|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 01 Dec 2011, 12:22 | |
| Stati asa nitel, eu ma refeream la trasa standard, oficiala, hotarata prin MT. Nu iau in calcul devierile generate de caz de forta majora. Asa, imi aduc si eu aminte ca la reconstructia podului de pe Putna pe M500, acu vreo 8 luni, toate trenurile sucevene/iesene au circulat gramada, combinate pe Faurei-Tecuci, dar a fost o situatie de urgenta, temporara. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 01 Dec 2011, 12:26 | |
| Nu e vorba ca a fost ca nu e ca ce o fi.
Linia Tecuci -faurei, am circulat pe ea in vara, dupa cum am postat.Linia e departe de localitati,(si dupa cum am studiat ulterior) trece prin 4 judete. Acuma, practic vorbind, pentru personale e nevoie de un scop ca sa fie pasageri macar din localitatile apropiate de gari. Dar daca nu se poate nu se poate.
In ce priveste accceleratul, l-am vazut in 2 ani la rind, o data cu o compunere ,,fascinanta" cu o gramada de tipuri de vagoane si anul asta cu etajate modernizate si o cuseta.
Intrebarea mea era daca in loc sa il duca prin Buzau, unde linia 500 e in stare jalnica si foarte circulata dar la viteze mici, care induc timpi mari de parcurs, nu ar fi fost mai bine sa fie dus spre Barbosi, de unde o grupa de 2-3 vagoane sa circule la Galati cu locomotiva DA, pentru ca sa remizeze sa duca partida de treen etc, chestii organizatorice, iar in schimb, alta partida cu 3 vagoane si locomotiva electrica sa fie deja in Barbosi, se ataseaza la tren si capatul opus si pleaca spre litoral pe racordul de la Faurei.
Nu mai conteaza ca Galatiul tine sa aiba trenul lor. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 01 Dec 2011, 12:36 | |
| Pentru trenul de Iasi, si pentru braileni, ar fi cred eu - mai bine. Sa nu uitam insa ca iarna trenul are si vagoane de Suceava, care vrand-nevrand or trebui sa circule pe Buzau-Marasesti-Bacau, pentru ca trenul de Suceava are state si clienti vechi pe ruta asta. Asa ca... (socoteala am facut-o pe sensul dinspre Constanta spre Iasi/Suceava): -ori il duce cum il duce acuma si asta e -ori trimite Iasiul prin Faurei-Barbosi(-Galati), si detaseaza grupa de Suceava in Tecuci, iar ala pleaca in continuare pe Marasesti-Bacau-Suceava=>pierzi orasele Buzau, Ramnic, Focsani -ori , odata ajunsi comun la Iasi, grupa de Suceava pleaca mai departe prin Tg Frumos-Pascani-Veresti - pierzi orasele Roman, Bacau, Adjud, Marasesti (sa zicem), Focsani, Ramnic, Buzau -ori rupi trenul in doua la Faurei. Grupa de Suceava pleaca la Buzau-Bacau-Suceava, grupa de Iasi pleaca la Braila-Barbosi. Impaci si capra si varza, dar faci mai multi km per total, pentru ca rupi trenul mai devreme=> mai mult TUI. Doar daca anulezi trenul separat de Galati ar fi OK. Probabil ca la un oaresce nivel s-au luat toate astea in calcul, si s-a hotarat trasa actuala...si asta e, cum zici tu, ce e nu e ca ce o fi. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 01 Dec 2011, 12:49 | |
| Dar intrucit se schimba mersul nu puteau fi gasite variante pentru grupa de la Suceava?
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 01 Dec 2011, 12:54 | |
| Doar sa fi fost detasata in Faurei si reatasata in Buzau unui IR Bucuresti-Suceava, cred eu. Cert e ca...asa a ramas...desi pana si MT nou arata ca devierea oprin Buzau adauga cam 2 ore la timpul de mers. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 02 Dec 2011, 16:43 | |
| - ATM a scris:
- O fi vorba de km si de orasele deservite:
Tecuci-Faurei 91 km Tecuci-Marasesti-Focsani-RM Sarat--Buzau-Faurei: 19+91+40=150 km Tecuci-Galati-Braila-Ianca-Faurei 165 km (e prea multa munca de detasare in Barbosi pentru 12 km extra, va zice CFR). Acceleratul Iasi-Mangalia a mai fost derivat pe Buzau (sau Buzau Sud) de ex. in 1988 si in 1995. Uneori a circulat chiar pe Iasi-Barlad-Tg Bujor-Galati-Faurei (ex 1979), dar never -ever nu a circulat pe Tecuci-Barbosi-Braila. Probabil ca Galatiul tine mortis sa aiba si ei un tren de Constanta separat, al lor, si existenta ieseanului ar face inutila prezenta unui IR galatean. in sezon poate or fi indreptatiti dar in extrasezon ar fi fost de ajuns doar regio astfel incat 1861/1862 sa aiba alta trasa si sa evite buzaul. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 02 Dec 2011, 16:58 | |
| IR Iasi - Constanta via Tecuci - Barbosi - Braila - Faurei, va avea poate sansa când se va termina electrificarea intre Tecuci - Barbosi. Se vor putea folosi racordurile de evitare a statiilor Barbosi si Faurei, fara a mai fi necesara rebrusarea in Barbosi si Faurei. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 02 Dec 2011, 17:37 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- IR Iasi - Constanta via Tecuci - Barbosi - Braila - Faurei, va avea poate sansa când se va termina electrificarea intre Tecuci - Barbosi. Se vor putea folosi racordurile de evitare a statiilor Barbosi si Faurei, fara a mai fi necesara rebrusarea in Barbosi si Faurei.
ar fi minunat si ar scurta timpii de parcurs intre iasi si mangalia cu muuult. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 02 Dec 2011, 22:17 | |
| Ca timpi de parcurs: -pe Tecuci-Barbosi un IR (actualmente inca A) face 1h23' -pe Faurei-Barbosi in IR (actualmente inca A) face 1h16'. Total 2h39' - hai sa zicem ca se mai castiga 15' cu cele doua racordari, deci , foarte optimist, sa zicem 2h20'. Comparativ, Faurei-Tecuci pe 600 ia 2h maxim. Deci tot pe aici e cel mai scurt. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 02 Dec 2011, 23:43 | |
| via Tecuci - Barbosi (Racordare) - Braila - Faurei (Racordare), cu tronsonul Tecuci - Barbosi electrificat si dat in exploatare, intr-o simulare (fara a lua in calcul eventuale incrucisari cu alte trenuri in parcurs) timpul de mers pt IR 1862 Iasi - Constanta, ar putea fi mai scurt cu cca 1h15min, fata de actualul mers: |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 03 Dec 2011, 01:52 | |
| Incrucisari cu trenuri de parcurs nu prea ar fi. Linia pe ruta Faurei-Barbosi-Tecuci este in 90% dubla, mai putin racordurile (cu siguranta cel de la Ciresu e de linie simpla, nu stiu Barbosi) si oricum, noaptea la ora aia, ar fi cam singurul tren de rang superior, ar trebui sa il astepte altii pe el. Oricum, felicitari pentru lucru. In fine, om trai si-om vedea, poate la anul cuiva ii da vreo idee. Mai ales daca s-o da drumul la electrificare pe 704.
Revenind la 600 Faurei-Tecuci (705), e un exemplu perfect despre cum lucrurile se schimba, despre cum lumea evolueaza, si CFR nu poate/nu are obiectiv vorbind cum sa se tina la suprafata pe anumite planuri. Dupa cum stiti, segmentul asta a fost construit undeva prin 1946-1948. In timpurile alea, trenul era inca prima modalitate de transport a tarii .Masini putine, avioane si mai putine. Magistrala 500 nu era electrificata (si cred ca nici dublata?), era hirbuita dupa razboi, asa ca segmentul Faurei-Tecuci a fost ceva destul de important la timpurile alea, intregind un al doilea culoar de circulatie spre Iasi, fiind un culoar strategic bun de export spre rusi (nu ca am fi vrut noi export cu tot dinadinsul, dar se lua cu japca politica). Tata zice ca pe cand era el copil anii 60, chiar circulau destule trenuri marfare pe acolo. Eee, au trecut anii, ce vedem? 500 a primit dublare, electrificare, sina de 65, macaze automate, etc. Faurei-Tecuci a scapat doar de macazele si semnalizarile manuale, trecandu-se pe luminoase. Au aparut dieselurile, au aparut masini, avioane, tiruri, a aparut economia de piata, rusii au cazut. Si uite asa, usor-usor, linia 705 a luat-o in jos, si mai jos, si tot mai jos. Nu vad nici o posibilitate de redresare a liniei in contextul actual; cel putin pentru traficul de calatori local e zero barat, datorita deficientelor de proiectare initiala, care de-abia acuma sunt resimtite din plin - si starea actuala a liniei asteia, atat de draga mie, ma face sa ma gandesc ca uneori calea ferata a devenit pur si simplu o modalitate redundanta de transport, care efectiv nu mai poate tine pasul cu vremurile. La fel cum in anii 1880-1900 trenul era regele, iar diligentele inca incercau (inutil) sa tina pasul, mi-e teama ca peste 20 de ani sa nu comparam trenul cu diligenta. Si nu numai pentru segmentul asta.
(fir-ar sa fie, sunt cam pesimist in seara asta). |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 03 Dec 2011, 23:36 | |
| Păi și care ar fi competitorii trenului... mașinile (transportul terestru) și avioanele (transportul aerian). Ambele bazate 99.9% pe petrol... dar dacă petrolul devine o problemă? (Peak Oil se pare că ar fi fost undeva prin 2006!) |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 04 Dec 2011, 08:16 | |
| Mda, e si asta un punct de vedere. Numai ca la momentul actual CFR se scufunda mai repede decat creste criza petroliera, si o astfel de criza s-ar putea sa apara cand deja caile ferate vor fi mult prea subrezite sa preia surplusul. (a nu se intelege ca vreau o astfel de criza, Doamne Fereste. Dupa mine, sa vina cat mai tarziu, cam de acuma in vreo 80 de ani, ca sa n-o apuc...) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 05 Dec 2011, 08:38 | |
| In timp ce noi ne gindim cu m era mai bine, in mersul de tren, respectivul accelerat face un ocol prin Buzau in extrasezon si circula pe trasa veche prin Suraia in sezon.
Intre timp linia a fost luata de GFR. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 05 Dec 2011, 09:34 | |
| - dan tm a scris:
- In timp ce noi ne gindim cu m era mai bine, in mersul de tren, respectivul accelerat face un ocol prin Buzau in extrasezon si circula pe trasa veche prin Suraia in sezon.
Intre timp linia a fost luata de GFR. fix aiurea,macar de nu-l mai bagau prin gara mare buzau si il trecea prin sud fara oprire.sa nu-mi spuna mie cineva ca ala ora aia cand ajunge in buzau,sunt doritori pentru constanta.cat depsre legatura dintre iasi si buzau ,mai sunt 2 trenuri respectiv 1668 si 401 cam pe la aceeasi ora.deci nu se justifica neam!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |