|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Iul 2013, 12:51 | |
| Conform CFR SA. - Declaratia retelei din martie 2013, linia Faurei - Tecuci este cu activitate suspendata in zilele de sambata si duminica de la ora 00:00 la 24:00. Prin urmare, trenul IR Iasi-Mangalia si retur nu poate circula altfel decat pe actualul traseu. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Iul 2013, 12:58 | |
| Eu cred că suspendarea e datorată faptului că nu e trasat nici un tren de călători pe această linie şi nu invers. Mutarea sezonierului pe această linie nu cred că se mai face acum, eventual în decembrie când se schimbă mersul trenurilor. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Iul 2013, 13:36 | |
| Lipsa asta de flexibilitate a adus calea ferata unde este acuma.
Degeaba striga sindicalistii, ca s-au complacut in situatie.
e atit de greu ca avind o linie, sa o folosesc? aaaaaa o tin suspendata pina la iarna. dar cum se traseaza trenuri noi in timpul mersului in uz? cum li se scurteaza trasa? cum si se schimba orele de circulatie? dar pentru astea nu se poate.
cum s-a dispus sistarea circulatiei pe Motru, pe Negru Voda, pe Slobozia asa tam -nisam peste noapte?
In scurt timp o sa isi doreasca ei pasagerii pe care ii pierd acuma.
Si o sa ramina aceeasi ceferisti pe ruta Rosiori Nord -Bucuresti Nord cu 5 lei la nas ca nu le da prin cap sa traseze trenurile de lunhg parcurs fara oprire pe ruta Craiova -Bucuresti de exemplu si cite si mai cite exemple s-au dat aici.
fac sapte ore si 25 de minute de la Iasi la Tandarei, 375 de km si acolo ma trezesc ca opreste trenul si pentru navetisti in Platonesti.
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Iul 2013, 13:55 | |
| E mai uşor să anulezi un tren decât să bagi unul nou sau să îi modifici trasa. Lenea şi nepăsarea e mare la CFR.
Ei aşa gândesc. Decât să schimbi mersul la trenul de Iaşi, şi implicit la cel de Suceava, să modifici turnusul locomotivelor şi turele mecanicilor, să plăteşti mai mult impiegaţii de pe 601 (că suspendarea înseamnă şi ore mai puţine la IDM deci bani mai puţini) mai bine ţii trenul pe unde a mers şi până acum că şi aşa călătorul s-a obişnuit cu orarul ăsta. De ce atâta osteneală?
Eu, sincer, nu mă aştept ca acest tren să fie mutat pe 601 nici de la mersul nou din decembrie... |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 17 Iul 2013, 11:24 | |
| Inca o Mare Cretinatate a CFR Calatori de a devia trenul Iasi - Mangalia si implicit de a lungi timpul de parcurs. Ei nu circula decat pe infrastructura statului ca nu platesc nimic, au datorii la TUI din 2008, la GFR trebuiau sa platesca. Dar sa presupunem ca se plateste TUI-ul pe Tecuci - Faurei ( chiar si la GFR ) 90 km x 9 RON / tren*km = 810 RON o trasa, echivalentul a 8-9 bilete Iasi - Constanta, insa pierderile provocate de plecarea la auto a potentialilor calatori este mult mai mare !!! PS - o alta porcarie marca CFR Calatori - perechea IR 1662 / 1663 Iasi-Bucuresti-Iasi operata cu o garnitura TE Acvila, de stau oamenii ca sardelele, fara loc de bagaje, JALNIC. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 17 Iul 2013, 12:55 | |
| Cum ar fi daca trenul de mangalia ar pleca din Iasi cu opriri in Vaslui, Birlad Tecuci.
trenul de la Suceava ar pleca cu opririle stabilite,nu ma bag.
grupa de Bucuresti Nord ramine in Adjud si combina cu grupa de la Comanesti.
Din Adjud grupa de Mangalia continua fara oprire pina la Tecuci.
Aici combina cu grupa de la Iasi si continua spre faurei cu locomotiva DA de la Iasi.
In Faurei rebruseaza si continua cu electrica spre Constanta fara opriri.
(daca lungimea trenului permite de la Iasi o grupa de Bucuresti Nord continua cu locomotiva DA spre Bucuresti Nord cu oprire doar la Aeroport)
calatorii de la Iasi pentru Buzau si Ploiesti au imediat legatura in Faurei la un tren de la Galati spre Ploiesti.
(daca e posibil un tren din Galati se descompune in Faurei si continua cu electrica spre Ploiesti Brasov grupa ramasa este cuplata la grupa de la Iasi, daca lungimea de la Iasi nu permite, grupa de Bucuresti de la Galati e preluata de DA sosit de la Iasi)
Ca in tarile civilizate calatorii se pot muta in 10-12 minute in trenurile de legatura.
casierele sa stie legaturile si sa emita bilete , sa indrume calatorii spre aceste rute chiar si cu schimbare.
Stiti cum e omul se uita in gara tren spre Bucuresti, nu vede si pleaca la autobuz, dar sa fie informat ca are cu schimb in Faurei.
Cred ca am fost destul de explicit. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 18 Iul 2013, 01:40 | |
| Adica, o comasare a sezonierului de Suceava cu trenul clasic de noapte Suceava (Botosani)-Bucuresti, parca 753 ii zice. Ar fi o treaba buna ce zici tu, daca ar sincroniza trasele. O miscare asemanatoare mi se pare ca se facea si prin anii 60.
Dar e prea complicat cu legaturile astea, ti se va zice. N-avem vagoane, n-avem locomotive, n-avem oameni. Dar nu va ingrijorati, in ritmul asta nici calatori n-o sa mai avem.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 600 Joi 18 Iul 2013, 07:58 | |
| Mai simplu solutia ar fi:
Iasi-Mangalia sa mearga pe Tecuci- Faurei (mai mult de 5 vagoane nu cred ca ar fi necesare la cati calatori sunt din Iasi, Vaslui, Husi, Barlad sau Tecuci pentru Constanta- Mangalia), iar in Faurei sa ataseze o grupa sezoniera de Suceava-Mangalia (care in Buzau pentru a evita rebrusarea sa circule prin Buzau Sud- si aici si un acord incheiat cu ""Transbus"" Buzau pentru ca la aceea ora tarzie in noapte sa existe autobuz urban pana in statia Buzau Sud, care e cam la marginea orasului) si o alta grupa Galati- Mangalia.
In acest fel, cu cele 3 "parti"", din Faurei cred ca s-ar aduna un 10-12 vagoane, care sa justifice CAT DE CAT folosirea unei locomotive EA.
Bineinteles ca acele grupe Suceava- Mangalia si Galati- Mangalia (care mai mult de 4 vagoane fiecare nu cred ca s-ar umple) sa fie tractate pana in Faurei cu EC.
Oricum, daca vreodata se va face un RK complet si ca lumea la M600, acesta trebuie facut si la M700 (macar pe portiunea Faurei- Bucuresti), pentru ca traseul prin Faurei (dublat complet de la Iasi la Barlad si cu BLA pe tot traseul), sa fie o alternativa la M500, fie si cu tractiune diesel, dar care sa permita o viteza acceptabila pentru acest tip de tractiune de 120 km/h, fara restrictii de la Grajduri la Bucuresti Nord. Astfel vor exista premisele pentru un timp de parcurs Bucuresti-Iasi (prin Faurei) de 5 h si 30 minute, oricum mai putin si deci mai atractiv decat fac microbuzele. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 19 Iul 2013, 08:42 | |
| E buna si varianta prin Buzau desi nu cred ca trebuie insistat atita pe stilul vechi de mers si nici cu transbus pentru ca Buzaul are oricum mai multe legaturi cu marea.
Si nu trebuie uitat ca propunem aici opriri mai putine pentru a cistiga timp.
Interesanta propunerea cu inca o grupa de la Galati, dar nu trebuie neglijata la plecare din Suceava posibilitatea ca de la Botosani sa fie doritori. (nu sint insa adeptul unei legaturi directe, ci cu schimbare in Veresti) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 19 Iul 2013, 08:56 | |
| Varianta Iasi-Tecuci-Faurei ar fi buna atata timp cat ar avea e viteza medie de cel putin 80km/h iar din Faurei spre Bucuresti trenurile sa treaca pe sub aeroport sa fie statie acolo In rest avantaje nu are nu trece prin orase mari |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 19 Iul 2013, 08:59 | |
| Dar nici nu trebuie sa treaca prin orase mari, viteza buna, treburi la ore convenabile si timpi scurti de mers ar face linia buna pentru zona Iasi Vaslui Birlad Tecuci si din Faurei ar lua Braila Galati.
De la Faurei nu ar trebui sa opreasca pina la Aeroport chiar si asa cum este si apoi Bucuresti Nord. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 19 Iul 2013, 09:02 | |
| Da si in Faurei cuplate trenurile de Iasi cu grupe de Galati dar fara sobolani:D |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 19 Iul 2013, 09:04 | |
| Nu neaparat cuplate se pot intilni ca sa schimbe pasagerii, cele de Galati sa continue spre Buzau-Ploiesti. in Faurei garate alaturat in 5 minute schimba pasagerii de la Iasi pentru Buzau si de la Galati pentru Bucuresti.
Acuma pentru sezon, grupa de la Suceava ar putea fi la urma grupei de Bucuresti si sa rebruseze in Buzau. In Faurei manevreaza si ataseaza la urma(la semnal) grupa sosita de la Iasi
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Vin 19 Iul 2013, 09:43 | |
| Da solutii se pot gasi in privinta compunerilor trenurilor!
Insa marea problema ramane starea infrastructurii! Pentru zona Moldovei (regionalele Iasi si Galati) prima urgenta ar fi RK-urile la M500 (din Ploiesti Sud pana la Suceava Nord sa poti merge constant cu 140 km/h, fiind linie electrificata) si la M600/M700 (cu 120 km/h Grajduri-Faurei-Bucuresti) si 140 km/h (Buzau-Faurei-Galati si Marasesti-Tecuci). Mai mult de 120 km/h pe o linie principala cu tractiune diesel nu cred ca este necesara.
Pentru asta nu trebuie tehnologii ültimul racnet"" (gen prindere flexibila), ci solutiile :clasice"": traverse de beton T-13, prindere indirecta tip K, semnalizare luminoasa si BLA ""clasic"". Doar lucrarile sa fie facute de calitate si complete!
Pe Tecuci-Faurei ca si trenuri dupa asta ar merge:
-acceleratul de Mangalia; -o pereche accelerat Iasi-Bucuresti (de exemplul cea de dimineata si cea de seara) -eventual doua personale mai lungi Tecuci-Bucuresti si Tecuci-Fetesti si doua perechi personale Tecuci-Faurei (facute cu Desiro). 4 perechi personale zilnic pentru traficul local din satele din zona ar fi suficiente cred eu. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 19 Iul 2013, 14:07 | |
| Dar Bucuresti-Urziceni-Faurei-Tecuci, dpdv constructiv nu poate fi cu mai mult de 100 km/h. Pentru 120...140 km/h ar trebui regandita intreaga infrastructura, inclusiv poduri si podete. Iar pe Buzau-Faurei la fel dpdv constructiv nu se poate cu mai mult de 100 km/h. Filesti-Galati cu 80 km/h maxim. Cu un RK serios pe intreaga distanta Bucuresti-Urziceni-Faurei-Tecuci-Vaslui-Iasi, un tren IR ar putea scoate un timp de maxim 5 ore fata de 7 ore in prezent, cu opriri in Urziceni, Faurei, Tecuci, Birlad, Crasna, Vaslui, Barnova, Nicolina, Iasi. Tot cu un RK serios pe distanta Iasi-Vaslui-Tecuci-Faurei-Tandarei-Fetesti, trenul IR Iasi-Faurei-Constanta ar putea scoate lejer un timp de maxim 5h30min fata de 9h30min in prezent, pe ruta ocolitoare. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |