| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 04 Iun 2013, 08:38 | |
| La CUG daca nu ma insel stau niste tigani in cladirea haltei.
faptul ca nu au Desiro sau ADH denota pina la urma lipsa preocuparii CFR fata de aceasta situatie, mai bine mai anuleaza niste trenuri cautind rentabilizarea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 04 Iun 2013, 08:46 | |
| Automotoarele sunt, de mulţi ani, cenuşăreasa sistemului feroviar... din anii '50 până în prezent, CFR Călători s-a ferit ca dracu' de tămâie de ele, le-a folosit în silă, nu le-a făcut revizia... Trăiască Sulzerul pe care poţi să îl mulgi direct din interior, să nu te vadă nimeni şi EA-ul cu perdeluţe şi briz-briz-uri, că de automotoare n-avem nevoie. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Mar 04 Iun 2013, 09:21 | |
| In anii 60'-70'-80', datorita numarului foarte mare de calatori pe trenurile cursa si personale (in special navetisti) pur si simplu nu era nevoie de automotoare ! Pai trenurile C dintre Iasi si Buhaiesti sau Iasi si Crasna aveau cate 6 vagoane (si tractate cu 040-DHC!), iar cele dintre Iasi si Barlad ori Iasi si Marasesti cate 10 vagoane (si tractate cu 060-DA sau 060-DA-1)! Cum compunerea era formata de regula din 21-47 (sau mai rar rame TE) in 10 vagoane 21-47 incapeau cca 900 de calatori , si chiar erau cam atatea, mai ales dimineata la pranz si seara cand se intra/se iesea din schimb! Apoi mai era o chestiune: nu se mergea cu "nasul" deoarece toti muncitorii aveau abonament prin intreprindere (costul acestuia se retinea automat din salar)! Si cum un abonament lunar costa (n 1988/1989) cca 100-150 lei (la un salar de cca 2000-2500 lei/luna), la 900 de calatori se incasau cca 135.000 lei/luna! Nu stiu cat erau atunci cheltuielile (motorina, intretinere vagoane si locomotive, salarii personal CFR, etc), dar oricum pentru CFR era rentabil!
Acuma sunt cu totul alte conditii economico-sociale, care impun utilizarea automotoarelor! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 04 Iun 2013, 09:49 | |
| Oamenii mergeau cu trenul... că nu aveau de ales, dar erau mulţi care stăteau zilnic cu orele prin gări. O dată cu apariţia concurenţei, călătorii s-au reorientat spre alte mijloace de transport, a căror folosire nu mai implică statul 2 ore prin gări. Oricum, nici să vrei nu ai cum să mulţumeşti toţi călătorii, mai ales că vremea când programul de muncă era 8 - 16 / 16 - 24 / 24 - 8 s-a cam dus, acum fiecare firmă are programul ei. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 04 Iun 2013, 10:04 | |
| Pe vremea lui Ceasca nu erau prea multe alternative fata de tren benzina se gasea foarte rar sau se dadeau 10l/luna ciculau masinile duminica cu numar par si in alta cu numar impar asteptai 10 ani pentru o Dacie cursele interjudetene nu existau si cam toate institutiile erau obligate sa aleaga trenul pentru excursii daca exista cale ferata pana la puncul de destinatie |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 04 Iun 2013, 13:14 | |
| - ldh80 a scris:
-
Acuma sunt cu totul alte conditii economico-sociale, care impun utilizarea automotoarelor! Asta nu rezolva problema rentabilitatii, dimpotriva. Costurile de intretinere linii sunt aceleasi cu cele din perioada cand circulau trenuri formate din 10 vagoane. Ce profit poate sa aduca un automotor care circula de 4-5 ori pe zi? Cam cat aducea o cursa de 10 vagoane atunci... Sectiile secundare nu mai pot aduce profit ca inainte, ele trebuie sustinute de Stat si asigurat pachetul minim social fie de firme private de transport calatori fie de CFR Calatori, acolo unde privatul nu vrea sau nu poate sa intre. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 04 Iun 2013, 23:53 | |
| Sustinerea de stat inseamna in esenta sustinerea din buzunarul fiecaruia dintre noi. In cazul de fata, automotorul ar trebui gandit ca o solutie imediata pentru a mentine trenul pe acolo, concomitent solutii alternative strategice de atragerea altor calatori, si apoi trecerea in viitor -daca socotelile ies conform planului - la trenuri normale. Sau eficientizarea incasarilor (spagilor adica). Daca la privat se poate - si avem destule exemple de linii secundare care sub privat au curse cum n-au avut vreodata in perioada de stat - atunci CFR ce scuza are? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 05 Iun 2013, 08:46 | |
| Automotorul nu trebuie să constituie o soluţie de urgenţă, ci una normală, la fel cum se întâmplă în Europa civilizată. Garniturile cu vagoane oricum vor dispărea complet de la scurt parcurs în următorii 20 - 30 de ani.
Atragerea călătorilor se poate face simplu, prin adaptarea mersului de tren la nevoile lor. Asta nu înţelege CFR Călători... majoritatea traselor sunt asemănătoare cu cele din vremurile de mult apuse, când toată lumea mergea cu trenul (că nu avea de ales) şi începea programul la 8. _________________ :TTT:
|
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 06 Iun 2013, 20:24 | |
| - ATM a scris:
- Sustinerea de stat inseamna in esenta sustinerea din buzunarul fiecaruia dintre noi.
In cazul de fata, automotorul ar trebui gandit ca o solutie imediata pentru a mentine trenul pe acolo, concomitent solutii alternative strategice de atragerea altor calatori, si apoi trecerea in viitor -daca socotelile ies conform planului - la trenuri normale. Sau eficientizarea incasarilor (spagilor adica). Daca la privat se poate - si avem destule exemple de linii secundare care sub privat au curse cum n-au avut vreodata in perioada de stat - atunci CFR ce scuza are? Este evident ca inseamna sustinere din buzunarul nostru si e absolut normal. Asa se intampla si in alte tari unde transportul local este subventionat de Stat pe astfel de linii cu numar relativ redus de calatori... insa la noi, sub minciuna nerentabilitatii si a concurentei, se aplica un program criminal de desfiintare a transportului feroviar si inlocuirea lui cu cel rutier, gestionat de fiirmele unor politicieni sau persoane care au legaturi cu politicienii. La nivelul de incultura si prostie din Romania, nu e greu sa îi prosteasca pe oameni ca aceasta distrugere a transportului feroviar se face în favoarea lor, când in realitate se face in favoarea unor hoti cu firme de dube. |
|
| |
spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5246 Data de inscriere : 24/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 17 Iun 2013, 14:53 | |
| GFR si-a exprimat dorinta de a renunta la contractul de inchiriere a sectiei Faurei - Tecuci si vrea sa predea sectia inapoi la CFR |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 14 Iul 2013, 23:23 | |
| Mai stie cineva ceva, vreo veste cu privire la 601?
|
|
| |
spsdc7
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 58 Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC Reputatie : 5246 Data de inscriere : 24/11/2010
| |
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Iul 2013, 01:50 | |
| Ihi...deci CFR a revenit pe liniile astea.
Atunci, stau si ma intreb de ce nu deviaza IR Iasi-Mangalia-Iasi pe acolo,macar in sezon. Din discutiile de pe aici, rezultase ca motivul principal pentru care ieseanul incepuse sa mearga prin Buzau era ca nu voiau sa plateasca TUI la GFR.
Ruperea-n doua a trenului (respectiv combinarea) poate avea loc in Faurei, grupa de Suceava isi poate mentine trasa prin Buzau (pentru a deservi in continuare Buzaul, Ramnicul, Focsaniul si Marasestiul) iar ieseanul pleaca prin Ciorasti, castigand dupa umilele mele calcule vreo ora si 40 de minute de mers...
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Iul 2013, 06:34 | |
| Deocamdata trebuie sa circule asa. De la noul mers se poate schimba traseul. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Iul 2013, 09:12 | |
| Dar ce impartire stufoassa la CFR. Cita stabarime pe acolo. Se calca pe picioare.
Tin o linie aproape dreapta cu BLA cu viteza de 70 km/h inchisa dar tirie trenurile pe 702 cu restrictii sa opreasca in Tandarei si Platonesti.
Vai de capul parca ar fi pe vremea lu" Stalin, sa opreasca trenurile in toate catunele doar doar mai aduna un ratacit.
In loc sa le dea drumul sa circule.toate sezoniere ar trebui indrumate pe acolo, fara prea multe opriri asa in doru lelii.
As fi curios ce fac toti ceferistii aia de pe sectia 601 care au sunat la politie in Faurei sa anunte ca pozez. probabil trag sfori sa nu fie dati afara acuma cu valul asta care se anunta. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|