|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6626 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 05 Dec 2011, 23:42 | |
| Mhm, ba chiar sunt ceva insi pentru Buzau-Constanta. In extrasezon e singurul tren IR direct intre astea 2 orase; restul sunt Regio (personale). Nu iau in calcul IR de Satu Mare in primul rand ca ala e deviat pe Buzau Sud (si nu se duce nici mama ciorilor la Buzau Sud) iar in al doilea rand opreste acolo doar pe sensul dinspre Constanta spre S Mare, nu si invers iar in al 3-lea rand, sa il vad prima data circuland temeinic si apoi mai vorbim... As mai atrage atentia ca tot la acea ora suspecta - 2.30-3.00-3.30 AM pleca din Buzau in trecut , si asta muuuuuuuuuuuuuuuulti ani la rand, P8204/8201 (Brasov/Ploiesti Sud/Buzau-Constanta) - crede-ma cand spun ca buzoienii sunt foarte obisnuiti sa plece la ora aia spre litoral, si sa ajunga dimineata pe la 7 acolo, iar A1861 nu face nimic altceva decat sa preia locul ramas liber odata cu limitarea lui 8201doar pe Fetesti-Constanta. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6106 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 11 Dec 2011, 10:24 | |
| Făurei - Jirlău - 1+350 - 2+000 - cu 30 km/h, fără inductori Condrea linia 5 primiri - expedieri - toată linia și TDJ 5/7 - cu 15 km/h Frunzeasca - Berheci - 247+270 - 247+320 - cu 30 km/h Berheci - Nichiseni - 259+600 - 259+900 - cu 30 km/h, inductori 2000 Hz Tutova - Ghidigeni - 268+600 - 268+700 - cu 30 km/h, inductori 2000 Hz Banca - Crasna - firul I, 322+000 - 322+350 - cu 50 km/h Banca - Crasna - firul II, 322+000 - 322+500 - cu 70 km/h Bălteni - Buhăiești - 361+200 - 361+600 - cu 70 km/h Buhăiești lina 6B - între schimbătorul 27 și TDJ 14/16 - cu 5 km/h |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Lun 12 Dec 2011, 15:02 | |
| Atatea restrictii! Si in 1990 VS era: Iasi-NIcolina= 65, Nicolina-Picioru Lupului HM= 100, Picioru Lupului HM- Barnova= 95, Barnova-Grajduri= 90, Grajduri- Tecuci Ram. Frunzeasca= 100, Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Nord hc.- Tecuci Ram. Cozmesti=60, Tecuci Ram. Cozmesti- Marasesti=100 Minute restrictii erau numai la: Ciurea (2), Barzesti HM (3), Balteni (3,30), Vaslui (2), Berheci (4), Frunzeasca (3), Tecuci Ram. Frunzeasca (3,30) si Marasesti (2,30).
In schimb, in loc sa bage bani in reparatia si intretinerea liniilor ferate, idiotii astia vor sa "investeasca" cca 5 milioane euro in "reabilitarea" garii Vaslui, desi aceasta arata impecabil, fiind deja modernizata in 2003! Asta, in timp ce gara din Barlad arata jalnic, iar la cea din Husi lucrarile de modernizare au fost oprite la jumatate in 2004! |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5398 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 12 Dec 2011, 15:22 | |
| asta chiar este culmea nesimtirii?ce statie cfr asa de importanta este ,,metropola,,vaslui asa incat sa trebuiasca iarasi modernizare?
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8677 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 12 Dec 2011, 16:13 | |
| Ce nu ati inteles? Trebuie bani pentru campanie. |
| | | joanta
Numarul mesajelor : 111 Varsta : 35 Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102 Reputatie : 5287 Data de inscriere : 11/09/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 12 Dec 2011, 20:17 | |
| - manuela a scris:
asta chiar este culmea nesimtirii?ce statie cfr asa de importanta este ,,metropola,,vaslui asa incat sa trebuiasca iarasi modernizare? Metropola sau nu, Vasluiul este totusi resedinta de judet si oras cu 70 de mii de locuitori, deci statia este importanta. Cat despre nesimtire sau culmea ei, "metropole" etc., acestea tin de un mod de punere a problemei care ma mir ca nu este sanctionat cu egala masura de cerberul care a blocat topicul "511 Veresti - Botosani". |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 341 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5479 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Lun 12 Dec 2011, 20:54 | |
| da era vb ptr ca uitate la gara iasi se chinuie de 10 ani sa o termine si nu e terminata la fel de bine puteau sa dea bani in gara iasi sa o termine nu sa o lase asa. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18708 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24272 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 12 Dec 2011, 21:12 | |
| Gara din Vaslui ar avea nevoie doar de peroane suprainaltate si acoperite cu copertina si o parcare noua pentru taxiuri in spatele garii pentru ca taximetristii ocupa o banda din cele doua!! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 13 Dec 2011, 08:21 | |
| Exact, in rest gara arata bine, e ingrijita nu necesita aruncarea banilor pe ea, in conditiile in care alte gari arata jalnic, dar se pare ca la CFR exista un motiv anume sa investeasca sume colosale in garile de o importanta mai redusa. Lista e lunga.
Dar nu stiu de ce costa atita. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5398 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 15 Dec 2011, 09:56 | |
| - alinx3330 a scris:
- da era vb ptr ca uitate la gara iasi se chinuie de 10 ani sa o termine si nu e terminata la fel de bine puteau sa dea bani in gara iasi sa o termine nu sa o lase asa.
exact,ai mare dreptate.in loc sa bage banii, pe apa sambetei, in gari de o importanta redusa ,mai bine ar face ca portile de intrare in principalele statii cfr sa arate la nivel occidental. am observat un lucru infiorator,trenurile de rang superior pleaca din Iasi in stare foarte buna(cu hartie igienica,prosoape de hartie,sapun si o curatenie exemplara si calatori per ansamblu civilizati) iar in vaslui parca dau navala ,,hunii,,-dispare hartia igienica,apar fel de fel de papornite si mirosuri pestrite. trenurile intercity nici nu ar trebui sa opreasca in vaslui,barlad si tecuci ci sa mearga intins pana la focsani sau sa le repuna prin bacau-focsani. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Joi 15 Dec 2011, 15:08 | |
| Totusi in Vaslui- tinand cont ca-i resedinta de judet-, ar trebui sa opreasca! Insa marea problema a M600 sunt aceste restrictii de viteza! In mod normal, cu o linie bine intretinuta , VS ar putea fi 120 km/h de la Grajduri pana la Marasesti si Faurei, tinand cont de faptul ca nu existe pante mari sau curbe stranse! In plus, in privinta dublarii si electrificarii M600 este cea mai "vaduvita"" dintre toate magistralele! Nu cred ca dublarea, electrificarea si echiparea cu BLA pe intreg traseul Iasi-Tecuci ar costa sume astronomice! Iar acceleratul Iasi-Mangalia ar trebui sa circule in continuuare pe traseul clasic Tecuci-Faurei (acesta fiind cel mai scurt), si daca tronsonul Tecuci-Faurei ar fi reparat corespunzator (sa se poate merge cu 120 pe el, fara restrictii) si electrificat, nu ar mai fi necesara nici schimbarea locomotivei si nici rebrusarea trenului (la intrarea in Faurei se poate folosi "linia veche"")! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6106 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 16 Dec 2011, 16:34 | |
| - manuela a scris:
- trenurile intercity nici nu ar trebui sa opreasca in vaslui,barlad si tecuci ci sa mearga intins pana la focsani sau sa le repuna prin bacau-focsani.
Ei, nici chiar așa, ar trebui să oprească să zicem doar în Vaslui, dar nu ar fi extrem de rentabil pentru CFR (urcă călători plătitori de bilet la IC și din Bârlad, de exemplu). Și nu are cum să meargă întins până la Focșani, decât fără a schimba locomotiva. @ldh80: Pe M600 se circulă relativ bine, pe porțiuni destul de mari VS = 100 km/h. Aberant mi se pare faptul că de la noul mers s-a mărit VS pe Bârlad - Frunzeasca la 120 km/h, dar Depoul Iași nu trimite (și nu prea are) locomotive apte de 120 km/h (DA1, GM 63). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18708 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24272 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 16 Dec 2011, 17:22 | |
| Si o 100 e mult acuma depinde cum e linia.Pe M200 am fost ieri cu 974 intre Aurel Vlaicu-Orastie debea ce a ajuns la 94km/h s-a balansat de ori locomotiva si a si redus mecanicu!! |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 341 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5479 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Vin 16 Dec 2011, 18:35 | |
| degeaba ai 120 daca in acei 120 pe acea distanta ai 2 limitari si 3 restrictii plus inca 3 limitari neprevazute in BAR ci doar pe teren cu paleta de limitare si atat |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6626 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 18 Dec 2011, 08:52 | |
| Corect si asta. Una-i hartia, alta e terenul. Pentru ldh80: - Citat :
- Nu cred ca dublarea, electrificarea si echiparea cu BLA pe intreg traseul Iasi-Tecuci ar costa sume astronomice!
Ba dimpotriva, chiar ar costa foarte mult. Gandeste-te ca practic trebuie sa reconstruiasca in principiu cam tot traseul, linia nefiind dublata decat undeva pe la Crasna, Munteni parca. Expropieri, terasamente noi, consolidarea terasamentului vechi, dublari poduri s.a.m.d. De electrificare, nici nu mai vorbim. Gandeste-te-ca de 20 de ani ne straduim sa electrificam un segment de 62 km, Barbosi-Tecuci, si daca avem noroc, la anul il vom vedea complet functional. Ce sa mai zicem de un segment de 270 km? - Citat :
- nu ar mai fi necesara nici schimbarea locomotivei si nici rebrusarea trenului (la intrarea in Faurei se poate folosi "linia veche"")!
...care nu mai e folosita si nu mai exista, c-a fost data, cel putin partial, la fier vechi... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |