|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 13 Ian 2011, 11:32 | |
| Se poate lua bilet la ele dar fara rezervare , un exemplu Bucuresti-Minsk dar patul se plateste direct la insotitorul vagonului . Deja vorbim altceva decat ar trebuii sa vorbim la acest topic |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 13 Ian 2011, 23:11 | |
| Corect, revenim on-topic deci. Cateva intrebari cand ma uit la linia asta: ce exista in jurul statiei Barnova? vad ca 90% din trenurile de rang superior fac opriri acolo. E cumva siuatie similara cu cea de la Balota, are nevoie de locomotiva impingatoare trenul? 2. de ce s-a preferat construirea unui segment adiacent Buhaiesti-Roman, in locul unuia, poate mai logic, Vaslui-Bacau? cumva 605 a fost la inceput un proiect privat? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 13 Ian 2011, 23:24 | |
| - ATM a scris:
- Corect, revenim on-topic deci.
Cateva intrebari cand ma uit la linia asta: ce exista in jurul statiei Barnova? vad ca 90% din trenurile de rang superior fac opriri acolo. E cumva siuatie similara cu cea de la Balota, are nevoie de locomotiva impingatoare trenul? 2. de ce s-a preferat construirea unui segment adiacent Buhaiesti-Roman, in locul unuia, poate mai logic, Vaslui-Bacau? cumva 605 a fost la inceput un proiect privat? Barnova e varf de panta se dezleaga locomotiva de la dubla tractiune din directia Iasi iar trenurile care coboara spre Iasi li se face proba de frana si revizia Intre Vaslui si Bacau relieful nu permite constuctia de cale ferata sunt 2 urcari una dintre ele la Dragomiresti |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5493 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 14 Ian 2011, 15:34 | |
| - adrian78hd a scris:
Barnova e varf de panta se dezleaga locomotiva de la dubla tractiune din directia Iasi iar trenurile care coboara spre Iasi li se face proba de frana si revizia Intre Vaslui si Bacau relieful nu permite constuctia de cale ferata sunt 2 urcari una dintre ele la Dragomiresti nu se mai foloseste de mult timp tractiune dubla pe barnova numai pentru trenurile lungi cele de 9 - 10 vagoane se mai foloseste asa ceva sau cele care circula combinat in trasa unui singur tren. si nu opresc toate trenurile , ci doar acele trenuri care vin din directia vaslui, dinspre iasi opresc doar acceleratele in barnova. |
| | | joanta
Numarul mesajelor : 111 Varsta : 35 Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102 Reputatie : 5300 Data de inscriere : 11/09/2010
| | | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 21 Feb 2011, 22:15 | |
| In perioada 07 - 12 martie 2011, trenurile P 6101, 6102, 6103, 6104, care circula in relatia Faurei - Tecuci si retur, sunt anulate |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 21 Feb 2011, 23:20 | |
| Hopa, asta inseamna ca statiile de pe segmentul Faurei-Tecuci raman practic fara absolut nici un tren personal. Stie cineva care este motivul? Acceleratul Iasi-Mangalia este cumva rerurat pe Focsani-Buzau Sud in perioada asta? daca da, pot banui o inchidere a liniei pentru lucrari de intretinere (si destul de serioase, de vreme ce se inchide cu totul). Daca acceleratul de Iasi ramane la locul lui, atunci ...nu mai inteleg nimic. E drept ca nu sunt prea multi calatori pe sectia asta, dar de obicei CFR dadea voie privatilor sa intre pe sectiile neprofitabile, nu le inchideau cu totul pentru calatori...
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 21 Feb 2011, 23:24 | |
| - ATM a scris:
- Hopa, asta inseamna ca statiile de pe segmentul Faurei-Tecuci raman practic fara absolut nici un tren personal. Stie cineva care este motivul?
Se inchide linia Buzau - Focsani pentru reparatii la podurile de la Putna Seaca, se deviaza toate trenurile pe varianta Buzau - Tecuci - Marasesti. Ghinion pe calatori, sa circule cu R sau Acc ca personal pentru taranii care fac naveta in zona _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 21 Feb 2011, 23:59 | |
| Bwahahaha, la asta nu m-am gandit. Tinand cont ca Faurei-Tecuci e linie simpla, iar multe din fostele HM au fost retrogradate la h., inteleg acuma rostul anularii personalelor. O sa fie o aglomeratie pe linie mai ceva ca-n vremurile bune. Tinand cont ca incrucisari pe traseu se pot face doar in : Jirlau, Balta Alba, Ciorasti, Tataranu (cu semnul intrebarii), Bordeasca Noua, Suraia si Condrea, daca chiar deviaza totul, si persoane si marfa, or sa se calce pe bataturi la marele greu. cam toate statiile acestea au doar o linie abatuta functionala, celelalte fiind fie linii de manevra in terminatia garii, fie linii in fata garii, dar intr-o stare jalnica. Plus c-or sa oboseasca linia in general la traficul asta, si-asa nu e ea prea stralucita... Totusi, pe infofer apar deocamdata doar vreo trei perechi de trenuri deviate, respectiv patru pe sensul celalalt . Iar una din ele, A12864, o sa fie de fapt un tren combinat - titularul trasei, acceleratul 1861 de la Iasi Constanta, duce la combinatie cu R664 vagoanele acestuia pana in Faurei, de unde trenurile se separa, iar 664, retrogradat zilele respective la rangul de accelerat, vine pe Faurei-Buzau si apoi trasa normala. O sa fie o chestie foarte interesanta. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 22 Feb 2011, 00:25 | |
| A mai fost si anul trecut o scurta perioada in care traficul a fost deviat prin Tecuci - Faurei - Buzau, insa atunci personalele Faurei - Tecuci nu s-au anulat. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 22 Feb 2011, 17:49 | |
| Din cate stiu s-au facut reparatii deja la linia Tecuci Faurei acum un an sau doi. Dar chiar si asa nu se circula cu viteza. Mi se pare aiurea ca Faurei Tecuci sa fie ridicata la rang de mare magistrala. Linia Marasesti Tecuci e mult mai ok (exceptie podul de peste Siret) si in plus e si dubla. Pe distanta Faurei Tecuci se merge foarte incet din cate stiu eu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 22 Feb 2011, 18:00 | |
| - riciu a scris:
- Din cate stiu s-au facut reparatii deja la linia Tecuci Faurei acum un an sau doi. Dar chiar si asa nu se circula cu viteza. Mi se pare aiurea ca Faurei Tecuci sa fie ridicata la rang de mare magistrala. Linia Marasesti Tecuci e mult mai ok (exceptie podul de peste Siret) si in plus e si dubla. Pe distanta Faurei Tecuci se merge foarte incet din cate stiu eu.
Se circula cu 70 care deja mi se pare media vitezei de circulatie |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 23 Feb 2011, 00:04 | |
| Linia Faurei-Tecuci a fost gandita inca de la inceput ca un segment secundar de cale (705) , si asta se vede pe teren, statii mici, linie simpla, nu arata deloc a magistrala. E drept, nu are macaze manuale, si nici semnale mecanice, dar cam aici se rezuma tot modernismul. A fost data in exploatade prin 1946, ca o varianta de rezerva (mai ales a marfii pentru M500), ea a devenit parte a magistralei 600 doar in 1996, aceasta inglobare fiind mai mult un artificiu birocratic. Iar odata cu disparitia locomotivelor cu abur, si introducerea tractiunii electrice pe 500, nici macar motivul initial de existenta , ca varianta pentru marfa, nu mai sta in picioare. Combinat cu scaderea drastica a traficului de calatori, linia isi mai justifica existenta doar prin faptul ca nu-i Ok, logic vorbind, sa ciuntesti un culoar direct Bucuresti-Faurei-Iasi. Insa pana nu e adus la un nivel acceptabil al calitatii, segmentul Faurei-Tecuci o sa ramana in continuare o linie secundara, si culoarul sus-mentionat generalmente vorbind, doar o solutie de urgenta, si nimic mai mult. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 09 Mar 2011, 14:50 | |
| Instantanee pe linia Faurei - TecuciInfrastructura CF si lacul Jirlau, intre Faurei - Jirlau Hm. La intrare in Jirlau Hm. Jirlau Hm. (biroul de miscare) In apropiere de Balta Alba Hm. In statia Balta Alba Hm. Balta Alba Hm. (biroul de miscare) La intrare în Condrea Hm. Pod CF peste Siret (in apropiere de Suraia Hm.) Pod CF peste Siret (in apropiere de Suraia Hm.) - vedere generala Sursa: www.panoramio.com Fotografi: Dan Smarandoi, liviutom si simion.eugenMultumiri autorilor acestor poze inedite. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 11 Mar 2011, 03:36 | |
| Poze ce-mi aduc aminte de copilarie... cand mergeam mereu la bunici pana la Ciorasti. Din pacate nu se incarca imaginea full pe calculator. Chiar si asa, vad ca podul de peste Siret e destul de mare, mai mare decat ma asteptam. Se explica de ce timpii de mers intre Suraia si Condrea sunt asa mari acum, probabil are restrictie zdravana pe el. Poate sa identifice cineva utilajul ala portocaliu din poza de la Balta Alba? ce e, automotor, locomotiva, drezina? schema de culoare nu-mi pare familiara; forma - nici atat. Lacul Jirlau e intre Jirlau si Udresti, distanta intre statii fiind de 4 km - poza nu e foarte edificatoare, nu arata complet marimea lui, pentru ca practic linia il taie in doua pe o distanta de aprorimativ 2.2-2.4 km, existand deci lac si pe dreapta (unde nu prea se vede) - si inca destul de mult. Nu am inteles niciodata de ce s-a ales solutia taierii in doua a lacului, care presupun ca a costat destul de mult, cand puteau sa il ocoleasca. De fapt, pot doar presupune, as acum am spus si anterior, ca atunci cand au construit linia nu au luat in seama/nu au incercat sa majoreze impactul local; ci au vrut sa completeze culoarul Iasi-Tecuci-Faurei-Bucuresti, si s-o faca pe cat de drept posibil- daca studiati harta, veti vedea ca linia are statii initiale amplasate la un pas tipic de 7 km, si nu urmareste localitatile, nici macar nu incearca sa se apropie de ele cat-de-cat - singurele localitati aproximativ aproape de statii in planul initial sunt Jirlau, Ciorasti si Suraia (care pe harta pare ditamai localitatea). Exista statii, precum Spataru, construite cu singurul scop de a exista punct de incrucisare; statia e amplasata la la mama ciorilor in camp, cel mai apropiat sat fiind la 6 km distanta. Halta Udresti (deservind satul Drogu, pentru ca statia Drogu HM, actualmente dezafectata, e construita la 4 km de sat)e o adaugire ulterioara liniei. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |