|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2011, 13:35 | |
| Eu am prins un marfar de cale largă cu vagoane cisternă, fără nicio locomotivă, înainte de trecerea la nivel(a venit între sosirea și plecarea Desiro-ului din Ungheni Prut), nu prea înțeleg cum l-au adus acolo(cu LDH-ul de cale largă din Remiza Socola???)...
P.S: Foarte interesantă schema, dar culorile nu erau invers(linia a doua dinspre haltă este normală, pe el stau Desiro-urile)? |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2011, 14:01 | |
| Da, ai dreptate, m-am incurcat la legenda, s-a rezolvat acum.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Vin 13 Mai 2011, 19:04 | |
| "Jurnal de bord", azi 13 mai 2011- magistrala 600 (Vaslui-Crasna) si linia 604 (Crasna-Husi) In statia Vaslui, erau stationate cateva utilaje, din ce am aflat de la casiera-pentru lucrari la linie. Plecare din Vaslui cu tren P 19.502 Iasi-Tecuci, la ora 15.09. Sosire Crasna- 15.30. Compunere: 5 vagoane (4 seria 20-57 si unul seria 19-47), tractiune cu 060-DA (clasa 60) In statia Vaslui erau cam 40-50 calatori. De mentionat ca personalul de la Iasi era destul de plin (majoritatea- elevi si studenti).
Din Crasna plecare 16.04, in Husi sosire 17.09 Tren P 6437. Compunere: doua vagoane 21-47 si tractiune clasa 60. Ocupat cam 50-60%, majoritatea elevi si studenti (care au coborat mai mult la Tarzii h. si Cretesti hc). La intrebarea daca se desfiinteaza trenul de Crasna-Husi, controlorul mi-a raspuns ca asa se aude, dar nu-i nimic sigur.
Starea infrastructurii: statia Vaslui destul de bine intretinuta, dar, din pacate, n-am vazut nici un vagon de marfa garat. In plus, grupa B a statiei Vaslui complet desfiintata (totusi linia ce merge spre zona industriala Rediu a mai ramas, si este racordata la linia curenta; pe aceasta linie ferata industriala, daca mai traia Ceausescu, vedeam probabil o situatie unica in tara: pe acceiasi linie ferata, sa circule atat trenuri de marfa, cat si tramvaie). In plus, linia industriala ce lega statia Vaslui de statia Munteni a fost desfiintata. In Crasna- cladirea garii arata destul de bine, dar liniile 8-9 desfiintate din 2010. Tarziii h.- cladire in ruina aproape, fara geamuri, usi si cu acoperisul spart. Oltenesti h. (pana in 2000- chiar HM cu doua linii, pana in 2008 hc.)- aproape complet distrusa. Curteni h.- la fel ca Tarzii h. Cretesti hc. (pana prin 2000- nu sunt sigur de an; daca ma poate ajuta cineva, i-as fi recunoscator; era gara, cu 4 linii si semnalizarea mecanica in functiune, transformata apoi in "punct oprire in linie curenta", din 2002 retrogradata la rangul de HM, si din 2009 retrogradata la rangul de hc. Cladirea statiei intr-o stare inca relativ buna (in afara de 2-3 geamuri sparte), dar fostele linii abatute si linia industriala a bazei de receptie cereale sunt ruginite, cu tirfoane si eclise lipsa si aproape complet "inghitite" de vegetatie). Dobrina (pana in 1984 era h) este acum locuinta si arata destul de bine. Podgoriile Husului (HM pana in 1995)- nu stiu ce destinatie are, dar este ingradita cu gard si arata relativ bine.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M 600 Vin 13 Mai 2011, 19:27 | |
| O intrebare: in statia Crasna, am vazut urmele (inclusiv un podet) a unui racord ce permitea trecea din directia Husi in directia Vaslui- Iasi, fara rebrusare in Crasna. Stie cineva cand a fost construit, respectiv desfiintat acest racord ? |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 13 Mai 2011, 20:08 | |
| - ldh80 a scris:
- Starea infrastructurii: statia Vaslui destul de bine intretinuta, dar, din pacate, n-am vazut nici un vagon de marfa garat.
N-am văzut niciun marfar pe Vaslui - Iași de vreo 3 ani. Șina de pe Racordarea Nicolina(spre Socola; toate marfarele dinspre Vaslui ajungeau acolo) prezintă existența unor manevre pe ea, totuși. Când și cum, nu știu... Trasa ar putea fi teoretic folosită de mai mulți operatori feroviari, printre care GFR, GTF,... |
| | | PrisecaruFlorin
Numarul mesajelor : 365 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 5977 Data de inscriere : 29/10/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Mai 2011, 06:18 | |
| - redeme a scris:
- ldh80 a scris:
- Starea infrastructurii: statia Vaslui destul de bine intretinuta, dar, din pacate, n-am vazut nici un vagon de marfa garat.
N-am văzut niciun marfar pe Vaslui - Iași de vreo 3 ani. Șina de pe Racordarea Nicolina(spre Socola; toate marfarele dinspre Vaslui ajungeau acolo) prezintă existența unor manevre pe ea, totuși. Când și cum, nu știu...
Trasa ar putea fi teoretic folosită de mai mulți operatori feroviari, printre care GFR, GTF,...
Pe directia Iasi Vaslui se circula si cu marfare dar probabil foarte rar: in ultimii 2 ani am reusit sa vad un gfr ducandu-se cu vagoane de cereale spre vaslui si o locomotiva izolata a cfr marfa venind dinspre Ciurea. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Mai 2011, 09:49 | |
| Din cate stiu eu regionala Iasi are cel mai scazut trafic de marfa probabil daca mai exista ceva trenuri de marfa pe sectia 600 acestea circula noaptea |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Mai 2011, 09:51 | |
| trafic scazut pentru CFR Marfa nu pentru GFR |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Sam 14 Mai 2011, 13:42 | |
| ca nu le ai vazut tu ziua nu inseamna ca nu circula noaptea circula in voie trenurile de marfa chiar si pe racordarea aia de care spui. asta iti spun ca am auzit prin statie acu 2 zile cand un marfar iesea din socola si o lua in voie spre barnova |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Sam 14 Mai 2011, 19:53 | |
| Marea problema cu marfa pe M600 este faptul ca majoritatea unitatilor industriale, de la Tecuci spre Iasi, au falimentat: -in Tecuci- fabrica de conserve legume si fructe- din cate stiu mai functioneaza; -in Barlad- mai merg Rulmentul si Fepa -in Vaslui- toata zona industriala "Rediu", dar si "Termica" si "Movas" au falimentat. Totusi, linia spre zona industriala Rediu inca mai exista, in schimb cele doua linii industriale a "Movas" au fost desfiintate. In urma cu cca 3 ani, mai veneau vagoane de cereale la "Comcerealul" lui Adrian Porumboiu si vagoane-cisterna pentru "Ulvas". De asemenea, este posibil ca si fabrica de produse din carne "Safir" sa mai fi folosit transportul feroviar.
Pe celelalte linii secundare: -la Falciu anul trecut a mai circulat un tren cu vagoane de cereale; -la Husi- in urma cu cca 3 ani a mai trecut un tren de marfa (un vagon ZAES); in urma cu o luna (mare minune!) am mai vazut 5 vagoane HBILLNS la linia bazei de receptie cereale -la Bacesti s-ar putea sa mai circule trenuri de marfa, pentru baza militara -pe linia Barlad- Galati ? |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 14 Mai 2011, 21:16 | |
| - ldh80 a scris:
- O intrebare: in statia Crasna, am vazut urmele (inclusiv un podet) a unui racord ce permitea trecea din directia Husi in directia Vaslui- Iasi, fara rebrusare in Crasna. Stie cineva cand a fost construit, respectiv desfiintat acest racord ?
Din amintirile mele de demult, exista un fel de racord, dar nu se lega de linia directa ce vine de la Husi. Linia respectiva se oprea aproape de trecerea la nivel cu soseaua Barlad-Vaslui. Linia, cu macazuri prezentate in schita de mai jos, era folosita pentru vagoanele defecte. Si eu visam pe vremea respectiva ca este un racord... Sper sa primesc intre timp si acceptul userului Cobra pentru utilizarea si modificarea imaginii de mai sus ce ii apartine. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: sal Dum 15 Mai 2011, 01:36 | |
| rulmentul si fepa mai merg si chiar au manevra lor proprie. iar pe calea ferata la fermele lui porumboiu se mai transporta doar azotat de amoniu fiind ca este data lege ca acest tip de produs sa nu mai fie transportat auto. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Mai 2011, 10:33 | |
| Fiind o statie mare, imi pare mai degraba un triunghi de intoarcere a locomotivelor cu aburi. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Dum 15 Mai 2011, 11:46 | |
| Multumesc de precizare! Imi amintesc ca, in anii 90', in statia Crasna, erau stationate zeci de vagoane de marfa dezafectate! De asemenea, tot prin 1996-2001, in statiile de pe ruta Crasna-Tecuci erau garate siruri intregi de vagoane de marfa scoase din uz si "conservate" in aer liber! Ca o ironie, la fosta gara Rosieste, desi macazele din liniile curente fusesera desfiintate, pe fostele linii abatute, erau garate vagoane de marfa dezafectate! Cum l-au mai scos de acolo, nu stiu! |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Mai 2011, 14:55 | |
| Trafic de marfa de M 600 este foarte scazut, mai des trec trenurie de lucru.matise, profilatoare ,dinspre socola, Baza Rk catre Ciurea,etc, dar trenuri de marfa nu,locuiesc in zona si cunosc foarte bine situatia,cele mai multe sunt cele spre/dinspre Pascani din cauza avantajului tractiunii electrice si a sectiiei de remorcare relativ usoara fata de Barnova unde ar trebui 2-4 locomotive 2100 Cp sa remorci un tren acceptabil ... . Confirm ceea ce a spus DanTm despre triunghiul de intoarcere din st Crasna ,am gasit despre el date in Instoricul Tractiunii pe reg Iasi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |