Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+98
Lineus646
Katalyn
florin.lifticariu
Semafor
lifetec
bobi
marius664
Luca tgv
impuls
j o a n t a
mielutu zburator
get.
bubu
dan tm
kristi kkk
Simply18
baiazid
Balto
NicuS
vanchorusebulgaria
92Dragos
Amiralul
Bobby_TM
DUAL
Razvan Tudor
DAS 2011
spsdc7
alliens
seby1998
Adirmvl
Dutzu
user dezactivat...
Caravelle_Zg
chatnoir401
Radu.B
Sergiu rmn
cfr500
Mihay
spiderpc
Kriszti219
COSTACHE MIHAIL
Katalin4653
Tomi13leu
popovici
cstefan
stefan_br
didinul
dexter23
ravers75
liviulav33
razvan - trenuri
lovekomotive
AlexD
manuela
srazvi
Dr2005
cardinal
cristi CFR
bogdan srl
iDorin
Vitosa
Cobra
cont dezactivat .
redeme
sorin
TVlad
riciu
mureseanu_976
joanta
sorinucu
decward
ultras
Marius Iulian
buldozer2
halmarius
mihaiuc
Nesebar
Marian.B
alinx3330
ldh80
jionutz
ATM
vrabieionut
@ndrey
didi
mishu88
Hurricane
mi.tudor
PrisecaruFlorin
MariusM
IonutCFR2009
marius_catalin84
Ionutz
cortexedge
Vlad
marius_m
mardaryroby
myster2008
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 04 Iun 2013, 08:38

La CUG daca nu ma insel stau niste tigani in cladirea haltei.

faptul ca nu au Desiro sau ADH denota pina la urma lipsa preocuparii CFR fata de aceasta situatie, mai bine mai anuleaza niste trenuri cautind rentabilizarea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 04 Iun 2013, 08:46

Automotoarele sunt, de mulţi ani, cenuşăreasa sistemului feroviar... din anii '50 până în prezent, CFR Călători s-a ferit ca dracu' de tămâie de ele, le-a folosit în silă, nu le-a făcut revizia... Trăiască Sulzerul pe care poţi să îl mulgi direct din interior, să nu te vadă nimeni şi EA-ul cu perdeluţe şi briz-briz-uri, că de automotoare n-avem nevoie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: M600   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 04 Iun 2013, 09:21

In anii 60'-70'-80', datorita numarului foarte mare de calatori pe trenurile cursa si personale (in special navetisti) pur si simplu nu era nevoie de automotoare ! Pai trenurile C dintre Iasi si Buhaiesti sau Iasi si Crasna aveau cate 6 vagoane (si tractate cu 040-DHC!), iar cele dintre Iasi si Barlad ori Iasi si Marasesti cate 10 vagoane (si tractate cu 060-DA sau 060-DA-1)!
Cum compunerea era formata de regula din 21-47 (sau mai rar rame TE) in 10 vagoane 21-47 incapeau cca 900 de calatori , si chiar erau cam atatea, mai ales dimineata la pranz si seara cand se intra/se iesea din schimb!
Apoi mai era o chestiune: nu se mergea cu "nasul" deoarece toti muncitorii aveau abonament prin intreprindere (costul acestuia se retinea automat din salar)! Si cum un abonament lunar costa (n 1988/1989) cca 100-150 lei (la un salar de cca 2000-2500 lei/luna), la 900 de calatori se incasau cca 135.000 lei/luna! Nu stiu cat erau atunci cheltuielile (motorina, intretinere vagoane si locomotive, salarii personal CFR, etc), dar oricum pentru CFR era rentabil!

Acuma sunt cu totul alte conditii economico-sociale, care impun utilizarea automotoarelor!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 04 Iun 2013, 09:49

Oamenii mergeau cu trenul... că nu aveau de ales, dar erau mulţi care stăteau zilnic cu orele prin gări. O dată cu apariţia concurenţei, călătorii s-au reorientat spre alte mijloace de transport, a căror folosire nu mai implică statul 2 ore prin gări. Oricum, nici să vrei nu ai cum să mulţumeşti toţi călătorii, mai ales că vremea când programul de muncă era 8 - 16 / 16 - 24 / 24 - 8 s-a cam dus, acum fiecare firmă are programul ei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 04 Iun 2013, 10:04

Pe vremea lui Ceasca nu erau prea multe alternative fata de tren benzina se gasea foarte rar sau se dadeau 10l/luna ciculau masinile duminica cu numar par si in alta cu numar impar asteptai 10 ani pentru o Dacie cursele interjudetene nu existau si cam toate institutiile erau obligate sa aleaga trenul pentru excursii daca exista cale ferata pana la puncul de destinatie
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 04 Iun 2013, 13:14

ldh80 a scris:


Acuma sunt cu totul alte conditii economico-sociale, care impun utilizarea automotoarelor!

Asta nu rezolva problema rentabilitatii, dimpotriva. Costurile de intretinere linii sunt aceleasi cu cele din perioada cand circulau trenuri formate din 10 vagoane. Ce profit poate sa aduca un automotor care circula de 4-5 ori pe zi? Cam cat aducea o cursa de 10 vagoane atunci... Sectiile secundare nu mai pot aduce profit ca inainte, ele trebuie sustinute de Stat si asigurat pachetul minim social fie de firme private de transport calatori fie de CFR Calatori, acolo unde privatul nu vrea sau nu poate sa intre.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 04 Iun 2013, 23:53

Sustinerea de stat inseamna in esenta sustinerea din buzunarul fiecaruia dintre noi.
In cazul de fata, automotorul ar trebui gandit ca o solutie imediata pentru a mentine trenul pe acolo, concomitent solutii alternative strategice de atragerea altor calatori, si apoi trecerea in viitor -daca socotelile ies conform planului - la trenuri normale. Sau eficientizarea incasarilor (spagilor adica). Daca la privat se poate - si avem destule exemple de linii secundare care sub privat au curse cum n-au avut vreodata in perioada de stat - atunci CFR ce scuza are?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMier 05 Iun 2013, 08:46

Automotorul nu trebuie să constituie o soluţie de urgenţă, ci una normală, la fel cum se întâmplă în Europa civilizată. Garniturile cu vagoane oricum vor dispărea complet de la scurt parcurs în următorii 20 - 30 de ani.

Atragerea călătorilor se poate face simplu, prin adaptarea mersului de tren la nevoile lor. Asta nu înţelege CFR Călători... majoritatea traselor sunt asemănătoare cu cele din vremurile de mult apuse, când toată lumea mergea cu trenul (că nu avea de ales) şi începea programul la 8.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeJoi 06 Iun 2013, 20:24

ATM a scris:
Sustinerea de stat inseamna in esenta sustinerea din buzunarul fiecaruia dintre noi.
In cazul de fata, automotorul ar trebui gandit ca o solutie imediata pentru a mentine trenul pe acolo, concomitent solutii alternative strategice de atragerea altor calatori, si apoi trecerea in viitor -daca socotelile ies conform planului - la trenuri normale. Sau eficientizarea incasarilor (spagilor adica). Daca la privat se poate - si avem destule exemple de linii secundare care sub privat au curse cum n-au avut vreodata in perioada de stat - atunci CFR ce scuza are?

Este evident ca inseamna sustinere din buzunarul nostru si e absolut normal. Asa se intampla si in alte tari unde transportul local este subventionat de Stat pe astfel de linii cu numar relativ redus de calatori... insa la noi, sub minciuna nerentabilitatii si a concurentei, se aplica un program criminal de desfiintare a transportului feroviar si inlocuirea lui cu cel rutier, gestionat de fiirmele unor politicieni sau persoane care au legaturi cu politicienii. La nivelul de incultura si prostie din Romania, nu e greu sa îi prosteasca pe oameni ca aceasta distrugere a transportului feroviar se face în favoarea lor, când in realitate se face in favoarea unor hoti cu firme de dube.
Sus In jos
spsdc7

spsdc7


Numarul mesajelor : 128
Varsta : 58
Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC
Reputatie : 5246
Data de inscriere : 24/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeLun 17 Iun 2013, 14:53

GFR si-a exprimat dorinta de a renunta la contractul de inchiriere  a sectiei Faurei - Tecuci si vrea sa predea sectia inapoi la CFR
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeDum 14 Iul 2013, 23:23

Mai stie cineva ceva, vreo veste cu privire la 601?
Sus In jos
spsdc7

spsdc7


Numarul mesajelor : 128
Varsta : 58
Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC
Reputatie : 5246
Data de inscriere : 24/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeLun 15 Iul 2013, 10:57

ATM a scris:
Mai stie cineva ceva, vreo veste cu privire la 601?
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Cwdf

Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 16 Iul 2013, 01:50

Ihi...deci CFR a revenit pe liniile astea.

Atunci, stau si ma intreb de ce nu deviaza IR Iasi-Mangalia-Iasi pe acolo,macar in sezon. Din discutiile de pe aici, rezultase ca motivul principal pentru care ieseanul incepuse sa mearga prin Buzau era ca nu voiau sa plateasca TUI la GFR.

Ruperea-n doua a trenului (respectiv combinarea) poate avea loc in Faurei, grupa de Suceava isi poate mentine trasa prin Buzau (pentru a deservi in continuare Buzaul, Ramnicul, Focsaniul si Marasestiul) iar ieseanul pleaca prin Ciorasti, castigand dupa umilele mele calcule vreo ora si 40 de minute de mers...
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 16 Iul 2013, 06:34

Deocamdata trebuie sa circule asa. De la noul mers se poate schimba traseul.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitimeMar 16 Iul 2013, 09:12

Dar ce impartire stufoassa la CFR. Cita stabarime pe acolo.
Se calca pe picioare.

Tin o linie aproape dreapta cu BLA cu viteza de 70 km/h inchisa dar tirie trenurile pe 702 cu restrictii sa opreasca in Tandarei si Platonesti.

Vai de capul parca ar fi pe vremea lu" Stalin, sa opreasca trenurile in toate catunele doar doar mai aduna un ratacit.

In loc sa le dea drumul sa circule.toate sezoniere ar trebui indrumate pe acolo, fara prea multe opriri asa in doru lelii.

As fi curios ce fac toti ceferistii aia de pe sectia 601 care au sunat la politie in Faurei sa anunte ca pozez.
probabil trag sfori sa nu fie dati afara acuma cu valul asta care se anunta.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 36 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: