Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 HM Ungheni Prut (M600)

In jos 
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

HM Ungheni Prut (M600) Empty
MesajSubiect: HM Ungheni Prut (M600)   HM Ungheni Prut (M600) Icon_minitimeJoi 06 Iun 2024, 14:10

Schita HM Ungheni-Prut:

HM Ungheni Prut (M600) Hm_ung10

Are macazuri manuale, semnale luminoase si o instalatie SAT. Inainte de 1990 erau planuri de echipare cu instalatie CED a HM Ungheni-Prut, fiind aduse si chiar montate cutiile pentru electromecanismele de macaz!
Semnalele luminoase de iesire si de intrare spre/dinspre statia Ungheni CFM au o configuratie a becurilor mai deosebita!

Are doar doua linii- una de ecartament normal si una incalecata, ambele utilizate.

In 2010, in contextul pregatirilor pentru aderarea Romaniei la spatiul "Schengen", controlul vamal si de frontiera a trenurilor de calatori a fost mutat din cladirea garii "internationale" Nicolina la HM Ungheni-Prut, cu aceasta ocazie fiind instalate cateva containere, pentru vama si politia de frontiera, la HM Ungheni-Prut.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

HM Ungheni Prut (M600) Empty
MesajSubiect: Re: HM Ungheni Prut (M600)   HM Ungheni Prut (M600) Icon_minitimeMar 18 Iun 2024, 09:01

O întrebare: instalația SCB din HM Ungheni Prut este cumva legata de instalația CED din statia Ungheni CFM ?

Întreb asta deoarece, când am avut ocazia sa merg cu trenul pe acolo, am observat un aspect interesant: aproape imediat după ce a fost pus pe liber semnalul de ieșire din HM Ungheni Prut spre Ungheni CFM a fost pus pe liber și semnalul de intrare în Ungheni CFM dinspre HM Ungheni Prut!
Acuma sa se fi întâmplat că cei doi IDM (din HM Ungheni Prut și din Ungheni CFM) sa fi avut "inspirația" sa pună , aproape în accelasi timp, pe liber cele două semnale (sa apese în accelasi timp pe buton) este posibil!

Și mai este o chestie: semnalul de ieșire din HM Ungheni Prut spre Ungheni CFM poate fi pus pe liber, daca semnalul de intrare în Ungheni CFM (dinspre HM Ungheni Prut) este pe oprire (pe roșu) ? In acest caz trenul ar trebui sa se oprească în fața semnalului de intrare în Ungheni CFM, adica exact pe pod!

Secțiunea dintre cele două semnale (adică linia de pe pod) este controlata electric de pe luminoschema HM Ungheni Prut sau de pe luminoschema stației Ungheni CFM ?
Sus In jos
 
HM Ungheni Prut (M600)
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» 603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut
» CFM-Moldova
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAŢII ŞI HALTE (T, Ţ, U, V, Z)-
Mergi direct la: