| | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5457 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 12 Aug 2011, 17:07 | |
| - ldh80 a scris:
- Dar trenuri de marfa pe linia Tecuci- Faurei mai circula ? Doar e cea mai scurta ruta pentru trenurile de marfa care ar veni dinspre nordul tarii si Moldova, Ucraina, Polonia, spre portul Constanta!
Tractiunea electrica e mult mai ieftina, asa ca trenurile care exista merg via M500. In plus, UZ cere niste tarife ridicole la containere, asa ca mare parte merg pe TIR, nu pe CF. Dinspre Polonia/Slovacia, nu este rentabil sa circuli prin Vadu Siretului, ci ori prin Halmeu (UA) - Chop - Kosice (SK) - Zlina (SK) - Zwardon (PL) - Cracovia, ori prin CIV - Budapesta - Szob - (Bratislava - Breclav (CZ) - Ostrava (CZ))/(Galanta (SK) - Zlina - Ostrava (CZ)) - Polonia. E linie de ecartament normal tot drumul, si comportamentul ZSSK, CD si MAV (si a operatorilor privati din respectivele tari) este cu totul alta fata de UZ. |
| | | sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 4968 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 14 Aug 2011, 00:29 | |
| Transportul de marfa a fost insemnat in timpul perioadei comuniste,cand se exporta masiv catre URSS.Ultima data cand au circulat trenurile marfare a fost in 2005 ,cand linia 500 era inchisa in dreptul localitatii Putna Seaca pt repararea podului CFR ce traversa raul Putna.Astfel o mare parte a transportului de marfa in acea perioada era deviat pe linia 600.Tin minte ca erau marfare ce aveau in componenta peste 100 de vagoane,iar linia recent reparata(Suraia-Botarlau) de la producerea inundatiilor facea cu greu fata traficului intens.Acestea afectau si programul automotoarelor ce aveau intarzieri si de 30 de minute. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 16 Aug 2011, 16:37 | |
| Sint trase Condrea-Tecuci, pentru balastiera Condrea. Am gasit o trasa pentru local,darun picher din tren mi-a spus ca nu a vazut localul de ani de zile. In Ciorasti (daca nu ma insel) erau 17 G-uri.
Nu circula mai mult de trenurile de persoane din mers. |
| | | sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 4968 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 17 Aug 2011, 23:15 | |
| Din ce imi aduc aminte in anul 2000 circulau trenuri marfare de la balastiera Condrea spre Tecuci,iar altele treceau si spre Faurei.Linie ce facea legatura intre balastiera si gara mai e si la Suraia,dar asta s-a inchis demult,inainte de 1990,acum fiind ingropata in pamant,aproape.Ultima data era un vagon de betoane care a fost luat prin 2002-2003. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6576 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 19 Aug 2011, 05:57 | |
| Ultimul tren de marfa local care bajbaia pe linie l-am vazut in 2002 si tot in Ciorasti. Un Lde tragea /forma o garnitura de vreo 15 vagoane din alea verzi, de cereale. Actualmente, linia Faurei-Tecuci e de multi ani pe duca, dupa cum s-a mai zis. Calatori ioc, garile-s departe de sate de obicei...industrie locala nici poveste, cred ca nici fabrica de zahar de la Tataranu nu mai e...marfare lungi in tranzit, la cat de precara e linia, nici n-are rost sa bage, decat daca vor sa vina imediat cu bani de reparatii. Plus, asa cum s-a punctat anterior, lipsa catenarei. E buna ca linie de rezerva pentru M500, asta o mai tine cat-de-cat in viata. In rest, cred ca e segmentul de magistrala cu cele mai putine trenuri zilnice din toata Romania. Suficient de importanta pe hartie pentru a o refuza privatilor (daca ar fi vreunul interesat de inchirierea ei), insa in realitate doar un debuseu in caz de avarie. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6726 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12047 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Sam 17 Sept 2011, 00:35 | |
| M600 si linia 604 "Jurnal de bord" azi 16 septembrie 2011 -Husi- Crasna P 6432 Compus din doua vagoane 21-47, tractate de 60-1187-8. Masina, produsa in 1977, a inceput sa-si arate varsta respectabila, la plecarea din statia Husi aparand probleme la inversarea sensului de mers! In doua vagoane, nu erau mai mult de 20-25 de calatori de la Husi la Crasna! -Crasna- Iasi P 6401 Compus din doar 4 vagoane (cele de clasa a doua din seriile 20-49, 20-54 si 21-47, tractate de 60-1160-5. Trenul era plin cam 60-70%. -Iasi-Crasna-Husi P 6406 Compus din 3 vagoane (20-47, 20-47, 21-47), tractate tot de LDE (din pacate n-am reusit sa-i retin numarul, dar era produsa tot in 1977). Si aceasta a avut probleme, motorul diesel oprindu-se de doua ori! Din fericire, numai 3 minute intarziere! Au fost destui calatori, multi fiind elevi care s-au urcat din Vaslui si au coborat la Tarzii h. si Curteni h.
Alte aspecte: la M600 se lucra in statia Barnova, in Vaslui fiind stationate si cate utilaje de intretinere linii. -minune mare, am surprins o manevra in CUG-Iasi, cu o locomotiva LDH (clasa85/86) -din pacate, pe intreg traseul, nu am vazut nici un tren de marfa! -aspecte din statia Iasi: A 1967 Iasi-Galati a fost compus dintr-o rama "TE-Acvila", tractata de o masina GM; trenul A 1932 Cluj Napoca- Suceava-Iasi, compus din doar 4 vagoane (cele de clasa a doua seria 20-49), la tractiune 40-0350-5 (produsa in 1978); si manevrele in statia Iasi erau facute cu un LDH -si la final un aspect mai "deosebit': in statia Grajduri era la post o impegata de miscare foarte draguta! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6056 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 17 Sept 2011, 23:44 | |
| - ldh80 a scris:
- Alte aspecte: la M600 se lucra in statia Barnova, in Vaslui fiind stationate si cate utilaje de intretinere linii.
-minune mare, am surprins o manevra in CUG-Iasi, cu o locomotiva LDH (clasa85/86) -din pacate, pe intreg traseul, nu am vazut nici un tren de marfa! -aspecte din statia Iasi: A 1967 Iasi-Galati a fost compus dintr-o rama "TE-Acvila", tractata de o masina GM; trenul A 1932 Cluj Napoca- Suceava-Iasi, compus din doar 4 vagoane (cele de clasa a doua seria 20-49), la tractiune 40-0350-5 (produsa in 1978); si manevrele in statia Iasi erau facute cu un LDH -si la final un aspect mai "deosebit': in statia Grajduri era la post o impegata de miscare foarte draguta! Da, mai sunt manevre în CUG, întrebarea mea e dacă locomotiva era de la CFR Marfă sau era a CUGului (WTF?) și ce vagoane manevra? Cât despre marfă, nu prea cred că ai cum să prinzi, eu anul ăsta am prins doar în Vaslui (și mai sunt uneori în Bârlad). Cât despre împiegata aceea, am mai văzut-o și eu, dar la Holboca |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6726 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12047 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Dum 18 Sept 2011, 11:41 | |
| Din pacate, manevra in CUG am vazut-o din trenul personal Barlad-Iasi. Intre M600 si liniile industriale din interiorul CUG este un pic de distanta, si in plus era mascata de copaci, si din aceasta cauza n-am putut sa vad exact ce srie pe locomotiva care facea manevra. Oricum, era un LDH 45/70 (clasa 85/86), care impingea un vagon-platforma! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6056 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 18 Sept 2011, 12:55 | |
| O platforma cam asa? Oricum, foarte interesanta captura... Știu ca și CUG-ul mai are câteva LDH-uri, dar... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6726 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12047 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Dum 18 Sept 2011, 17:06 | |
| Da! Din ce am putut afla, s-au reparat in sfarsit unele automotoare 'Desiro"! Sunt sanse ca acestea sa fie reintroduse sau introduse pe liniile secundare pe care inca mai opereaza CFR-Calatori, in zona regionalei Iasi ? Aceste "Desiro" ar fi foarte potrivite pentru linii precum: Crasna-Husi, Barlad-Falciu Nord HM, Bacau-Piatra Neamt (acolo unde traficul este mai mare, e mult mai economic sa se utilizeze doua "Desiro" cuplate, decat LDE+vagoane etajate), Suceava-Putna, Floreni-Dornisoara, si inclusiv Iasi-Ungheni Moldova (aici un 'Desiro" ar aduce si un plus de imagine pentru CFR, in comparatie cu automotoarele "D2" a CFM)! Pe personalele Tecuci/Barlad- Iasi, compuse astazi din numai 4-5 vagoane, ar merge la tractiune un LDH 82, care oricum consuma mult mai putin decat un LDE 60/62, si fiind mult mai noua, exista sanse mult mai mici sa se defecteze in parcurs! |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3658 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9638 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 18 Sept 2011, 17:15 | |
| Barlad-Falciu Nord HM circula AM seria 900 Floreni-Dornisoara circula AM seria 900 Iasi-Ungheni Moldova este facut cu locomotiva 060-DA si 1 sau 2 vagoane. Ramele D2 nu intra in Romania. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6726 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12047 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Dum 18 Sept 2011, 18:06 | |
| Stiu! Dar tocmai asta ziceam: e mult mai rentabil un "Desiro" decat LDE+2-3 vagoane! Iar fata de automotoarele "Malaxa" (chiar daca si acelea sunt reconstruite si au un confort destul de bun), totusi prefer un 'Desiro" nou (bineinteles, sa fie corect intretinut si mai ales numai cu piese noi, originare)! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6056 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 18 Sept 2011, 20:20 | |
| La ora actuală, Iași - Ungheni Moldova: 060-DA (uneori la dublă din diferite motive, iar f. rar chiar și EGM 65) + 2x20-54 (unul cu dungă, altul fără). Dar ai dreptate, altfel ar arăta un Desiro pe lângă un D2 (și totuși, toate P Iași - Ungheni Prut HM. sunt făcute de Desiro!). Cât despre Iași-Bârlad/Tecuci nu știu dacă „urcă” un LDH cl 82 Bârnova cu 5 vag... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6726 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12047 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Dum 18 Sept 2011, 20:45 | |
| Conform "mersul trenurilor- exemplar de serviciu (care contine si livretele de mers) editia 1984/1985", trenurile C 6409/6410/6411, intre Iasi- Buhaiesti, compuse din 6 vagoane, erau tractate de 040-DHC (clasa 80). Tot la fel erau tractate si trenurile C Buzau-Nehoiasu, care avea 9 vagoane atunci! Deci daca 040-DHC , care are o putere de 1250 cp, putea urca Barnova cu 6 vagoane, ma gandesc ca un LDH 82, care are 1500 cp, poate urca Barnova cu 4-5 vagoane! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6056 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 18 Sept 2011, 21:39 | |
| Interesant e că trenurile Iași - Buhăiești (ale CFR) sunt compuse acum din Desiro... Și totuși n-am mai văzut de mult timp nicio DHC dinspre/spre Ciurea (decât până la CUG). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |