Filesti-Galati a fost de 100 pe vremuri iar Faurei-Buzau de 120.Mie mi se pare o rusine ca in secolul 21 sa te tarai cu vitezele actuale in plina campie (stiti si voi exemplele rusinoase) sau sa ai ramificatii cu limitari la 30
P.S. Asta era ieri in Faurei, venea dinspre Tecuci.A plecat apoi spre Bucuresti, pe M700.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Daca au verificat linia cu vagonul laborator e de bine... inseamna ca se redeschide traficul cu trenuri de calatori si marfa pe Tecuci-Faurei. Sa vedem cu ce viteza maxima se va putea circula. 50 km/h e cifra optimista...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Daca au verificat linia cu vagonul laborator e de bine... inseamna ca se redeschide traficul cu trenuri de calatori si marfa pe Tecuci-Faurei. Sa vedem cu ce viteza maxima se va putea circula. 50 km/h e cifra optimista...
Cu 70km/h va ramane inca catva timp aceasta linie voi pune in cateva zile o poza cu linia in halta Botarlau in care se vede un luciu metalic mai pronuntat!
Linia putea fi una expres pe care sa circule IR/IC de IAsi cu grupe de Galati astfel de la Faurei circulandu-se cu electrica la Galati si GMurile de Iasi si/sau BC sa circule pe toata distanta.O viteza de 100km/h pe distanta IAsi Mogosoaia si Bucuresti nord Pajura ar fi perfecta , tronsonul Pajura Mogosoaia fiind praf trenul facand 20 de minute si mai mult pe acest tronson.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Pai se vor refactiona anul acesta: 1. Bucuresti Nord - Mogosoaia (distanta de 1,8 km, pt ridicarea restrictiei de viteza= 30 km/h) 2. Mogosoaia - Moara Vlasiei HM (distanta de 15,4 km pt ridicarea restrictiei de viteza=70 km/h) Deci e de bine si pe tronsonul Bucuresti-Urziceni. Mai ramâne sa se apuce de portiunea Urziceni-FaureI-Tecuci. Cam mare efortul financiar, dar vor trebui sa-l faca la un moment dat...
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
Ar trebui sa se ocupe si de Faurei-Buzau, acolo e mai grav, plus ca linia aia e si mai vitala.
Sa refaca pe Faurei Buzau un fir de 120 si celalalt macar de 60, si pe Faurei Fetesti la fel unul de 120 sal tina si unul de minim 60 , firele cu viteze superioare sa fie destinate exclusiv trasarii trenurilor de calatori sau si de marfa cand este loc si celalalt de minim 60 sa fie destinat exclusiv marfii!Ca off topic ar trebui si Faurei Braila ridicat la 120 si timpii scurtati caci 50 de minute este un timp enorm pentru 60km cu VS 100km/h!Sunt multe linii principale care ar trebui revizuite pentru VS macar de 100km/h.
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
Iasi-Mangalia sa mearga pe Tecuci- Faurei (mai mult de 5 vagoane nu cred ca ar fi necesare la cati calatori sunt din Iasi, Vaslui, Husi, Barlad sau Tecuci pentru Constanta- Mangalia)
Păi la ora actuală se umplu din Iași 7 vag + cușeta (și ar mai trebui încă una).
M500 (cel puțin Ploiești Sud - Pașcani) va fi reabilitată în cadrul lucrărilor la coridorului IX.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 27 Iul 2013, 07:08
Foarte, foarte interesantă prezentare!! Recomand!
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Sept 2013, 20:05
La data de 30 -08 2013 am ajuns la Vaslui cu 1667. Gara este renovata, s-au desfiintat niste case de bilete si s-a spart peretele, infiintindu-se ceva sali de asteptare dar si toalete in cladirea garii, dar inca nu e nimic dat in folosinta, trecerea e inchisa cu OSB.Nu am poze cu interiorul pentru ca erau oameni care venisera pentru fostul IC de la 05.00
Afara insa sint modificari. ce nu mi-a placut e faptul ca nu au pus bitumul pe peron inclinat ci au lasat o treapta de 10-12 cm marcind-o cu galben si culmea infiintind 2 rampe de acces pentru carucioare, Mi s-a parut un pic fortat.
Aveam la mine aparatul meu si am incercat niste poze. Apoi am plecat la Crasna. pozele nu sint toate reusite.A.paratul nu functioneaza bine de cind l-am dat de linii in Lupeni
Pentru ca era un fel de gara industriala si CET a fost o linie paralela cu linia 600 pina la Munteni. Acum e demontata si traversele sint ca si anul trecut stivuite linga linie.
[url=[/url]
1662 in Tecuci
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Sept 2013, 20:18
Parca copertina mai ales la peronul garii nu se incadreaza in arhitectura garii.. Pasajele alea in 2-3 luni vor mirosi numai a urina si vor fi inundate de apa Oare va mai gara vreodata un tren la linia 3?Poate daca va pleca din Vaslui
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Sept 2013, 20:47
Gara nu are boschetari. De cite ori am fost la orice ora nu am vazut boschetari in ea.
R 6413 a plecat din Vaslui de la linia 2.
Distanta intre peron si scara vagonului este cam mare la peroanele atea noi. In toate statiile modernizate.
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Sept 2013, 23:58
Ce frumos arata liniile cu pietrisul mai deschis la culoare pus intre ele. Parca da, asa, un aer mai de vest.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Sept 2013, 00:20
dan tm a scris:
Distanta intre peron si scara vagonului este cam mare la peroanele atea noi. In toate statiile modernizate.
Cauta gabaritul celui mai lat vagon care circula la rusnaci,ucrainienini etc .. adauga 10 cm(parca),apoi imparte la 2 si mergi cu ruleta in cel mai apropiat punct al peronului de axul caii .. si o sa ti dea exact In cazul vagoanelor de calatori este cu usile deschise.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Sept 2013, 00:25
Nu o sa caut gabaritul, am o poza undeva. Este un risc sa scapi piciorul intre peron si scara. SAu nu sintem noi inca obisnuiti.