Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+98
Lineus646
Katalyn
florin.lifticariu
Semafor
lifetec
bobi
marius664
Luca tgv
impuls
j o a n t a
mielutu zburator
get.
bubu
dan tm
kristi kkk
Simply18
baiazid
Balto
NicuS
vanchorusebulgaria
92Dragos
Amiralul
Bobby_TM
DUAL
Razvan Tudor
DAS 2011
spsdc7
alliens
seby1998
Adirmvl
Dutzu
user dezactivat...
Caravelle_Zg
chatnoir401
Radu.B
Sergiu rmn
cfr500
Mihay
spiderpc
Kriszti219
COSTACHE MIHAIL
Katalin4653
Tomi13leu
popovici
cstefan
stefan_br
didinul
dexter23
ravers75
liviulav33
razvan - trenuri
lovekomotive
AlexD
manuela
srazvi
Dr2005
cardinal
cristi CFR
bogdan srl
iDorin
Vitosa
Cobra
cont dezactivat .
redeme
sorin
TVlad
riciu
mureseanu_976
joanta
sorinucu
decward
ultras
Marius Iulian
buldozer2
halmarius
mihaiuc
Nesebar
Marian.B
alinx3330
ldh80
jionutz
ATM
vrabieionut
@ndrey
didi
mishu88
Hurricane
mi.tudor
PrisecaruFlorin
MariusM
IonutCFR2009
marius_catalin84
Ionutz
cortexedge
Vlad
marius_m
mardaryroby
myster2008
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18555
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24069
Data de inscriere : 05/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 12:44

La Piciorul Lupului ma refeream linia de evitare se duce undeva pe langa sat si nu stiam unde merge ..Mersi
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 20:37

Foarte bine venite si documentate precizarile colegului @ndrey!

Ar trebui ca mersul sa fie conceput de asa maniera ca macar IR-urile sa nu mai stea la incrucisari , ci sa treaca unul pe langa altul pe portiunile dublate!

Este adevarat ca astazi avem mai multe IR-uri pe M600 decat accelerate+rapide care erau in 1989 (atunci pe M600 circula un singur rapid- "Moldova", doua accelerate Iasi-Bucuresti, acceleratul de Mangalia si inca doua accelerate facultative).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 20:58

Care mai este astazi soarta liniilor industriale si cate din ele mai sunt folosite, ce se desprind din M600:

-La Tecuci: linii pentru fabrica de conserve, intreprinderea de prelucrari mecanice, etc;
Din cate stiu statia Tecuci are si a doua grupa cu rol de triere, la iesirea spre Barbosi/Faurei;

-La Barlad:
-o linie ce se desprinde la iesirea spre Tecuci, ce deserveste: un depozit militar, fabrica de tutun, centru remat si depozite;
-o alta linie ce merge paralel cu M600 pana la podul peste Barlad, ce deserveste: abatorul, un santier de constructie, si principalele intreprinderi barladene: "Abrom", "Vigonia", "FEPA" si "Rulmentii";
-linie industriale a fabrici de ulei "Mandra"
-linii industriale pentru "Agrocomplex" (situata vizavii de gara)

-La Vaslui:
-la iesirea spre Munteni exista grupa de triere;
-linia industriala ce pleca din statia Munteni deservea "Termica SA";
-din fosta grupa de triere Vaslui pleca linia spre platforma industriala "Rediu" (Izolatoare, Mecanica, CFS, IAMC, BJATM, Depozite peco). In spate la Izolatoare exista si un mini-triaj. Conform marturiile lui Ioan Pavel (ultimul prim-secretar al judetului Vaslui), aceasta linie industriala urma sa fie folosite si ca linie de tramvai, pe portiunea cuprinsa intre pasajul denivelat a soselei peste M600 si intersectia din fata la Izolatoare! Ca urmare, pe portiunea unde linia merge paralel cu soseaua spre Bacau, se pot vedea si astazi stalpi si suporti ai viitoarei catenare pentru tramvaie, care au apucat sa fie montati. In 1990 chiar era adus un tramvai in gara Vaslui!
-tot din fosta grupa de triere a statiei Vaslui se desprinde si o linie pentru "Comcereal" si "Ulerom", care merge paralel cu strada Podu Inalt. Pe aceasta linie se afla abandonata o locomotiva LDH-25/BDM.
-la iesirea din statia Vaslui spre Buhaiesti, dupa podul peste canalul Barlad, se ramifica direct din M600, linia industriala pentru fabrica de mobila. Si aceasta fabrica aveea o locomotiva LDH-25/BDM. Cele doua linii infundate care existau in statia Vaslui au fost realizate probabil tocmai pentru ca vagoanele de la fabrica de mobila sa poata fi "retrase", pentru a nu incurca traficul prin statie.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 21:05

La Crasna exista acel "parc rece", paralel cu linia spre Husi! Cand a fost desfiintat (prin 1997-2000 stiu ca erau abandonate acolo multe vagoane de marfa) ?

De asemenea, tot la Crasna, exista acel triunghiu pentru intoarcerea locomotivelor cu aburi, folosit pana in 1974 in acest scop. Ar fi putut fi folosit (trebuiau numai cateva macazuri care sa-l "intepe" in linia dinspre Husi si in M 600 spre Vaslui), pentru crearea unui racord direct, astfel ca eventualele trenuri care ar fi venit dinspre Husi spre Vaslui sa nu mai rebruseze in Crasna (s-ar micsora timpii de mers a unui astfel de tren compus din locomotiva si vagoane cu cca 12-15 minute, cat dureaza rebrusarea locomotivei).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18555
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24069
Data de inscriere : 05/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 21:34

La Buhaesti mai exista triunghiul?
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6056
Data de inscriere : 06/03/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeSam 07 Dec 2013, 21:40

DAS 2011 a scris:
O modernizare a magistralei 600 cu lucrari de RK la linii pentru ridicarea vitezei la 120 km/h si completarea instalatiilor BLA + CED este binevenita. Linia are potential pentru traficul de calatori, ar fi loc de un mers cadentat realizat cu automotoare.Si mersul de tren este prost conceput, primele trenuri R care ajung dimineata in Vaslui si Barlad  sunt la orele 7.14,respectiv 7.55, dar cei care incep serviciul la ora 7 si scoala la ora 8 cu ce sa ajunga ? Cu siguranta un operator privat si-ar face punct de lucru la Vaslui de unde poate opera trenuri dela primele ore in toate directiile.Chiar si o dublare ar fi buna, s-ar reduce timpii foarte mult. Sunt distante lungi Buhaiesti-Balteni, Banca-Crasna unde se circula la cale libera si unde un tren intarziat da peste cap tot mersul de tren.In timp ce in alte tari administratiile feroviare se lupta pentru castigarea fiecarui minut, la noi de exemplu IR 1663 dupa stationarea mult prea mare din Tecuci, sta la incrucisare si in Tutova si in Scanteia, pierzand cel putin 20 min.
Doar traficul de călători nu va justifica niciodată lucrări ample la o linie de felul acesteia. Probabil dacă mai ținea regimul, acum era dublă electrificată pe toată distanța (evident pentru traficul de marfă). Legat de cazul acelui R (6312), am mers recent cu el și e foarte folosit de navetiști, atât elevi cât și muncitori, pe distanțele Rebricea - Vaslui și Roșiești - Bârlad. Mai ales între Banca și Bârlad trenul a fost aproape plin cu elevi, am remarcat și eu ora, dar probabil că au găsit înțelegere la școală ca să înceapă cursurile mai târziu.

Iată și un BAR de luna trecută cu restricțiile enumerate de @ndrey:M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 11256631394_ce378668f9_b

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 11256620476_06fb5e456c_b
Sus In jos
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4798
Data de inscriere : 12/10/2012

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 00:25

ldh80 a scris:
Care mai este astazi soarta liniilor industriale si cate din ele mai sunt folosite, ce se desprind din M600:

-La Tecuci: linii pentru fabrica de conserve, intreprinderea de prelucrari mecanice, etc;
  Din cate stiu statia Tecuci are si a doua grupa cu rol de triere, la iesirea spre Barbosi/Faurei;

-La Barlad:
  -o linie ce se desprinde la iesirea spre Tecuci, ce deserveste: un depozit militar, fabrica de tutun, centru remat si depozite;
  -o alta linie ce merge paralel cu M600 pana la podul peste Barlad, ce deserveste: abatorul, un santier de constructie, si principalele intreprinderi barladene: "Abrom", "Vigonia", "FEPA" si "Rulmentii";
  -linie industriale a fabrici de ulei "Mandra"
  -linii industriale pentru "Agrocomplex" (situata vizavii de gara)

-La Vaslui:
  -la iesirea spre Munteni exista grupa de triere;
  -linia industriala ce pleca din statia Munteni deservea "Termica SA";
  -din fosta grupa de triere Vaslui pleca linia spre platforma industriala "Rediu" (Izolatoare, Mecanica, CFS, IAMC, BJATM, Depozite peco). In spate la Izolatoare exista si un mini-triaj.  Conform marturiile lui Ioan Pavel (ultimul prim-secretar al judetului Vaslui), aceasta linie industriala urma sa fie folosite si ca linie de tramvai, pe portiunea cuprinsa intre pasajul denivelat a soselei peste M600 si intersectia din fata la Izolatoare! Ca urmare, pe portiunea unde linia merge paralel cu soseaua spre Bacau, se pot vedea si astazi stalpi si suporti ai viitoarei catenare pentru tramvaie, care au apucat sa fie montati. In 1990 chiar era adus un tramvai in gara Vaslui!
  -tot din fosta grupa de triere a statiei Vaslui se desprinde si o linie pentru "Comcereal" si "Ulerom", care merge paralel cu strada Podu Inalt. Pe aceasta linie se afla abandonata o locomotiva LDH-25/BDM.
  -la iesirea din statia Vaslui spre Buhaiesti, dupa podul peste canalul Barlad, se ramifica direct din M600, linia industriala pentru fabrica de mobila. Si aceasta fabrica aveea o locomotiva LDH-25/BDM. Cele doua linii infundate care existau in statia Vaslui au fost realizate probabil tocmai pentru ca vagoanele de la fabrica de mobila sa poata fi "retrase", pentru a nu incurca traficul prin statie.
Dar pe linia care pleaca din Nichiseni spre Ghidigeni se mai circula?
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 00:56

Nichiseni aparea in trecut sub denumirea de "Iacomi"! De ce o fi schimbat denumirea statiei ?!
Iar cu aceea linie industriala ce pleca din Nichiseni/Iacomi, din ce am inteles deservea un depozit de produse petroliere. Doar cineva din zona respectiva ar putea sa va spuna cu siguranta daca mai este folosita sau nu!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 01:49

ldh80 a scris:
Iar cu aceea linie industriala ce pleca din Nichiseni/Iacomi, din ce am inteles deservea un depozit de produse petroliere. Doar cineva din zona respectiva ar putea sa va spuna cu siguranta daca mai este folosita sau nu!
O imagine din zona arata ca nu prea mai e folosita.

Vizualizare hartă mărită
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6056
Data de inscriere : 06/03/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 02:31

Dacă nu mă înșel, linia respectivă deservea fosta fabrică de spirt din Ghidigeni. Iată o poză cu linia:
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 11260531814_4359c0a4cd_b
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 12:53

Fabrica de spirt de la Ghidigeni (SC SPIRT GHIDIGENI SA, ulterior fuzionata cu SC VINCON VRANCEA) se afla in conservare. Totusi unii sustin ca noaptea... ( http://www.viata-libera.ro/justitie/45977-galati-viata-libera-alcool-liviu-jitea-evidente-contabile-cotidian ) Very Happy Cert este ca respectiva cale ferata uzinala nu mai este utilizata cel putin din 2005...
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 380
Reputatie : 5136
Data de inscriere : 18/09/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 21:21

Redeme, traficul de calatori este in scadere in toata tara, dar asta datorita CFR-ului. Cum sa atragi traficul cand nu ai ce oferi ? Pe linia Vaslui - Barlad - Tecuci sunt doar 4 perechi de Regio formate din 2-3 vagoane, in timp ce maxi - taxi intra in localitatile adiacente din ora in ora. Un transport civilizat inseamna macar 8 perechi de Regio/zi, dimineata din ora in ora, dupa-amiaza la 2 ore, viteze competitive, conditii in gari. Cu siguranta linia nu este folosita la capacitate, insa modernizarea instalatiilor ( care inseamna si SAT-uri la trecerile la nivel ) si o eventuala dublare pe portiuni ar genera o alta fluenta si un alt confort al traficului. Si sa nu uitam mentenanta liniei. In strainatate trenurile de calatori circula preponderent ziua, iar noaptea exista suficiente intervale libere de circulatie pentru intretinerea liniei, in Romania pe liniile simple cum este si M600 putinele trenuri sunt imprastiate pe 24 de ore, abia gasesti un interval liber de 3 ore! Nici traficul auto nu justifica atatea autostrazi cat viseaza romanii, dar macar se face lobby si chiar se doreste construirea lor, de ce nu se face acelasi lucru pentru calea ferata ? Vin chinezii sa ne faca linie de 11 mld.$, cand cu 1/3 din acei bani refaci si electrifici toate magistralele si liniile principale depe retea. Si daca tot vorbim de M600, ce bine ar prinde o linie Letcani - Sagna, pe care sa faci 1 ora cu trenul dela Iasi la Roman, cei dela drumuri cum s-au gandit la autostrada ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 22:06

Traficul de călători e în scădere pentru că staţiile/haltele sunt la mama Twisted Evil 'ului faţă de sat. Asta e valabil pentru tot Vechiul Regat, unde încă de la construcţia căilor ferate, acestea aveau ca scop doar traficul de călători între oraşele mari + traficul de marfă. Pe când în Ardeal, unde liniile au fost făcute de unguri, s-a pus accent şi pe traficul de scurt parcurs.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011




Numarul mesajelor : 380
Reputatie : 5136
Data de inscriere : 18/09/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 23:20

Doctore, asta este structura retelei, dar nu poti da vina pe asta si sa nu faci nimic pentru atragerea traficului de calatori. Sunt de acord, sunt multe linii moarte, sa ramana liniile cu potential, dar sa fie macar bani pentru ele! Toti banii CFR-ului se duc pe subventii si modernizari la suprapret de material rulant ! Dar aici discutam de M600 care are majoritatea statiilor in proximitatea localitatilor, iar oamenii sunt cu venituri modeste si ar fi bucurosi de un transport mai ieftin. Nimeni nu mai face sondaje de piata, nu ii mai intereseaza nevoile calatorilor. Am inteles ca cei din dela mers de tren mergeau prin anii 90 luni intregi prin unitatile de invatamant si intreprinderi si dupa aceea se adunau si lucrau 6 luni la Bucuresti pentru conceperea noului mers.Nu poti inghiti atatea disfunctionalitati la CFR, in timp ce cei dela transportul auto se bucura la fiecare client castigat.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6726
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12047
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 19 Dec 2013, 20:47

Faurei- Tecuci timpi de mers in 1988/1989:

-sens Faurei- Tecuci: 1 h si 15 minute (calculat fara oprire)
-sens Tecuci- Faurei: 1 h si 16 minute (la fel)

Atunci- nu stiu din ce motiv- acceleratul Iasi- Mangalia aparea circuland deviat prin Buzau (fata de traseul sau "clasic")

Linia Faurei- Tecuci era strabatuta de personalul 6002/6001 (Bucuresti- Iasi), care oprea- pe acest sector- numai in doua statii- Suraia si Balta Alba.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 41 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: