|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 02 Ian 2013, 23:46 | |
| |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 02 Ian 2013, 23:55 | |
| Hotararea_643_din_2011 spune cum trebuie procedat insa vad ca pe Faurei - Tecuci si Caransebes - Boutari bate vantul... - Citat :
- Art. 21. — În situația în care operatorul economic care preia
în exploatare secții de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile încetează oricare dintre serviciile asumate prin contractul de închiriere a secției/secțiilor de circulație, cu implicații directe asupra siguranței circulației și în ceea ce privește derularea corespunzătoare a traficului feroviar public de călători și asigurarea pachetului minim social, fără un preaviz transmis în scris C.F.R. și C.F.R. Călători cu minimum 6 luni înainte de data încetării respective, cu justificarea aferentă, acestuia i se va reține depozitul constituit potrivit art. 15 alin. (1) lit. f). Reținerea depozitului nu înlătură răspunderea pentru repararea integrală a oricăror prejudicii care pot rezulta din încetarea oricăruia dintre serviciile asumate prin contractul de închiriere, în conformitate cu legislația în vigoare. Art. 22. — (1) În situația în care operatorul economic care preia în exploatare secții de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile încetează oricare dintre serviciile asumate prin contractul de închiriere a secției/secțiilor de circulație, C.F.R. va prelua secția/secțiile respective, iar C.F.R. Călători va prelua operarea trenurilor de călători din pachetul minim social pe secția/secțiile respectivă/respective. (2) În situația prevăzută la alin. (1), C.F.R. și C.F.R. Călători vor prelua, potrivit reglementărilor în vigoare, personalul necesar desfășurării în bune condiții a activităților pe secția/grupurile de secții de circulație preluată/preluate de la operatorul economic care încetează efectuarea serviciilor pe secția/grupurile de secții de circulație închiriată/închiriate, în limita numărului de personal predat către operatorul economic în cauză la momentul închirierii secției/grupului de secții de circulație, în condițiile legii. (3) Secțiile de circulație neinteroperabile, preluate de C.F.R. și C.F.R. Călători, vor fi reintroduse în procedura de licitație pentru închirierea serviciilor, potrivit legii și în conformitate cu prevederile prezentelor condiții de închiriere Avem parte de un precedent, va dati seama se se poate intampla daca toti OTF privati ar renunta ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 00:38 | |
| Daca toti op. privati renunta la sectii atunci secundarele vor fi abandonate , CFR Calatori NU se mai intoarce pe secundare , asta trebuie sa intelega toata lumea , deci sa ne bucuram ca inca avem liniile private si circula trenurile , daca nu ar fi ei am vedea liniile ruginite cum de altfel avem destule in aceasta situatie unde nu a venit privatul .
Linia Faurei-Tecuci eu zic ca a fost o mare greseala ca a fost data la privat , face parte dintr-o magistrala si era normal sa ramana la CFR , pe aici trebuia sa ramna trenul Iasi-Mangalia ; plus un tren Bucuresti-Iasi , eventual trenurile IC si este o idee buna sa fi circulat combinate cu cele de Galati pana la Faurei dar in cazul asta ce facem cu trenurile IC Bucuresti-Suceava care au ramas la 2 vagoane ? le anulam ? e o idee si asta ca oricum nu sunt prea solicitate iar cel de dimineata chiar nu are rost atata timp cat la Bulgaria Exp . exista vagoane clasa pana la Suceava . |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 00:42 | |
| - Karpaty a scris:
- Daca toti op. privati renunta la sectii atunci secundarele vor fi abandonate , CFR Calatori NU se mai intoarce pe secundare , asta trebuie sa intelega toata lumea , deci sa ne bucuram ca inca avem liniile private si circula trenurile , daca nu ar fi ei am vedea liniile ruginite cum de altfel avem destule in aceasta situatie unde nu a venit privatul .
Linia Faurei-Tecuci eu zic ca a fost o mare greseala ca a fost data la privat , face parte dintr-o magistrala si era normal sa ramana la CFR , pe aici trebuia sa ramna trenul Iasi-Mangalia ; plus un tren Bucuresti-Iasi , eventual trenurile IC si este o idee buna sa fi circulat combinate cu cele de Galati pana la Faurei dar in cazul asta ce facem cu trenurile IC Bucuresti-Suceava care au ramas la 2 vagoane ? le anulam ? e o idee si asta ca oricum nu sunt prea solicitate iar cel de dimineata chiar nu are rost atata timp cat la Bulgaria Exp . exista vagoane clasa pana la Suceava . IC de Suceava cuplate din Tecuci cu un IR Galati-Suceava!Si mers la rang de IR!O problema este si acum , ar trebui bagate si grupe de la Braila de un singur Vagon catre Iasi si Suceava ce sa se ataseze al semnal in Barbosi! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 00:43 | |
| Pai IC Bucuresti - Suceava Nord poate fi combinat cu grupe de Piatra Neamt, de Vatra Dornei Bai sau chiar de Botosani, ca tot se modernizeaza garile pe acolo... |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5846 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 01:18 | |
| Pentru legaturi Braila-Iasi exista trenurile R care ajung in Barbosi astfel incat calatorii sa poata prinda legatura de Iasi sau Tg Mures.Observ ca pe aicie o manie de a se creea trenuri care sa transporte ce?In primul rand in Romania nu exista infarstructura si nu va exista prea curand (in materie de transport feroviar).In al doilea rand CFR Calatori are datorii considerabile, vagoane insuficiente si locomotive carora le cade tabla dupa ele, deci au un parc cu probleme (sigur o sa sara unii ca dom'le sa se cumpere rame.Da, da da, numai ca nu e asa usor ca mersul la magazin).
Un alt factor pe care toti (sau aproape toti) de pe aici il omit este concurenta rutiera.Omul nu are chef sa stea dupa OTF si isi cumpara masina.Romanul vrea masina, chit ca nu are drumuri.E interesant, totusi ajung mai repede ca trenul in majoritatea locurilor, plus ca masina ofera o mobilitate mai mare.Trenul a ramas un mijloc de transport pentru elevi/studenti/pensionari/veterani/blatisti sau cei care n-au incotro!
Nu o sa insist prea mult pe problema secundarelor, sincer niciun operator feroviar nu o sa vina din mila pe o sectie si nu recomand nici CFR-ului sa o faca, pentru ca ar face-o pe banii nostrii!
Recomand unora care viseaza la epoca de aur sa incerce sa gandeasca din interiorul sistemului iar CFR-ului sa incerce sa investeasca pe zonele ce pot aduce profit iar pe restu' sa le dea (desi pentru unii suna crud).Tecuci-Faureiul a fost data tot din considerente economice corecte (ar trebuisa vedem daca a fost data pe banii care trebuie) iar 702-ul zic eu ca va fi slavat, dar atunci cand va fi un pic cam naspa situatia! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 02:00 | |
| - Citat :
- Un alt factor pe care toti (sau aproape toti) de pe aici il omit este concurenta rutiera.
Mda, am vazut MICROBUZ , Timisoara - Husi !!!!!!!! Sincer trebuie sa fii ori ne*un, ori masochist, daca nu ambele ca sa faci un asa drum cu o duba... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 03:24 | |
| - cristi CFR a scris:
- Mda, am vazut MICROBUZ , Timisoara - Husi !!!!!!!!
Cu ăla merg 2 - 3 oameni de la un capăt la altul, ăla mai mult ia călători pe bucăţi, ca şi IR 1621/1622 de exemplu. Legat de neinteroperabile, Caransebeş - Bouţari avea, oricum, pachet minim social ZERO prin actul adiţional de zilele trecute. Aşa că CFR Călători nu avea ce să preia. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 09:06 | |
| Am aruncat ieri absolut din intimplare un ochi pe mersul 2000-2001. Erau trenuri internationale care circulau Mogosoaia Faurei Nicolina Ungheni dar si trenuri Iasi -Bucuresti via Ciorasti.
Oare daca s-ar repara linia si s-ar aduce la viteza de 100 km/h sau 120 pentru Desiro nu s-ar putea reda circulatiei pentru legaturi Iasi-Vaslui Bucuresti si chiar Galati-Bucuresti?
Sau sa fie alocata pentru marfa? |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 09:26 | |
| - dan tm a scris:
- Am aruncat ieri absolut din intimplare un ochi pe mersul 2000-2001.
Erau trenuri internationale care circulau Mogosoaia Faurei Nicolina Ungheni dar si trenuri Iasi -Bucuresti via Ciorasti.
Oare daca s-ar repara linia si s-ar aduce la viteza de 100 km/h sau 120 pentru Desiro nu s-ar putea reda circulatiei pentru legaturi Iasi-Vaslui Bucuresti si chiar Galati-Bucuresti?
Sau sa fie alocata pentru marfa? Cand am spus treaba cu descongestionarea M500 de cateva trenuri ce sunt pentru Iasi/Ungheni, am vazut raspunsuri ca nu prezinta interes local de Calatori si nici macar trenurile de Rang pentru Iasi nu merita sa Circule! Asa ca de, deasta si cei din MT gandesc la fel doar la solutii pe termen scurt si mediu! |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 03 Ian 2013, 09:55 | |
| - stefan_br a scris:
- Pentru legaturi Braila-Iasi exista trenurile R care ajung in Barbosi astfel incat calatorii sa poata prinda legatura de Iasi sau Tg Mures.Observ ca pe aicie o manie de a se creea trenuri care sa transporte ce?In primul rand in Romania nu exista infarstructura si nu va exista prea curand (in materie de transport feroviar).In al doilea rand CFR Calatori are datorii considerabile, vagoane insuficiente si locomotive carora le cade tabla dupa ele, deci au un parc cu probleme (sigur o sa sara unii ca dom'le sa se cumpere rame.Da, da da, numai ca nu e asa usor ca mersul la magazin).
Parc de vagoane insuficient ). In revizia Iasi zac multe vagoane 20-49 si mai este unul care zace in Botosani de vreo 2 ani. In depoul Iasi zac si Sageti albastre si exemplele pot continua. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 05 Ian 2013, 11:17 | |
| Mda...extrem de neplacuta vestea asta...
Ca sa clarificam, niciodata linia 601 nu a fost de 120 km/h, ci de 100 km/h, in anii ei de glorie (cand se scoteau 70 minute pentru 92 de km). Are sina de 49. Nu stiu daca doar asta limiteaza viteza la 100, cert e ca nici pe aia n-o pot scoate oricum, nu stiu cat mai era acuma viteza, 70 sau 80... in fine.
NU reabiliteaza nimeni linia asta. Si sa fi fost in continuare a CFR-ului, mult mai degraba bagam banii in reabilitarea Ploiesti-Marasesti, folosind 601 ca debuseu in starea ei actuala. Dar sa reabilitezi o linie de care toata lumea se fereste...? nu, sa fim realisti.
Ramane de vazut cum s-o da lumea lovita in incercarea de a evita pachetul social, care e de 2 trenuri pe zi, pe sectia asta (cel putin asa stiam eu).
Nu se justifica incercarea/crearea de grupe directe de IR, IC, sau trenuri pe relatia Buc-Urziceni (sau Buzau)-Faurei-Tecuci-Iasi, indiferent la ce trenuri s-ar atasa De ce? oricum s-ar lua in calcul, ar exista mai multi km (=mai mult TUI) pentru grupe directe din Buzau/Faurei, sau o distanta mai mare cu tractiune diesel versus electrica pentru trenurile directe. DACA linia ar fi fost electrificata, era o alta treaba, ar fi influentat destul de mult deciziile, cel putin pentru marfa...insa chiar si asa, existau alte linii mai importante la rand si pe vremea comunismului, daramite acum.
Cat despre lipsa de vagoane/parc rulant, sa fim seriosi, asa cum Servtrans a rulat linia cu o locomotiva si un vagon, CFR putea foarte bine s-o ruleze cu un singur automotor 77. Faureiul inca e vizitat de astfel de cotete, de la Urziceni si Ploiesti.
Si ca o ultima parere, cel mai logic mi se parea sa preia TFC executia liniei. Tinand cont ca au noduri de operare /baze si in Buzau, si in Galati, nu era foarte greu de facut. Dar, asa cum s-a mai spus, linia asta e FOARTE diferita, dpdv constructiv, decat un 504 sau 304 - n-are nici un Dumnezeu ca trafic zonal de calatori. In afara de Udresti si (poate) Botarlau, restul statiilor sunt la mama naibii fata de localitatile pe care le deservesc. Si s-au dus timpurile in care calatorul (inclusiv eu, la Ciorasti) mergeau 3 km pe camp s-ajunga la gara.
Dar nu va-ngrijorati, odata si odata va intra 500 in reconstructie, si sa vedeti ce importanta va deveni linia asta 601, am vazut cu ochii nostri la inundatii si cand s-a lucrat la podul ala de pe langa Putna Seaca...
Cat despre linia 702 mentionata mai sus, aia are cu totul o alta importanta, nu cred ca se pune vreodata problema sa se renunte la ea, pur si simplu oamenii n-au bani sa bage-n ea. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 05 Ian 2013, 15:12 | |
| Faurei Tecuci are strict importanta strategica, cand se buseste 500/704. Atat si nimic mai mult. E o linie in campie care nu deserveste aproape nimic. Mai mult decat atat iarna s-ar putea sa ramai inzapezit pe acolo (asta insa e valabil pt toate liniiile asezate in bataia viscolului -700/702/800). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 05 Ian 2013, 15:27 | |
| Pentru Faurei-Tecuci eu unu eram mai bucuros sa nu se repare podul de pe 500 si sa ramana cazut cum nu se fac nici alte linii sa nu se fi facut nici acel pod iar portiunile circulabile sa ramana doar Bucuresti-Focsani ; respectiv Marasesti-Vicsani iar ce mergea spre Suceava si Iasi sa treaca pe Faurei-Tecuci , repet asta mi-ar fi convenit mie . |
| | | chatnoir401
Numarul mesajelor : 47 Varsta : 47 Localizare : BACAU Reputatie : 4528 Data de inscriere : 18/08/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 05 Ian 2013, 15:52 | |
| In 2005 cand a fost distrus podul de la Putna Seaca timp de vreo 4 luni asa s-a circulat iar trenurile aveau si intarzieri uneori. Pe urma dupa ce a fost deschis firul 2 intre Putna Seaca si Focsani s-a reluat circulatia intre Focsani si Marasesti. Daca tin bine minte doar acceleratele dintre Suceava si Mangalia au mai mers 1 an sau 2 prin Tecuci - Faurei numai ca faceau cam acelasi timp care l-ar fi scos daca mergeau prin Buzau. Daca pentru aceasta ruta distanta e mai scurta cu 20 km pentru trenurile care vin din Bucuresti spre Suceava e mai lunga cu 61 km deci implica si un timp mai mare de parcurs. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |