Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 604 : Crasna - Husi

In jos 
+77
alliens
truscamihai
ets2oltromânia
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
Warrington
Katalyn
Vale_ntin
didinul
laurentzu
NIKU24
elm
mielutu zburator
Luca tgv
LanceR
Jhonyla
impuls
marius664
dan tm
Andrey_tm
madalin98
halmarius
phnegativ
Norbi
mishu88
IonutCFR2009
vatmanul
TVlad
DUAL
Dutzu
vladau2000
cardinal
lifetec
cfr500
spiderpc
Adirmvl
Vitosa
Katalin4653
Vlad
Balto
manuela
Valentin Sava
cata
Hurricane
Michael
Luna
razvan - trenuri
Adrian78
AlexD
Dr2005
eu
DAS 2011
nenuandrei
ionutz85
iuli.hard
ucpr
redeme
MariusM
bogdan srl
riciu
@ndrey
lovekomotive
membru inactiv
COSTACHE MIHAIL
ldh80
alinx3330
kristi kkk
ATM
VladH
Bobses
srazvi
ultras
cristi CFR
Nesebar
catalin-husi
mardaryroby
myster2008
81 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22385
Data de inscriere : 06/12/2009

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 27 Mai 2012, 12:00

ucpr a scris:
este sfarsitul lunii mai...se mai tine licitatia aia?

Daca erai atent la ce s-a postat pe forum nu mai puneai o astfel de intrebare , licitatia a fost in 24 si au fost inchiriate liniile 306 TFC si 924 Regiotrans , restul cu alta ocazie probabil .

_________________
595423604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Bdeem_8496_a604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Bdeem_8496_a604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Bdeem_8496_a
Sus In jos
catalin-husi




Numarul mesajelor : 25
Reputatie : 5451
Data de inscriere : 12/01/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeVin 22 Iun 2012, 22:10

ldh80 a scris:
Raspunsul primit de la CFR-Calatori, legat de petitia pe care le-am trimis-o:

"Urmare petitiei dumneavoastra, adresata conducerii Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, domnului ministru Alexandru Nazarie, inregistrata cu nr. RP/DICP/7982/2012, si redirectionata spre solutionare la SNTFC "CFR-Calatori" SA, va comunicam urmatoarele:

Avand ca obiectiv realizarea unui buget de venituri si cheltuieli echilibrat, SNTFC "CFR Calatori" SA, a luat masuri de eliminare a pierderilor operationale, majorarea veniturilor de exploadare si reducerea cheltuielilor, identificandu-se serviciile de transport feroviar care provoaca deficit financiar.
Pentru sectia Crasna-Husi, datele finale inregistrate reliefeaza un venit mediu lunar de aproximativ 73.600 lei/luna, si cheltuieli medii lunare de aproximativ 408.000 lei/luna.
In conformitate cu prevederile articolului 13 alin. (2), Actul aditional pe anul 2011 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2008-2011 a "Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori CFR Calatori SA, aprobat prin HG nr. 746/2011:
"(2) In situatia in care veniturile aferente pachetului minim social aprobat, nu sunt incasari la un nivel de cel putin 50% din veniturile prognozate, se va reanaliza necesitatea mentinerii rutelor respective in activitate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare"
In conformitate cu prevederile art.6, din HG nr. 2408/2004:
"Fondurile necesare subventiilor, pentru serviciile cuprinse in pachetul minim social, in transportul feroviar se vor aloca din bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii si/sau bugetele locale."
Avand in vedere ca exista prevedere legala pentru acordarea subventiilor necesare transportului feroviar de calatori, de interes regional, de la bugetele locale, in situatia in care primariile din zona doresc, se poate relua operarea trenurilor de calatori pe sectia Crasna-Husi, numai in conditii de echilibrul bugetar, prin acordarea unei subventii de la bugetul primariilor din zona, in volum estimativ de 4.012.000 lei/an.
Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori :CFR Calatori" Bucuresti, sta la dispozitia primariilor din zona, pentru orice fel de detalii legate de acordarea compensatiei necesare de la bugetul local.

Va multumim pentru interesul acordat, si va asiguram ca SNTFC CFR Calatori SA este deschisa dialogului cu publicul calator!

Director Comercial Cintia Chinde
:z6: salut! ia legatura cu domnul barsan care a candidat la primarie si care acum e consilier local,prezinta-i raspunsul care l-ai primit de la cfr sa.eu l-am pus in tema cu reintroducerea trenului si conditiile puse de cfr ca el sa puna in sedinta locala problema trenului.adu cat mai multe argumente de genul automotor,mers de tren la legaturi,etc...si poate reusim.trebuie sa reusim.din pacate acum nu a ramas decat linia si semnalele care sunt in picioare.in rest am scos tot...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12253
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeVin 22 Iun 2012, 23:40

Multumesc de idee! Ma duc maine sa vad cum reusesc sa dau de dumnealui!

Am fost ieri pe linie sa vad situatia! Traversele de lemn- e adevarat, nu toate- ar cam trebui inlocuite! La instalatii pichetii de joanta, inductorii si cablurile de la semnale din ce am vazut par a fi in regula- cel putin intre prima si a doua bariera! Poate sambata-duminica reusesc sa ajung si pana in Dobrina sa vad care e situatia pana unde se termina instalatia!
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4963
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:22

ati mai aflat ceva nou?se mai incearca introducerea trenului?cand mai este licitatie?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12253
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:24

Din ce am aflat ultima licitatie nu s-a mai tinut din lipsa de oferte! Iar alta (a fost deja a sasea!) nu stiu daca se mai organizeaza!
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4963
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:27

macar ceva marfa daca s-ar aduce sau nu stiu...pentru ca oricum din husi nu mai are ce pleca.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12253
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:31

Problema mai grava e ca instalatie de semnalizare e complet scoasa din functiune. Si dulapurile au fost golite de relee, etc! Au mai ramas doar circuitele de cale, bobinele de joanta si inductorii!
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4963
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:35

deci chiar daca ar fi trebuit sa mai vina vreun marfar nu a putut si nu v-a putea din cauza instalatiei de semnalizare nu?rau s-a mai ajuns daca nici trenul nu mai vine
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9697
Data de inscriere : 02/11/2008

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:42

Exista reglementari in instructii pentru circulatia trenurilor cand semnalizarea nu functioneaza, cand mijloacele de comunicare sunt intrerupte etc ...

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12253
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 13:43

Intradevar! Am incercat sa prezint problema- prin scrisori- si la Guvern, CFR, Primarie, etc., dar se pare ca nimeni nu-i interesat!
Nici Vasile Mihalache, Dumitru Buzatu, Dan Marian sai Ioan Ciupilan se pare ca nu sunt interesati de soart liniei Crasna-Husi!
Ce pot sa mai zic- probabil Husul nu mai merita sa aiba cale ferata!
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6311
Data de inscriere : 30/12/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 14:06

Sa se mearga ca pe 703 fara semnalizare!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4963
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeDum 29 Iul 2012, 14:10

poi daca astia considera ca husul nu mai merita tren macar sa scoata linia de tot sa se poata circula cum trebuie decat sa se degradeze continuu fara rost
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1370
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6649
Data de inscriere : 27/06/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeMier 01 Aug 2012, 21:01

Lasa ca au scos si unul din microbuzele Bucuresti Husi, nu ma mai mir de linie... noroc ca anul trecut am filmat si la dus si la venire aproape toata sectia... ca parca am presimtit ca o scot din uz Sad
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6868
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12253
Data de inscriere : 03/11/2010

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Linia 604   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 09 Aug 2012, 10:30

Ce sanse ar fi- printr-un eventual proiect european de infrastructura, si cu o colaborare transfrontaliera cu Republica Moldova- de reconstructie a unei cai ferate Podgoriile Husului HM- Bucovat- Chisinau ? Ca argumente economice in favoarea acestui proiect ar fi: scurtarea distantei dintre Bucuresti si Chisinau (evitand ocolul prin Iasi), si mai departe, o legatura mai buna cu portul Odessa si zona Caucazului, urmand un traseu pe litoralul nordic a Marii Negre!
In plus, prin realizarea pe ecartament normal a liniei pana la Bucovat, iarm, de acolo, fie realizarea de linie incalecata, fie unui al treilea fir de ecartament normal, trenul "Prietenia"" nu ar mai pierde timpul stationand 2-3 ore in Ungheni, pentru schimbarea boghiurilor!
Din punct de vedere strict tehnic, lucrarile necesare ar fi:
-lucrari de reabilitare (dar nu de mare amploare- in zona nefiind alunecari de teren) a tersamentului, pe o lungime de 33 km;
-schimbarea a maxim 10 podete ;
-inlocuirea traverselor de lemn uzate (cele de beton se prezinta in stare buna)
-realizarea de lucrari de burare, completarea prismei de piatra sparta;
-in privinta suprastructurii: sinele existente in linie curenta au fost montate in cale in anii 1990-1994, iar prinderea este de tip K indirecta. Daca s-ar pune problema de inlocuire completa a sinelor, ar fi necesara inlocuirea a maxim 50 km de linie (33 km linie directa, plus liniile abatute din statii: Husi= 8+2 industriale, Cretesti= 4+1 industriala si Podgoriile Husului HM= 2+2 industriale);
-intre Podgoriile Husului HM- Albita, linia este recomandabil a fi reconstruita pe un traseu diferit fata de cel din 1916-1918, astfel: sud Epureni- nord Valea Grecului- nord Soparleni- pasaj la nivel peste DN Albita- Iasi, iar statia de frontiera Albita sa fie amenajata la nord de vama Albita. Acest traseu are avantajul ca este drept, fara curbe stranse si ar permite o viteza maxima de 100 km/h (cu exceptia unei curbe spre dreapta la iesirea din Podgoriile Husului HM). Statia Albita ar putea deservi si un eventual port la Dranceni, in contextul discutiilor privind realizarea navigabilizarii raului Prut! In Romania, pe acest traseu, ar fi de realizat maxim 20 km , iar, in Moldova (unde se poate pastra vechiul traseu) cca 70-80 km , pana la statia Bucovat. Avand in vedere ca in Moldova in ultimul timp s-a mai investit in infrastructura feroviara (liniile Revaca- Cainari si Cahul- Giurgiulesti), probabil partea moldoveneasca ar fi interesata de un astfel de proiect!
-in privinta sistemelor SCB, intradevar, acestea ar trebui reconstruite aproape de la zero: Cretesti= TM bloc cu chei, Podgoriille Husului HM si Husi= recomandabil a fi echipate cu CED-CR-2. Viitoarea statie de frontiera Albita poate fi echipata tot cu sistem TM bloc cu chei.
-in privinta cladirilor, aici trebuie reconstruite: haltele Tarzii, Oltenesti si Curteni (si apoi , cu ajutorul primariilor din zona, inchiriate pentru a fi si locuinte), la Cretesti trebuie realizate lucrari de reabilitare a: garii, cabinelor de acar si rampei de marfa, plus drum de acces. La Podgoriile Husului HM situatia este relativ buna, cladirea fiind locuinta. La Husi gara este aproape reabilitata, mai fiind necesare doar lucrari la: interior sala asteptare, peroane, magazie bagaje si toaleta. Lucrari de mai mare amploare sunt necesare la: district linii, garduri, remiza locomotive, magazie, rampa de marfa, statie containere mici, statie descarcare produse petroliere.
-la Valea Grecului si Soparleni se pot amenaja puncte de oprire. de asemenea, si la marginea cartierului Corni poate fi amenajat un astfel de punct de oprire!
-Material rulant: pentru traseul Husi-Crasna-Vaslui un automotor nou (cel mai potrivit si ca pret si ca performante tehnice "SA-138"" polonez), si eventual doua vagoane atasate la el , pentru legatura directa cu Iasi si Bucuresti (se pot utiliza vagoane modernizate de clasa a doua compartimentate de la CFR). Pentru traseul Husi- Podgoriile Husului HM- Albita, un automotor "SA-105"", pe doua osii, iar, daca cererea de transport se va mari, un automotor SA-134. De obicei, pe traseul Rasesti- Husi un minibuz Ďsuzu se dovedeste de multe ori neincapator! Aceste doua automotoare ar putea fi garate in remiza Husi, care are doua linii, cu canal de vizitare.
-Ca personal de exploadare feroviara: trei sefi de gara (la Husi , Cretesti si Albita), 17 impegati de miscare (cate 4 la Husi, Podgoriile Husului HM, Cretesti si Albita plus unul de rezerva- concedii, imbolnaviri), 17 acari (8 la Cretesti, 8 la Albita si unul de rezerva- impartiti cate doi pe tura , plus unul de rezerva), 17 manevranti vagoane (cate unul pe tura la Husi, Podgoriile Husului HM, Cretesti si Albita, plus unul de rezerva), 7 casieri (cate doi la Husi, Cretesti si Albita, plus unul de rezerva), 3 SCB-isti (la Husi, Podgoriile Husului HM si unul de rezerva), la intretinere linii: maxim 40 de oameni (impartiti in cate 3-4 echipe), la intretinere cladiri: doua echipe a cate 5 oameni (zidar, faiantar, instalator, tamplar, electrician), si medic cu asistenta la dispensarul CFR Husi. Pentru paza, facut contract cu jandarmeria.
- De asemenea, pentru deservirea a 5 perechi/zi in relatia Husi- Crasna- Vaslui si inca 5 perechi/zi in relatia Husi- Albita cu cate un automotor, ar trebui cca 8-10 mecanici automotor (la automotoarele noi nu cred ca mai este necesar mecanic-ajutor. La Desiro sigur nu). Intre Husi si Podgoriile Husului HM automotoarele (pentru Crasna-Vaslui si Albita) ar putea circula cuplate!

Cum astazi nici statul si nici vreo companie privata de transport feroviar nu are puterea financiara sa sustina un asemenea proiect, bine ar fi de gasit o firma serioasa din straintate (poate fi si din zona UE, dar si din Rusia sau China)- care sa fie bine verificata, iar, daca se arata dispusa sa investeasca sumele necesare in acest proiect, statul roman sa-i ofere facilitatile maxime- bineinteles, in conformitate cu legislatia europeana!
Sus In jos
ucpr




Numarul mesajelor : 98
Reputatie : 4963
Data de inscriere : 23/07/2011

604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitimeMar 28 Aug 2012, 21:49

a venit marfarullll la husi.un tren gfr cu doua locomotive la tractiune.am si poze dar nu stiu sa le pun:D
Sus In jos
Continut sponsorizat





604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: 604 : Crasna - Husi   604 : Crasna - Husi - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
604 : Crasna - Husi
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» 604 : Crasna - Husi
» Crasna
» Huşi (604)
» Transportul interurban auto de calatori in zona Husi

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: