|
| 604 : Crasna - Husi | |
|
+77alliens truscamihai ets2oltromânia Cipri Andrei Neculai ciprian71 Warrington Katalyn Vale_ntin didinul laurentzu NIKU24 elm mielutu zburator Luca tgv LanceR Jhonyla impuls marius664 dan tm Andrey_tm madalin98 halmarius phnegativ Norbi mishu88 IonutCFR2009 vatmanul TVlad DUAL Dutzu vladau2000 cardinal lifetec cfr500 spiderpc Adirmvl Vitosa Katalin4653 Vlad Balto manuela Valentin Sava cata Hurricane Michael Luna razvan - trenuri Adrian78 AlexD Dr2005 eu DAS 2011 nenuandrei ionutz85 iuli.hard ucpr redeme MariusM bogdan srl riciu @ndrey lovekomotive membru inactiv COSTACHE MIHAIL ldh80 alinx3330 kristi kkk ATM VladH Bobses srazvi ultras cristi CFR Nesebar catalin-husi mardaryroby myster2008 81 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22385 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 27 Mai 2012, 12:00 | |
| - ucpr a scris:
- este sfarsitul lunii mai...se mai tine licitatia aia?
Daca erai atent la ce s-a postat pe forum nu mai puneai o astfel de intrebare , licitatia a fost in 24 si au fost inchiriate liniile 306 TFC si 924 Regiotrans , restul cu alta ocazie probabil . |
| | | catalin-husi
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 5451 Data de inscriere : 12/01/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Vin 22 Iun 2012, 22:10 | |
| - ldh80 a scris:
- Raspunsul primit de la CFR-Calatori, legat de petitia pe care le-am trimis-o:
"Urmare petitiei dumneavoastra, adresata conducerii Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, domnului ministru Alexandru Nazarie, inregistrata cu nr. RP/DICP/7982/2012, si redirectionata spre solutionare la SNTFC "CFR-Calatori" SA, va comunicam urmatoarele:
Avand ca obiectiv realizarea unui buget de venituri si cheltuieli echilibrat, SNTFC "CFR Calatori" SA, a luat masuri de eliminare a pierderilor operationale, majorarea veniturilor de exploadare si reducerea cheltuielilor, identificandu-se serviciile de transport feroviar care provoaca deficit financiar. Pentru sectia Crasna-Husi, datele finale inregistrate reliefeaza un venit mediu lunar de aproximativ 73.600 lei/luna, si cheltuieli medii lunare de aproximativ 408.000 lei/luna. In conformitate cu prevederile articolului 13 alin. (2), Actul aditional pe anul 2011 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2008-2011 a "Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori CFR Calatori SA, aprobat prin HG nr. 746/2011: "(2) In situatia in care veniturile aferente pachetului minim social aprobat, nu sunt incasari la un nivel de cel putin 50% din veniturile prognozate, se va reanaliza necesitatea mentinerii rutelor respective in activitate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare" In conformitate cu prevederile art.6, din HG nr. 2408/2004: "Fondurile necesare subventiilor, pentru serviciile cuprinse in pachetul minim social, in transportul feroviar se vor aloca din bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii si/sau bugetele locale." Avand in vedere ca exista prevedere legala pentru acordarea subventiilor necesare transportului feroviar de calatori, de interes regional, de la bugetele locale, in situatia in care primariile din zona doresc, se poate relua operarea trenurilor de calatori pe sectia Crasna-Husi, numai in conditii de echilibrul bugetar, prin acordarea unei subventii de la bugetul primariilor din zona, in volum estimativ de 4.012.000 lei/an. Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori :CFR Calatori" Bucuresti, sta la dispozitia primariilor din zona, pentru orice fel de detalii legate de acordarea compensatiei necesare de la bugetul local.
Va multumim pentru interesul acordat, si va asiguram ca SNTFC CFR Calatori SA este deschisa dialogului cu publicul calator!
Director Comercial Cintia Chinde :z6: salut! ia legatura cu domnul barsan care a candidat la primarie si care acum e consilier local,prezinta-i raspunsul care l-ai primit de la cfr sa.eu l-am pus in tema cu reintroducerea trenului si conditiile puse de cfr ca el sa puna in sedinta locala problema trenului.adu cat mai multe argumente de genul automotor,mers de tren la legaturi,etc...si poate reusim.trebuie sa reusim.din pacate acum nu a ramas decat linia si semnalele care sunt in picioare.in rest am scos tot... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12253 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Vin 22 Iun 2012, 23:40 | |
| Multumesc de idee! Ma duc maine sa vad cum reusesc sa dau de dumnealui!
Am fost ieri pe linie sa vad situatia! Traversele de lemn- e adevarat, nu toate- ar cam trebui inlocuite! La instalatii pichetii de joanta, inductorii si cablurile de la semnale din ce am vazut par a fi in regula- cel putin intre prima si a doua bariera! Poate sambata-duminica reusesc sa ajung si pana in Dobrina sa vad care e situatia pana unde se termina instalatia! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4963 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 29 Iul 2012, 13:22 | |
| ati mai aflat ceva nou?se mai incearca introducerea trenului?cand mai este licitatie? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12253 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Dum 29 Iul 2012, 13:24 | |
| Din ce am aflat ultima licitatie nu s-a mai tinut din lipsa de oferte! Iar alta (a fost deja a sasea!) nu stiu daca se mai organizeaza! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4963 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 29 Iul 2012, 13:27 | |
| macar ceva marfa daca s-ar aduce sau nu stiu...pentru ca oricum din husi nu mai are ce pleca. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12253 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Dum 29 Iul 2012, 13:31 | |
| Problema mai grava e ca instalatie de semnalizare e complet scoasa din functiune. Si dulapurile au fost golite de relee, etc! Au mai ramas doar circuitele de cale, bobinele de joanta si inductorii! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4963 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 29 Iul 2012, 13:35 | |
| deci chiar daca ar fi trebuit sa mai vina vreun marfar nu a putut si nu v-a putea din cauza instalatiei de semnalizare nu?rau s-a mai ajuns daca nici trenul nu mai vine |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9697 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 29 Iul 2012, 13:42 | |
| Exista reglementari in instructii pentru circulatia trenurilor cand semnalizarea nu functioneaza, cand mijloacele de comunicare sunt intrerupte etc ... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12253 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Dum 29 Iul 2012, 13:43 | |
| Intradevar! Am incercat sa prezint problema- prin scrisori- si la Guvern, CFR, Primarie, etc., dar se pare ca nimeni nu-i interesat! Nici Vasile Mihalache, Dumitru Buzatu, Dan Marian sai Ioan Ciupilan se pare ca nu sunt interesati de soart liniei Crasna-Husi! Ce pot sa mai zic- probabil Husul nu mai merita sa aiba cale ferata! |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6311 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 29 Iul 2012, 14:06 | |
| Sa se mearga ca pe 703 fara semnalizare! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4963 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Dum 29 Iul 2012, 14:10 | |
| poi daca astia considera ca husul nu mai merita tren macar sa scoata linia de tot sa se poata circula cum trebuie decat sa se degradeze continuu fara rost |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1370 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6649 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mier 01 Aug 2012, 21:01 | |
| Lasa ca au scos si unul din microbuzele Bucuresti Husi, nu ma mai mir de linie... noroc ca anul trecut am filmat si la dus si la venire aproape toata sectia... ca parca am presimtit ca o scot din uz |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6868 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12253 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Joi 09 Aug 2012, 10:30 | |
| Ce sanse ar fi- printr-un eventual proiect european de infrastructura, si cu o colaborare transfrontaliera cu Republica Moldova- de reconstructie a unei cai ferate Podgoriile Husului HM- Bucovat- Chisinau ? Ca argumente economice in favoarea acestui proiect ar fi: scurtarea distantei dintre Bucuresti si Chisinau (evitand ocolul prin Iasi), si mai departe, o legatura mai buna cu portul Odessa si zona Caucazului, urmand un traseu pe litoralul nordic a Marii Negre! In plus, prin realizarea pe ecartament normal a liniei pana la Bucovat, iarm, de acolo, fie realizarea de linie incalecata, fie unui al treilea fir de ecartament normal, trenul "Prietenia"" nu ar mai pierde timpul stationand 2-3 ore in Ungheni, pentru schimbarea boghiurilor! Din punct de vedere strict tehnic, lucrarile necesare ar fi: -lucrari de reabilitare (dar nu de mare amploare- in zona nefiind alunecari de teren) a tersamentului, pe o lungime de 33 km; -schimbarea a maxim 10 podete ; -inlocuirea traverselor de lemn uzate (cele de beton se prezinta in stare buna) -realizarea de lucrari de burare, completarea prismei de piatra sparta; -in privinta suprastructurii: sinele existente in linie curenta au fost montate in cale in anii 1990-1994, iar prinderea este de tip K indirecta. Daca s-ar pune problema de inlocuire completa a sinelor, ar fi necesara inlocuirea a maxim 50 km de linie (33 km linie directa, plus liniile abatute din statii: Husi= 8+2 industriale, Cretesti= 4+1 industriala si Podgoriile Husului HM= 2+2 industriale); -intre Podgoriile Husului HM- Albita, linia este recomandabil a fi reconstruita pe un traseu diferit fata de cel din 1916-1918, astfel: sud Epureni- nord Valea Grecului- nord Soparleni- pasaj la nivel peste DN Albita- Iasi, iar statia de frontiera Albita sa fie amenajata la nord de vama Albita. Acest traseu are avantajul ca este drept, fara curbe stranse si ar permite o viteza maxima de 100 km/h (cu exceptia unei curbe spre dreapta la iesirea din Podgoriile Husului HM). Statia Albita ar putea deservi si un eventual port la Dranceni, in contextul discutiilor privind realizarea navigabilizarii raului Prut! In Romania, pe acest traseu, ar fi de realizat maxim 20 km , iar, in Moldova (unde se poate pastra vechiul traseu) cca 70-80 km , pana la statia Bucovat. Avand in vedere ca in Moldova in ultimul timp s-a mai investit in infrastructura feroviara (liniile Revaca- Cainari si Cahul- Giurgiulesti), probabil partea moldoveneasca ar fi interesata de un astfel de proiect! -in privinta sistemelor SCB, intradevar, acestea ar trebui reconstruite aproape de la zero: Cretesti= TM bloc cu chei, Podgoriille Husului HM si Husi= recomandabil a fi echipate cu CED-CR-2. Viitoarea statie de frontiera Albita poate fi echipata tot cu sistem TM bloc cu chei. -in privinta cladirilor, aici trebuie reconstruite: haltele Tarzii, Oltenesti si Curteni (si apoi , cu ajutorul primariilor din zona, inchiriate pentru a fi si locuinte), la Cretesti trebuie realizate lucrari de reabilitare a: garii, cabinelor de acar si rampei de marfa, plus drum de acces. La Podgoriile Husului HM situatia este relativ buna, cladirea fiind locuinta. La Husi gara este aproape reabilitata, mai fiind necesare doar lucrari la: interior sala asteptare, peroane, magazie bagaje si toaleta. Lucrari de mai mare amploare sunt necesare la: district linii, garduri, remiza locomotive, magazie, rampa de marfa, statie containere mici, statie descarcare produse petroliere. -la Valea Grecului si Soparleni se pot amenaja puncte de oprire. de asemenea, si la marginea cartierului Corni poate fi amenajat un astfel de punct de oprire! -Material rulant: pentru traseul Husi-Crasna-Vaslui un automotor nou (cel mai potrivit si ca pret si ca performante tehnice "SA-138"" polonez), si eventual doua vagoane atasate la el , pentru legatura directa cu Iasi si Bucuresti (se pot utiliza vagoane modernizate de clasa a doua compartimentate de la CFR). Pentru traseul Husi- Podgoriile Husului HM- Albita, un automotor "SA-105"", pe doua osii, iar, daca cererea de transport se va mari, un automotor SA-134. De obicei, pe traseul Rasesti- Husi un minibuz Ďsuzu se dovedeste de multe ori neincapator! Aceste doua automotoare ar putea fi garate in remiza Husi, care are doua linii, cu canal de vizitare. -Ca personal de exploadare feroviara: trei sefi de gara (la Husi , Cretesti si Albita), 17 impegati de miscare (cate 4 la Husi, Podgoriile Husului HM, Cretesti si Albita plus unul de rezerva- concedii, imbolnaviri), 17 acari (8 la Cretesti, 8 la Albita si unul de rezerva- impartiti cate doi pe tura , plus unul de rezerva), 17 manevranti vagoane (cate unul pe tura la Husi, Podgoriile Husului HM, Cretesti si Albita, plus unul de rezerva), 7 casieri (cate doi la Husi, Cretesti si Albita, plus unul de rezerva), 3 SCB-isti (la Husi, Podgoriile Husului HM si unul de rezerva), la intretinere linii: maxim 40 de oameni (impartiti in cate 3-4 echipe), la intretinere cladiri: doua echipe a cate 5 oameni (zidar, faiantar, instalator, tamplar, electrician), si medic cu asistenta la dispensarul CFR Husi. Pentru paza, facut contract cu jandarmeria. - De asemenea, pentru deservirea a 5 perechi/zi in relatia Husi- Crasna- Vaslui si inca 5 perechi/zi in relatia Husi- Albita cu cate un automotor, ar trebui cca 8-10 mecanici automotor (la automotoarele noi nu cred ca mai este necesar mecanic-ajutor. La Desiro sigur nu). Intre Husi si Podgoriile Husului HM automotoarele (pentru Crasna-Vaslui si Albita) ar putea circula cuplate!
Cum astazi nici statul si nici vreo companie privata de transport feroviar nu are puterea financiara sa sustina un asemenea proiect, bine ar fi de gasit o firma serioasa din straintate (poate fi si din zona UE, dar si din Rusia sau China)- care sa fie bine verificata, iar, daca se arata dispusa sa investeasca sumele necesare in acest proiect, statul roman sa-i ofere facilitatile maxime- bineinteles, in conformitate cu legislatia europeana! |
| | | ucpr
Numarul mesajelor : 98 Reputatie : 4963 Data de inscriere : 23/07/2011
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi Mar 28 Aug 2012, 21:49 | |
| a venit marfarullll la husi.un tren gfr cu doua locomotive la tractiune.am si poze dar nu stiu sa le pun:D |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 604 : Crasna - Husi | |
| |
| | | | 604 : Crasna - Husi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |