|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Ian 05, 2013 8:01 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Pentru Faurei-Tecuci eu unu eram mai bucuros sa nu se repare podul de pe 500 si sa ramana cazut cum nu se fac nici alte linii sa nu se fi facut nici acel pod iar portiunile circulabile sa ramana doar Bucuresti-Focsani ; respectiv Marasesti-Vicsani iar ce mergea spre Suceava si Iasi sa treaca pe Faurei-Tecuci , repet asta mi-ar fi convenit mie .
Sunt de aceeasi parere cu tine Karpaty, eu voiam sa cada podul cat timp era la GFR M600 sa fi mers trenurile VIA Faurei-Braila-Racord Barbosi-SM704 cu rebrusare in Sendreni sau bagat diesel in fata electricei -Tecuci unde se scotea diesela apoi mai departe cu electrica! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun Ian 14, 2013 12:27 am | |
| N-are logica sa dorim inchiderea/fragmentarea lui M500 doar pentru ca trenurile sa mearga pe 601. E adevarat ca suntem pasionati de fel, dar sa privim lucrurile la rece si sa fim cinstiti, e o idee care nu are baze practice.
|
| | | Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6564 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi Ian 17, 2013 6:58 am | |
| M600 în Iaşi lângă podurile peste râul Bahlui, 02.01.2013 - vedere spre Nicolina - vedere spre Iaşi |
| | | Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5517 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Ian 19, 2013 9:22 pm | |
| - ATM a scris:
- N-are logica sa dorim inchiderea/fragmentarea lui M500 doar pentru ca trenurile sa mearga pe 601. E adevarat ca suntem pasionati de fel, dar sa privim lucrurile la rece si sa fim cinstiti, e o idee care nu are baze practice.
ai dreptate,dar totusi pe acolo chiar nu trece nimic acum?nici macar un tren ratacit de marfa?IDM mai lucreaza pe acolo? |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier Ian 23, 2013 11:24 am | |
| De la noul mers IC 551 nu mai opreste in Crasna ( anul trecut oprirea nu era specificata in Mers, insa trenul oprea ). In noul Mers apare o greseala la tabela 600. Pe sensul Iasi-Tecuci statia Banca este trecuta de doua ori, si in consecinta toate opririle din Banca Hm apar de doua ori. Greseala de tehoredactare. |
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier Ian 23, 2013 7:21 pm | |
| decand nu am mai vazut un marfar pe M600 spre vaslui rar sa vezi unu scurt de vreo 4-5 vagoane vara trecuta prin august in statia ciurea era stationat un marfar cu piatra din 5 vagoane parca si la tractiune un sulzer CFR marfa |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Feb 02, 2013 4:51 am | |
| Si...deci sa inteleg ca pana la urma CFR chiar nu mai vine inapoi pe 601, deci s-a dus naibii si pachetul social. Trist. Hm, unde merge mia merge si suta. Asta deschide destul de multe variante sa taie trenuri cu ghiotura, de pe liniile considerate neprofitabile. Sa te tii acuma, urmatoarele pe lista nu m-as mira sa fie prastiile clasa 77 care fac Faurei-Urziceni, sa ramana deschisa linia doar pentru IR... Dar atunci...daca GFR oricum n-avea intentia sa mearga pe calatori pe Faurei-Tecuci...iar marfa nu s-a raportat ca ar merge cine stie ce pe acolo...la ce au mai inchiriat linia? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Feb 02, 2013 10:08 am | |
| - ATM a scris:
- Si...deci sa inteleg ca pana la urma CFR chiar nu mai vine inapoi pe 601, deci s-a dus naibii si pachetul social. Trist.
Hm, unde merge mia merge si suta. Asta deschide destul de multe variante sa taie trenuri cu ghiotura, de pe liniile considerate neprofitabile. Sa te tii acuma, urmatoarele pe lista nu m-as mira sa fie prastiile clasa 77 care fac Faurei-Urziceni, sa ramana deschisa linia doar pentru IR... Dar atunci...daca GFR oricum n-avea intentia sa mearga pe calatori pe Faurei-Tecuci...iar marfa nu s-a raportat ca ar merge cine stie ce pe acolo...la ce au mai inchiriat linia? Facand un rezumat , Faurei-Tecuci a fost contruita pt. a descongestiona traficul de marfa de pe alte linii. Cum in ziua de azi nu mai exista industrie... ce sa transporti?! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Feb 02, 2013 12:33 pm | |
| - ATM a scris:
- Sa te tii acuma, urmatoarele pe lista nu m-as mira sa fie prastiile clasa 77 care fac Faurei-Urziceni, sa ramana deschisa linia doar pentru IR...
Faurei-Urziceni la trenurile Regio nu mai sunt cotetele de malaxa , pe aceasta ruta circula trenuri Regio Ploiesti-Urziceni-Faurei si retur formate din vagoane 20-54/55 ; 3-4 vagoane . - ATM a scris:
- Si...deci sa inteleg ca pana la urma CFR chiar nu mai vine inapoi pe 601, deci s-a dus naibii si pachetul social. Trist.
Linia 601 Faurei-Tecuci nu este singura care a ramas fara trafic , sunt multe sectii in tara de pe care a plecat CFR Calatori , ei nu vor sa mai opereze pe sectiile neinteroperabile indiferent ca ramane sau nu fara trafic sau ca vine sau nu un privat , CFR abandoneaza operarea pe aceste sectii si gata . Solutia si viitorul acestor sectii sta doar in mana privatilor , daca ei vin sa opereze vor exista trenuri daca ei nu vin atunci linia ramane abandonata si fara trafic , am spus de atatea ori , nu va mai uitati la CFR pentru sectiile astea ca CFR nu mai are un plan pentru aceste sectii . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Feb 03, 2013 8:30 am | |
| Da, am inteles si eu, stiu ca nu se mai merge pe sectii secundare, infundate, gen Panciu...dar 601 e sectie deschisa la ambele capete, si - cel putin pe hartie - face parte dintr-un coridor de transport destul de important. Acu', daca nu mai circula trenuri, e cam greu de crezut c-o sa se conserve la perfectie, pana cand om avea nevoie de ea. |
| | | sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 5030 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum Mar 03, 2013 11:20 pm | |
| De circa o saptamana sunt stationate pe primele doua linii ale garii Suraia, 2 marfare, se pare ca au piatra, nu am vazut prea bine, nu stiu ce se va intampla cu ele, voi reveni cu poze zilele urmatoare ca sa vedeti, poate stiti despre ce e vorba. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Sam Mar 09, 2013 3:39 pm | |
| Cateva date in evolutia traficului de calatori pe sectorul Tecuci- Faurei :
-MT 1982/1983: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche P Comanesti-Tecuci-Constanta (clasa 1,2), o pereche P Tecuci-Bucuresti (clasa 1,2), clasicul accelerat Iasi-Mangalia (clasa 1,2, vagon-bar) si accelerat Suceava- Bacau- Mangalia (1,2, sezonier) Acceleratele (fara oprire) parcurgeau distanta Tecuci-Faurei in 1 h si 12 minute.
-MT 1983/1984: o pereche CM Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche C Tecuci-Faurei (1,2), o pereche P Comanesti-Tecuci-Constanta (1,2), o pereche P Tecuci- Bucuresti (1,2) si clasicul accelerat Iasi-Mangalia (1,2, vagon-bar) Timp de mers pentru accelerat: 1 h si 16 minute
-MT 1985/1986: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche P Tecuci-Constanta (1,2), o pereche P Tecuci- Bucuresti Nord (1,2) si acceleratul Iasi-Mangalia (1,2- dispare vagonul-bar) Fata de mersul precedent (pe cel din 1984/1985 nu-l am) personalul de constanta este limitat numai pana la Tecuci. Aici am vazut si cel mai bun timp pentru accelerat fara oprire- 1 h si 9 minute!
-MT 1988/1989: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche P Tecuci-Fetesti (1,2), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), celebrul P 6001/6002 Iasi- Tecuci- Faurei- Buzau- Bucuresti Nord (1,2; oprea numai in Balta Alba si Suraia) Personalul de Constanta este limitat la Fetesti! Din motive necunoscute, in acel an, A Iasi- Mangalia a circulat prin Tecuci Nord hc- Marasesti (unde stationa 10 minute pentru schimbarea locomotivei)- racord Buzau Sud- Faurei- spre Mangalia.
-MT 1991/1992: doua perechi C Tecuci-Faurei (numai clasa a doua), o pereche C Tecuci-Faurei (1,2; fosta C Tecuci- Fetesti, limitata acum la Faurei), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), P 6001/6002 Iasi-Bucuresti Nord (1,2) si accelerat Iasi-Mangalia (1,2, timp de mers 1 h si 12 minute)
-MT 1993/1994: acceleasi trenuri. La P 6001/6002 si la una din C Tecuci-Faurei apare si vagon de bagaje
-MT 1994/1995: acceleasi trenuri Timpul de mers pentru accelerat era de 1 h si 16 minute (Tecuci- Faurei) respectiv 1 h si 20 minute (Faurei-Tecuci)
-MT 1996/1997: linia 705 devine parte a magistralei 600, iar sectorul Tecuci-Marasesti devine parte a liniei 704 Acum se inregistreaza cele mai multe trenuri de calatori intre Tecuci si Faurei- nu mai putin de 9 perechi: 3 perechi P Tecuci-Faurei (una din ele si cu clasa intai), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), A Iasi-Mangalia (1,2), R 866/867 Iasi-Eforie Sud (cu ordin special; avea si vagon pentru automobile), R 403 "Romania Express Bucuresti-Moscova", R 760 Iasi-Bucuresti Nord (1,2; din Barlad atasa grupa facultativa Husi- Bucuresti Nord- ultimul an in care au circulat vagoanele directe Husi- Bucuresti Nord!), si R 862/863 Iasi-Constanta (1,2, vagon de bagaje si vagon restaurant. Sezonier) Undeva intre 1995-1996 a disparut P 6001/6002 Iasi-Bucuresti Nord
-MT 1997/1998: la personale acceleasi trenuri R 403 "Romania Express", R 1001 "Basarabia" (Constanta-Chisinau, sezonier), A 1762 Iasi-Bucuresti Nord (1,2, vagon-bar) si A Iasi-Mangalia (1,2) A 1762 parcurgea distanta Tecuci-Faurei in 1 h si 17 minute
-MT 1998/1999: la personale acceleasi trenuri Dispare "Romania Express", dar ramane R 1001 "Basarabia", A 1662 Iasi-Bucuresti Nord (1,2, nu mai oprea in Faurei) si A Iasi-Mangalia (dar timpul de mers intre Tecuci si Faurei deja creste semnificativ- 1 h si 27 minute!)
-MT 1999/2000: la personale acceleasi trenuri La cele de rang superior raman numai: R 1003 "Basarabia" (sezonier), un R 403 sezonier (curios ca la tabelele internationale nu apare! Intra in tara pe la Ungheni si iesea la Ruse) si A Iasi-Mangalia (1 h si 32 minute Tecuci- Faurei !) (cu o varianta a sa R 1401)
-MT 2000/2001: 3 perechi P Tecuci- Faurei , o pereche P Tecuci- Bucuresti, A 1764 Iasi-Bucuresti Nord (1,2), R 1003 "Basarabia" (sezonier), R 403 sezonier, R 401 "Prietenia", A Iasi- Mangalia (1 h si 44 minute Tecuci-Faurei) |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Magistrala 600 Sam Mar 09, 2013 5:13 pm | |
| MT 2001-2002
-3 perechi Tecuci-Faurei (clasa a doua, una si cu vagon de bagaje), o pereche P Tecuci-Bucuresti (1,2), A 1866/1867 Iasi-Constanta (cu ordin special), A 1764 Iasi-Bucuresti Nord (1,2), R 662 Iasi-Bucuresti Nord (1,2; nu oprea in Faurei) si A Iasi-Mangalia. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Sam Mar 09, 2013 7:21 pm | |
| Anul 2003 aduce schimbari majore si pentru linia Tecuci- Faurei: raman numai 3 perechi P Tecuci-Faurei (dar toate aveau si clasa intai!), dispare ultimul P de lung parcurs de pe acest sector (P Tecuci-Bucuresti Nord), raman doua accelerate (A 1764 Iasi- Bucuresti Nord si veteranul Iasi- Mangalia, timpii de parcurs intre Tecuci si Faurei pentru aceste accelerate ajungand la 1 h si 30 minute), dar se introduc doua perechi IC BUcuresti Nord- Iasi, prin Faurei- Tecuci (compuse din automotoare Desiro; e adevarat ca decat sa circule pe o sectie electrificata, pentru Desiro era mai bine prin Faurei- Tecuci, insa distanta Iasi- Bucuresti era mult prea mare pentru a fi parcursa cu Desiro!)
Anul 2004 iarasi vine cu schimbari majore: daca la personale raman tot 4 perechi Tecuci- Faurei (dar numai cu clasa a doua), la trenurile de rang superior raman numai doua: A 11862/11863 Iasi- Constanta (facultativ) si A 1862/1863 Iasi- Mangalia.
In 2005 cele 4 perechi P apar ca PM, iar singurul tren de rang superior e A Iasi-Mangalia!
In 2006 la P situatia ramane neschimbata, dar in schimb creste numarul trenurilor de rang superior intre Tecuci- Faurei: nu mai putin de 6 perechi: A 11661 Bucuresti Nord- Iasi (facultativ), A 1854/1851 Constanta- Suceava (schimba locomotiva in Tecuci), IC 561 Bucuresti Nord- Iasi (probabil Desiro), IC 563 Bucuresti Nord- Iasi (probabil Desiro), R 402 "Prietenia" si A Iasi-Mangalia.
In 2007 insa situatia se schimba dramatic: doar 3 perechi P Tecuci-Faurei (clasa a doua) si acceleratul Iasi-Mangalia (la care timpul de mers intre Tecuci- Faurei ajunsesera la 1 h si 58 minute- aproape dublu fata de cel din 1983!)
In 2008 si 2009 situatie e acceiasi!
In 2010 raman doar doua perechi P Tecuci- Faurei, iar apoi inchirierea liniei duce la schimbarea traseului si acceleratului Iasi- Mangalia! Ultimile doua perechi de trenuri de calatori care au circulat intre Tecuci si Faurei erau formate dintr-o locomotiva clasa 80 si un singur vagon seria 21-47! Au fost probabil ultimile trenuri din Romania care au folosit incalzirea cu aburi!
Din punct de vedere al traficului de marfa linia Tecuci- Faurei era tranzitata in special de marfarele care veneau din centrele industriale din estul Moldovei (Botosani, Iasi, Vaslui, Barlad si Tecuci) si se indreptau spre port Constanta.
Ca o concluzie: daca ar fi sa existe o gandire de perspectiva, linia Faurei-Tecuci ar trebui luata inapoi de CFR-Infrastructura! Apoi, facut un proiect de reabilitare si refactie capitala a intregului traseu Bucuresti Nord- Urziceni- Faurei- Tecuci- Barlad- Vaslui- Iasi, care ar oferi o alternativa la M500 si 606. Lucrarile care se impun sunt: RK la terasament, traverse, prinderi, linie, sisteme SCB si TTR, cladiri, echiparea cu BLA si a tronsonului Mogosoaia- Armasesti si Zorleni- Crasna- Vaslui- Buhaiesti, dublarea macar a tronsonului Munteni- Vaslui- Buhaiesti si Rebricea HM- Grajduri (pentru ca macar de la Barlad la Iasi sa fie linie dubla continuua)! In felul acesta, daca intre Bucuresti si Iasi prin Faurei VS ar fi 100 km/h fara restrictii (pentru o linie usoara de campie- cel putin pana incepe celebra rampa de la Grajduri- Barnova- o consider o viteza rezonabila in tractiune diesel), cateva trenuri de calatori intre Tecuci si Faurei tot ar fi indicat de bagat: - 3 perechi RM (regio automotor), compuse din Desiro, care sa penduleze dimineata, la pranz si seara intre Tecuci si Faurei; - macar o pereche de IR Bucuresti Nord- Iasi (1662 de exemplu) - IR Iasi-Mangalia sa revina la traseul prin Tecuci- Faurei (cel mai indicat- fiind si cel mai scurt) - si internationalul "Prietenia", daca ar circula prin Faurei, nu ar mai fi necesara schimbarea locomotivei in Iasi, si in plus deoarece controlul vamal nu se mai efectuiaza in statia Nicolina, ar putea circula pe racordul Nicolina (pentru calatorii din Iasi sa opreasca in Socola). Astfel, acceiasi locomotiva diesel cu care s-ar pleca din Bucuresti Nord, s-ar ajunge in Ungheni Moldova!
Un timp rezonabil de mers ar fi cel al R 403 din 1996/1997: Ungheni Moldova plecare 2.14, Nicolina 3.02/ 3.57, Barnova 4.26, Barlad 5.43/ 5.56, Tecuci 6.35/ 6.40, Faurei 7.55/8.01 si Bucuresti Nord 9.50! Asadar distanta Nicolina- Bucuresti Nord prin Faurei s-ar putea parcurge in mai putin de 6 ore!
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam Mar 09, 2013 7:55 pm | |
| Linia 601 e trecută ca secţie neinteroperabilă. Pe acesta nu se pot face niciun fel de lucrări de modernizare. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |