Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut

In jos 
+37
Theijs
impulsbv
t1972
TVlad
Vitosa
bogdan srl
liviulav33
marius664
DAS 2011
Amiralul
ets2oltromânia
teoiasi
IonutCFR2009
catalin-husi
Adrian78
kristi kkk
Dr2005
@ndrey
DUAL
impuls
cfr500
spiderpc
cristi CFR
Nesebar
redeme
riciu
MariusM
ATM
mardaryroby
ldh80
sorinucu
discoid21
ultras
srazvi
PrisecaruFlorin
Vlad
myster2008
41 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeVin 27 Mar 2020, 18:10

Ceva marfa la Falciu, in MT 1994/1995 :

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Falciu10

Tonaj maxim: 1275 tone (060DA/640, 060DA/635)
Tonaj maxim: 850 tone (060DD/850)
Tonaj maxim: 500 tone (040DHC)
Tonaj maxim: 1000 tone (060DC/O60DD) locomotive varianta marfa
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeMier 27 Mai 2020, 19:07

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 2007_t10

O fotografie gasita pe wikipedia: tren CFM (cu locomotiva tip ChME3- de fabricatie cehoslovaca si un singur vagon, ambele de ecartament larg) Prut II- Falciu, garat in statia Falciu CFR, in anul 2007
Sus In jos
liviulav33
V.I.P Member
V.I.P Member
liviulav33


Numarul mesajelor : 1505
Varsta : 50
Localizare : Buzău
Reputatie : 6967
Data de inscriere : 14/03/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeMier 27 Mai 2020, 19:19

Tot așa avea compunerea și prin 1996-1997.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeSam 06 Iun 2020, 23:10

Inainte de 1991, din cauza unei anumite retineri a autoritatilor din fosta URSS (care doreau sa limiteze cat mai mult contactul dintre romanii din Romania si cei din fosta RSS Moldoveneasca si din fosta RSS Ucraineana), erau deschise pentru traficul de calatori doar doua puncte de frontiera feroviare intre Romania si fosta URSS: HM Ungheni Prut/Ungheni URSS (pe unde treceau doar doua trenuri international de calatori- "Romania express" si sezonierul "Danubius Express") si Vicsani/Vadu Siretului!

Prin punctul de frontiera feroviar Falciu/Prut II treceau doar trenuri de marfa- e drept destul de multe pana prin 1992.

Incepand cu "Mersului trenurilor 24 mai 1998- 29 mai 1999", se deschid pentru traficul de calatori si alte puncte de frontiera feroviare intre Romania si Republica Moldova, respectiv intre Romania si Ucraina, introducandu-se cateva trenuri de calatori, "in trafic local de frontiera" :

-Trenurile A 1062 si A 1064 Iasi- Ungheni (compuse initial din locomotiva 040-DHC si unul sau doua vagoane seria 29-22 "dimitroave modernizate", apoi prin 2008 cu AM Malaxa, apoi cu AM Desiro, apoi cu locomotiva 060-DA "modernizata" si un singur vagon!)

-Trenurile P 3724/3723 Falciu- Prut II, compuse cu material rulant de cale larga a CFM (locomotiva+ un singur vagon)

-Trenurile Rahov - Berlibasi/Valea Viseului- Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa/Teresva, compuse cu material rulant de cale larga a UZ (automotor "D1")


Trenurile de calatori "in trafic local de frontiera" Falciu- Prut II au circulat regulat (o singura pereche/zi) incepand din 1998 pana in decembrie 2009, cand din pacate circulatia lor este anulata. Cei 7,5 km ai traseului Falciu- Prut II erau parcursi in 20 de minute. Nu stiu daca aceste trenuri de calatori mai opreau undeva intre statiile Falciu si Prut II- eventual daca imediat dupa trecerea podului peste Prut, in Republica Moldova, exista vreun post pentru controlul vamal sau al politiei de frontiera, unde aceste trenuri sa opreasca, inainte de a ajunge in statia Prut II (cum de exemplul opresc trenurile "internationale" de calatori, imediat dupa pod, inainte de a ajunge in statia Ungheni).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2020, 11:47

La Falciu, linia normala e demontata peste pod.

in mersurile vechi linia Sighetul Marmatiei-Cimpulung la Tisa avea mentiunea linie larga, acolo cu ce material rulant erau facute trenurile?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2020, 13:43

Dupa 1991, probabil sperandu-se intr-o intensificare a relatiilor economice cu noua "Republica Moldova", s-a luat o decizie : ca liniile existente, care in 1991 erau numai de ecartament larg, dintre statiile Falciu- Prut II si respectiv Galati Larga Grupa B- noua statie Giurgiulesti (infiintata dupa 1991), sa fie transformate din linii de ecartament larg in linii incalecate cu 4 sine, atat pentru ecartament larg, cat si pentru ecartament normal.

Aceste lucrari au fost executate in perioada dintre anii 1991- 1996, cu aceasta ocazie amenajandu-se si grupe de linii de ecartament normal in statiile Prut II si Giurgiulesti.

Pe firul de ecartament normal dintre Galati Larga Grupa B si Giurgiulesti au circulat doar ocazional si foarte rar trenuri de marfa a CFR. Exista o fotografie (pe care am postat-o la topicul despre CFM) cu un astfel de tren de marfa, pe ecartament normal, intrand in statia Giurgiulesti dinspre Galati.

In schimb (fostul) fir de ecartament normal dintre statiile Falciu si Prut II nu stiu daca a fost vreodata utilizat! In ce an a fost demontat din teren macazul prin care linia de ecartament normal se ramifica din linia spre HM Falciu Nord si inima de incalecare-descalecare prin care firul de ecartament normal intra in linia incalecata spre statia Prut II ?

Trenurile de calatori Falciu- Prut II nu au avut foarte mare succes (era un singur vagon, nici acela plin) poate si din cauza faptului ca legau doua localitati rurale, mici- comuna Falciu si "oraselul" (ma rog- "centru raional"- dar ca numar de locuitori practic tot o comuna) Cantemir! Daca acele trenuri ar fi circulat de la Falciu pana la Chisinau, ca tren direct, poate ar fi avut mai mult succes!

Oricum, chiar si asa, datorita starii infrastructurii feroviare din Republica Moldova, intre Prut II- Abaclia- Basarabeasca- Cainari- Revaca- Chisinau, un tren direct Falciu- Chisinau ar fi facut foarte mult ca timp de mers!

Destramarea URSS a fost- din punct de vedere a traficului de marfa- o lovitura importanta pentru linia 603! Multe din trenurile de marfa care treceau inainte de 1991 frontiera pe la Falciu spre fosta URSS erau incarcate cu produse alimentare, exportate de Romania in fosta URSS! Acele trenuri nu se opreau in fosta RSS Moldoveneasca ci mergeau spre marile centre urbane din fosta URSS (din RSS Ucraineana sau RSFS Rusa).

Ori dupa 1991 Republica Moldova nu a trebuit sa mai importe foarte multe produse alimentare din Romania, deoarece au si ei destule produse alimentare, unele pe care chiar le exporta in Romania.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2020, 13:54

In 1991 linia dintre statiile Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa era numai linie de ecartament larg.

Pe aceasta linie circulau trenuri cursa a CFR, compuse din material rulant de cale larga a CFR: locomotiva diesel-hidraulica (clasa 84 "veche" cu boghiuri de ecartament larg) si cateva vagoane de calatori a CFR , cu boghiuri de ecartament larg. Din unele informatii acele vagoane ar fi fost construite in 1957. Era singurul tren de calatori a CFR, in serviciul comercial, compus cu material rulant de cale larga.

Dupa 1991 se ia decizia ca linia dintre statiile Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa sa fie transformata din linie de ecartament larg in linie incalecata cu 4 sine, atat de ecartament larg, cat si de ecartament normal. Insa nu stiu daca firul de ecartament normal a fost vreodata utilizat.

Cu ocazia intrarii in vigoare a "Mersului trenurilor 1998/1999" se introduc in circulatie trenuri de calatori "in trafic local de frontiera" Rahov- Berlibasi- Valea Viseului- Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa- Teresva, compuse din automotoare "D1" de cale larga a UZ.

Cu aceasta ocazie se anuleaza circulatia trenurilor CFR de cale larga, intre Sighetul Marmatiei si Campulung la Tisa.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2020, 15:01

E prima data cind aud ca CFR a avut vagoane de calatori de cale larga. Exista undeva o poza cu ele?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2020, 13:32

Linia până la Câmpulung la Tisa nu a fost niciodată încălecată. Şi acum tot largă e: https://www.google.ro/maps/@47.9828274,23.755112,3a,64.7y,305.39h,74.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sa2zty5ix5wDrDr_dw6I-lA!2e0!7i13312!8i6656

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2020, 14:08

Iar vrei sa pari "destept" , era vorba de Sighet-Campulung la Tisa nu de Teresva-Campulung la Tisa.

Poza aia e la o trecere de nivel, soseaua ce vine de la Satu Mare, si linia e doar larga dupa gara Campulung la Tisa spre Teresva.

Cu siguranta nu ai trecut pe acolo cu masina dar iar vrei sa pari ce nu esti. Cum ai facut si cu BuBu, te supara adevarul.

_________________
595423603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Bdeem_8496_a603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Bdeem_8496_a603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2020, 15:25

Da, asa e, linia este incalecata pina la Cimpulung la Tisa. Au mai fost discutiile pe undeva. De fapt pe forum la topicul liniei 411.

https://goo.gl/maps/xAhRdrxAjjiii7jz8
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2020, 17:16

Dr2005 a scris:
Linia până la Câmpulung la Tisa nu a fost niciodată încălecată. Şi acum tot largă e: https://www.google.ro/maps/@47.9828274,23.755112,3a,64.7y,305.39h,74.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sa2zty5ix5wDrDr_dw6I-lA!2e0!7i13312!8i6656

Linia e incalacata pana in gara Camu Lung la Tisa iesirea spre Teresva e numai pe cale Larga

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 61838233
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/o-gara-prin-care-nu-trece-trenul-a-fost-modernizata-582774

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2020, 23:00

@dan tm vagoane Bmx văzusem întrun livret. Poate ne lămurește @MariusM.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2020, 23:05

Mixtele de pe Borşa după livretul 1985-1986603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 297
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitimeMar 09 Iun 2020, 00:06

Trenul Lvov-Solotvino ar fi putut sa fie Lvov-Sighet macar cu 2 vagoane pe teritoriul RO, era altceva o legatura directa daca nu se mai vrea AM-ul UZ desi era bun sa faca Teresva-Sighet-Rahov, lega Teresva de Rahov prin Sighet, chiar ceva waw, doar ca suntem in RO si aici nu se face nimic bun pentru omul de rand.

De la Cernauti ar putea sa vina tren UZ pana la Dornesti, ca si legaturi pe timp de zi in afara de trenul international Kiev-Bucuresti care normal ar fi sa circule zilnic si sa fie Kiev-Bucuresti-Sofia-Salonic, 3 vagoane UZ ar fi suficient, dar revenim, suntem in RO si aici nu e nimic bun pentru prostuld e rand, pardon omul de rand.

Acum o sa apara niste comentari cu scuzele de rigoare cum ca "nu se poate" cunoastem lozincile, aici nimic nu se poate, nimic nu ne trebuie. Mad Mad Mad

_________________
595423603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Bdeem_8496_a603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Bdeem_8496_a603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut   603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut
Sus 
Pagina 12 din 22Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» Zorleni
» HM Ungheni Prut (M600)
» Falciu (603)
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: