele la dansii sa poata verifica biletele-, aburul care iesea in compartimente si pe culoar crea o imagine fantomatica). Ori, la aceea data- 1998- grupa de Bucuresti era desfiintata de cca doi ani!

Asa cum scrie in livretul de mers valabil pe anii 1984/1985 grupa directa Husi-Bucuresti era compusa din 3 vagoane: 20-57, 20-57, 19-40.
In anii urmatori e posibil ca vagonul 19-40 sa fi fost inlocuit cu unul 19-47 sau 19-57. Cum insa la vremea respectiva eram interesat mai mult de aspectele tehnice (boghiu, cutie, etc) si mai putin de detaliile de design, nu prea sezisam diferenta intre 19-40, 19-47 sau 19-57, toate avand acceleasi caracteristici tehnice principale: boghiu "MD-33" , frana KE-GPR, viteza maxima 140 km/h, 9 compartimente, finisaje cu pal melaminat, scaune individuale cu burete+plus rosu.
Apoi, in 1991 si mai ales 1996 a venit surpriza neplacuta pentru huseni: aparitia unui vagon de un model vechi, care pana atunci nu-l mai vazuseram niciodata la Husi! Mult mai tarziu, cand am vazut pozele de pe internet, mi-am dat seama ca era "Hecht", cu o vechime de cca 70 de ani!
Motivul pentru care s-a inlocuit vagonul de clasa 1 din seriile UIC cu batranul "Hecht" atunci, ar fi fost, dupa unele zvonuri, un fel de "razbunare" din partea conducerii SNCFR: atunci se pregatea desfiintarea grupei directe Husi-Bucuresti , iar autoritatile locale din Husi si judetul Vaslui s-ar fi opus acestui fapt, asa ca probabil s-a mers pe ideea: "daca tot faceti scandal ca vreti tren direct Husi-Bucuresti, lasa ca va aratam noi"!
Sus In jos
cata

cata


Numarul mesajelor : 282
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5770
Data de inscriere : 01/02/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 15:31

ldh80

eu am avut sansa in viata sa calatoresc cu un vagon Hecht, chiar si vechi de 70 de ani. Am mai avut sansa sa studiez si sa caut materiale despre circulatia acestui vagon la CFR si iti pot afirma, cu raspundere, ca nu era cu nimic mai prejos decat vagoanele UIC. Ba, din contra. Era un vagon gandit pentru alta "clasa 1" din alte vremuri, cu o suspensie impecabila si un confort extraordinar. Acum, nu stiu cum era acel Hecht care venea de la Husi (ma refer la starea lui tehnica). Eu l-am vazut in Gara de Nord in 1996 alaturi de Dimitroavele de clasa a 2-a cu care venea legat.
Iti spun insa ca mi-as dori ca actualele vagoane din plastic si aluminiu sa aiba fotoliile imbracate in plus ale Hecht-ului, compartimente la fel de mari, plafonierele cu 3 becuri inclusiv cu bec albastru pentru noapte, mocheta roscata care amortiza pasii, etc....
Nu confundati Hecht-ul CFR cu mizeria in care a fost transformat vagonul din compunerea Dracula Express...
Nu stiu, poate mi-e dor de acele vagoane din otel, nituite, care fusesera numite in literatura de specialitate din Romania "tanc". Probabil datorita robustetii care contrasta insa cu interioarele foarte comode.

Din neglijenta, nesimtire, etc, Hecht-ul care facea Husiul a ajuns sa arate rau. Asta nu e din vina vagonului.

PS: si-a notat cineva numarul vagonului ? Poate inca mai zace pe undeva (ma gandesc in special la Iasi)....



Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 27/04/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 16:38

@ldh80

garnitura este documentata foto exact in compunerea scrisa de mine mai sus in anul 1996. Si la plecare si la sosire vagoanele erau ultimele.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6897
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12299
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: M 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 18:18

Nu contest ca vagoanele "Hecht", in conditiile cand erau bine intretinute, ofereau conditii de confort foarte bune! Insa, la circulatia lor impreuna cu vagoanele UIC apareau unele probleme de natura tehnica:
-boghiurile originale ale vagoanelor "Hecht" erau apte pana la maxim 100 km/h. Ori pe tronsonul Buzau-Ploiesti Sud viteza maxima era de 120 km/h, iar pe tronsonul Brazi-Chitila de 140 km/h;
-avea frana nemoderabila la defranare (doar daca nu a fost modernizata);
-aveau incalzire cu aburi, ori pe tronsonul Marasesti- Bucuresti Nord se folosea tractiunea si incalzirea electrica atunci.

Mai stie cineva cand se va mai organiza o noua licitatie pentru inchirierea sectiilor de circulatie neinteroperabile ? Cred ca mai potrivit ar fi ca sectiile neinteroperabile sa fie scoase la licitatie separat, si nu toate "la pachet"!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6897
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12299
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeMier 01 Feb 2012, 17:04

Mai stie cineva daca au aparut noutati privind inchirierea liniei 604 de un operator privat ?
Din ce mi-a zis ceferistul care a mai ramas la Husi (si care acum o face pe paznicul!) s-au strans cca 1000 de semnaturi, care au ajuns la minister, dar si la presedentie, pentru ca sa circule macar un automotor pe linia 604!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6897
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12299
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeMier 01 Feb 2012, 17:15

Poate ar fi util de mers si in audienta la deputatul PDL de Husi Dan Marian, mai ales ca si-a anuntat canditatura la presedentia Consiliului Judetean!
Sus In jos
Valentin Sava

Valentin Sava


Numarul mesajelor : 16
Localizare : Iasi , Husi
Reputatie : 4713
Data de inscriere : 20/01/2012

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeMier 01 Feb 2012, 17:42

Nu cred ca se va mai circula pe aceasta sectie. Doar operatorii privati daca incearca, dar inchizandu se 25-35 de sectii si mai urmeaza 15-20 , nu au material rulant, mai ales pentru o sectie care avea zilnic 25-40 de calatori expediati cu bilet cu execeptia duminicilor cand erau aproape 70.
Am vazut la Giurgiu un caz interesant. Linia s a inchis din 01.01.2012 iar la presiunea locala de astazi se circula pe linia 902 Giurgiu-Gradistea. Sub conditia ca cele doua perechi de trenuri ce parcurg 43 de km sa aduca zilnic 100 de calatori cu bilet si 100 de abonamente lunar.
Aceste conditii pentru Husi nu se pot asugura!
976391 dimitrov dimitrov dimitrov dimitrov
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6897
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12299
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: lINIA 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeSam 04 Feb 2012, 12:04

Pentru Husi, ar fi perfect un automotor polonez pe doua osii tip "SA 105-101". Este unul nou (produs din 2004), are doua osii (se poate incadra perfect in curbe), ofera conditii de confort foarte bune, si are o capacitate de transport tocmai potrivita pe aceasta sectie!
Poate ar fi bine ca AFER -bineinteles, dupa un control riguros a materialului rulant si personalului operativ- sa permita si intrarea in Romania a unor operatori straini de transport feroviar de calatori, bineinteles, in prealabil verificati "la sange", ca sa fie serioasi!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24347
Data de inscriere : 05/10/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitimeSam 04 Feb 2012, 12:35

Ma intreb ce or sa faca cu cele 9 automotoare clasa 77 modernizate la Petroutilaj cand ei inchid cate 20 de sectii odata bani papati pe modernizare de dragul comisionului
Si OBB aveau niste automotoare numai bune pentru noi DMU1 5047 62 de locuri 419KW dar pe 4 osii 7 bucati le-au vandut la GYSEV

Se incadra toate clasele SA103-SA107 si SA135 toate DMU1 dar le cumpara le facea varza apoi ne uitam la ele ca nu aveam bani de piese de schimb!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» 604 : Crasna - Husi
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: