| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 04 Dec 2014, 20:42 | |
| Astazi R 6313 Tecuci- Iasi a avut la sosire in statia Barlad o intarziere de o ora! Asa-i cand folosesti locomotiva LDE Sulzer produsa in 1976, care se strica in parcurs!
In rest statia Barlad oarecum renovata (dar sala de asteptare de la etaj inchisa), dar cu o imagine dezolanta- pe cele 13 linii garate numai 6 vagoane de marfa EACS si o locomotiva LDE Sulzer a CFR-Marfa!
In Crasna o surpriza placute: multe utilaje de intretinere linii si- pentru prima data dupa foarte multi ani (cel putin cand am vazut eu) garate cca 14 vagoane de marfa acoperite! |
|
| |
impuls
Numarul mesajelor : 54 Varsta : 36 Localizare : Vutcani, VS pe M600 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 02/03/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 05 Dec 2014, 10:38 | |
| - ldh80 a scris:
In Crasna o surpriza placute: multe utilaje de intretinere linii si- pentru prima data dupa foarte multi ani (cel putin cand am vazut eu) garate cca 14 vagoane de marfa acoperite! mai sunt acele utilaje si vagoane a angajatilor pe linia 1 din Crasna ? de foarte mult timp sunt trase acolo. Oare ce ne pregateste ? Din cate am mai vazut ziua pleaca utilajele in zona garii Rosiesti iar seara se intorc la Crasna |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 05 Dec 2014, 12:43 | |
| Da- ieri (am trecut intamplator prin Crasna, avand un drum la Barlad) acolo erau utilajele!
|
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6016 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 05 Dec 2014, 14:15 | |
| - ldh80 a scris:
- Astazi R 6313 Tecuci- Iasi a avut la sosire in statia Barlad o intarziere de o ora! Asa-i cand folosesti locomotiva LDE Sulzer produsa in 1976, care se strica in parcurs!
In rest statia Barlad oarecum renovata (dar sala de asteptare de la etaj inchisa), dar cu o imagine dezolanta- pe cele 13 linii garate numai 6 vagoane de marfa EACS si o locomotiva LDE Sulzer a CFR-Marfa!
In Crasna o surpriza placute: multe utilaje de intretinere linii si- pentru prima data dupa foarte multi ani (cel putin cand am vazut eu) garate cca 14 vagoane de marfa acoperite! cred ca cele 14 vagoane au sosit ieri Ieri la ora 07:45 prin statia Ciurea a trecut un marfar |
|
| |
impuls
Numarul mesajelor : 54 Varsta : 36 Localizare : Vutcani, VS pe M600 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 02/03/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 05 Dec 2014, 15:20 | |
| Eu credeam ca au vreo intentie cu 604 de erau trase utilajele pe linia 1 in Crasna, dar cand le-am vazut in Rosiesti mi-a trecut orice speranta. Se toarna piatra sparta in gara Rosiesti spre Crasna, plus ca sunt angajati care fac masuratori topografice pe linie |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6440 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 06 Dec 2014, 10:53 | |
| Toata distanta Banca-Crasna firul I a fost si este lucrata,iar de la mersul nou va fi cu 100km/h de la Banca la Rosiesti. Trenuri de marfa la Crasna anul acesta au fost f multe, dar cel care l-ai zis a venit pe Barnova. In st Husi deocamdata s-au valorificat doar cateva linii. 6313 a avut si alaltaieri intarziere ,DA1272 defecta( nu cunosc cu ce dar era functionala INDA)trenul fiind remorcat de DA 1116,am facut cu 14068 cruce la Vaslui cu el,in loc de Buhaiesti. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2597 Varsta : 24 Reputatie : 7356 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 06 Dec 2014, 12:24 | |
| Banca-Crasna firul I era cu VS = 70 km/h? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 06 Dec 2014, 13:58 | |
| Ar fi bine sa se elimine aceea restrictie de 70 km/h- deocamdata daca se reuseste sa fie VS de 100 km/h de la Grajduri/Barnova la Barlad (fara alte restrictii) ar fi multumitor!
In legatura cu M600- aici ar trebui promovat un proiect- la nivel de CFR-Infrastructura sau minister- ca sa eliminam bucatelele nedublate sau fara BLA din M600, si o data cu aceasta sa ridicam VS la 120 km/h pe intreaga distanta Grajduri/Barnova- Tecuci! Efortul financiar de dublat si echipat cu BLA cateva portiuni lipsa nu cred ca ar fi extraordinar.
Iar in legatura cu aceste dese defectari in parcurs a locomotivelor LDE, avand in vedere vechimea acestora, nu cred ca ar trebui sa fie o surpriza! Pentru ca de exemplul in cazul unei locomotive care a iesi pe portile uzinei "Electroputere" in 1976, cei de acolo au recomdat probabil o durata optima de exploadare a acelei locomotive de sa zicem un 30 de ani maxim (asta in conditiile unei intretineri corespunzatoare, ceea ce mai ales dupa 1998-2000 nu cred sa mai fi fost cazul), ori aceasta durata optima de exploadare este de mult depasita! In plus- avand in vedere ca aceste locomotive nici nu se mai fabrica astazi- este si problema pieselor de schimb, care se gasesc mai greu. In plus, nu stiu daca mai exista (cum era pana in 1990) locomotive de rezerva pastrate in depouri, care sa fie pregatite (inclusiv cu personal de bord) sa intervina 24 de ore din 24! In plus o data cu desfiintarea depoului Barlad, in caz de locomotiva se defecteaza in parcurs, trebuie trimisa alta masina tocmai de la Tecuci sau Iasi!
|
|
| |
impuls
Numarul mesajelor : 54 Varsta : 36 Localizare : Vutcani, VS pe M600 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 02/03/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 06 Dec 2014, 18:03 | |
| deci sa inteleg ca se lucreaza doar pe portiunea Banca - Rosiesti pe firul 1. Pe firul 2 nu am vazut sa se lucreze. Ar trebui sa puna osu la treaba si pe sectiunea Rosiesti - Crasna pt ca trenurile circula cu o restrictie de 30km/h pe ambele fire. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5191 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 07 Dec 2014, 19:44 | |
| - impuls a scris:
- deci sa inteleg ca se lucreaza doar pe portiunea Banca - Rosiesti pe firul 1. Pe firul 2 nu am vazut sa se lucreze. Ar trebui sa puna osu la treaba si pe sectiunea Rosiesti - Crasna pt ca trenurile circula cu o restrictie de 30km/h pe ambele fire.
Ai inteles gresit ! S-a spus ca Banca -Rosiesti firul 1 se ridica la 100 km/h de la noul mers. Acum se lucreaza pe Rosiesti - Crasna firul 1, care probabil se va ridica la 100 km/h in decembrie 2015. Restrictie de 30 km/h a fost pe firul 1 datorita lucrarilor de ciuruire, pe ambele fire nu a fost niciodata. Limitarea de 50 km/h pe firul 1, 70 km/h pe firul 2 de la prevestitorul statiei Crasna este datorita instabilitatii terasamentului si va ramane."OSU" se pune dar in Romania nu sunt bani decat pentru nemunca ( ajutoare,subventii,etc ). |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 07 Dec 2014, 20:17 | |
| Si cam ce lucrari ar trebui efectuate ca sa se elimine aceasta instabilitate a terasamentului ? In 1990 tot asa era ? |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5191 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 07 Dec 2014, 21:59 | |
| Este o limitare istorica, nu stiu daca in 1990 era tot de 50 km/h. Este un punct cu terasament bolnav, cum sunt multe pe retelele de cale ferata si drumuri ( vezi ce se intampla pe portiuni de autostrada facute noi ! ). Acestea sunt lucrarile cu adevarat costisitoare, la Barnova pe capat X au costat cca 800.000 euro. Trebuie refacute toate straturile terasamentului,drenuri, santuri, insa 1 km de limitare nu este o tragedie, mai ales ca trenurile au oprire in Crasna. De-ar fie restul portiunilor de linie cu 100-120 km/h. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 08 Dec 2014, 14:00 | |
| Problema ar fi daca in zona sunt alunecari de teren (ceea ce nu am auzit) ori zona mlastinoasa sau cu nivelul panzei freatice aproape de suprafata solului (ceea este posibil, avand in vedere ca raul Barlad este destul de aproape). In cazurile astea da- trebuie lucrari mai laborioase (drenarea apelor freatice sau consolidarea solului intai)!
Insa daca nu sunt aceste probleme, atunci terasamentul in sine din cate stiu ar trebui sa cuprinda urmatoarele straturi (nu stiu exact grosimea lor): pamant bine compactat , nisip absorbant, plasa geotextil, balast si stratul de piatra sparta (care conteaza foarte mult sa nu fie colmatat, sa fie ripat si ciuruit la termenele prevazute si eventual completat cu piatra sparta noua daca este cazul). La oricare din aceste straturi se poate interveni. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22381 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 04 Ian 2015, 14:41 | |
| |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6974 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 18 Ian 2015, 23:26 | |
| Are cineva idee dacă astăzi a trecut cumva marfă pe Tecuci - Făurei? Din IR 1776, am văzut pe ce ar fi trebuit să fie linia 600 faruri puternice, cum au locomotivele. De la ultima ninsoare sigur a trecut marfă pe acolo, căci vineri nu mai era zăpadă pe șine, deși în rest încă existau troiene. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|