|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: n Joi 08 Oct 2015, 04:52 | |
| Da, se poate trece doar cu buletinul, doar ca frustrant sa stii ca faci 2 ore pentru 20 km. Se sta foarte mult in vama, aproape o ora, iar mie mi s-a parut vama de J.F.Kennedy: toata lumea jos din tren (nu se intampla mereu asta, eu insa am prins acum o saptamana), control al bagajelor, tot felul de intrebari din partea vamesilor romani. Dupa sase ani de naveta cu avionul in toate colturile Europei si dupa cateva iesiri in afara ei, ce se intampla la vama de la Ungheni mi se pare destul de rigid si pe alocuri comic. Au inss motivele lor, bine intemeiate: traficul de tigari. Si sa fii atent la cantitatile de alimente pe care le introduci in tara. Uneori pot fi foarte stricti. Nu stiu acum limitele, dar sunt afisate undeva pe site-ul Politiei de Frontiera. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 08:05 | |
| Trebuie sa fie rigurosi, e o obligatie a tarii ca granita a Uniunii europene plus ca vrem in spatiul Schengen. Cantitatea de alimente e foarte limitata de aceea a scazut si traficul de la noi cu Sirbia. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 09:09 | |
| Bine dar daca te duci in vizita la Chisinau nu are ce sa-ti zica, ma duc si ma intorc iar in ruscac am mancare cat sa-mi ajunga pentru urmatoarele 6-7 ore dupa ce trec granita sau va referiti sa cumparati de acolo sa aduceti in tara ? Cat e limita la tigari ? Soferi de la mine de la munca spun ca la vama Albita i lasa sa intre cu maxim 2 pachete intregi si unul inceput ca teoretic si practic nu poti fuma mai mult de atat in 24 ore cat stai in Romania de la Albita la Ploiesti si inapoi la Albita.
Ce tarife au pentru biletele de bicicleta ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 09:23 | |
| E vorba de introducerea in UE a alimetelor dintr-o tara care nu face parte din UE, acest lucru nu prea e agreat. Depinde ce vrei sa aduci si ce cantitate ca e posibil sa ai probleme si sa renunti la marfa la granita daca vrei sa treci fara marfa, daca nu vrei sa renunti la marfa nu treci granita, cam asa e, dar depinde de ce vrei sa aduci si cat. La tigari, da, 2 pachete, inainte era un cartus, prima intrebare a vamesului cand vine asta e intrebarea "aveti tigari?" Eu i-am zis, da am cam 35 dar tie nu iti dau, a facut ala o fata, cica nu aveti voie cu atatea si cere sa vada bagajul, zic nu ai ce sa vezi, am doar acest mic rucsac la care el disperat, pai si unde le-ai ascuns, ce sa ascund? alea 35, si ii arat pachetul desfacut cu 15 tigari si un pachet intreg la care el, am crezut ca aveti 35 de pachete, nu, nu am atatea ca nu am nevoie. L-am facut de boala copiilor cu intrebarile lor timpite, nu suport sa ma intrebe un neica nimeni unde mergi, de unde vii, in ce scop, da ce te intereseaza pe tine, fac ce vreau si merg unde vreau. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 10:46 | |
| Pai ala nu e neica nimeni, acolo e locul lui de munca si aia e datoria lui sa te intrebe.Tu cum ai vrea sa faca, sa iti puna covor rosu?
Se numeste buna crestere sau bun simt sa intelegi ca isi face datoria altfel pentru ce mai vorbesti tu aici de progres cind tu te lauzi ca te comporti de parca ai merge cu malaxa 900 dar vrei TGV?
Sau nu ai prin vrema aceea adevarat a vamesilor unguri si sirbi? ca nu faceai cu aia asa deloc ca te bagau inauntru de nu te vedeai. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 10:56 | |
| Daca eram vames la Cristesti si imi facea unul cum a facut Karpaty i rupeam biletul in fata si-l trimiteam acasa, organul statului trebuie respectat ( ca alti in alte puncte vamale au fost baieti destepti si si-au facut case in 2 ani de zile e alta treaba ) dar cum sa vorbesti de sus cu un vames, pai iti faceam pe loc o improvizatie si aveai probleme de nu-ti mai ardea de misto a doua oara.
Omul te intreaba de tigari i raspunzi cate ai nu "am dar tie nu-ti dau niciuna" sau "nu ai ce sa vezi in acest mic rucsac" daca imi ziceai mie asa ceva te intorceai frumusel acasa. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 11:01 | |
| - Karpaty a scris:
- E vorba de introducerea in UE a alimetelor dintr-o tara care nu face parte din UE, acest lucru nu prea e agreat. Depinde ce vrei sa aduci si ce cantitate ca e posibil sa ai probleme si sa renunti la marfa la granita daca vrei sa treci fara marfa, daca nu vrei sa renunti la marfa nu treci granita, cam asa e, dar depinde de ce vrei sa aduci si cat.
La tigari, da, 2 pachete, inainte era un cartus, prima intrebare a vamesului cand vine asta e intrebarea "aveti tigari?" Eu i-am zis, da am cam 35 dar tie nu iti dau, a facut ala o fata, cica nu aveti voie cu atatea si cere sa vada bagajul, zic nu ai ce sa vezi, am doar acest mic rucsac la care el disperat, pai si unde le-ai ascuns, ce sa ascund? alea 35, si ii arat pachetul desfacut cu 15 tigari si un pachet intreg la care el, am crezut ca aveti 35 de pachete, nu, nu am atatea ca nu am nevoie. L-am facut de boala copiilor cu intrebarile lor timpite, nu suport sa ma intrebe un neica nimeni unde mergi, de unde vii, in ce scop, da ce te intereseaza pe tine, fac ce vreau si merg unde vreau. Foarte corect ai spus Karpaty!Bravo,felicitari! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 11:25 | |
| Vamesii de la Ungheni umbla dupa tigari aduse din Moldova ca vor si ei moca, sa te lase sa treci cu mai multe pachete trebuie sa cotizezi la ei, asta e ideea. Voi daca nu ati mers nu stiti, spaga e pe primul loc.
Mergeam in Ungaria cand nu eram in UE si trebuia sa ai la tine 200 de euro sau ceva de genu asta sa dovedesti ca ai niste bani cu ce sa te intretii, deci nu merg de ieri de azi si nu trec granita de anu trecut, am schimbat 2 pasapoarte la viata mea deci am ceva experienta.
Ca fapt divers, respecti un organ atunci cand acel organ e corect nu un spagar, burtos si e acolo dupa spaga. Ultima data cand am fost umblau ca disperatii, nu stiau de capu lor, era trenu cam gol si nu prea au castigat nimic drept pentru care dupa ce a trecut unu a mai venit inca unu, astfel de "organe" nu prea fac parte din acele persoane care trebuie respectate cand scopul lor era sa castige cat mai mult. Insotitorii de vagon de la CFM cum credeti ca aduc cartuse de tigari in Romania, cotizeaza la vamesi cu cateva pachete, deci astia nu prea merita mult respect. Jos palaria si respect pentru cine isi face meseria fara a avea pretentia de a primi ceva dar pentru spagari............. Deci daca nu stiti nu comentati. Nu are drept sa iti rupa bilet sau alte faze de genu asta. Ei sunt acolo mai mult sa castige cat mai mult si sa faca avere. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 11:53 | |
| Respectivul vames si-a facut doar datoria când v-a intrebat cate tigari aveti, si nu este vina lui ca autoritatile statului roman au negociat in anii 2003-2004 foarte prost , in conditii total dezavantajoase pentru Romania, aderarea la UE. Daca este de ales, personal as prefera sa nu aderam la spatiul Schengen, dar sa putem calatori in Republica Moldova (si la fel si cetatenii moldoveni in Romania) fara nici un fel de restrictie, sa putem aduce de acolo si ei din Romania orice canditate de produse alimentare si trecerea frontierei intre cele doua state romanesti- atat pentru cetatenii romani cat si pentru cetatenii moldoveni (care tot romani sunt, asa-zisul popor moldovenesc sau limba moldoveneasca fiind doar o inventie a regimului tarist si sovietic)- sa se faca numai pe baza de buletin, asa cum era pana in 2001.
Dupa 1990 prioritatea in politica externa romaneasca nu trebuia sa fie aderarea la UE si NATO, ci unirea cu Basarabia si recuperarea stravechilor teritorii romanesti (se putea ajunge la o intelegere discreta cu Rusia in sensul ca Romania sa ramana stat neutru si sa nu adere la NATO ,precum a facut Finlanda in 1947, dar in schimb Rusia sa nu se opuna unirii Basarabiei- teritoriul situat intre Nistru si Prut- cu Romania).
Dar gata cu off-topicul si politica, sa revenim la aspectele pe care le-am observat legate de introducerea acestui nou tren.
1. Nu stiu care este VS pe linia de ecartament larg intre Socola si Ungheni-Moldova, dar ar trebui sa fie tot de 80 km/h, ca si pe linia de ecartament normal. De ce a aparut aceea restrictie de viteza de 20 km/h intre Socola si Holboca ? Un alt punct sensibil ar fi podul peste Prut, care din cauza vechimii lui se trece cu 30 km/h! Pe partea moldoveneasca, intre Ungheni si Chisinau, in 1988/1989, trenul Romania Express, cu o compunere destul de lunga atunci (12-14 vagoane SZD), parcurgea distanta (fara oprire) in 1 h si 44 minute. Din pacate astazi CFM nu cred ca dispune de resursele financiare pentru reabilitarea caii ferate Ungheni-Chisinau la o VS decenta de 100- 120 km/h (si in plus datorita configuratiei in curbe stranse si cu rampe mari pe unele portiuni a acestei linii, pentru o VS mentionata, pe anumite portiuni, ar fi necesara si reconstructia liniei pe alte amplasamente eventual chiar realizarea de tunele si viaducte).
Asadar problema vitezei de deplasare scazute a acestui tren (cel putin pe partea moldoveneasca), este deocamdata greu de rezolvat.
2. Controlul vamal
Si acesta prelungeste timpii de mers ai trenului destul de mult, si pentru remedierea acestei situatii ar trebui incheiat un acord intre autoritatile romane si cele moldovenesti, asa incat controlul vamal sa se faca in tren, pe parcurs, iar la Ungheni si Ungheni-Prut-HM, trenul sa stationeze numai cate 5 minute, pentru coborârea/urcarea granicerilor moldoveni si a politistilor de frontiera si vamesilor romani.
3. Din ce am observat pe wikimapia, linia larga nou-realizat pana in dreptul statiei Socola (denumita linia 4L) se desprinde din linia larga care duce spre zona de transbordare si magaziile CFR. Pare realizata in graba, stratul de piatra sparta parand a fi facut la repezeala , si probabil si lucrarile la terasamentul acestei linii au fost realizate tot in graba! In plus este o linie infundata, iar daca pe viitor va fi necesara utilizarea trenurilor compuse din locomotiva si vagoane, nu se poate realiza rebrusarea locomotivei acolo, si este dificil de construit si o alta linie de ecartament larg acolo (datorita spatiului insuficient, langa linia de ecartament larg nou-realizata fiind numai linii de ecartament normal).
4. Legatura cu orasul Iasi si transferul la autobuzele RATP.
-Peronul realizat este prea scurt, neacoperind in intregime lungimea unui automotor D1M! Mai lat nu se putea realiza, datorita faptului ca intre linia de ecartament larg nou realizata si cladirea statiei Socola mai exista o linie de ecartament normal. Oricum, ar trebui prelungit acest peron, asfaltat si dotat si cu o copertina, banci , cosuri de gunoi , megafoane electrice si panouri de afisaj, dupa modelul statiilor reabilitate in ultimii ani pe reteaua CFR.
-Aleea de acces de la statia Socola la locul unde asteapta autobuzele RATP pare bine realizata- destul de lata si facuta din pavele (singurul aspect oarecum negativ fiind ca traverseaza mai multe linii de cale ferata, calatorii trebuind sa manifeste atentie sporita).
-Din cauza spatiului insuficient, locul unde intorc autobuzele RAPT este mai dificil a fi amenajat corespunzator (cu rond de intoarcere, statie cu alveola, copertina, etc) si urcarea/coborârea calatorilor in/din autobuzele RAPT este oarecum dificila in aceea zona.
-Strada care face legatura cu strada 3 Fantani a fost asfaltata, insa mai trebuie realizate trotuarele si sistemul de iluminat public. La fel si pentru strada 3 Fantani, pana la intersectia cu Soseaua Bucium (mai ales ca in aceea zona pe strada 3 Fantani exista depozite de materiale de constructii, iar circulatia pietonilor prin fata lor, direct pe strada, poate genera accidente). In plus din ce am inteles zona ar fi si una oarecum periculoasa privind siguranta cetatenilor, mai ales seara sau noaptea!
5. Frecventa de circulatie a acestor trenuri.
Ar trebui si un tren care sa plece dimineata din Socola spre Chisinau si sa se reintoarca in Socola seara, astfel incat si cetatenii din Romania sa poata calatori si sa se intoarca in acceiasi zi de la Chisinau.
In concluzie, introducerea acestui tren este o initiativa binevenita si de apreciat (pe când astfel de trenuri si pe relatiile Chisinau- Revaca- Cainari- Basarabeasca- Prut 2- Falciu si Reni- Giurgiulesti- Galati ?), iar celelalte probleme mentionate mai sus se vor rezolva probabil pe parcurs (mai putin cea privind viteza de circulatie a trenului intre Ungheni si Chisinau).
5. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:06 | |
| Aşa e, nu are dreptul să îţi distrugă biletul, dar are dreptul să îţi refuze intrarea/ieşirea în/din ţară, poate solicita ajutorul poliţiei de frontieră care te poate băga la mititca până te linişteşti, după care urmează dosarul penal pentru contrabandă, tentativă de trecere frauduloasă şi, eventual, interdicţia de a intra în ţara respectivă ş.a.. Deci nu prea e indicat să te iei în gură cu poliţia de frontieră şi cu vama, mai ales când nu eşti cu nimic în neregulă. Fiecare stat are propriile reguli de acces.
Pentru Moldova, s-ar putea organiza controlul chiar în Socola. Accesul doar pe la o uşă în tren, cu prezentarea documentelor, eventual a declaraţiilor vamale dacă e cazul (să existe un punct de lucru ANAF care să vămuiască marfa scoasă din ţară). La coborâre ar fi mai greu.
Şi eu când v-am spuns că cel mai bine ar fi ca la Ungheni să fie peron comun CFR - CFM şi să te dai jos din Desiro, să treci prin vamă şi să urci în D1 (sau invers), m-aţi înjurat. Acum pleacă un D1M de la mama cucului, din Socola, iar în Ungheni oricum coboară lumea dacă are lucruri de vămuit, că nu vine vameşul cu chitanţierul în tren.
-- România nu va intra în Schnegen prea curând. Tocmai am refuzat cota de imigranţi, aşa că tanti Merkel + Franţa, Olanda şi Ungaria ne-au respins şi ne vor respinge şi pe viitor. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:12 | |
| Lungimea liniei nou-realizate de ecartament larg este de cca 900 m (de la macaz pana la opritorul fix), si a fost realizata pe traverse din lemn, prindere indirecta tip K si sina tip ? (presupun ca s-a folosit sina semibuna, refolosita, nu sina noua!). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:13 | |
| - Dr2005 a scris:
-- România nu va intra în Schnegen prea curând. Tocmai am refuzat cota de imigranţi, aşa că tanti Merkel + Franţa, Olanda şi Ungaria ne-au respins şi ne vor respinge şi pe viitor. Azi s-a spus cum ca siguranta si viitorul UE este sub semnul intrebarii, daca fiecare stat face ce il taie capul fara sa tina cont de majoritatea e posbil sa se destrame UE. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aşa e, nu are dreptul să îţi distrugă biletul, dar are dreptul să îţi refuze intrarea/ieşirea în/din ţară, poate solicita ajutorul poliţiei de frontieră care te poate băga la mititca până te linişteşti, după care urmează dosarul penal pentru contrabandă, tentativă de trecere frauduloasă şi, eventual, interdicţia de a intra în ţara respectivă ş.a.. Deci nu prea e indicat să te iei în gură cu poliţia de frontieră şi cu vama, mai ales când nu eşti cu nimic în neregulă. Fiecare stat are propriile reguli de acces.
-- România nu va intra în Schnegen prea curând. Tocmai am refuzat cota de imigranţi, aşa că tanti Merkel + Franţa, Olanda şi Ungaria ne-au respins şi ne vor respinge şi pe viitor. Controlul legitimatilor de calatorie la vama nu se face ? Eu ca vames pentru tupeul tau daca iti rup biletul cum mai intri in Moldova chiar daca ai buletinul valabil ? Care sunt dezavantajele daca nu intram in Schengen ca avantaje nu prea sunt ? Mai bine eram singuri decat sa fim sclavii lui tanti Merkel, imigranti sunt pe punctul de a sarbatori reusita lor deja astia se cearta intre ei din cauza imigrantilor asa ca ce si-au propus imigranti aproape ca au reusit. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:21 | |
| - Karpaty a scris:
- E vorba de introducerea in UE a alimetelor dintr-o tara care nu face parte din UE, acest lucru nu prea e agreat. Depinde ce vrei sa aduci si ce cantitate ca e posibil sa ai probleme si sa renunti la marfa la granita daca vrei sa treci fara marfa, daca nu vrei sa renunti la marfa nu treci granita, cam asa e, dar depinde de ce vrei sa aduci si cat.
La tigari, da, 2 pachete, inainte era un cartus, prima intrebare a vamesului cand vine asta e intrebarea "aveti tigari?" Eu i-am zis, da am cam 35 dar tie nu iti dau, a facut ala o fata, cica nu aveti voie cu atatea si cere sa vada bagajul, zic nu ai ce sa vezi, am doar acest mic rucsac la care el disperat, pai si unde le-ai ascuns, ce sa ascund? alea 35, si ii arat pachetul desfacut cu 15 tigari si un pachet intreg la care el, am crezut ca aveti 35 de pachete, nu, nu am atatea ca nu am nevoie. L-am facut de boala copiilor cu intrebarile lor timpite, nu suport sa ma intrebe un neica nimeni unde mergi, de unde vii, in ce scop, da ce te intereseaza pe tine, fac ce vreau si merg unde vreau. La sarbi ai voie acum cu 3 pachete de tigari si 1 sticla de alcool etilic de persoana da te scrie pe lista
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 08 Oct 2015, 13:06, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Oct 2015, 12:31 | |
| Nici poliţia de frontieră, nici vama nu au treabă cu biletul tău de tren/autobuz/avion. Asta e strict între tine şi transportator. Spre Ungaria şi Bulgaria (şi retur) nu m-a întrebat niciodată Poliţia sau vama de biletul de tren. Asta era treaba naşului.
Însă unele state pot cere, prin legislaţie, dovada că se călătoreşte legal, eventual biletul de întoarcere. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |