|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:33 | |
| 1. Nu putem pleca de la premiza ca vamesii sint spagari, in caz ca avem suspiciuni trebuie sa te porti in asa fel incit sa ii demasti, poate stie karpaty cum, altfel ei iti pot gasi chichite sa te retina pe acolo
2 care ar fi avantajul de a fi in Schengen in afara de faptul ca dispare controlul vamal la granita cu Ungaria si granita cu Bulgaria? atita tambalau pentru asta? mai bine sa fie controlul asta formal cum e si acuma
3 cred ca prinderea sinei din Socola se vede in filmarea aia cu sosirea lor cu lautari
4. pentru ce ar fi trebuit sa ne unim cu ei? care ar fi fost avantajele? problema transnistreana si gagauza? pentru astea? ei oricum nu au simtul apartenentei la Romania foarte dezvoltat decit prin prisma avantajelor personale(cetatenie romana=libera circulatie in Europa unde apoi se dau moldoveni, scoala, masa, transport gratis prin Romania fata de ai nostri, mai le-am dat microbuze scolare pe cind scolile noastre de la tara in unele zone sint cum sint, le mai dam curent, o sa luam gaz de la rusi scump si o sa le dam al nostru ieftin prin noua conducta, mai ne creem probleme prin lume sustinindu-i).
5. Merkaloane nu mai poate da acuma inapoi si sa-si recunoasca greseala cu islamistii, o tine pe a ei, stie ca a pierdut, insa are de pierdut si Europa, poate reuseste acuma Putin sa ii mai ameteasca un pic pe colportorii astia de democratie numiti SUA & Co pe acolo prin Siria.
6 de acord ca era mai bine singuri decit cu FMI si Merkaloane. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:49 | |
| 2-Mie unu nu imi convine sa ma intrebe nimeni nimic, sa fie ca in Germania/Austria/Franta/Belgia etc, treceam din tara in tara si doar primeam mesaj pe telefon "bun venit in ........" asa aflam ca am trecut granita ca trenul opreste doar 1 minut in statia de frontiera acum prin tarile civilizate. Acum pierdem 50 de minute la Giurgiu mai pierdem inca 50 prin Ruse cand la Giurgiu putea fi 1 minut iar la Ruse maxim 20 pentru schimbul de locomotive si atasare vagoane, la fel si la Curtici si Episcopia Bihor, este timpul castigat dar si libertatea de deplasare, nu te intreaba nimeni nimic, ce faci si unde mergi.
p.s.-vamesul nu are treaba cu biletul tau, altfel cum crezi ca se merge cu nasu pe Bucuresti-Chisinau la un pret mai mic fata de cat e biletul, singurul care te intreaba si cu care tratezi e insotitorul de vagon. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 13:04 | |
| Si biletul ala transfrontalier la ce mai exista ? Ca si eu pot sa negociez cu nasul 5 lei la Romania Express din Giurgiu Nord la Ruse sau Calafat - Vidin la Serdika ca am o vrajeala in mine de pica toti. Normal ar fi trebuit sa te intrebe si de sanatate nu doar de buletin. Ala care ti se pare tie ca te-a intrebat cum te-a intrebat a aplicat regulametul daca tie ti s-a parut ca nu a fost ok e strict problema ta, daca toti ar vorbi cu nini nini apoi ar fi fost ei injositi lucru destul de deranjant sa vezi un taran cu cizmele murdare de noroi cu sticla de saniutza in mana sa-i spuna vamesului "Hai ba mai repede ca ma grabesc". Asta este si nu e capat de tara, la mine la munca de multe ori am fost in locul vamesului si am gasit destui ca tine, nu se conformau nu intrau in obiectiv, de cate ori am fost amenintat ca o sa am probleme ca suna pe nush ce sef, tot el a fost cel care a avut probleme atata timp cat eu mi-am facut datoria. Nu poti sa intri intr-o rafinarie cu bauturi sau tigari chiar daca nu le consumi acolo sau sunt sigilate asta e regulamentul nu eu l-am facut decat il aplic si apoi vine cu vorbe dulci hai ca le-am lasat la un coleg in parcare insa prea tarziu ca intra cand o sa vreau eu adica peste 1-2 ore nu are incotro si poate sa se duca sa ma reclame unde vrea nu va rezolva nimic, daca am fi de capul nostru unde am ajunge ? De aia am si dat exemplul cu ruptul biletului dar se pare ca la granite nu conteaza daca ai sau nu bilet. Dar iti gaseam alta chichita si te faceam sa treci granita in alta zi |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 13:23 | |
| Daca ati observat ca lucratorii CFM - insotitorii de vagon i-au spaga, atunci trebuia sa reclamati acest fapt conducerii CFM, pentru ca astfel de indivizi (care nu fac cinste meseriei de lucrator feroviar) sa fie indepartati din serviciu si sa-si primeasca pedeapsa bine meritata. Sub nici o forma nu trebuie incurajate astfel de comportamente a unora din lucratorii feroviari ai CFM, si pentru asta cel mai bine este de obtinut biletele de la casele de bilete, ori daca acest lucru nu este posibil pentru trenul operat de CFM, atunci când alta solutie nu exista si trebuie obtinut biletul de la personalul CFM din tren, sa se ceara si chitanta pentru banii dati sau alte documente.
In 2013 când am calatorit de la Pascani la Cernauti cu trenul Bulgaria-Express biletul l-am luat de la Agentia CFR din Iasi- deci banuiesc ca se poate face accelasi lucru si pentru trenul Prietenia.
In privinta unirii Basarabiei cu Romania, indiferent care ar fi costurile economice, toti romanii au dreptul sa traiasca intr-un singur stat, in hotarele fireste ale Romaniei, care sunt cele din 1938 a Romaniei Mari. Daca si inaintasii nostri din 1918 gandeau tot in termeni stricti numai de rentabilitate economica, atunci Marea unire din 1918 nu ar mai fi avut loc. Asa cum Germania si-a refacut dupa 1989 unitatea teritoriala in granitele sale firesti, la fel si celelalte popoare (romanii, polonezii, coreenii) au dreptul la accelasi lucru! Nu avem de ce sa ne temem de o viitoare unire a Basarabiei cu Romania, si nici macar Rusia nu ar trebui sa se teama de acest lucru, deoarece prin aceasta noi romanii nu facem un lucru indreptat impotriva Rusiei, ci un lucru firesc si normal.
In privinta situatiei gagauzilor din Basarabia, asa cum minoritatile bulgare sau turce de astazi din Romania, le sunt asigurate absolut toate drepturile normale pentru o minoritate (si nicioadata reprezentantii acestor minoritati nu s-au plans de discriminare si nu au avut nimic de reprosat autoritatilor romane, iar in Dobrogea atat romanii cat si turcii, tatarii sau bulgarii traiesc in conditii de buna intelegere), la fel ar fi si cu gagauzii din Basarabia romaneasca.
In privinta Transnistriei, recunoastem ca teritoriul situat la est de raul Nistru nu apartine de drept Romaniei si nu ridicam nici un fel de pretentie asupra acelui teritoriu. Dar si transnistrenii ar trebui sa accepte ca orasul Tighina este un stravechi oras romanesc, si care actualmente ar trebui redat Republicii Moldova, iar in perspectiva unirii Basarabiei cu Romania sa revina Romaniei. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 13:33 | |
| Pai biletul transfrontalier e in functie de partida trenului. La moldoveni trebuie sa tratezi cu insotitorii de vagon dupa cum ni se spune aici,la Giurgiu probabil cu partida CFR, la Vidin cu partida BDZ, ca degeaba tratezi cu nasii care duc trenul la Golenti ca ei pleaca la Calafat.
Asa cum ai nostrii cotizeaza mai sus ierarhic vorbind, tot asa si la CFM crezi ca alora de prin Chisinau nu le convine sa cotizeze un insotitor?
Sa ne unim cu Moldova si sa avem granitele din 1938? ar insemna sa avem pretentii si asupra Bulgariei si Ucrainei, lucruri absolut inutile la fel ca unirea.
Germania nu prea e unita in granitele ei firesti, negocierile cu Polonia care detine o mare suprafata din vechile teritorii germane , nu au fost deloc usoare.
Sint de principiul ca granitele actuale sint in regula si ca ROmania ca Stat ar trebui sa se axeze pe dezvoltarea tarii si pe bunastarea locuitorilor sai nu pe cai verzi pe pereti privind unirea cu unii care nu simt ca noi. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 14:31 | |
| Aici permiteti-mi sa nu fiu de acord cu dumneavoastra, si sustin cu tarie necesitatea unirii Basarabiei, nordului Bucovinei, tinutului Herta, insulei Serpilor si Cadrilaterului cu Romania, si consider ca granitele legitime si firesti ale Romaniei ar trebui sa fie acelea din 1938! Dar sa lasam politica si sa revenim la subiectul topicului. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 14:41 | |
| Romania nu poate sustine aceasta unire cu Republica Moldova, unirea Germaniei de Est cu cea de Vest a insemnat sustinere financiara maxima, estul era scufundat iar vestul a pompat bani gramada pentru dezvoltare cam asta ar fi si la noi iar Romania nu are atatia bani sa sustina Moldova, diferenta dintre noi si Moldova este foarte mare. In plus ei au probleme si cu Transnistria, deci pentru ce ne-am bate cuie in talpa sau sa ne legam la cap fara sa ne doara? Sa ramana asa. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 15:01 | |
| Si mai este un aspect foarte important Karpaty, moldovenii de peste Prut nu prea vor unire cu Romania ,in marea majoritate a lor ,decat la faza de pura teorie! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 16:17 | |
| Majoritatea moldovenilor merg la munca in Rusia, din Chisinau pleaca 3 trenuri directe la Moskwa si unu la Sankt Petersburg cu grupa de Minsk deci acolo au ei nevoie nu spre Romania. Trenurile alea de Moskwa pleaca pline cu 16-18 vagoane de nu gasesti loc in ziua plecarii, trebuie sa iei din timp bilet cu 3-4 zile in schimb spre Bucuresti e doar 1 tren si ala cu 6 vagoane care circula de 3 ori pe saptamana si atunci gol. Deci e clar spre ce se orienteaza moldovenii. Cand am fost in Moldova aia ma intrebau pe mine ca ce atata vrem sa se uneasca Moldova cu Romania, cine e Romania? Romania e un stat nou in schimb Moldova e stat vechi, stat care are o istorie etc etc. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 16:25 | |
| Lasati-i sa ramana in Moldova lor draga unde predomina saracia lucie. @karpaty, inafara de podgoriile de vii n-au pe ce pune mana baietii nostrii destepti |
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5148 Data de inscriere : 09/11/2012
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 21:00 | |
| E de inteles, probabil nici un cetatean maghiar nu s-ar simti chiar pe roze in personalul 8001, dimineata spre Ciulnita... In fine, nici eu nu as vota cu ambele maini unirea cu Moldova...dar ca pasionat, trenul asta de Socola e interesant. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 09 Oct 2015, 08:49 | |
| Sper ca acest nou tren sa aiba cat mai multi calatori si sa fie mentinut in circulatie cat mai mult timp!
Si o rugaminte- are cineva schema liniilor din statia Cristesti-Jijia ? Din ce observesc pe wikimapia ar aveea aproape 30 de linii statia (atat cele de ecartament normal cat si cele de ecartament larg, inclusiv in zona de transbordare a marfurilor).
Si o mica descriere a triajului si statiei Socola, cu ajutorul informatiilor oferite de wikimapia. Acesta cuprinde urmatoarele grupe
-Grupa A, care are 14 linii, si care , prin linii industriale, deserveste (sau deservea) si Intreprinderea Nicolina, Fabrica de cuie si Tamaz, fosta BJATM (Baza Judeteana de Aprovizionare Tehnico-Materiala) din zona Frumoasa (unde acum se afla complexul comercial Siraj), Continental Automotive, unele depozite situate la nord de Bdul. Poitiers si Intreprinderea Viei si Vinului Bucium (printr-o cale ferata industriala ce trece pe sub pasajul Socola, apoi traverseaza strada 3 Fantani si merge la est de Soseaua Bucium). Tot din grupa A se ramifica si linia pentru CUG (care in trecut trecea pe deasupra M600). Liniile directe din aceasta grupa (care vin dinspre statia Nicolina) sunt liniile 1 si 6 (le-am numerotat de la nord la sud). Pentru asigurarea legaturii pietonale intre cartierele Frumoasa si Socola, exista o pasarela pietonala ce traverseaza liniile ferate.
-Grupa B, de triere, care cuprinde 30 de linii. De asemenea, exista si 3 frane automate de cale, cu cocoase de triere.
-Grupa C, astazi in cea mai mare parte desfiintata (de când ?) Aceasta cuprindea un numar de 10 linii de ecartament normal si 7 linii de ecartament larg.
-Grupa Translatie, folositapentru schimbarea boghiurilor la vagoanele de marfa, fiind singura astfel de facilitate de pe teritoriul actual al Romaniei. Cuprindea cca 24 de linii.
-Statia propriu-zisa Socola Are (pe partea situata la sud de cladire) 3 linii (toate de ecartament normal), iar pe partea situata la nord de cladire doua linii (una de ecartament normal si una de ecartament larg infundata- cea realizata recent).
-Zona transbordare si a magaziilor de marfuri Aceasta cuprinde 8 linii (4 de ecartament normal si 4 de ecartament larg), toate fiind linii infundate. Tot aici se afla si macarale tip pod rulant, pentru transbordarea marfurilor si transcontainerelor din vagoane de ecartament normal in cele de ecartament larg si invers si in/din mijloace auto.
-Sectia Intretinere Mecanica a Caii SIMC-Socola Dispune de 7 linii pentru gararea utilajelor.
-Remiza CFR-Marfa Socola Dispune atat de linii de ecartament normal, cat si de linii de ecartament larg.
Linii industriale ce se desprind din triajul Socola
-Prin linia ce traverseaza Calea Chisinaului, si care ar ajunge intr-o statie denumita Socola-marfuri (cu 16 linii si macarale tip pod rulant), este sau mai bine zis era deservita principala platforma industriala din Iasi- platforma Tutora (cu Fabrica Coca-Cola- care nu stiu daca a avut cale ferata industriala, Tehnoton, Nutrimold, Precast Concret, Fabrica de ulei Tomiris, Pangram, Lactis, Terom, CET-2, Fabrica de bere Zimbru, Moldoplast).
-Tot triajul Socola deserveste si Fabrica de ceramica si Somaco-Prefabricate.
-Din zona pasajului Socola, se ramifica linii industriale pentru Moldomobila, Arcelor-Mittal (Intreprinderea de tevi Tepro), dar si o linie ferata care trece pe langa Felicia-Mall, traverseaza strada Bucium, apoi cartierul Bularga pentru a deservi Iasitex si fabrica de confectii Victoria. Saptamana trecuta am observat in curte la Arcelor-Mittal/Tepro, o locomotiva de manevra clasa 85 (vopsita in albastru).
-Tot din triajul Socola se desprinde linia pentru CET-Holboca (de ecartament normal).
Triajul Socola- in forma sa actuala (mai putin liniile desfiintate dupa 1990)- a fost inaugurat la data de 30 decembrie 1982 , avand o capacitate de triere (atunci) de 5400 vagoane/zi.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 13 Oct 2015, 12:17 | |
| S-a spus aici pe forum ca noua linie de ecartament larg (construita pentru trenul Socola-Chisinau), s-a realizat prin prelungirea unei linii de ecartament larg din grupa C (de cale larga).
Uitandu-ma pe wikimapia (unde liniile din triajul si statia Socola sunt evidentiate destul de bine), observ ca liniile de ecartament larg din grupa C se termina (se infunda) dincolo de frânele automate de cale ale cocoasei de triere, in dreptul cladirii statiei Socola.
Apoi la sud de liniile de ecartament larg din grupa C, mai exista sau mai existau si 9 linii de ecartament normal! Asadar realizarea acestei noii linii de ecartament larg prin prelungirea unei linii de ecartament larg din grupa C a fost sau ar fi fost mai dificila, deoarece a trebuit sau ar fi trebuit sa traverseze toate cele 9 linii de ecartament normal din grupa C!
De aceea este mai probabil ca aceasta noua linie de ecartament larg sa se fi realizat prin montarea unui macaz la linia larga existenta, inainte de inima de incalecare/descalecare a liniei de ecartament larg (care se indreapta spre zona de transbordare si magazii din zona strazii 3 Fantani) cu linia de ecartament normal directa, si apoi de la acel macaz nou-montat, noua linie de ecartament larg sa fi mers paralel (dar la o anumita distanta) cu linia de ecartament normal directa, pana in spatele cladirii statiei Socola. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |