Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+98
Lineus646
Katalyn
florin.lifticariu
Semafor
lifetec
bobi
marius664
Luca tgv
impuls
j o a n t a
mielutu zburator
get.
bubu
dan tm
kristi kkk
Simply18
baiazid
Balto
NicuS
vanchorusebulgaria
92Dragos
Amiralul
Bobby_TM
DUAL
Razvan Tudor
DAS 2011
spsdc7
alliens
seby1998
Adirmvl
Dutzu
user dezactivat...
Caravelle_Zg
chatnoir401
Radu.B
Sergiu rmn
cfr500
Mihay
spiderpc
Kriszti219
COSTACHE MIHAIL
Katalin4653
Tomi13leu
popovici
cstefan
stefan_br
didinul
dexter23
ravers75
liviulav33
razvan - trenuri
lovekomotive
AlexD
manuela
srazvi
Dr2005
cardinal
cristi CFR
bogdan srl
iDorin
Vitosa
Cobra
cont dezactivat .
redeme
sorin
TVlad
riciu
mureseanu_976
joanta
sorinucu
decward
ultras
Marius Iulian
buldozer2
halmarius
mihaiuc
Nesebar
Marian.B
alinx3330
ldh80
jionutz
ATM
vrabieionut
@ndrey
didi
mishu88
Hurricane
mi.tudor
PrisecaruFlorin
MariusM
IonutCFR2009
marius_catalin84
Ionutz
cortexedge
Vlad
marius_m
mardaryroby
myster2008
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6257
Data de inscriere : 30/12/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 05 Ian 2013, 20:01

Karpaty a scris:
Pentru Faurei-Tecuci eu unu eram mai bucuros sa nu se repare podul de pe 500 si sa ramana cazut cum nu se fac nici alte linii sa nu se fi facut nici acel pod iar portiunile circulabile sa ramana doar Bucuresti-Focsani ; respectiv Marasesti-Vicsani iar ce mergea spre Suceava si Iasi sa treaca pe Faurei-Tecuci , repet asta mi-ar fi convenit mie .

Sunt de aceeasi parere cu tine Karpaty, eu voiam sa cada podul cat timp era la GFR M600 sa fi mers trenurile VIA Faurei-Braila-Racord Barbosi-SM704 cu rebrusare in Sendreni sau bagat diesel in fata electricei -Tecuci unde se scotea diesela apoi mai departe cu electrica!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6576
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeLun 14 Ian 2013, 00:27

N-are logica sa dorim inchiderea/fragmentarea lui M500 doar pentru ca trenurile sa mearga pe 601. E adevarat ca suntem pasionati de fel, dar sa privim lucrurile la rece si sa fim cinstiti, e o idee care nu are baze practice.

Sus In jos
Caravelle_Zg
V.I.P Member
V.I.P Member
Caravelle_Zg


Numarul mesajelor : 857
Varsta : 33
Localizare : Arad, România
Reputatie : 6502
Data de inscriere : 05/09/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeJoi 17 Ian 2013, 06:58

M600 în Iaşi lângă podurile peste râul Bahlui, 02.01.2013
- vedere spre Nicolina
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 DSCF5821

- vedere spre Iaşi
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 DSCF5822
Sus In jos
Tomi13leu

Tomi13leu


Numarul mesajelor : 167
Varsta : 36
Localizare : Oradea/Petrosani
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 07/04/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 19 Ian 2013, 21:22

ATM a scris:
N-are logica sa dorim inchiderea/fragmentarea lui M500 doar pentru ca trenurile sa mearga pe 601. E adevarat ca suntem pasionati de fel, dar sa privim lucrurile la rece si sa fim cinstiti, e o idee care nu are baze practice.


ai dreptate,dar totusi pe acolo chiar nu trece nimic acum?nici macar un tren ratacit de marfa?IDM mai lucreaza pe acolo?
Sus In jos
user dezactivat...




Numarul mesajelor : 168
Varsta : 45
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 5463
Data de inscriere : 10/04/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeMier 23 Ian 2013, 11:24

De la noul mers IC 551 nu mai opreste in Crasna ( anul trecut oprirea nu era specificata in Mers, insa trenul oprea ).
In noul Mers apare o greseala la tabela 600. Pe sensul Iasi-Tecuci statia Banca este trecuta de doua ori, si in consecinta toate opririle din Banca Hm apar de doua ori. Greseala de tehoredactare.
Sus In jos
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member
Dutzu


Numarul mesajelor : 1597
Varsta : 28
Localizare : Iasi
Reputatie : 5966
Data de inscriere : 29/12/2012

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeMier 23 Ian 2013, 19:21

decand nu am mai vazut un marfar pe M600 spre vaslui rar sa vezi unu scurt de vreo 4-5 vagoane Smile
vara trecuta prin august in statia ciurea era stationat un marfar cu piatra din 5 vagoane parca Smile si la tractiune un sulzer CFR marfa Smile
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6576
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 04:51

Si...deci sa inteleg ca pana la urma CFR chiar nu mai vine inapoi pe 601, deci s-a dus naibii si pachetul social. Trist.
Hm, unde merge mia merge si suta. Asta deschide destul de multe variante sa taie trenuri cu ghiotura, de pe liniile considerate neprofitabile. Sa te tii acuma, urmatoarele pe lista nu m-as mira sa fie prastiile clasa 77 care fac Faurei-Urziceni, sa ramana deschisa linia doar pentru IR...
Dar atunci...daca GFR oricum n-avea intentia sa mearga pe calatori pe Faurei-Tecuci...iar marfa nu s-a raportat ca ar merge cine stie ce pe acolo...la ce au mai inchiriat linia?
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2595
Varsta : 24
Reputatie : 7304
Data de inscriere : 18/11/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 10:08

ATM a scris:
Si...deci sa inteleg ca pana la urma CFR chiar nu mai vine inapoi pe 601, deci s-a dus naibii si pachetul social. Trist.
Hm, unde merge mia merge si suta. Asta deschide destul de multe variante sa taie trenuri cu ghiotura, de pe liniile considerate neprofitabile. Sa te tii acuma, urmatoarele pe lista nu m-as mira sa fie prastiile clasa 77 care fac Faurei-Urziceni, sa ramana deschisa linia doar pentru IR...
Dar atunci...daca GFR oricum n-avea intentia sa mearga pe calatori pe Faurei-Tecuci...iar marfa nu s-a raportat ca ar merge cine stie ce pe acolo...la ce au mai inchiriat linia?
Facand un rezumat , Faurei-Tecuci a fost contruita pt. a descongestiona traficul de marfa de pe alte linii. Cum in ziua de azi nu mai exista industrie... ce sa transporti?!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 12:33

ATM a scris:
Sa te tii acuma, urmatoarele pe lista nu m-as mira sa fie prastiile clasa 77 care fac Faurei-Urziceni, sa ramana deschisa linia doar pentru IR...

Faurei-Urziceni la trenurile Regio nu mai sunt cotetele de malaxa , pe aceasta ruta circula trenuri Regio Ploiesti-Urziceni-Faurei si retur formate din vagoane 20-54/55 ; 3-4 vagoane .


ATM a scris:
Si...deci sa inteleg ca pana la urma CFR chiar nu mai vine inapoi pe 601, deci s-a dus naibii si pachetul social. Trist.

Linia 601 Faurei-Tecuci nu este singura care a ramas fara trafic , sunt multe sectii in tara de pe care a plecat CFR Calatori , ei nu vor sa mai opereze pe sectiile neinteroperabile indiferent ca ramane sau nu fara trafic sau ca vine sau nu un privat , CFR abandoneaza operarea pe aceste sectii si gata . Solutia si viitorul acestor sectii sta doar in mana privatilor , daca ei vin sa opereze vor exista trenuri daca ei nu vin atunci linia ramane abandonata si fara trafic , am spus de atatea ori , nu va mai uitati la CFR pentru sectiile astea ca CFR nu mai are un plan pentru aceste sectii .

_________________
595423M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Bdeem_8496_aM 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Bdeem_8496_aM 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6576
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeDum 03 Feb 2013, 08:30

Da, am inteles si eu, stiu ca nu se mai merge pe sectii secundare, infundate, gen Panciu...dar 601 e sectie deschisa la ambele capete, si - cel putin pe hartie - face parte dintr-un coridor de transport destul de important. Acu', daca nu mai circula trenuri, e cam greu de crezut c-o sa se conserve la perfectie, pana cand om avea nevoie de ea.
Sus In jos
sorin




Numarul mesajelor : 32
Reputatie : 4968
Data de inscriere : 22/03/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeDum 03 Mar 2013, 23:20

De circa o saptamana sunt stationate pe primele doua linii ale garii Suraia, 2 marfare, se pare ca au piatra, nu am vazut prea bine, nu stiu ce se va intampla cu ele, voi reveni cu poze zilele urmatoare ca sa vedeti, poate stiti despre ce e vorba.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: M600   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 09 Mar 2013, 15:39

Cateva date in evolutia traficului de calatori pe sectorul Tecuci- Faurei :

-MT 1982/1983: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche P Comanesti-Tecuci-Constanta (clasa 1,2), o pereche P Tecuci-Bucuresti (clasa 1,2), clasicul accelerat Iasi-Mangalia (clasa 1,2, vagon-bar) si accelerat Suceava- Bacau- Mangalia (1,2, sezonier)
Acceleratele (fara oprire) parcurgeau distanta Tecuci-Faurei in 1 h si 12 minute.

-MT 1983/1984: o pereche CM Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche C Tecuci-Faurei (1,2), o pereche P Comanesti-Tecuci-Constanta (1,2), o pereche P Tecuci- Bucuresti (1,2) si clasicul accelerat Iasi-Mangalia (1,2, vagon-bar)
Timp de mers pentru accelerat: 1 h si 16 minute

-MT 1985/1986: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche P Tecuci-Constanta (1,2), o pereche P Tecuci- Bucuresti Nord (1,2) si acceleratul Iasi-Mangalia (1,2- dispare vagonul-bar)
Fata de mersul precedent (pe cel din 1984/1985 nu-l am) personalul de constanta este limitat numai pana la Tecuci.
Aici am vazut si cel mai bun timp pentru accelerat fara oprire- 1 h si 9 minute!

-MT 1988/1989: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche P Tecuci-Fetesti (1,2), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), celebrul P 6001/6002 Iasi- Tecuci- Faurei- Buzau- Bucuresti Nord (1,2; oprea numai in Balta Alba si Suraia)
Personalul de Constanta este limitat la Fetesti!
Din motive necunoscute, in acel an, A Iasi- Mangalia a circulat prin Tecuci Nord hc- Marasesti (unde stationa 10 minute pentru schimbarea locomotivei)- racord Buzau Sud- Faurei- spre Mangalia.

-MT 1991/1992: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche C Tecuci-Faurei (1,2; fosta C Tecuci- Fetesti, limitata acum la Faurei), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), P 6001/6002 Iasi-Bucuresti Nord (1,2) si accelerat Iasi-Mangalia (1,2, timp de mers 1 h si 12 minute)

-MT 1993/1994: acceleasi trenuri.
La P 6001/6002 si la una din C Tecuci-Faurei apare si vagon de bagaje

-MT 1994/1995: acceleasi trenuri
Timpul de mers pentru accelerat era de 1 h si 16 minute (Tecuci- Faurei) respectiv 1 h si 20 minute (Faurei-Tecuci)

-MT 1996/1997: linia 705 devine parte a magistralei 600, iar sectorul Tecuci-Marasesti devine parte a liniei 704
Acum se inregistreaza cele mai multe trenuri de calatori intre Tecuci si Faurei- nu mai putin de 9 perechi: 3 perechi P Tecuci-Faurei (una din ele si cu clasa intai), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), A Iasi-Mangalia (1,2), R 866/867 Iasi-Eforie Sud (cu ordin special; avea si vagon pentru automobile), R 403 "Romania Express Bucuresti-Moscova", R 760 Iasi-Bucuresti Nord (1,2; din Barlad atasa grupa facultativa Husi- Bucuresti Nord- ultimul an in care au circulat vagoanele directe Husi- Bucuresti Nord!), si R 862/863 Iasi-Constanta (1,2, vagon de bagaje si vagon restaurant. Sezonier)
Undeva intre 1995-1996 a disparut P 6001/6002 Iasi-Bucuresti Nord

-MT 1997/1998: la personale acceleasi trenuri
R 403 "Romania Express", R 1001 "Basarabia" (Constanta-Chisinau, sezonier), A 1762 Iasi-Bucuresti Nord (1,2, vagon-bar) si A Iasi-Mangalia (1,2)
A 1762 parcurgea distanta Tecuci-Faurei in 1 h si 17 minute

-MT 1998/1999: la personale acceleasi trenuri
Dispare "Romania Express", dar ramane R 1001 "Basarabia", A 1662 Iasi-Bucuresti Nord (1,2, nu mai oprea in Faurei) si A Iasi-Mangalia (dar timpul de mers intre Tecuci si Faurei deja creste semnificativ- 1 h si 27 minute!)

-MT 1999/2000: la personale acceleasi trenuri
La cele de rang superior raman numai: R 1003 "Basarabia" (sezonier), un R 403 sezonier (curios ca la tabelele internationale nu apare! Intra in tara pe la Ungheni si iesea la Ruse) si A Iasi-Mangalia (1 h si 32 minute Tecuci- Faurei !) (cu o varianta a sa R 1401)

-MT 2000/2001: 3 perechi P Tecuci- Faurei , o pereche P Tecuci- Bucuresti, A 1764 Iasi-Bucuresti Nord (1,2), R 1003 "Basarabia" (sezonier), R 403 sezonier, R 401 "Prietenia", A Iasi- Mangalia (1 h si 44 minute Tecuci-Faurei)
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Magistrala 600   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 09 Mar 2013, 17:13

MT 2001-2002

-3 perechi Tecuci-Faurei (clasa a doua, una si cu vagon de bagaje), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), A 1866/1867 Iasi-Constanta (cu ordin special), A 1764 Iasi-Bucuresti Nord (1,2), R 662 Iasi-Bucuresti Nord (1,2; nu oprea in Faurei) si A Iasi-Mangalia.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: M600   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 09 Mar 2013, 19:21

Anul 2003 aduce schimbari majore si pentru linia Tecuci- Faurei: raman numai 3 perechi P Tecuci-Faurei (dar toate aveau si clasa intai!), dispare ultimul P de lung parcurs de pe acest sector (P Tecuci-Bucuresti Nord), raman doua accelerate (A 1764 Iasi- Bucuresti Nord si veteranul Iasi- Mangalia, timpii de parcurs intre Tecuci si Faurei pentru aceste accelerate ajungand la 1 h si 30 minute), dar se introduc doua perechi IC BUcuresti Nord- Iasi, prin Faurei- Tecuci (compuse din automotoare Desiro; e adevarat ca decat sa circule pe o sectie electrificata, pentru Desiro era mai bine prin Faurei- Tecuci, insa distanta Iasi- Bucuresti era mult prea mare pentru a fi parcursa cu Desiro!)

Anul 2004 iarasi vine cu schimbari majore: daca la personale raman tot 4 perechi Tecuci- Faurei (dar numai cu clasa a doua), la trenurile de rang superior raman numai doua: A 11862/11863 Iasi- Constanta (facultativ) si A 1862/1863 Iasi- Mangalia.

In 2005 cele 4 perechi P apar ca PM, iar singurul tren de rang superior e A Iasi-Mangalia!

In 2006 la P situatia ramane neschimbata, dar in schimb creste numarul trenurilor de rang superior intre Tecuci- Faurei: nu mai putin de 6 perechi: A 11661 Bucuresti Nord- Iasi (facultativ), A 1854/1851 Constanta- Suceava (schimba locomotiva in Tecuci), IC 561 Bucuresti Nord- Iasi (probabil Desiro), IC 563 Bucuresti Nord- Iasi (probabil Desiro), R 402 "Prietenia" si A Iasi-Mangalia.

In 2007 insa situatia se schimba dramatic: doar 3 perechi P Tecuci-Faurei (clasa a doua) si acceleratul Iasi-Mangalia (la care timpul de mers intre Tecuci- Faurei ajunsesera la 1 h si 58 minute- aproape dublu fata de cel din 1983!)

In 2008 si 2009 situatie e acceiasi!

In 2010 raman doar doua perechi P Tecuci- Faurei, iar apoi inchirierea liniei duce la schimbarea traseului si acceleratului Iasi- Mangalia! Ultimile doua perechi de trenuri de calatori care au circulat intre Tecuci si Faurei erau formate dintr-o locomotiva clasa 80 si un singur vagon seria 21-47! Au fost probabil ultimile trenuri din Romania care au folosit incalzirea cu aburi!

Din punct de vedere al traficului de marfa linia Tecuci- Faurei era tranzitata in special de marfarele care veneau din centrele industriale din estul Moldovei (Botosani, Iasi, Vaslui, Barlad si Tecuci) si se indreptau spre port Constanta.

Ca o concluzie: daca ar fi sa existe o gandire de perspectiva, linia Faurei-Tecuci ar trebui luata inapoi de CFR-Infrastructura!
Apoi, facut un proiect de reabilitare si refactie capitala a intregului traseu Bucuresti Nord- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Vaslui- Iasi, care ar oferi o alternativa la M500 si 606.
Lucrarile care se impun sunt: RK la terasament, traverse, prinderi, linie, sisteme SCB si TTR, cladiri, echiparea cu BLA si a tronsonului Mogosoaia- Armasesti si Zorleni- Crasna- Vaslui- Buhaiesti, dublarea macar a tronsonului Munteni- Vaslui- Buhaiesti si Rebricea HM- Grajduri (pentru ca macar de la Barlad la Iasi sa fie linie dubla continuua)!
In felul acesta, daca intre Bucuresti si Iasi prin Faurei VS ar fi 100 km/h fara restrictii (pentru o linie usoara de campie- cel putin pana incepe celebra rampa de la Grajduri- Barnova- o consider o viteza rezonabila in tractiune diesel), cateva trenuri de calatori intre Tecuci si Faurei tot ar fi indicat de bagat:
- 3 perechi RM (regio automotor), compuse din Desiro, care sa penduleze dimineata, la pranz si seara intre Tecuci si Faurei;
- macar o pereche de IR Bucuresti Nord- Iasi (1662 de exemplu)
- IR Iasi-Mangalia sa revina la traseul prin Tecuci- Faurei (cel mai indicat- fiind si cel mai scurt)
- si internationalul "Prietenia", daca ar circula prin Faurei, nu ar mai fi necesara schimbarea locomotivei in Iasi, si in plus deoarece controlul vamal nu se mai efectuiaza in statia Nicolina, ar putea circula pe racordul Nicolina (pentru calatorii din Iasi sa opreasca in Socola). Astfel, acceiasi locomotiva diesel cu care s-ar pleca din Bucuresti Nord, s-ar ajunge in Ungheni Moldova!

Un timp rezonabil de mers ar fi cel al R 403 din 1996/1997: Ungheni Moldova plecare 2.14, Nicolina 3.02/ 3.57, Barnova 4.26, Barlad 5.43/ 5.56, Tecuci 6.35/ 6.40, Faurei 7.55/8.01 si Bucuresti Nord 9.50! Asadar distanta Nicolina- Bucuresti Nord prin Faurei s-ar putea parcurge in mai putin de 6 ore!



Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitimeSam 09 Mar 2013, 19:55

Linia 601 e trecută ca secţie neinteroperabilă. Pe acesta nu se pot face niciun fel de lucrări de modernizare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 31 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 31 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: