|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 07 Iul 2015, 12:22 | |
| Si la Grajduri din 6 linii, doua au fost desfiintate!
Lucrari pe M600 in zona HM Rebricea, inclusiv cu riparea si ciuruirea pietrei sparte! |
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6966 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 11 Iul 2015, 19:59 | |
| Sectorul Făurei-Tecuci din cadrul magistralei 600,în perioada 01.06-27.09-1958 |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 11 Iul 2015, 21:04 | |
| Ciudat de asimetrice cursele respective, fata de ce stiam noi din anii 90-2000. Plus sezonierul de Iasi, care exista deja de atunci - eu credeam ca a aparut mai tarziu, la finalul anilor 60.
|
| | | liviulav33 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1505 Varsta : 50 Localizare : Buzău Reputatie : 6966 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 00:07 | |
| După cum se poate observa și atunci se foloseau ambele linii dintre Făurei și Nisipurile (racordul spre 702 și bucla) |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 01:11 | |
| Atunci era simplu sa-l foloseasca pentru trenurile ce veneau dinspre Tandarei, intrucat nu aveau schimbare de tractiune (aceeasi locomotiva tranzita Faureiul si isi continua drumul). Bucla initiala, cea cu iesire din Faurei spre Buzau, a inceput sa dispara din utilizare odata cu electrificarea M702, prin anii 80, intrucat le venea mult mai simplu sa schimbe locomotiva (electrica >>>diesel) cu rebrusare pentru trenurile care veneau din Constanta - implicit, foloseau ca iesire din Faurei sensul spre Galati.
Invers, intrucat nu prea erau trenuri directe care veneau dinspre Buzau si sa mearga direct inspre Tecuci prin anii 80, iesirea dinspre Buzau nu prea se mai folosea. Pentru ca trenul - oricare ar fi el, de marfa sau garnitura de persoane - stationa suficient de mult cat sa faca schimbul locomotivei la acelasi cap - si sa iasa tot spre Galati. Din simplul motiv ca remiza de locomotive era in sensul spre Galati , in dreapta imediat dupa ce se termina gara, si era mai scurt drumul de cuplare asa, decat sa traverseze toata gara si sa se puna in capul trenului cu sens de iesire spre Buzau.
Trenurile care veneau dinspre Urziceni (personalele Bucuresti-Tecuci sau Bucuresti-Iasi) veneau oricum cu diesel, nici macar nu aveau nevoie (de obicei) de schimbarea locomotivei. Asa ca si ele foloseau sensul de iesire spre Galati.
Dupa aia presupun ca bucla a ramas intr-o stare tehnica precara, fiind neglijata in intretinere si nemaifiind folosita mai deloc prin anii 90 - chit ca atunci deja trenurile personale Buc-Tecuci (sau Iasi) chiar schimbau locomotivele in Faurei (dieselul de Bucuresti era inlocuit de dieselul de Tecuci sau Iasi, dupa caz; chestie de turnus presupun). Pentru ca dupa aia, prin 1996, sa scoata macazele de intrare-iesire la multe statii (Nisipurile, Drogu, Ghergheasa, Spataru, Botarlau, retrogradand statiile la h/hc) si adio bucla. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 02:33 | |
| Si acum puteau lasa macar 2 perechi pe Faurei-Tecuci, de exemplu fostul Personal 7021/7022 Bucuresti-Urziceni-Faurei-Tecuci si eventual unul Iasi-Tecuci prelungit la Faurei cate ore sta garnitura degeaba in Tecuci ii ajungea sa faca drumul dus intors la Faurei, dar .......... asta e CFR. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 02:51 | |
| Nu prea avea calatori, din pacate...dupa ce CFR si-a luat mainile de pe sectie, a incercat si Servtrans ceva - nu ca ar fi invadat linia cu trenuri noi, oricum - dar tot nu a mers. Structura liniei nu ajuta deloc traficul de calatori. Gari la distante mari de localitati, nici un oras care sa furnizeze trafic cat-de-cat pe traseu, concurenta M500 pentru trenurile de lung parcurs (lipsa electrificarii si-a spus un cuvant greu in traficul de marfa)...si asa s-a ajung in situatia actuala. Din care, oricat de optimist as fi eu, nu prea vad solutii. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 03:14 | |
| Nu ai succes daca ai trenuri pe bucatele ca in ziua de azi nu ii convine nimanui sa tot urce sis a coboare din tren, am auzit discutie intre tineri de 18-20 de ani, au spus clar in gara cand asteptau un tren, "daca nu era tren direct nici nu veneam la tren, ma duceam cu autocarul ca nu imi convine sa schimb trenuri" deci daca tinerii nu vor schimbari da oameni pe la 40-50 de ani ca aia de 60-70 clar nu vor, le este foarte greu sa se trambaleze din tren in tren, de asta zic fostul Bucuresti-Tecuci nu cred ca ar circula gol, macar cu Desiro si tot ar fi ceva bun de incercat, daca plecam din start pe ideea ca nu e bun pai nu rezolvam nimic, trebuie incercat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 03:51 | |
| S-a mai discutat problema. Linia Făurei - Tecuci a fost construită pentru alimentarea Frontului de Est... dar s-a terminat războiul până au terminat linia (1949, deşi linia Bucureşti - Urziceni - Făurei fusese gata încă din 1943). Linia a fost trasată să fie cât mai dreaptă, să ocolească localităţile şi i s-au presărat Hm-uri cam din 7 în 7 km. Comuniştii au considerat-o o variantă de ocolire pentru M500 şi pentru 702, ceea ce a dus şi la înzestrarea secţiei cu BLA. Linia nu a deservit niciodată nimic, cu excepţia unor silozuri, pe vremea când eram ,,grânarul Europei". După electrificarea liniei 702, a devenit mult mai eficient ca marfa din Constanţa pentru Moldova să ocolească prin Buzău, fără schimbări de locomotive. Chiar şi trenurile alea de pe vremuri, se observă că 2 erau doar ca să schimbe personalul din Hm-uri, unul era acceleratul de Bucureşti şi mai era un personal şi un sezonier.
Revenind la linia 601 (că aşa apare acum, ca 601, secţie neinteroperabilă), trece prin vreo 2 sate (unde evident nu e haltă), în rest staţiile sunt la 2 - 3 km de localităţi. Mai trece şi prin 4 judeţe (Brăila, Galaţi, Buzău, Vrancea)... şi cum la noi cam totul se face la nivel de judeţ (am o colegă din Ploieşti care nu a putut nici măcar să îşi ridice reţeta din Bucureşti... deşi ea pleacă din Ploieşti înainte să deschidă farmaciile şi revine după ce acestea se închid) - sănătate, judecată, subvenţii agricole, cazier, şomaj, pensie, liceu şi orice alt motiv ar avea cineva să meargă ,,la oraş", nu prea ajută pe nimeni linia aia. Cel din Balta Albă vrea la Rm. Sărat sau Buzău, nu-i trebuie Tecuci. Ăla din Drogu vrea la Brăila sau la Ianca, că nici el nu are ce face la Tecuci. Cel din Suraia vrea la Focşani... nici pe el nu îl ajută Tecuciul şi nici Făureiul, care oricum e doar un sat cu un nod feroviar în mijloc, dar care nu a suferit dezvoltarea Simeriei. Deci, cine să meargă pe linia asta? Şi nu mi-o băgaţi pe aia cu trenul Bucureşti - Iaşi, că vă daţi şi voi seama că nu merită să ţii 80 km de linie doar pentru 2 perechi de trenuri şi un sezonier. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 03:56 | |
| Sunt destui care vor la Bucuresti, trenul Personal Bucuresti-Tecuci ar rezolva problema dar asta e mintea creata din CFR. Ciorasti si Suraia sunt localitati destul de mari care ar avea clienti pentru Bucuresti si un tren direct ar fi foarte ok! Sunt convins ca nu sti mersul lui 7021/7022 din anii '90 deci nu mai continui ca nu am de ce. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 08:02 | |
| Acum circula trenuri de marfa: Ciorasti-Buzau si Ciorasti-Fetesti (pentru Constanta Port), cam la 2-3 zile. Ar trebui sa se insiste poate ceva mai mult pe segmentul de marfa, autoritatile din zona care reprezinta interesele cetatenilor si vor locuri de munca pentru acestia ar trebui sa profite de utilitatea accesului la o cale ferata facilitand operatorilor economici deschiderea unor unitati industriale pe langa calea ferata, si asa poate cu timpul se iveste si necesitatea unui trafic local de naveta. Alta sansa nu exista pentru aceasta linie. Cheia este in mana autoritatilor locale. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 09:40 | |
| Anii 90 au ramas in urma. Sa bagi azi un tren pe considerent ca in anii 90 cand circula avea calatori e falimentar pt CFR. S-au schimbat multe de atunci |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 11:42 | |
| Mai ai peste toate și viteza de 50 km/h. La marfă nu e problemă, dar la călători nu știu câți s-ar băga. Singura chestie pe care ar putea s-o facă ar fi să convingă investitorii privați din agricultură să transporte cu trenul recoltele, și să facă silozuri. Alea ar aduce măcar 20-30 de locuri de muncă, deci un Malaxa 700 care să facă 4 trenuri Tecuci - Făurei ar putea să nu meargă pe minus. Eventual ar putea băga un IR Iași - București care să fie atașat la Făurei lui 1776/1774 (actuale 12774/6). |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 12:02 | |
| Ii costa mult autorizatiile de la AFER, mai simplu pentru ei sa faca transport cu auto. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iul 2015, 12:29 | |
| Autorizatiile dar si conditiile tehnice obligatorii indeparteaza putinii doritori de calea ferata. Chiar aici la mine in zona am intrebaat reprezentantii unei firme de ce isi fac silozurile cam departe de calea ferata cind au teren si aproape de ea si mi-au spus ca AFER impune anumite conditii tehnice ca sa faca un racord incit le este mai rentabil sa isi faca o baza a lor de unde sa duca cu camioanele si eventual sa mai incarce in vagoane ici colo intr-o gara. Asta desi au teren linga linia de tren si initial au vrut un racord. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |