Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Sept 2013, 00:35
dan tm a scris:
Nu o sa caut gabaritul, am o poza undeva. Este un risc sa scapi piciorul intre peron si scara. SAu nu sintem noi inca obisnuiti.
Nu esti obisnuit .. Nu se stie cine/ce/cum va trece pe la peroane ... De aia exista EuroCod,care se asigura sa le treaca si ruznacilor ragaliile,si sa treaca si MR ul omologat in UE. Singurele peroane care sunt STAS pentru anumite trenuri sunt la liniile de mare viteza unde nu gareaza decat acel tren .. In Japonia la liniile unde circula doar Shinkansen'ul.. si n franta pe la TGV uri cred .. in rest se folosesc in gari linii mixte deci aceleasi normative Plus 21-90 ul nostru e de exemplu mai lat decat un 20-55,si nu sunt mari sanse sa ti scapi piciorul intre peron si tren .
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Sept 2013, 00:44
Poza din Drobeta Turnu Severin, facuta din 73 grupa de Timisoara Nord.
poza din Vaslui e mai neclara
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Da- au amenajat frumos gara din Vaslui! Desi pasajul ala pe sub linie, la cati calatori mai sunt in Vaslui, nu stiu daca chiar era necesar!
Din pacate "latirea"" peroanelor a dus la desfiintarea unei linii- inainte erau 8 linii, acum sunt 7.
Bun ar fi fost sa fie reconstruite si celelalte linii pentru marfa a statiei Vaslui- contrastul este evident!
Nu mai zic de fosta grupa de triere a statiei Vaslui- cea de dupa pasajul rutier, de liniile industriale de la "Termica"", zona industriala Rediu (acolo era si un mic 'triaj""), cele de la fosta fabrica de mobila ..... In plus statia Vaslui mai aveea inca doua linii infundate, care se terminau in zona pasarelei pietonale.....
Am o schema facuta pe hartie cu liniile din statia Vaslui- asa cum erau in 1990 (pe wikimapia se pot observa destul de bine) insa nu stiu cum as putea sa o postez pe site
Interesant cum a ramas acel semnal de manevra! De ce o fi trebuit sa le desfiinteze - ca nu incurcau pe nimeni- nu stiu!
Terasamentul acelei linii industriale dintre Vaslui si Munteni putea fi folosit la dublarea M600 pe aceea portiune!
Acele tunele semisferice erau folosit pana prin 1996 (cand CET-ul a fost trecut pe pacura iar apoi pe gaz metan si in final inchis prin 2009!), pentru introducerea vagoanelor cu carbuni, care erau supusi unui "tratament"" cu abur supraincalziti, pentru ca astfel (in special iarna) sa poata fi descarcati din vagoane!
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
Acele tunele semisferice erau folosit pana prin 1996 (cand CET-ul a fost trecut pe pacura iar apoi pe gaz metan si in final inchis prin 2009!), pentru introducerea vagoanelor cu carbuni, care erau supusi unui "tratament"" cu abur supraincalziti, pentru ca astfel (in special iarna) sa poata fi descarcati din vagoane!
Majoritatea termocentralelor au asa ceva.
Gandestete ca iti vine o naveta cu vagoane de carbune si pe drum a plouat. Carbunele trebuie supus unui tratament termic pentru al usca, nu-l poti arde prea bine daca e ud...
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Carbunele arde bine si ud,dar daca ingheata in vagon,nu-l poti descarca...asa ca se dezgheta cu abur in acele tunele.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 22 Sept 2013, 01:20
Amiralul a scris:
Carbunele arde bine si ud,dar daca ingheata in vagon,nu-l poti descarca...asa ca se dezgheta cu abur in acele tunele.
Corect.Si Mintia are asa ceva .. In general CET urile ardeau si pe pacura .. In HD ceturile noastre recuperau apa de la racitoarele furnalelor .. Cand eram mic,apa avea aproape 80 de grade ,mai ales ca eu stateam si aproape de combinat .. In plus noua ne era livrata la un chilipir .. Iernile si in cele mai friguroase blocuri din b.a. nu aveai probleme .. Acum cu centralele termice de apartament am cunostinte care in turnurile de b.a. baga si 500 de lei amicilor de la e-on in buzunare.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 14 Oct 2013, 21:03
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Oct 2013, 01:13
De ce in HM Munteni la capatul X, linia de langa cladirea garii are semnalul Y II ? Linia 1 cu semnalul Y1 a fost desfiintata ?
Se poate observa in clip, la min 03:27
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Oct 2013, 07:06
Linia 1 a fost scoasă cu totul, însă numerotarea liniilor a rămas aceeaşi. Exact la fel e şi în staţiile Leţcani, Văratec, Câmpulung Moldovenesc şi altele. La Leţcani şi Văratec liniile au rămas cu aceeaşi numerotare (începând de la 2), pe când la Câmpulung Moldovenesc au fost renumerotate.
Dacă ţin bine minte, la Suceava Vest, prima linie este linia 2 apoi urmează linia 3 directă, ceea ce înseamnă că şi acolo a existat cândva încă o linie.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Oct 2013, 09:53
Astfel s-ar parea ca e mai simplu, mai ieftin poate, ca instalatiile sa ramina asa, chiar daca se scot linii, macazuri, semnale.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Oct 2013, 10:10
Ar trebui renumerotate şi macazurile, şi secţiunile + modificări în acte şi altele. E mai simplu să rămână aşa. Exemplu gara Iaşi: Când s-a construit o nouă linie în grupa C a gării (Iaşi Nord) aceasta a fost denumită linia 0C ca să nu modifice numerotările celorlalte linii (1C, 2C şi 3C). La Vama (502) a fost scoasă linia 1 celelalte rămânând la fel (2, III, 4 şi 5), în schimb pe tabela gării linia 2 e trecută 1 fiind prima de la peron, 3 e trecută 2 ş.a.m.d. chiar dacă ele nu au fost renumerotate.
sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 5030 Data de inscriere : 22/03/2011
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 02 Dec 2013, 23:03
Aveti idee daca pe sectia Faurei-Tecuci mai circula trenuri, daca intra in vigoare noul mers al trenurilor? Ori va ramane tot inchisa linia? A predat linia GFR catre CFR?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 03 Dec 2013, 07:04
Linia nu e închisă. Mai circulă marfare din când în când. Când am trecut pe acolo în septembrie linia era lucioasă.