|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Dum 18 Sept - 22:16 | |
| Bun ca le-a venit mintea la cap si au bagat "Desiro" pe Iasi-Buhaiesti! Din pacate, nu stiu de ce in actualul mers de tren nu mai apar mentiunile "PM" (la personale-automotoare), ci toate (chiar si cele a Regiotrans sau TFG) sunt trecute ca P! Nu caut 'nod in papura" celor care au editat MT, dar lipsa acestei mentiuni induce in eroare! O ciudatenie de asta am intalnit-o si in "MT 1988/1989", unde nu erau mentionate deloc vagoanele de posta-bagaje! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 18 Sept - 22:56 | |
| Eu unul stiu ca mentiunile in MT destinate publicului calator, despre vagoanele D si Tf, au inceput sa fie aplicate odata cu Mt1993/1994, primul facut pe calculator. Inainte nu se stia de calatorul larg care tren are si care n-are, nu exista simbolul specific, nimic. Sigur ca in livrete (sau poate chiar si in exemplarele de serviciu ale MT) or fi fost ceva mentiuni, insa publicul larg nu stia asta. Cat despre mentiunile P/PM, probabil ca s-a renuntat la ele pentru ca nu se putea garanta 100% ca ce-i pe hartie va fi si in realitate. In trecut, ce zicea livretul, lege era. Zicea vagoane 20-47, atunci 20-47 erau. Zicea PM, atunci PM era. Acuma, in functie de posibilitati si de cerere, se poate schimba compunerea de la automotor Desiro la rama 56 sau tren normal, si invers, cand e cazul. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 20 Sept - 22:29 | |
| M600 - La capătul electrificării spre Bârlad/CiureaȘi aici se mai lucrează la linie, exemplu fiind o bucată de șină schimbată: Și un șanț săpat, îmi închipui, pentru cabluri etc.: |
| | | sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 5031 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 12 Oct - 23:41 | |
| De ce inainte,in anii 89, existau personale de cursa lunga care opreau doar in cateva gari si nu in toate statiile?Si aici ma refer la personalul P6001/6002 care facea ruta Bucuresti-Iasi via Faurei-Tecuci. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 12 Oct - 23:46 | |
| - sorin a scris:
- De ce inainte,in anii 89, existau personale de cursa lunga care opreau doar in cateva gari si nu in toate statiile?Si aici ma refer la personalul P6001/6002 care facea ruta Bucuresti-Iasi via Faurei-Tecuci.
Pentru ca atunci asa exista astfel fiecare om mai sarac putea sa circule pe distanta lunga , acum trenurile personale sunt pe distante scurte pana in 250 km maxim ceea ce obliga pe calator sa foloseasca trenurile de rang superior pe distante mari astfel si CFR castiga mai mult . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 16 Oct - 19:38 | |
| P6001 si 6002 erau un fel de semi-accelerate doar pe segmentul Faurei-Tecuci si doar in vreo 2 -3 ani...1988 a fost unul din acesti ani, opreau doar in Balta Alba si Suraia. In rest, opreau in 95% din statiile in care oprea si o cursa locala de navetisti. Adica mai fentau in alti ani si statii gen Surdila, Odaile, Manasia, Voiteni, Muru , Tomsani, Pietroasele, dar in esenta tot personale ramaneau. Astfel de personale mamut erau reminiscente ale interbelicului si mai ales a comunismului, cand exista cate un astfel de personal pentru fiecare cap de magistrala, gestionand mai bine parcul rulant, insuficient dealtfel. Si intr-adevar, astfel de personale mergeau cam fara oprire, sau cu opriri selective, pana la Ploiesti, facandu-se distinctia de personalele regionale. Dar in acele perioade reversul medaliei era ca acceleratele si rapidele puteau fi numarate pe mana.
Teoretic, cine tine mortis sa mearga cu personalul de la Bucuresti la Iasi, pe bani putini, o poate face si acum, insa trebuie sa schimbe trenul cel putin odata - in Marasesti - si sa piarda vreo 4 ore per total comparativ cu un accelerat...din punctul meu de vedere, e un lucru intrucatva normal impingerea calatorului catre trenurile de rang superior pentru distante din astea lungi. Adica, eu unul nu am cunostiinta de vreun personal Paris-Lyon sau Berlin-Munchen, in fine, intelegeti voi.
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 17 Oct - 8:43 | |
| Nu toate personalele de lung parcurs treceau fara oprire, ( in fine Faurei -Tecuci e aparte ca garile sint in plin cimp) erau 1001/1002 Bucuresti Nord-Timisoara Nord via Rosiori Nord si mai era 1005/1006 pe aceeasi ruta dar via Pitesti. Astea opreau peste tot, intr-un loc erau personalul de dimineata care duceau muncitorii la schimb, pe alt sector era cel de la ora 8 care ducea oamenii cu alte probleme la oras, mai tirziu si mai incolo pe traseu devenea personalul de dupa amiaza care aducea oamenii de la schimb etc.
Mergeam la Oradea cu acceleratul de Baia Mare 423/424 si schimbam in Oradea pentru Suncuius, luam in jurul orei 19.00 personalul 4002 care sosea de la Satu Mare. Tinind cont de plecarea lui din Satu Mare practic era un tren de dupa amiaza pentru zona aceea, in Oradea era trenul de seara, spre Cluj Napoca si de acolo incolo era trenul care ducea la/ de la schimbul 3 si tot asa pe parcurs. cred ca ati inteles. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 17 Oct - 19:34 | |
| Nici chiar pe vremea comunismului nu-i plăcea oricui să meargă cu acele personale de lung parcurs. Știu că bunicii au fost odată prin '70 cred cu 6002 și n-au vrut să mai repete experiența... (oricum a ajuns întârziat în București și au trebuit să alerge ceva ca să prindă trenul de Mangalia...) |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 17 Oct - 21:21 | |
| Linia spre CET II Holboca, rar tranzitată la momentul de față, deoarece termocentrala nu operează decât pe perioada iernii (căldură + generare curent electric), dar și din cauza situației CET Iasi S.A., preluat în parte de firma Dalkia. E tragic că la ora actuală nu am auzit să se fi semnat un contract privind achiziționarea de huilă și asta în condițiile în care temperaturile sunt destul de coborâte în Iași (-1 la noapte) și peste 50.000 de apartamente sunt racordate la rețeaua de termoficare. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 23 Oct - 22:06 | |
| Gara Internațională NicolinaNicolina International Railway Station by redeme, on Flickr |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 11 Noi - 16:00 | |
| Un turneu pe linia Tecuci- Faurei m-am urcat in primul vagon, am vazut doar ceferisti, am remarcat ca nu pot deschide usile de la capatul spre vagonul 2 si am plecat in vagonul 2. Am constatat urmatoarele, calatorii sint indrumati doar la urma iar in fata sin ceferisti care vin de la lucru sau merg la lucru pe sectie. de asemenea se deschid doar usile de la capetele cu post de conduce, dar se deschid si se inchid centralizat de catre mecanic. linia 704 pe stinga liniei e cimp iar pe stinga linia incepe sa urce Din acest moment nu am mai putut poza bine pentru ca nu am mai avut cum, multe poze le-am incercat pe geamul ala mic dar nu am reusit bine iar alte poze sint prin geamul cabinei mecanicului si mai departe prin parbriz. Daca mai adaugam si socurile la joante, tabloul e complet. luat cu verificarea biletului am ratat fosta gara Rotunda pe care am luat-o cu zoom inapoi linia continua sa urce inapoi Seful trenului imi spune sa trec in fata la urmatoarea oprire ceea ce si fac. La Condrea e o balastiera in albia majora a riului podul de la Suraia statia Suraia a avut multe linii acum nefolosite Desi nu are oprire in oficios trenul are introdusa oprire in Botirlau urmeaza apoi Botirlau vechi adica fostul amplasament al statiei Botirlau in vremea cind avea multe linii. Pe amplasamentul actual oprirea a fost mutata mai tirziu la cererea putinilor calatori. Cimp nesfirsit La Tataranu a fost si o fabrica de zahar si mai exista o mica grupa tehnica paralela cu linia. in Ciorasti cruce cu 6103 si o poza inapoi iarasi cimp In Balta Alba cruce cu A 1861 Am vazut si niste parazapezi apoi Balta Alba aici nu opreste, Drogu urmeaza marile lacuri, linia trece printre doua lacuri, ma intreb daca initial nu o fi fost unul singur Nisipurile, de aici porneau doua linii spre Faurei, una initiala prin apropierea inelului de la faurei, acum scoasa din uz si alta care se foloseste acum, care trece pe linga satul Horia. IC 571 ma duce incet prin ciulinii Baraganului spre Bucuresti |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Noi - 4:31 | |
| Saru'mana...poze ce imi aduc aminte de copilarie, cand mergeam la bunici in Ciorasti...era intr-adevar un singur lac la Jirlau, a fost despartit in doua de terasament. Neasteptat de multe linii in Condrea, am numarat vreo 8 semnale.
Am vazut pe forum ca sectia a fost inchiriata facand parte din pachetul 7 de sectii neinteroperabile (nu stu exact si cine l-a inchiriat)...ce inseamna ata efectiv? vine vreun privat cu trenuri? dar ...ma rog, nu ma pricep eu prea bine...cuvantul "neinteroperabil" inteleg ca inseamna un fel de monopol, deci daca apare privatul nu mai circula tren CFR pe aici, adica pe 1861 o sa-l bage pe pe prin Buzau Sud-Focsani? http://www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm si-apoi " licitatii interne" /central/inchirieri (ma rog, decat cu pachetul social, sa vina Regio sau TFG, nu ma supar, ca tot o sa bage mai mult de 2 trenuri pe zi). Si totusi, daca se mai intra in reparatii vreun pod pe la Focsani si deriveaza CFR-ul trenurile magistralei 500 pe Faurei-Tecuci...mai poate acuma sa faca miscarea, fiind sectie inchiriata? sau CFR va plati TUI privatului care plateste chirie la CFR ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Noi - 6:36 | |
| 1861 oricum va circula prin Marasesti-Focsani-Buzau din 11 Dec. 2011 . |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Noi - 14:12 | |
| - dan tm a scris:
- Un turneu pe linia Tecuci- Faurei
... IC 571 ma duce incet prin ciulinii Baraganului spre Bucuresti
mai mult ca sigur ala nu era IC 571, Buc GL, ci R 874, GL B de seara. In rest, foarte frumos reportajul, minunate pozele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Noi - 15:04 | |
| - ATM a scris:
- cuvantul "neinteroperabil" inteleg ca inseamna un fel de monopol, deci daca apare privatul nu mai circula tren CFR pe aici[...]
Si totusi, daca se mai intra in reparatii vreun pod pe la Focsani si deriveaza CFR-ul trenurile magistralei 500 pe Faurei-Tecuci...mai poate acuma sa faca miscarea, fiind sectie inchiriata? sau CFR va plati TUI privatului care plateste chirie la CFR ? Teoretic e posibil, adică CFR să plătească TUI către privat. Practic, la cum plăteşte CFR Călători TUI-ul, mă îndoiesc că va fi vreun privat suficient de nebun încât să lase CFR Călători pe secţiile lui. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |