|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6285 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Mar 2011, 22:27 | |
| Sectorul Făurei - Tecuci, văzut fie ca 705 cum a fost botezat din origini, fie ca parte integrată a magistralei 6, are un specific aparte, pe care nu îl prea mai întâlnești la celelalte căi ferate de la noi. Ce vreau să spun - practic în completarea lui ATM - este că deși traversează câmpia, lunca Siretului inferior legând cele două orașe - noduri feroviare: Făurei și Tecuci, nu urmărește deloc localitățile adiacente. Totodată o mare parte din linie este construită pe rambleu, și cum s-a spus și mai devreme taie lacul Jirlău în două. A fost strategic proiectată, scurtând distanța dintre București și Iași, fiind construită la câțiva ani după sectorul București - Urziceni - Făurei. Iată cum se prezintă pe hartă: Unii bătrâni de prin împrejurimi spun că s-a ales această variantă pentru a împăca boierii moșiilor, de pe ambele părți laterale, astfel linia trecând practic pe la mijlocul distanței dintre sate. Eu am un sentiment aparte pentru această cale ferată, datorită unor amintiri din copilărie petrecute în unele veri la Ghergheasa, și a plimbărilor la Tecuci, cu trenul personal de la București compus din etajate... Devierea traficului pentru cele 5 zile de pe magistrala 5 pe 6, și încălzirea vremii din ultimile zile m-au determinat să fac un drum până la Jirlău, am să împărtășesc fotografiile realizate de-a lungul celor 12 km. Iată fotografiile: Nici nu ieșim bine din Făurei avem restricție 30. Trecere la nivel cu linia ce se desprinde din M6 de la Nisipurile și merge spre 702 pe lângă inelul feroviar: Halta Nisipurile, clădirea stației: km 6.8 strada se apropie de calea ferată: - și podul dublu(rutier+feroviar) peste râul Buzău: |
| | | Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6285 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Mar 2011, 22:44 | |
| - borna de la km 7: - un al doilea pod: semnale BLA: Halta de mișcare de la Jirlău: Clădirea stației: Doi cățeluși și o pisică mă întâmpină, iese și impiegatul zâmbind mirat: - Unde mergi flăcău ? Un om deschis la vorbă... pentru câteva zile activitatea feroviară este intensă motiv pentru care lucrează 24 cu 24, în ciuda programului obișnuit de 4h plătit cu 75%! Schimbăm câteva impresii... după care ne luăm rămas bun ! Trecerea la nivel dintre M6 și DJ 203A la ieșire din Jirlău: Ne apropiem de întinderea de apă, o zonă de debleu: Și iată-o: |
| | | Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6285 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Mar 2011, 22:53 | |
| Lacul Jirlău: Podeț la km 12+2: Semnal repetitor: Inductor: Semnal cap Y: Întorcându-mă: Curbă cu rază de înscriere foarte largă: Din nou podul peste Buzău, însă în alt context: Închei cu o fotografie mai specială, venerând mijlocul de transport utilizat: |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 13 Mar 2011, 12:57 | |
| Felicitari pentru pozele facute , am fost si eu pe aceasta sectie dar era noapte (1862 Iasi-Mangalia) nu am vazut nimic desi as fi vrut , pacat ca nu mai exista acel personal 7021/7022 Buc-Urziceni-Tecuci-Buc . |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 13 Mar 2011, 18:17 | |
| Frumoase fotografii, micutul_tgv, cu lumina buna si inspiratiune! Vazusem mai demult pe Google Earth ca linia traverseaza lacul Jirlau si eram curios cum de au ales traseul tocmai pe acolo. Ma intreb cum or fi asigurat stabilitatea rambleului si cum previn migrarea namolului in stratul de piatra sparta. |
| | | sorin
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 5031 Data de inscriere : 22/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 22 Mar 2011, 00:22 | |
| Salut! S-au facut intr-adevar reparatii,acum nu stiu cat de bune,pe segmentul Faurei-Tecuci,mai precis intre Suraia si Botarlau(portiune de linie distrusa in totalitate din cauza inundatiilor din 2005-apa a acoperit terasamentul,fiind de 5-6 metri pe camp). Prima sesiune de reparatii a avut loc imediat dupa inundatii(la 24 iulie 2005 circulau trenurile personale cu viteza de 5km/h intre Suraia si Botarlau,in data de 13 iulie 2005,inundatiile au lovit Suraia,Vulturu,Vadu Rosca).Tin minte atunci ca in gara Suraia erau marfare cu piatra de terasament pe toate liniile circulabile(4) si la reabilitarea rapida a liniei au participat peste 500 de muncitori,tinand cont ca langa terasament inca mai era apa de la inundatii. A doua sesiune de reparatii a fost in vara lui 2008, cand s-a inlocuit linia(5-6km) intre Suraia si Botarlau.De reparatia liniei s-a ocupat o firma din Rm.Valcea.Tin minte ca trenul accelerat nu circula si personalele circulau de la Tecuci la Suraia si retur.Nu stiu daca pe aceasta ruta s-a mai circulat in 2008,pe timpul inlocuirii liniei in zona Suraia, in afara de segmentul Suraia-Tecuci. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 26 Mar 2011, 00:33 | |
| Parca imi aduc aminte sa fi circulat in perioada aia si automotoare pe Faurei-Bordeasca Noua, dar nu bag mana-n foc. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| | | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| | | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Magistrala 600 Dum 24 Apr 2011, 11:14 | |
| Foarte reusite poze! Demult vreiam sa vad configuratie statie Ungheni-Prut HM! Interesant si acel semnal luminos de iesire, cu 3+1 focuri! De la intrarea po pod incepe si sistemul de prindere sina-traversa cu crampoane, specific sovietic/rusesc/moldovenesc. |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2011, 11:54 | |
| Configuratia este una foarte simpla, facuta pentru incrucisari. Dar sa vezi ce mananchi de linii incalecate erau candva la Cristesti... O schita mica pentru Ungheni Prut Hm:
Ultima editare efectuata de catre mardaryroby in Dum 24 Apr 2011, 14:00, editata de 1 ori |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 604 Dum 24 Apr 2011, 12:14 | |
| O intrebare: semnalul de intrare in statia Ungheni-Prut, dinspre statia Ungheni-Moldova, este situat la intrarea pe pod, in partea moldoveneasca? De ce acel "personal international" Iasi-Ungheni Moldova nu este format tot din automotoare "Desiro" ? Daca ar avea un mers corelat cu cel al "personalelor" moldovenesti Ungheni- Chisinau si Ungheni- Falesti- Rautel- Balti Slobozia- Drochia- Dondosani- Rediul Mare- Ocnita, ar putea atrage o parte din clientii transportului auto. |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2011, 12:53 | |
| Legat de semnalul de intrare, ai aici un crop dintr-o imagine ce nu imi apartine. Marfarul vine de la basarabeni spre Romania. Semnalul e pitic, trebuie sa mai studiez nitel situatia ca sunt in dubii despre cum servesc statiile acele doua semnale. Personalul international Iasi - Ungheni Mld are in componenta vagoane de clasa a 2-a, ultima data cand l-am vazut avea doua vagoane trase de un LDE. Parerea mea este ca acest tren este doar pentru trafic de frontiera si s-ar incurca foarte mult CFR cu CFM pentru un plan de mers pentru eventuale legaturi. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2011, 13:09 | |
| @mardaryroby: Ai avut noroc! Eu imediat cum am inceput să fac poze aud în spate „Băiatu'...”(m-am dat mai în spatele modulului... după aceea am stat câteva minute chiar lângă polițiștii de frontieră) Zici că ești la închisoare, peste tot în jur garduri cu sârmă ghimpată, polițiști de frontieră cu duiumul, unul stă în permanență chiar la intrarea pe pod, chiar și efectiv pe pod patrulează mereu un militar... Între cele două linii(cea simplă, cu ecartament normal și cea încălecată) este de asemenea gard(înaintea de trecerea aia la nivel)... Și n-aș putea spune că nu sunt obișnuit cu astea(majoritatea verii o petrec într-o comună din Iași, destul de aproape - câțiva km - de frontieră), dar... Iată o poză mai de demult, aparține lui DarkAngel de pe panoramio(eu am găsit-o pe Google Earth), e din octombrie 2007 și se poate vedea un Sulzer cu marfă, trecând liniștit și singurel pe pod, fără garduri, sârme, etc. Și iată acum... Cât despre Iași - Ungheni Moldova, e „personal” doar în MT și pe tabele... pe tren scrie clar Accelerat, așa e anunțat și în gări, iar, mai ales, tariful este de I/A: 8 lei până la Ungheni Prut(doar dus; oricum, nu poți merge până acolo decât cu nașul...) |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6218 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2011, 13:16 | |
| Au investit acolo la Ungheni cu ocazia Schengen-ului pe care l-am ratat. Cand am fost eu, nu prea era miscare de trupe, cu toate ca un marfar a venit de acolo pe calea normala, a oprit aici in halta pentru controale. Acum sunt controale destul de drastice, la angajatii CFR, la vagoane, sa evite orice trecere frauduloasa de frontiera de persoane, de marfuri de contrabanda. Intr-adevar, era liniste inainte, acum nu stiu ce i-au apucat... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |